Partyflock

Forumonderwerp · 887857
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon dus helaas geen vrij krijgen en zit dus nu maar een beetje suf op mijn werk te luisteren naar de sounds op Extrema outdoor

dus mensen brand maar los en zeg maar wat ik gemist heb,
als er natuurlijk al mensen terug zijn;)

of was t weer zo'n soort picknik achtig feest zoals vorig jaar?:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy El Kei op zondag 16 juli 2006 om 21:33:
Ik was het zo zat, dat ik maar naar huis ben gegaan, dus heb The Advent niet gezien!

Dan heb je heel wat gemist... Mistress Barbara, The Advent en Oscar Mulero kwamen de Dome zeer vakkundig slopen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 11:34:
Die waterzakjes zijn echt dodelijk
Niet te hard knijpen, want je stikt erin

inderdaad behoorlijke hoestaanval erdoor gehad...paar keer flink erin verslikt :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:44:
Uitspraak van :9Estella Nutella:9 op zondag 16 juli 2006 om 11:34:
Die waterzakjes zijn echt dodelijk
Niet te hard knijpen, want je stikt erin

inderdaad behoorlijke hoestaanval erdoor gehad...paar keer flink erin verslikt

ja ik ook elke keer :D

maar goed,aan de andere kant is er wel wat geprobeerd tegen de flesjes overlast :yes: ,hadden veel mensen lol met die zakjes,ze liepen niet leeg als je al gedronken had en ermee ging lopen zwaaien/dansen...én was het lachen als je buurman/vrouw een hoestaanval kreeg of zijn of haar gezicht onder spoot :yes:

dus ik vond ze zo slecht nog niet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
dus ik vond ze zo slecht nog niet

Ik ook niet. Zeker met dansen waren ze geweldig, ze liggen beter in de hand en dat nat spuiten was ook wel grappig.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:02:
Check bijna 300 foto's op www.partyscene.nl/galleries

Leuke foto's (y) Alleen maar blije, lachende mensen precies zoals ik aan extrema terug denk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:49:
ik ook elke keer

maar goed,aan de andere kant is er wel wat geprobeerd tegen de flesjes overlast ,hadden veel mensen lol met die zakjes,ze liepen niet leeg als je al gedronken had en ermee ging lopen zwaaien/dansen...én was het lachen als je buurman/vrouw een hoestaanval kreeg of zijn of haar gezicht onder spoot

dus ik vond ze zo slecht nog niet

ik was zo poepie nuchter en heb door die kutzakjes gewoon moeten braken :S was me nog nooit overkomen...maar heeft de pret natuurlijk niet bedorven...even handjes wassen...opfrissen en geen water meer drinken 8)

Maar ik moet je gelijk geven...het scheelde veel rotzooi en was ook zeer lachwekkend

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:59:
ik was zo poepie nuchter

niet om het hier of daarom...maar wat heeft dat hiermee te maken?

Waarschuw beheerder
ik vond de wc ook kut en die water zakjes ook verder nix te zeiken was geweldig .. beter als dance valley...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:04:
niet om het hier of daarom...maar wat heeft dat hiermee te maken?

ik reageer op jou met die zakjes water...ik was nuchter en heb gekotst...DOOR die zakjes water...gebruiksaanwijzing erbij zou ook leuk zijn geweest 8)
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik weer van de beroepszeikers :Gaap:

Dit feest was gewoon perfect geregeld.
Dat het druk wordt weet je van te voren; er wordt duidelijk gemeld hoeveel bezoekers het feest zal trekken en dan is het op 3 vingers na te tellen dat er stukken zijn waar het lopen wat langzamer gaat. Als je daar niet tegen kunt, blijf dan lekker thuis. Bovendien kun je ook om de massa heenlopen natuurlijk...

Petje af voor de organisatie om zo'n uitgespreide locatie toch perfect in te delen, waarbij voornamelijk goed gelet is op het eetgedeelte dat zo ongeveer in het midden lag.

