Partyflock

Forumonderwerp · 888089

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=120 cacheid=0013d63b00247420fc72695e1a017e990b]http://www.nu.nl/img.db/780810+s(120!x120!)[/img]

Bron www.nu.nl: 17 juli 2006

SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat "Hezbollah ophoudt met deze shit".

Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.

"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.
Waarschuw beheerder
Bush daar heb ik helemaal geen woorden voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber_Oreste op woensdag 2 augustus 2006 om 00:32:
ze worden teveel zwartgemaakt in de media

De media zit er nu bovenop.. en dat is te merken:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:33:
Novum/AP) - De Europese Unie plaatst Hezbollah niet op de lijst van terreurorganisaties. Dat heeft de minister van buitenlandse zaken van Finland, Erkki Tuomioja, dinsdag verklaard. Hezbollah op de lijst zetten is onverstandig gezien de huidige situatie: de gevechten in Zuid-Libanon met het Israëlische leger, aldus Tuomioja. De EU weigert al langer Hezbollah te bestempelen tot terreurorganisatie, wat tot onvrede heeft geleid in Washington.

De meeste moslimlanden beschouwen Hezbollah, dat achttien jaar lang de bezetting van Zuid-Libanon door Israël bestreed, als een legitieme nationale bevrijdingsbeweging. Ook Rusland weigert Hezbollah te brandmerken als terreurorganisatie.

;)

Waarschuw beheerder
Bush: Hezbollah moet stoppen met 'deze shit'

:roflol: en dat zegt mister oorlog :/
Waarschuw beheerder
En toch is de Hezbollah een terroristische organisatie die jarenlang voornamelijk burgerslachtoffers heeft gemaakt.

Uitspraak van Gabber_Oreste op woensdag 2 augustus 2006 om 00:32:
ik beschouw ze niet echt als een islamitische terroristische organisatie, meer als een soort van hulp/verzetsorganisatie van islamitisch geloof. ze worden teveel zwartgemaakt in de media maar ze zijn minder erg dan al-qaida of het israelisch leger

Wel vreemd dat hun hoogste inlichtingenofficier Imad Mugniyat wel als terrorist wordt gezien.
Waarschuw beheerder
wolla hezbollah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 2 augustus 2006 om 13:48:
Wel vreemd dat hun hoogste inlichtingenofficier Imad Mugniyat wel als terrorist wordt gezien.

als je anti-israel/anti-amerika bent, ben je nogal vlug een terrorist

Waarschuw beheerder
donateur

De VS en Israel zijn een van de weinige landen die de Hezbollah terroristisch vind, maar dat komt meer door hun eigen bezettingsverleden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 01:11:
VS en Israel

ze hebben allebei een reden: vs:281 doden bij een bomaanslag op een marinierskazerne in beiroet
en ja israel spreekt voor zich
Waarschuw beheerder
De VS en Israel zijn een van de weinige landen die de Hezbollah terroristisch vind, maar dat komt meer door hun eigen bezettingsverleden.

Maar die Imad word WERELDWIJD als terrorist gezien en zijn organisatie niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit te denken, wat loopt iedereen nou moeilijk te doen.

Als je gedood wordt door Israel vanwege je geloof kom je in het paradijs toch?
Nou, nu helpt Israel die jongens en meisjes naar het paradijs toe en dan gaan ze lopen zeuren.

Ze willen allemaal zo graag naar het paradijs, blazen zichzelf zelfs op om daar te komen en nu ze een handje geholpen worden is het ook niet goed :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 15:37:
Libanezen steunen acties van Hezbollah massaal

Zevenentachtig procent van de Libanezen steunen volgens een peiling de strijd van de radicaalislamitische Hezbollah-milities tegen Israël. Dat blijkt uit een bevraging van het Beiroetse Onderzoeks- en Infomatiecentrum (BCRI), die donderdag in de Libanese hoofdstad werd gepubliceerd. Zeventig procent van de bevraagden antwoordde bovendien bevestigdend of het juist was dat de Hezbollah op 12 juli twee Israëlische soldaten over de grens naar Libanon ontvoerden.

Dan moeten ze ook niet zeuren dat hun land platligt!

hezbollah heeft dus ook een politieke kant, ik denk dat ze het daar over hadden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:54:
Als je gedood wordt door Israel vanwege je geloof kom je in het paradijs toch?
Nou, nu helpt Israel die jongens en meisjes naar het paradijs toe en dan gaan ze lopen zeuren.

