maar jij bent er pas 1x geweest naar ik begrijp.
uhm...ja?
en dat betekent?
maar vind het een beetje flauw hoe je op elke opmerking hier zo reageert.
van iedereen hier moet jij toch zeker wel begrijpen dat er hier gedolt wordt of?
Als er voor de zoveelste keer beloofd wordt dat het minder druk zal zijn en er wordt vervolgens gesproken over 35.000 man...Geen timetables, DJ's die niet kwamen opdagen
tuurlijk...is zo...kan begrijpen dat als je voor een bepaalde dj komt,en je mist hem door óf het missen van een TT,óf het niet op komen dagen van de beste man/vrouw...das klote

je goed recht om daar over te vallen.
maar
een tamme sfeer...tja.
...imo maak je een feest nog altijd zelf.
als alleen maar minpunten opvallen en in je hoofd blijven hangen...dan zal je er zelf ook niet echt een feest van maken of wel?
kijk,die djs,timetable...snap ik dat dat verkeerd kan vallen,heel goed zelfs...
maar drukte,warmte,rijen,rommel op de grond...dat is toch meer regel als uitzondering??
dat is elk feest zo,buiten,binnen,groot,klein...als je je daar elk feest aan blijft ergeren...dan is het eind zoek.
het was druk richting main,door een smalle weg erheen...,35000 man...dat moet toch ergens lopen
het was druk bij de wc's,je bent niet de enige die moet pissen
rommel op de grond, heb je zelf alles netjes in de prullebak gegooid? nee,dus niet zeuren als die andere 34.999 het ook niet doen...
warm,tja...stop een partij mensen in een dichte tent,en er komt warmte vrij...en tis achter in de 20 graden...piet paulusma heeft het al voorspeld,dus niet zo raar...
dat zijn allemaal dingen die je ver van te voren al weet...ik vind het dan een beetje sneu als je daar dan alsnog een feest door laat beinvloeden,wat dus ten koste gaat van een algehele sfeer...en er dan achteraf 2/3e van je post door laat opvullen...
ik begrijp dat gewoon niet
Ieder zn mening Conza.
pcies