Lang wachten bij de toiletten? Zeker een reactie van al die ranzige nerds die het nodig vinden om ergens tegen een hek aan te zeiken omdat ze te lui zijn om 3 minuten te wachten. Doe je dat thuis ook als je moeder net zit te kakken?
De toiletten zijn goed schoongemaakt en ook de mogelijkheid je haar te doen of een beetje deo te pakken vind ik super.

Dat het terrein uitgebreid is betekent dat je ver moet lopen....misschien eens beginnen met normale schoenen aantrekken waarop je wat meters kunt maken. Daarnaast is er niemand die jou verplicht om op en neer te wandelen, dat doe je zelf natuurlijk.

Wat betreft smsen/bellen en de vertraging van smsjes heb ik totaal geen last gehad, terwijl ik (met 8 vrienden die elkaar steeds kwijt waren) behoorlijk heb gesmst en altijd binnen 5 min. een reactie terug kreeg......

Eten en drinken duur? Wat een onzin, zeker net zo duur als op andere feesten. Bovendien niet zo'n aasgieren als Q-dance waar je 5 van die klote eetbonnen moet kopen en vervolgens steeds 2 overhoudt zodat je weer nieuwe kan kopen om nog wat te eten. Hulde aan de organisatie!

Dat een dj niet op komt dagen is niet de schuld van de organisatie, dus reacties als: "voor mij geen extrema meer want dj x komt niet opdagen" , is ook al zo'n slap gelul.
Als je een echte muziekliefhebber bent kun je ook een feestje bouwen bij een andere dj, want de lineup was echt geweldig!

Dat je geen timetable krijgt is ook niet het einde van de wereld lijkt me zo....mensen die zo'n waarde aan een timetable hechten hebben vast de moeite genomen om op internet te kijken wie waar draaide en hoe laat, zodat je dat al in je hoofd hebt zitten op het moment dat je aanrijdt...

De sfeer was helemaal super! Ook toen de muziek uitviel en het enkele minuten stil was bleef iedereen gezellig staan en klapte mee op de maat en bij bekende nummers (world,hold on) werd er zelfs meegezongen zodat het niet helemaal stil is (kunnen ze op Sensation Black nog wat van leren).

Dagjesmensen heb je altijd op feesten, dat is maar goed ook, anders zouden dj's als Roog en Erick E geen publiek meer trekken, aangezien hun sets bij ieder feest 75% dezelfde nummers bevatten. Ook Sasha was waardeloos; als afsluiter mag je best wat knallen :)

Voor de mensen die altijd wat te zeiken willen hebben: Sterf :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:07:
ik reageer op jou met die zakjes water...

ja dat begrijp ik :s
het mag dan wel zondag zijn...maar ik ben er nog wel bij hoor ;)

ik was nuchter en heb gekotst...DOOR die zakjes water...

dus je bedoeld...dat je normaal alleen kotst door drugs? :P

gebruiksaanwijzing erbij zou ook leuk zijn geweest

dr stond toch wel iets op de zakjes ofzo?
ik weet nog wel van Awake dat je na openen een soort van moest draaien om er goed water uit te krijgen :yes:
werkte ook prima...maar die golf hé 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:11:
dus je bedoeld...dat je normaal alleen kotst door drugs?

Drugs? niet in mijn wereldje te bekennen...ik stap en feest liever zonder drugs ;) als ik al zin heb dan drink ik me liever wat...maar ik voelde me niet ziek...was nuchter en toch gekotst...memorabel moment 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:11:
dr stond toch wel iets op de zakjes ofzo?
ik weet nog wel van Awake dat je na openen een soort van moest draaien om er goed water uit te krijgen
werkte ook prima...maar die golf hé

op sensation vond ik het makkelijker...gewoon in een bekertje met een folietje erover...eraf halen en drinken (Y) geen hoestaanvallen gehad toen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ technogup

