Partyflock

Forumonderwerp · 887675
Waarschuw beheerder
donateur
NAZI hakenkruis op Coronado marinebasis geeft signaal aan de wereld

Het radioprogramma The Power Hour kondigde vandaag aan informatie te hebben ontvangen dat een gebouwencomplex op de US Naval Base Coronado, bij San Diego, Californië een Nazi hakenkruis vormt. Een simpele zoekopdracht met Google Earth onthult een groot complex van vier gebouwen die inderdaad zo geplaatst zijn dat ze een hakenkruis vormen, het symbool van Adolf Hitler's Derde Rijk.

Symbolisme is altijd al gebruikt om intentie en loyalitiet door te geven aan de genen die bekend zijn met de betekenis. In de wereld van symbolen, geheime genootschappen en schaduw-organisaties die invloed hebben op binnen- en buitenlandse zaken, wat voor soort boodschap geeft dit aan de rest van de wereld? Wat is de naam van dit gebouwen complex en wie was verantwoordelijk voor goedkeuring van het ontwerp?

[img width=250 height=213]http://www.powerbeat.org/images/coronado1.jpg[/img]

Adolf Hitler steunde een "Nieuwe Wereld Orde" en was van plan dit te verwezenlijken als zijn Derde Rijk aan de macht kwam. Is dit de zelfde "Nieuwe Wereld Orde" waar George H. Bush Sr., Gary Hart en Bill Clinton over spreken? Wat zou de rede kunnen zijn dat een gebouw gemaakt is op een militaire basis met deze verschrikkelijke herinnering aan haat en genocide?

[img width=250 height=213]http://www.powerbeat.org/images/coronado2.jpg[/img]

Door deze foto's, die nu over de hele wereld bekeken worden, ontstaan belangrijke vragen over het doel en de mening van deze boodschap. Gezien het politieke klimaat in de VS, zouden sommige mensen de bouw van een hakenkruis van vier verdiepingen kunnen zien als het aanzetten tot haat.

The Power Hour heeft aangetekende brieven gestuurd naar de bevelhebbende officier van de basis, de secretaris van de marine, de secretaris van defensie en tal van internationale Joodse Organisaties om tekst en uitleg te vragen over hoe het kan dat deze vreselijke herinnering aan moord en genocide getolereerd wordt.

Bron: The Power Hour - Press release

Waarschuw beheerder
Nogmaals:

Uitspraak van Necrid op donderdag 27 juli 2006 om 17:35:
Volgens mij begrijp ik de misverstand hier al omtrent dat blauwe baret gebeuren.

De mensen die werkzaam zijn bij de Marine en een blauwe baret dragen zijn mensen die in dienst zijn van de Marine Beveiligings Korps. Zij dragen blauwe baretten, en daar zitten idd vrouwen bij. Maar het MBK is heel wat anders dan het Korps Mariniers. Leden van het MBK zijn idd geen militairen, maar bugers, alleen de commandant van het MBK is een militair. Ik denk dat jij die 2 met elkaar verward, en dat je bedoelt dat je bent opgeleid bij het Marine Beveiligings Korps, en niet het Korps Mariniers. Dat is de meest logische verklaring die ik kan bedenken voor deze miscommuninatie tussen ons. Is ook niet zo heel gek hoor, want in naam lijken beide korpsen wel op elkaar. Ik ga er van uit dat dit is waar je het al die tijd over had, en in dat geval mag je wel je excuses aanbieden want dat zou bewijzen dat ik al tijd gewoon gelijk had.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha. Vette shit. Echt lache gewoon dat de V.S. Zo'n fout maakt. Wat google earth allemaal te voorschijn ken toveren. eerst ook al een hakekruis vorm in een belgische fontijn. Eerst ook een bos met rode bomen in die vorm (In duitsland) Wie weet heeft hitler nog meer geheimen achtergelaten. Straks is de vorm van een newyorkse wijk nog zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daa moesten se tog eigenlijk al achter zijn gekomen toen t werd gbouwd fni dan?:O
Waarschuw beheerder
donateur
To Necrid:

Het Korps Mariniers draagt absoluut GEEN zwarte baret, maar toch echt wel een donker blauwe..