Ze willen allemaal zo graag naar het paradijs, blazen zichzelf zelfs op om daar te komen en nu ze een handje geholpen worden is het ook niet goed

Die kinderen sterven toch niet voor het geloof? Dus omdat ze moslim zijn moeten dood? Dat die Hizb'Allah strijders vechten, daarvan maakt het niet uit als ze dood gaan, die sterven als mujaheed, Allah swt heeft ieder persoon op de wereld gebracht om te laten doodgaan ja, maar het is wel de bedoelding dat je oud wordt ipv een jaar of 10 hey.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:48:
Die kinderen sterven toch niet voor het geloof?

En de Iraelische kinderen>? Oh dat maakt niet uit, dat zijn maar joden, zionisten, ongelovige...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maakt het wat uit of die kinderen die doodgaan Moslims of Israelisch zijn? Iedere onschuldige die in een oorlog omkomt is erg.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je onschuldig wordt gedood kom je toch in het Paradijs?
Waarom zou je de ene keer rouwen om iemand als ie naar het Paradijs gaat terwijl ze de andere keer staan te juichen als iemand naar het Paradijs wordt geknald?

Als Allah almachtig is zoals Moslims beweren, en hij beslist over leven en dood waarom ben je dan kwaad als een Jood een Moslim vermoordt?
Het is toch de wil van Allah, om diegene te laten sterven?
En is Allah niet dezelfde god als Jahwe de god van de Joden en Christenen?

En als iemand daarna dan toch in het Paradijs komt, waarom ben je dan boos terwijl diegene het heerlijke eeuwige leven tegemoet gaat komen?

rare jongens die moslims
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sowiezo... doodgaan voor een god.... hoezo achtergesteld
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:16:
Maakt het wat uit of die kinderen die doodgaan Moslims of Israelisch zijn? Iedere onschuldige die in een oorlog omkomt is erg.

Jaja, maar de nadruk wordt altijd gelegt op de Libanese kinderen.

Trouwens er zijn ook voldoende foto operaties geweest waarbij er speelgoed express wordt neergelegt. Om extra emotie te veroorzaken.

Alleen dan leggen ze en gloednieuw speelgoedje, of teddybeer die nog helemaal mooi is en zonder stof, op een bult puin van een gebouw van 10 verdiepingen, alsof die beer dan nog zo mooi is.

Maximaal de media uitmelken kunnen ze wel. Zelfde als dat je steeds de zelfde kerel aan ziet komen op de foto met dode kinder lijkjes, of dat je in 10 verschillende fotos het zelfde gebouw ziet wat gebombardeert is... En een kind is niet erger als een volwassenen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:21:
Als je onschuldig wordt gedood kom je toch in het Paradijs?
Waarom zou je de ene keer rouwen om iemand als ie naar het Paradijs gaat terwijl ze de andere keer staan te juichen als iemand naar het Paradijs wordt geknald?

Als Allah almachtig is zoals Moslims beweren, en hij beslist over leven en dood waarom ben je dan kwaad als een Jood een Moslim vermoordt?
Het is toch de wil van Allah, welke dezelfde is als Jahwe de god van de Joden en Christenen.

En als iemand daarna dan toch in het Paradijs komt, waarom ben je dan boos terwijl diegene het heerlijke eeuwige leven tegemoet gaat komen?

rare jongens die moslims

Ok jij vindt het dus raar als mensen rouwen om hun kinderen die dood zijn gegaan? Omdat ze in het Paradijs zijn is het niet erg? Wat is dat voor onzin.

Hizb'Allah zijn mujahideen die vechten voor de dood voor hun is het een eer om te sterven als martelaar net als al die andere. maar voor een kind? wat denk je zelf?
Waarschuw beheerder
het is geen eer om te sterven voor allah

dat zijn allemaal praatjes van fucked up debiele nerds

er zijn genoeg normale imams die fatwa's over terroristen hebben uitgesproken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:25:
Ok jij vindt het dus raar als mensen rouwen om hun kinderen die dood zijn gegaan?

Ik vind het raar dat Moslims wereldwijd een hekel hebben aan Joden en Israeli's.
Als Allah de Almachtige heerser is over leven en dood dan kun je beter boos zijn op Allah toch, aangezien hij ervoor gezorgd heeft dat de kogel of raket zijn doel heeft getroffen.