Je kan wel dom gaan zitten lachen maar je laatste post klopt niet eens en ik ga geen moeite doen om het je uit te leggen. Als je dat zelf niet ziet ben je nog *piep* dan ik al dacht. vanaf nu sta je dus bij mij op de negeermode want dit kinderachtig gedoe komt me m'n strot uit. Bye byeee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:14:
maar ik voelde me niet ziek...was nuchter en toch gekotst...memorabel moment

heb jij weer iets voor in je dagboek ;p

op sensation vond ik het makkelijker...gewoon in een bekertje met een folietje erover...eraf halen en drinken geen hoestaanvallen gehad toen

dat vond ik dus weer geen zuipen :no:
raar drinken uit iets vierkants...en die ging leeg als ik los ging :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:16:
heb jij weer iets voor in je dagboek

:jaja: leuk voor de kleinkids 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:16:
dat vond ik dus weer geen zuipen
raar drinken uit iets vierkants...en die ging leeg als ik los ging

mwa gewoon meteen leegdrinken en dan uit je dak gaan 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:18:
mwa gewoon meteen leegdrinken en dan uit je dak gaan

dan loopt je pens weer te klotsen :D
tis ook altijd wat hé? :P

ik ga voor de zakjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:21:
dan loopt je pens weer te klotsen
tis ook altijd wat hé?

ik ga voor de zakjes

Ik ga voor een fontein met spa blauw waar je onder kunt gaan hangen met je mond open uiteraard :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:23:
met je mond open uiteraard

kijk dan maar uit :X
je weet dan maar nooit wat erin terecht kan komen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:21:
dan loopt je pens weer te klotsen
tis ook altijd wat hé?

ik ga voor de zakjes

neej dan maar bekertjes 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:26:
kijk dan maar uit
je weet dan maar nooit wat erin terecht kan komen

Nee, da's net als een surprise ei dan he... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:34:
Nee, da's net als een surprise ei dan he...

ok...je kan niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb ;) :D

Waarschuw beheerder
Drugs? niet in mijn wereldje te bekennen...ik stap en feest liever zonder drugs als ik al zin heb dan drink ik me liever wat...maar ik voelde me niet ziek...was nuchter en toch gekotst...memorabel moment

Wel nuchter maar niet op het idee gekomen om die zakjes leeg te knijpen in een beker? Jammer, want je had dus best water kunnen blijven drinken. :)

Uitspraak van Kuijpers op zondag 16 juli 2006 om 22:09:
Ook Sasha was waardeloos; als afsluiter mag je best wat knallen

zeikerd! ;)
Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeestje. Superweer, gezellige mensen, lekkere muziek.

Verbeterpunten:

Meer wc's met name aan het eind vh terrein.
Nooit meer water(kots hoest)zakjes.

Verder vooral zo door gaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:36:
Wel nuchter maar niet op het idee gekomen om die zakjes leeg te knijpen in een beker? Jammer, want je had dus best water kunnen blijven drinken.

niet opgekomen nee...maar die hoestaanval kreeg ik al bij het eerste zakje...daarna fijn cola gedronken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had liever flesjes gehad, maar ik heb op awakenings al kennis gemaakt met het h20 infuus. Ik vindt er niets aan, als je te hard knijpt heb je het achter in je nek, maargoed na een paar keer snap je dat ook wel lijkt me??? (y)

Waarschuw beheerder
@Teknologix
Stond jouw auto vooraan bij de ingang?

@Deesje
Ik zag een kotsend meisje op de terugweg richting de bus, was jij dat? 8)

Weet iemand toevallig wat voor sites er nog meer zijn met partypics?? Ben één naam vergeten :/
Waarschuw beheerder
Haha ja wie zich niet verslikt heeft daarin. Op AWFS hadden ze toch eerst wel flesjes water, later kon je alleen nog maar zakjes kopen. Je kon iig leuke trucjes ermee uithalen :D

Vond het feest weer geweldig, eigenlijk de techno niet uit geweest behalve om wat te eten en om te pissen. Daar was het geluid meesterlijk en qua drukte was het ook prima te doen. En tuurlijk was het druk in de loopgangen, was vorig jaar ook maar als je goed oplet weet je bepaalde delen te vermijden en zie je vanzelf openingen ;)

Denk dat volgend jaar me 3e Outdoor wordt.