En je loopt hier een beetje wijs te doen, maar al je informatie komt van internet en je doet alsof je dr zelf bij zit.. :S

Ga eerst je donker blauwe baret van het korps maar eens halen en wat ervaring opdoen en praat dan verder met onderwerpen zoals dit..
Waarschuw beheerder
Gast, houd alsjeblieft je mond man.
Zoals ik net al zei verwarren jullie het Marine Beveiligings Korps met het Korps Mariniers. Wat voor kleur heeft die marinier op mijn forum plaatje??

[img width=200 height=214 cacheid=000cbd8c0024aa7a18762d671a018433b3]http://www.marineschepen.nl/images/uniform36kl.jpg[/img]

Of is dat geen zwart?
Als je dat donkerblauw noemt dan ben ik het met je eens, maar in mijn ogen is dat toch echt zwart.

En ik zit er dan NOG niet bij, maar heb wel genoeg vrienden en kennisen die dat wel zijn. En je denkt toch niet dat ik niks af weet van mijn toekomstige baan??
Ga jij mij maar eens citeren waar ik onfeitelijke informatie naar voren breng in dit topic.
Waarschuw beheerder
Ik ga op vakantie, dus kan hier een tijdje niet reageren.
Bel voor de grap eens de Marine infolijn in de tussentijd, of zoek eens op google rond naar afbeeldingen van mariniers. En kom jij dan maar terug om over deze onderwerpen te praten(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jonghu gaat maar eens goed kijken naar een Mariniers baret. Dan zie je dat ie toch echt donker blauw is.
Of vraag het straks aan 1 van je instructeurs welke kleur ie is. Dan lig je waarschijnlijk gelijk in de voorligsteun voor het vragen van een wel HELE stomme vraag.. De tankers van de Landmacht hebben een zwarte baret. Voor de rest niemand binnen defensie.

Bel voor de grap eens de Marine infolijn in de tussentijd, of zoek eens op google rond naar afbeeldingen van mariniers. En kom jij dan maar terug om over deze onderwerpen te praten

Dit duit toch wel weer waar jij je info vandaan heb..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Veni Vidi Vici op donderdag 3 augustus 2006 om 04:46:
Het Korps Mariniers draagt absoluut GEEN zwarte baret, maar toch echt wel een donker blauwe..

:roflol::P

Uitspraak van Veni Vidi Vici op donderdag 3 augustus 2006 om 04:46:
En je loopt hier een beetje wijs te doen, maar al je informatie komt van internet en je doet alsof je dr zelf bij zit..

:woop:

Uitspraak van Veni Vidi Vici op donderdag 3 augustus 2006 om 15:45:
Jonghu gaat maar eens goed kijken naar een Mariniers baret. Dan zie je dat ie toch echt donker blauw is.
Of vraag het straks aan 1 van je instructeurs welke kleur ie is. Dan lig je waarschijnlijk gelijk in de voorligsteun voor het vragen van een wel HELE stomme vraag.. De tankers van de Landmacht hebben een zwarte baret. Voor de rest niemand binnen defensie.

:yes::P

hahaha:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Necrid op donderdag 3 augustus 2006 om 07:30:
En ik zit er dan NOG niet bij, maar heb wel genoeg vrienden en kennisen die dat wel zijn.

ja tuurlijk ga jij maar je mariniers papiertjes halen die behaal je nie zo snel met je genoeg "vrienden en kennisen"
Waarschuw beheerder
ook al,, google earth the besttt:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flowers. op donderdag 3 augustus 2006 om 19:47:
ook al,, google earth the besttt

kom gaan we samen google haha:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 00:26:
komt bijna op t zelfde neer.
doen bijna dezelfde opdrachten

denk dat je dat tegen iemand van de bbe niet hoef te zeggen:)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=340 height=495]http://www.powerbeat.org/images/arnold.jpg[/img]

De olympische spelen had deze groet al veel eerder dan Hitler hem ging gebruiken. Maar ten tijde van WOII is besloten de olympische groet af te schaffen vanwege het feit dat er nu ook een heel andere betekenis aan de groet was gekoppeld.