Zijn Joden niet net als Moslims allemaal aanhangers van dezelfde God?
Als Allah echt een hekel had aan Joden had hij ze dan niet vernietigd met een natuurramp zoals zogenaamd met Katarina in de US het geval was?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:28:
het is geen eer om te sterven voor allah

dat zijn allemaal praatjes van fucked up debiele nerds

er zijn genoeg normale imams die fatwa's over terroristen hebben uitgesproken

dat is het wel.
Waarschuw beheerder
dan ben jij ook een beetje kuch gehersenspoeld

islam is toch vrede... blijkbaar niet dus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:31:
Ik vind het raar dat Moslims wereldwijd een hekel hebben aan Joden en Israeli's.
Als Allah de Almachtige heerser is over leven en dood dan kun je beter boos zijn op Allah toch, aangezien hij ervoor gezorgd heeft dat de kogel of raket zijn doel heeft getroffen.

Wij hebben geen hekel aan de Joden. De Joden kunnen in Palestina blijven wonen. Moslims hebben een hekel aan het zionisten die daar de baas zijn. helaas wordt dat hier verdraait tot joden. er zijn duizenden moslims en joden in palestina en andere arabische landen die met elkaar getrouwd zijn, vrienden zijn, etc.. zelfs hier in NL.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:34:

Inderdaad, vrede.. zolang je geen onrecht wordt aangedaan doe jij iemand anders ook geen onrecht aan. Zolang ze jouw, je trots, relgie, land, aanvallen sla je terug.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is een veel grotere eer om met je leven iets nuttigs te doen en mensen in nood te helpen.
In plaats van te sterven omwille van haat.

Diep in je hart weet je ook wel dat Allah meer op heeft met mensen die oud sterven terwijl ze hun hele leven in het teken hebben gezet van het helpen van hun medemens, of die nu Moslim is of niet in plaats van mensen die zo vol zitten met haat dat ze daarmee dood en verderf zaaien, wat nog meer dood en verderf tot gevolg heeft...
Waarschuw beheerder
Zolang ze jouw, je trots, relgie, land, aanvallen sla je terug.

ja en dat gebeurt al als je naar iemand kijkt

Waarschuw beheerder
donateur
Als je echt begaan bent met het lot van Palestijnen en anderen die onrecht wordt aangedaan dan ga je daar helpen met opbouwen en dergelijke...

Maar je ontwijkt mijn stelling: Als Allah de Almachtige heerser is over leven en dood, waarom accepteer je dan de onschuldige dood van een kind niet als de wil van Allah???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:35:
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:34:

Inderdaad, vrede.. zolang je geen onrecht wordt aangedaan doe jij iemand anders ook geen onrecht aan. Zolang ze jouw, je trots, relgie, land, aanvallen sla je terug.

Daarom vindt ik dan Hezbollah weer zo nep! Eerst aanvallen om een tegen aanval uit te lokken. En daardoor jezelf snel verzetsstrijder te noemen... :looser: s zijn het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:35:
Het is een veel grotere eer om met je leven iets nuttigs te doen en mensen in nood te helpen.
In plaats van te sterven omwille van haat.

Ik denk dat Allah swt beter kan oordelen dan jij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:40:
Daarom vindt ik dan Hezbollah weer zo nep! Eerst aanvallen om een tegen aanval uit te lokken. En daardoor jezelf snel verzetsstrijder te noemen... s zijn het

Moet je jezelf misschien eens afvragen waarom ze dat gedaan hebben...
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik poep heb aan allah en ze regeltjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:37:
Als je echt begaan bent met het lot van Palestijnen en anderen die onrecht wordt aangedaan dan ga je daar helpen met opbouwen en dergelijke...

Maar je ontwijkt mijn stelling: Als Allah de Almachtige heerser is over leven en dood, waarom accepteer je dan de onschuldige dood van een kind niet als de wil van Allah???

Zeker volgend jaar ga ik naar Egtype voor mijn Arabische studie, misschien kunnen we vanaf daar wel naar Palestina maar dat zou een droom zijn hoor.