Waarschuw beheerder
@Deesje
Ik zag een kotsend meisje op de terugweg richting de bus, was jij dat?

nopes :P op MTV stage :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:41:
nopes op MTV stage

kotsen van water... best apart :jaja:

Eén meisje bij ons uit de groep is ook eerder naar huis gegaan omdat ze d'r eigen niet goed voelde. Hoorde ook om me heen veel mensen die last hadden van buikpijn. Ik had zelf even last van hoofdpijn, maar dat was met een paracetamolletje zo verholpen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 23:51:
kotsen van water... best apart

ik lees in dit forum dat ik niet de enige ben geweest die het is overkomen :P maar jah water in een zak zorgt voor moeilijkheden 8)

Waarschuw beheerder
We hebben ons goed vermaakt bij die redbull stage, daar viel de drukte mee en er werd goed gedraaid.
Je kon een paar meter verderop ook schilderen voor het goede doel :D

Volgend jaar kunnen ze die waterzakjes beter achterwegen laten en meer toiletten neerzetten.
De drukte was ook echt een minpunt, jammer dat het zo commercieel is geworden

Zeer goed feest verder (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was een gezellige bedoeling daar en deep dish was echt top. afsluiting vond ik bij de main (op het vuurwerk na dan) wat tegenvallen maar prima feestje gehad. en 1,5 uur naar de auto lopen zoeken :roflol:
Waarschuw beheerder
Prima feestje.. Waterzakjes juist fijn want dan kon ik em nog ff dicht laten zitten (flesje bier en een watertje tegelijk bestellen) Wc's waren prima en schoon en het eten was ook prima.. gezellige entourage niks te klagen... jammer dat chris liebing mijn hoogtepuntje was want daarna kwam er dan natuurlijk niks meer maar gewoon chillen was ook relaxed..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op zondag 16 juli 2006 om 23:37:
Haha ja wie zich niet verslikt heeft daarin. Op AWFS hadden ze toch eerst wel flesjes water, later kon je alleen nog maar zakjes kopen. Je kon iig leuke trucjes ermee uithalen :D

Hahahah jaah dat zag ik gisteren ook gebeuren. Iemand dropte zijn infuus, en sprong erop. En zegge 5 meter verder werd iemand kletsnat! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is een uitvinding die water zakjes!! Zeuren doen ze toch altijd. Maar het was een SUPER feest!!! En vooral Future Funk was VET!!:)
Waarschuw beheerder
Heb het zwaar naar mijn zin gehad. :D

Er was een prima sfeer, het weer was perfect, muziek was lekker en wat een mooi vrouwvolk. :|
Heb alleen maar blije mensen gezien.

Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Ik ben gegaan als een malle daarzo, topfeest, mooie muziek, gezellige mensen. Van mij mogen ze alle feesten in brabant houden, die weten tenminste wat feesten is (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op maandag 17 juli 2006 om 10:15:
deep dish

Vond ik minder..

Fedde le Grand en Erick E, die kregen de menigte pas goed los :jaja:

Waarschuw beheerder
Het was iets drukker dan wat ik normaal gewend ben op de andere festivals. Maar door de sfeer niet zo last van gehad.

Ik vond het een topfeest, mede door wederom een heldenset van Dr.Lektroluv (wat zal hij het warm hebben gehad in z'n pak en z'n groene masker) enne aflsuiten bij Mulero als vanouds.

Offbeat is de shit! :)

Was een leuk weekendje in Brabant. :)

Deep Dish met een hitjesset :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:16:
Fedde le Grand en Erick E, die kregen de menigte pas goed los

(Y) benny kreeg ze ook goed los
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:16:
Vond ik minder..

Erick E, die kregen de menigte pas goed los

helemaal mee eens :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op maandag 17 juli 2006 om 11:15:
Van mij mogen ze alle feesten in brabant houden, die weten tenminste wat feesten is