Waarschuw beheerder
Tja, ze zullen het niet voor niets zo hebben gebouwd. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Arnold is van na de oorlog, hè.
Waarschuw beheerder
Wederom bedankt voor je kansloze bijdrage K1-Girly.
Eerst niet reageren op mijn posts omdat je weet dat ik gelijk heb, maar zodra je steun uit onverwachte hoek krijgt simpelweg ja knikken, schaap (Y)

Als je nou eens gewoon toe geeft dat je al die tijd het Marine Beveilings Korps bedoelde..

En Veni Vedi Vinci: Denk dat je kleurenblind bent makker..Ik laat je daar toch een perfect plaatje zien van een mariniers baret?? En trouwens, welke kleur die baret is, is niet eens relevant voor de discussie die gaande was.

Nee hoor..Dat duidt er alleen op waar JIJ de info kan vinden die mij in het gelijk steld.

En om nog even te reageren op je eerste post. Hoezo doe ik nou weer wijs?? Dat heeft niks met wijs doen te maken, dat heet discussieren. Niets meer en niets minder. En zoals ik al zei haal ik allerlei feitelijke informatie en citaten aan om mijn argumenten kracht bij te zetten (zoals dat gebruikelijk is in een discussie). En naar mijn weten is het internet voor zulke informatie een prima medium. Heb hier tal van boeken over het Korps liggen, maar het zou een beetje omslachtig zijn om die in te scannen vind je niet?? Beetje jammer alleen dat K1-Girly (Engel des Doods of whatever) die informatie negeert en alleen maar die simpele one-liners op de proppen komt.

Ach, ik heb mijn zegje inmiddels wel gedaan.
Ik ga vooral lekker door met trainen, en dan zal ik idd zeker mijn best gaan doen om mijn baret te halen aankomend jaar (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tijd voor een dansje....:lol:
[img width=434 height=347]http://www.mistergaming.net/download/hammerzeit.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op woensdag 30 augustus 2006 om 20:15:
Ik ga vooral lekker door met trainen, en dan zal ik idd zeker mijn best gaan doen om mijn baret te halen aankomend jaar

slim plan, hebben we de eerst komende tijd ook geen last meer van je met je off topic bullshit.. ga anders een flck maken ofsow, genaamd: Ik zie ik zie wat jij niet ziet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 22:33:
slim plan, hebben we de eerst komende tijd ook geen last meer van je met je off topic bullshit.. ga anders een flck maken ofsow, genaamd: Ik zie ik zie wat jij niet ziet...

Ach gossie, moet er weer iemand mee bemoeien..Aandacht tekort knul?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 09:58:
Tijd voor een dansje....

LOL... 8)

Waarschuw beheerder
Moet allemaal niet te serieus worden hier....;)
Waarschuw beheerder
wow als dit waar is gaat het wel iets te ver :O
Waarschuw beheerder
jezus wat een gelul /// volgens mij weet de helft niet waar ze het over hebben :S geweldig enerzijds, DOM anderzijds.
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen een hakenkruis en een NAZIhakenkruis?
Waarschuw beheerder
donateur
De een bestaat al eeuwen en de andere is gewoon gejat! IDD!!!
Waarschuw beheerder
Nou ja...gejat...
Ze waren in de ban van de ariers...dat is een feit...maar ze hebben de hele theorie over de ariers compleet verkeerd begrepen...met alle gevolgen van dien...
Lees anders eens wat van HP Blavatsky...
Waarschuw beheerder
en wat maakt dit dan een NAZIhakenkruis? :p
Waarschuw beheerder
ik zag laatst trouwens ook iets dubieus bij de C&A. Daar hadden ze kledingrekjes in de vorm van een NAZIhakenkruis. Zal daar ook een geheime boodschap achter zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet toch dat C&A eigenlijk opricht is door hitler, en dat ze eigenlijk geld verdienen voor een derde wereld oorlog en de oprichting van het vierde rijk! :O Ik dacht dat iedereen dat wist! HAhhaa, snel micheal moore bellen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op vrijdag 1 september 2006 om 18:14:
ik zag laatst trouwens ook iets dubieus bij de C&A. Daar hadden ze kledingrekjes in de vorm van een NAZIhakenkruis. Zal daar ook een geheime boodschap achter zitten?

:roflol: Dat viel mij ook op in de Cool Cat laatst :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha.. eerst die fontijn en nu dit :P