En ik accepteer dat niet omdat niet Allah dat niet doet, maar de Satan.. daar kun je soms niet tegen op kijk maar nu naar Israel. Of Irak. Of de Sudan. Afghanistan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als de christelijke en joodse en islamitische god dezelfde is

waarom zegt de ene god dat die ze eigen volgelingen van een ander geloof moet doden

waarom zegt dezelfde god dat elk van zijn 3 religies beter is dan de andere religies

klopt allemaal niet...

als het 1 god is...waarom heeft die dan niet 1 geloof gemaakt...

beetje domme god... almachtig heeft de hele wereld geschapen maar beetje normaal nadenken zodat et rustig blijft onder ze volgelingen is teveel gevraagd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:45:
waarom zegt de ene god dat die ze eigen volgelingen van een ander geloof moet doden

Welke god zegt dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:42:
Uitspraak van Teknologix_ op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:40:
Daarom vindt ik dan Hezbollah weer zo nep! Eerst aanvallen om een tegen aanval uit te lokken. En daardoor jezelf snel verzetsstrijder te noemen... s zijn het

Moet je jezelf misschien eens afvragen waarom ze dat gedaan hebben...

Omdat ze al 6 jaar met rust gelaten zijn en weer eens zin hadden om stoer te doen met hun nieuwe 12000 raketjes?

Omdat ze het erg vonden voor de palestijnen en toch 12000 raketten hadden dus dachten oh dan beginnen wij ook gewoon?

Omdat ze door Iran er toe gedreven werden omdat Iran het zelf niet openbaar durft omdat ze dan hun kernbommnen kwijtraken?

Omdat Libanon niet meteen in 2000 het zuiden heeft ingenomen waardoor Hezbollah geen stellingen had kunnen bouwen en ook geen wapens had kunnen smokkelen?

Ik snap het wel een beetje, maar ze hadden moeten inzien dat ze er weinig mee op zouden schieten. Alleen voor de man op straat schiet je er iets mee op. Maar wat heb je er nou eigenlijk aan in een wereld beeld? Geen kont, Israel blijft Israel en alleen Libanon ligt nu stukje in puin! Wat ook niet duidelijk te weten was dat zoiets zou gebeuren...

Waarschuw beheerder
Omdat honderden van hun mensen onschuldig in de gevangenis zitten.
Waarschuw beheerder
christenen zijn ongelovigen en die moeten dood... er word opgeroepen tot het doden van ongelovigen in de koran

en dat is algemeen bekend feit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:43:
ik denk dat ik poep heb aan allah en ze regeltjes

Denk dat er wel meer zijn ondertussen. Het extremisme loopt behoorlijk uit de hand in de naam van fucking Allah.

Krijg er zo de poep van dat ik schijtpapier heb laten drukken. Volgens mij een gat in de markt. :yes:

Emel, je spreekt zogenaamd voor Allah. Ben je nu echt zo blind of denk je dat die "man" zelf zijn broek niet op kan houden?? Vervolgens is Israel gelijk aan Satan :S
Draai je door of hoe zit dat??

Denk je dat ik me druk maak als jij mijn god zou afkraken? Ben je gek, die lacht je zelf wel uit als hij daar zin in heeft... hoef ik niks voor te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:50:
christenen zijn ongelovigen en die moeten dood... er word opgeroepen tot het doden van ongelovigen in de koran

Serieus? oh shit man dan ga ik straks me buurman onthoofden die vieze kufar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:48:
Omdat honderden van hun mensen onschuldig in de gevangenis zitten.

En waarom zouden die mensen in de bak zitten. Geloof er niets van dat die allemaal onschuldig zijn. Er zullen er vast wel bijzitten, maar toch wat is de reden dat ze opgepakt zijn, waar, wanneer, iedereen kan zeggen dat iemand onschuldig is, maar als je niet weet welke omstandigheden er waren toen ze opgepakt werden.

Maargoed dan hadden ze toch beter andere dingen kunnen proberen als eerst soldaten te kidnappen en daarna met een poging to stoer doen raketten gaan afschieten...

Het was waarschijnlijk verstandiger geweest, als ze hadden gezegt. Hey Olmert we hebben 12000 raketten. Die willen we wel afstaan ipv er mee te gaan schieten. Voor elke 100 raketten 1 gevangenen. Bijvoorbeeld, ipv kidnappen van soldaten wat gewoon heel erg is voor een land als Israel die het moet hebben van zijn leger, omdat ze anders allang weg waren! Dat is een gevoelige snaar die Hezbollah wist te raken, en daardoor niet slim bezig was... Maar waarschijnlijk was dit allemaal onder druk van Iran.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dan bent u een goede moslim en komt u zeker in de hemel b)

allah zal trots op je zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:52:
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:50:

Daar moet je dan weer niet zo op ingaan...