Nou.... :) Het was gezellig en er hing een ERG relaxte sfeer, ondanks de drukte. Zoals iemand hierboven ook al zei, leek het wel of er ander publiek was dan de afgelopen 2 jaar. Of het er nou aan lag dat het minder heet was, door het koele briesje, of dat bepaalde figuren naar DV zijn geweest, ik weet het niet, maar feit was dat het alleen maar gezellig was en er geen knokpartijtje of wat dan ook is geweest. En dat mag gezegd worden. Maar om nou te zeggen dat er werd gefeest, dat gaat me echt te ver :) Zie de filmpjes die hier ook in dit topic zijn gepost (of deze, is iets betere kwaliteit: http://www.welkombij.nl/michel/Extrema%20main%20stage.mp4 )en tel eens hoeveel mensen er staan te dansen, laat staan, uit hun dak aan het gaan zijn :) Nee, dat zijn er toch niet zo veel :)

Maar goed, het was erg gezellig en relaxed en dat maakte eigenlijk heel veel goed en ik wil ook niet negatief overkomen, omdat ik gewoon een erg leuke dag heb gehad, maar ik moest toch effe reageren op je opmerking dat 'brabanders weten wat feesten is'. Nee, dat weten ze blijkbaar NIET :) (enkele positieve uitzonderingen daargelaten uiteraard en bij the garden en de dome ging het wel meer los, maar het grote deel van het feest heb ik toch ervaren zoals in het filmpje)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand wat er nou met het geluid van Lucky Rush was? :(

Waarschuw beheerder
Nou heb het onwijs goed naar mijn zin gehad en heb ook genoeg mensen gezien die aan het feesten waren hoor!

Die waterzakjes ja.. vond ze wel makkelijk alleen soms waren ze lauw.. en ja dat was wat minder vooral die je aan t begin kreeg..

Al met al een superfeestje!! volgend jaar zeker weer..
Waarschuw beheerder
:D Kan iemand eens een foto posten van die waterzakjes? Ik heb Awake Festival dit jaar ook gemist en ik hoor echt iedereen erover.

Is dat niet gewoon net zoiets als die Breaker-zakjes ofzo?

Ook onhandig want als je dat eenmaal open hebt kun je 't dus niet meer dichtdoen lijkt me? Ik smokkel zelf nl. altijd een dop mee naar binnen.

Ben nu toch wel erg benieuwd wat 't zijn voor dingen nu ik verhalen lees over mensne die zelfs moesten braken enzo. :D

Enlighten me please!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 17:16:
wasabie...hebben wij niet staan ouwehoeren?
je buurman uit Katwijk?of heb ik nu de verkeerde voor me?

mijn buurman komt idd uit katwijk...maar kan me niet meer herrinneren dat ik dat tegen iemand heb gezegd op het feest :P te waus denk. Jij stond bij de wc naast de boom, op je meisie te wachten die naar de wc was ofnie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 17 juli 2006 om 11:39:

Ook onhandig want als je dat eenmaal open hebt kun je 't dus niet meer dichtdoen lijkt me?

Het zijn zakjes met een klein tuitje eraan en als je er uit drinkt zuigt ie vacuüm. Als er erin kneep spoot het je keel in, of je kon mensen nat maken :devil:

Ik vond ze wel handig (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 23:14:
als je te hard knijpt heb je het achter in je nek

Hahahahahahahahaha, ik heb me zwaar verslikt een paar keer!! Ik heb ze maar van me afgegooid, werd d'r benauwd van. Dan maar bier drinken :D.
Ik vond het weer een super (2e) Extrema Outdoor, volgend jaar zeker weer. Regeling van de WC's vind ik ook altijd erg relaxed. Wat ik me nou afvraag is of het nou echt zo druk is met drukke wandelgangen of dat dat komt door de opbouw van het terrein.. Op bijvoorbeeld Awakenings heb je nergens last van..
Waarschuw beheerder

Nee, breaker zakjes zijn veel handiger, omdat het tuitje daar van *hard* plastic is. Bij deze zakjes bestaat het tuitje uit exact hetzelfde materiaal waaruit het zakje zelf bestaat, zacht buigbaar plastic. Het tuitje is dan ook het hele probleem: je moet hard drukken om er water door heen te persen. Druk je niet hard genoeg, komt er niks uit. Pers je harder, dan vliegt het tuitje ineens open, waardoor er een enorme plens water achterin je keel schiet :) Maar goed, effe kwestie van oefenen om hier uit te drinken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Enlighten me please!

check m´n album ;)