Vindt het toch gek dat je maar gelijk mag doden Diplomatieke oplossingen mogen zeker niet en men doet alsof de islam aangevallen wordt, terwijl dat ook niet het geval is, dat maakt men zelf ervan.
Mwah, ik vindt het niet gek hoor om in een oorlog je tegenstander/vijand te doden.. en het is eigenlijk niet de bedoeling om gelijk te doden, de Mujahideen zouden hun vijanden (militairen, politieagenten, overheidsmensen) gevangen moeten nemen... maarja probeer als Iraakse Mujahid met je kalashnikov een goed getrainde, zwaar bewapende Amerikaanse militair gevangen te nemen, nee dat is het natuurlijk makkelijker om ze gewoon weg te blazen, bom langs de weg, raketbeschietingen op militairekonvooien, kampen, tanks, etc etc.
En tja dat ze de Islam niet kapot komen maken, vertel dat maar aan de mensen van al-Qaeda biladir-rafidain, al-Rashideen, die sporen ook andere moslims aan om te strijden door beelden te laten zien van Amerikanen die een moskee vernielen en dat soort dingen.
Daarom vindt ik het ook gevaarlijk dat die videos van Osama bin Laden, Ayman al-zawahiri, Abu Musab al-Zarqawi enzo. (Ik geloof zelf niet dat er een organisatie bestaat als al-Qaeda met over de hele wereld cellen, en dat soort dingen..) maar veel jonge moslims gaan zich identificeren in die personen en kiezen de weg van het zwaard en willen niets liever meer dan Mujahideen worden (maakt mij niets uit dat ze Mujahideen worden hoor als ze Irak, Palestina etc willen bevrijden door echt te vechten vindt ik dat wel okee) maar de al-Qaeda mujahideen kant - de verkeerde dus. Het wordt allemaal zo gemaakt voor die jongens.. en als ze die kant opgaan is dat de verkeerde kant van Islam.. maar dat is wel de enige kant die 'wij' hier in het westen te zien krijgen. 'Wij' maken een nieuwe generatie terroristen die nog meer haat, nog dodelijker, en nog meer angst gaan geven.