2 volgers · 9098x bekeken
| Betreft: | evenement: Excited, zaterdag 2 september 2006 om 12:00 evenement: Excited, vrijdag 1 september 2006 om 20:00 |
donateur
En ik heb er 1
Aaaahhhh gelukkig!
We gaan ervoor!
Vraag!........
Is er ook iets overdekt?...,,;;
wel zo lekker als ut begint te regenen!???
THX KUS
THX KUS
Vraag!........
THX KUS
He, jazeker... staan 2 tenten op het terrein, ben er eergister ff langs gereden, ziet er goed uit...
@ Pim -> ik zou wel even duidelijk vermelden dat de ingang bij de visvijver is, en niet bij de recreatieplas! Anders rijd iedereen verkeerd (maar daar hebben jullie vast rekening mee gehouden)...
@ Pim (2) -> Als ik om 12 uur ff bij Martin kom kijken, en wil daarna het terrein af, kan ik er dan rond 16.00 uur weer op zonder opnieuw een kaartje te kopen???
Gr...
stempel op je hand
Wij hier ook
Ikke ook!!
Sta al klaar in de startblokken!!
Ben er helemaal klaar voor!!
Nou mensen...
Ben net heel ff op het terrein geweest... en ik kan zeggen dat het echt de moeite waard is... als er een beetje animo is heb je echt een super feest... Morgen hebben we ook redelijk weer, dus laten we er met zijn allen een succes van maken... dan kunnen we volgend jaar weer zo'n feestje meemaken!
Ben net heel ff op het terrein geweest... en ik kan zeggen dat het echt de moeite waard is... als er een beetje animo is heb je echt een super feest... Morgen hebben we ook redelijk weer, dus laten we er met zijn allen een succes van maken... dan kunnen we volgend jaar weer zo'n feestje meemaken!
Hey Brigitte hoe ga je dan, ik heb de auto dus je kan zo mee!
Dank je wel lieverd...
Lees het nu pas.., hahaha
maar ik had al afgesproken dat k met K en Ray mee ging in de auto!!
Maar heel erg lief dank je wel
hoe ga je morgen dan???
Wij gaan hier waarschijnlijk met taxi, willen beide niet rijden!!
Was zeker de moeite waard Matthijs, ondanks dat het niet zo druk was, heb ik me toch erg kostelijk vermaakt!!!!
Was erg leuk en gezellig, nu op naar morgen...
Heb er zin an!!!
donateur
Ik hou me wijselijk stil
Ik inmiddels ook hoor..
donateur
Nou alweer wakker?
Yep...en ben me nu aan het opmaken voor strakkies!
Nou die heeft z'n ogen lang genoeg
dicht gehad
Hou je waffel...