Ik geloof ook niet dat alle moslims extreem denken, maar ik vindt het wel jammer dat er veel moslims niets TEGEN doen, alleen maar of niets zeggen of stiekem een soort sympathie hebben voor de "verzets strijders" terwijl hun geloof gekidnapt wordt door dezelfde mensen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:53:
dan bent u een goede moslim en komt u zeker in de hemel

allah zal trots op je zijn

Beetje jammer dan. Van al die miljarden moslims die al dood zijn en gewoon samen met ongelovigen hebben geleeft. zal wel druk zijn in de hel nu zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:52:
Maar waarschijnlijk was dit allemaal onder druk van Iran.

Denk dat als Iran dat zou hebben georganiseerd, dat ze zelf wel strijders hadden gestuurd, maar die sturen hun allemaal naar Irak om de strijd van de Sjiiten tegen de USA op te voeren. wapens, munitie, strijders, weet niet of ze dat bij hizb'allah ook doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:57:
Uitspraak van Teknologix_ op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:52:
Maar waarschijnlijk was dit allemaal onder druk van Iran.

Denk dat als Iran dat zou hebben georganiseerd, dat ze zelf wel strijders hadden gestuurd, maar die sturen hun allemaal naar Irak om de strijd van de Sjiiten tegen de USA op te voeren. wapens, munitie, strijders, weet niet of ze dat bij hizb'allah ook doen.

Nou er zijn dus revolutionaire garde (Iran) troepen dood gevonden tussen hezbollah strijders!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm ok wist ik niet. Wij waren 2 weken in Turkije vanaf 31 juli, daar werdt verteld dat die Iran 30 zelfmoord commandos naar libanon had gestuurd maar dat die aan de turkse grens waren teruggestuurd hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha! Hebben ze niet even hun gordels laten zien? haha!

Maargoed tja Iran zit er gewoon dik in, ook de meeste van de raketten komen uit Iran. En ook de niet bekende anti tank wapens en persoonlijke wapens als AK's en RPG's enzo komen uit Iran.

Er zijn er een aantal gevonden met Iraanse stickers erop van de makers dus. Er zijn ook een aantal Israelische tanks uitgeschakeld door Iraanse makkelij anti tank raketten...

Het wordt gewoon uitbesteed door Iran lijkt het wel. Omdat ze als ze zelf iets doen in het openbaar hun kernwapens wel weg kunnen kussen. Bush zal meteen de wereld laten zien dat Iran een aggressor is en dan is het gedaan met kernwapens.

Zo ie zo zitten ze er niet ver vanaf dat Israel hun kerncentrale platgooit, want tis voor hun een mogelijk gevaar. Ik bedoel Iran komt er openbaarlijk voor uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:55:
ongelovigen

Christenen zijn geen ongelovigen :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:43:
En ik accepteer dat niet omdat niet Allah dat niet doet, maar de Satan.. daar kun je soms niet tegen op kijk maar nu naar Israel. Of Irak. Of de Sudan. Afghanistan.

Satan kan niet oordelen over leven of dood, Satan kan alleen mensen verleiden het slechte pad op te gaan.

Jullie zeggen het zelf, Allah de Almachtige, blijkbaar heeft Satan toch meer macht dan als dat men beweert aangezien Allah niet almachtig genoeg is om de door Satan bezeten Israeli's te doen stoppen.

Face it, mensen hebben een eigen wil en er bestaat niet zoiets als een Kerel die boven in de hemel alles regelt...
Er bestaan hogere machten maar niet in een sprookjesboek dat duizenden jaren geleden geschreven is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:16:
Satan kan niet oordelen over leven of dood, Satan kan alleen mensen verleiden het slechte pad op te gaan.

Jullie zeggen het zelf, Allah de Almachtige, blijkbaar heeft Satan toch meer macht dan als dat men beweert aangezien Allah niet almachtig genoeg is om de door Satan bezeten Israeli's te doen stoppen

Daarom geeft Allah ook de Mujahideen de kracht om te strijden voor Allah, tegen Satan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:16:
Christenen zijn geen ongelovigen

ey wie zegt dat ik et over christenen heb