Partyflock

Forumonderwerp · 888089

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=120 cacheid=0013d63b00247420fc72695e1a017e990b]http://www.nu.nl/img.db/780810+s(120!x120!)[/img]

Bron www.nu.nl: 17 juli 2006

SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat "Hezbollah ophoudt met deze shit".

Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.

"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noem is een land op die met Israel is? Misschien Engeland en daar heb ik dan ook alles mee gezegd!

Hahaha, die lijdt aan waanbeelden terwijl je de holocaust geneens hebt meegemaakt, als er iemand dankzij WOII een hand boven het hoofd gehouden wordt zijn het wel de joden, die kunnen alles ongestraft maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 18:50:
die kunnen alles ongestraft maken

Dat denk jij alleen maar omdat je anti Israel bent.
Waarschuw beheerder
donateur
En juist Hezbollah denkt alles maar ongestraft te kunnen doen. En dat blijkt wel uit de acties van juli...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 31 augustus 2006 om 22:41:
En juist Hezbollah denkt alles maar ongestraft te kunnen doen. En dat blijkt wel uit de acties van juli...

Ach ja joh het is pispaaltje Israel maar en de moslims en alle andere terroristen mogen hun gang gaan, het is een grootse schande!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach ja joh het is pispaaltje Israel maar en de moslims en alle andere terroristen mogen hun gang gaan, het is een grootse schande!

Die arme joden toch, wat zijn ze zielig, ze zijn altijd het slachtoffer, altijd het pispaaltje in het mnidden oosten, de arme hongerlijdende joden, ik moet een traantje wegpinken voor ze, arme stakkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 september 2006 om 17:36:
Die arme joden toch, wat zijn ze zielig, ze zijn altijd het slachtoffer, altijd het pispaaltje in het mnidden oosten, de arme hongerlijdende joden, ik moet een traantje wegpinken voor ze, arme stakkers

We zijn niet zielig, de enige stakkers in de wereld zijn de wel bekende buurlanden van Israel. :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 17:51:
We zijn niet zielig, de enige stakkers in de wereld zijn de wel bekende buurlanden van Israel.

Ja, het ligt aan heel de wereld behalve jezelf ;P

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:26:
Ja, het ligt aan heel de wereld behalve jezelf

Dat zul je mij net niet horen zeggen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We zijn niet zielig, de enige stakkers in de wereld zijn de wel bekende buurlanden van Israel.

he wanneer verhuis je nou naar israel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 02:55:

Over een paar jaar misschien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 03:03:
Uitspraak van [UPC] Bob Bayer op zondag 3 september 2006 om 02:55:

Over een paar jaar misschien

Ooh mooi dan weet ik waar ik een biertje kom drinken op vakantie... :roflol: