Partyflock

Forumonderwerp · 887020

Waarschuw beheerder
JERUZALEM - De Israëlische regering heeft woensdag besloten reservisten op te roepen in verband met de crisis in het noorden van het land. De stap wijst erop dat het land zich voorbereid op een grootschalige militaire campagne in Libanon om twee door de sjiitische Hezbollah-beweging gevangen soldaten te bevrijden, meldde de Israëlische zender Channel 10.

Volgens het televisiestation gaat het in eerste instantie om een reserve infanteriedivisie. De eenheid wordt vermoedelijk naar het noorden van Israël gedirigeerd. Israëlische grondtroepen zijn al op Libanees grondgebied actief om de twee ontvoerde militairen te zoeken.

De melding van de gevangenneming kwam nadat Israëlische gevechtsvliegtuigen en artillerie-eenheden stellingen van de guerrillabeweging onder vuur hadden genomen.

Dat was een vergeldingsactie voor raketbeschietingen, waarbij vier Israëliërs gewond raakten. Legerfunctionarissen konden de gevangenneming van de militairen niet bevestigen, maar zeiden de claim van Hezbollah wel serieus te nemen.

De aanvallen van Hezbollah op Israël hebben zeker zeven Israëlische levens geëist. Dat meldde het Britse persbureau Reuters op basis van de Arabische nieuwszender al-Jazeera.

De Israëlische premier Olmert heeft de leider van de Hezbollah-beweging wraak gezworen.
Premier Ehud Olmert sprak woensdag van een „oorlogsdaad” van Libanon. Jeruzalem houdt Beiroet volledig verantwoordelijk voor de actie van Hezbollah. De groepering zou van het centrale gezag volledig de vrije hand krijgen om acties uit te voeren tegen Israël.

on: http://www.telegraaf.nl/buitenland/46315891/Israël_roept_reservisten_op.html

Waarschuw beheerder
natuurlijk wil god het, en wat god wilt gebeurt ook.. misschien vandaag, misschien morgen, misschien over 1000 jaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:57:
god zal iedereen straffen die geweld gebruikt,

Niet in de Jihad tegen Israel of tegen andere terroristen :)

Waarschuw beheerder
JODEN!!!!!
Waarschuw beheerder
De volgende keer als Nederland 2 soldaten mist, vallen we ook Belgie binnen met tanks en F16's! (f) Zal ze leren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als nou eens al die islamitische groeperingen eens gewoon niet op een laffe manier onschuldige mensen doodmaakt. Dan zal Israel ook niet op bezoek komen.

Want dat is nou juist het verschil, de palestijnen beginnen steeds weer een nutteloze campagne en vervolgens worden ze terug ge owned en dan is het weer rep en roer want er zijn onschuldige mensen dood gegaan. < maar je zou dus wel kunnen stellen dat niet israel daar dan de schuld aan heeft. Maar het constante debiele optreden van alle vrijheids strijders..

Maar ik geloof niet dat ze slim zijn, want HOE wil je in hemelsnaam miljoenen mensen daar weg krijgen, dat gaat niet meer.

Het probleem is gewoon dat die mensen volgens hun godsdienst dat moeten doen want en want en want. Uhm goed dat moeten ze zelf weten, maar als ze ff nadenken dan kunnen ze zien dat hun het probleem zijn.

Maar als je dus probleem oplossend gaat denken. Dus wel waar je iets aan hebt. Zou ik zeggen tis onmogelijk om nu nog Israel daar weg te halen. Dus als de palestijnen ophouden is er weer een stukje vertrouwen erbij. Maar dat weten ze steeds bruut te verneuken, en dus zijn ze weer de lul.

De terroristen zien gewoon niet in dat ze hun eigen volk vermoorden. Er wordt namelijk alleen aangevallen door Israel als ze een goede reden hebben daarvoor en dat is meestal omdat de palestijnen weer iets geflikt hebben.

Ik snap wel dat de palestijnen het er moeilijk mee hebben, maar ze moeten gewoon maar eens accepteren dat ze verloren hebben. Tevens moeten ze accepteren dat eigenlijk de meeste grond daar van oudsher van de joden was. En ze moeten zich eens realiseren dat als ze nou eens niet de israeliers angst aan jagen door terroristische middelen te gebruiken, of raketten lukraak op steden schieten dat ze daar veel meer
mee zullen bereiken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 17:05:
Uitspraak van Kleine moeite, grote lul! op woensdag 12 juli 2006 om 16:57:
god zal iedereen straffen die geweld gebruikt,

Niet in de Jihad tegen Israel of tegen andere terroristen :)

En als ik dit lees staat hier dus eigenlijk jullie zijn onze vijand? De vijand van onze god, en dus zullen jullie de gevolgen ervan nog een keer meemaken? Want onze god keurt het goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 12 juli 2006 om 17:26:
Ik snap wel dat de palestijnen het er moeilijk mee hebben, maar ze moeten gewoon maar eens accepteren dat ze verloren hebben.

Stel je voor als de geallieerden zo tijdens WWII gedacht hadden. De joden hebben toch verloren, laat Hitler ze maar lekker vergassen.
Waarschuw beheerder
De volgende keer als Nederland 2 soldaten mist, vallen we ook Belgie binnen met tanks en F16's! (f) Zal ze leren...

nederland is te laf om ze eigen mensen te redden uit de handen van terroristen

israel 1 voor allen allen voor 1
nederland 1 voor niemand niemand voor 1
Waarschuw beheerder
Als Palestina net zo zou reageren op de ontvoering van Palestijnse burgers door Israelische militairen dan was er geen wereld meer over :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:34:
Israëlische militairen hebben woensdag in de Gazastrook zeker achttien Palestijnen gedood

Nu is het opeens nieuws omdat het over 1 ontvoerde militair/bezetter gaat. De bombardementen en moorden zijn nooit gestopt.

[img width=325 height=450 cacheid=0013d53100246626918b67e71a017d237a]http://www.mpacuk.org/UserFiles/Image/neturei_end_of_zionism___peace.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 17:03:
natuurlijk wil god het, en wat god wilt gebeurt ook.. misschien vandaag, misschien morgen, misschien over 1000 jaar

Niet in de Jihad tegen Israel of tegen andere terroristen

Ja joh, praat jij wel eens met god?
Of heb je dat die idioot horen zeggen die "in naam van" praat? hahaha laat me niet lachen zeg.

Je bent blind merk ik al!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:32:

Ik was sarcastisch. Het is toch te stom voor woorden om voor 2 mensen een heel land binnen te vallen. Als de "vrij Friesland groep" 2 duitse soldaten kidnapped mogen ze ons ook binnen vallen of zo? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:32:

ga toch weg met je terrorisme.. iedere palestijn die afgeslacht wordt is een terrorist of niet? Zo hebben nazi's het afslachten van hollanders en duitsers ook goedgekeurd..

Pak een spuitbus en spuit hierop dat het toch maar terroristen waren.

De ziekste mensen blijken in hiet te zitten (Y) "Terroristen" zijn er niks bij vergeleken.
Waarschuw beheerder
42

en als in afghanistan nederlandse soldaten worden ontvoerd?

wat moeten we dan doen? proberen ze terug te halen met alle middelen die we hebben of ze gewoon laten barsten?

feit is datisrael het eerst met praten heeft geprobeerd ze hebben zelfs het vaticaan gevraagd om te helpen.

tja als dat niet helpt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 17:03:

misschien moeten gelovigen niet zoveel voor God denken....

Niet in de Jihad tegen Israel of tegen andere terroristen

"je mag nooit geweld gebruiken. Alleen als de islam wordt bedreigd mag je de bedreiger dood maken. Of de bedreiger de islam echt bedreigt mogen jullie volledig zelf bepalen! Jaja zelfs al ben je zwakzinnig en kunnen jullie bewijzen dat die persoon geen normale beslissing mag nemen dan mag hij mensen dood maken omdat hij in zijn eer is aangetast."

Dat laatste als extreme voorbeeld dat God het nooit zo bedolt kan hebben: wij kennen god niet ook al zeggen sommigen van wel (waarom is de wereld dan nog niet overtuigd) dus wij kunnen ook niet voor God beslissen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:35:
Ik was sarcastisch. Het is toch te stom voor woorden om voor 2 mensen een heel land binnen te vallen

Het gaat ook niet om die soldaat zoals Rollie wil geloven maar het is een excuus om de hamas regering en de Palestijnse bevolking af te straffen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:37:
42

wat moeten we dan doen? proberen ze terug te halen met alle middelen die we hebben of ze gewoon laten barsten?

Gaan we dan bommen gooien met F16's?

En volgens mij is Israel niet bezig met het bewaken van de vrede en de wederopbouw van Libanon...
Waarschuw beheerder
42

Wat moeten Palestijnen dan doen voor al die duizenden ontvoerde kinderen, vrouwen en andere burgers door Israeliers? Onschuldigen opblazen zoals Israel dat nu doet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
feit is datisrael het eerst met praten heeft geprobeerd ze hebben zelfs het vaticaan gevraagd om te helpen.

Jah! Laten we de paus gaan vragen om te helpen met onderhandelingen met moslims! Good thinking!

Waarschuw beheerder
proberen ze terug te halen met alle middelen die

dit vind ik sowieso een slecht idee.. stel ze zitten in het midden van het vijandelijke kamp. dan in 1x naar binnen stormen?

te vergelijken met:

je bent een heel plan aan het maken om ene kasteel te bestormen omdat je niet makkelijk door de muren heen komt. Worden twee soldaten gekidnapt.. plannen overboord en hatsaa te pletter lopen tegen de muur!
Waarschuw beheerder
israel heeft alles!!! geprobeerd om met praten die mensen terug te krijgen

ze hebben de VN gevraagd
ze hebben het vaticaan gevraagd
ze hebben egypte gevraagd

allemaal om geweld te voorkomen om zo hun soldaten terug te krijgen

tja als dat allemaal niet helpt...

mooi excuus voor jullie weer natuurlijk om israel in kwaad daglicht te stellen omdat ze nu alles proberen om hun mensen terug te krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:41:
israel heeft alles!!! geprobeerd om met praten die mensen terug te krijgen

De Hezbollah mensen die ze willen zitten nog vast... :9
Waarschuw beheerder
Wat moeten Palestijnen dan doen voor al die duizenden ontvoerde kinderen, vrouwen en andere burgers door Israeliers? Onschuldigen opblazen zoals Israel dat nu doet?

ontvoerd? je bedoelt terroristen in de gevangenis geflikkerd

volgens mij weet iedereen waar ze zitten... in de gevangenis dus hoe kunnen ze dan ontvoerd zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:42:
je bedoelt terroristen in de gevangenis geflikkerd

Terroristen van het ene volk zijn de vrijheidsstrijders van het andere. Hoe dacht je dat de nazi's onze verzetshelden noemde?
Waarschuw beheerder
ik noem het bewind van de nazi's nou wel ff iets anders dan wat israel doet...

en onze verzetshelden hebben niet lukraak duitse burgers opgeblazen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:42:
ontvoerd? je bedoelt terroristen in de gevangenis geflikkerd

volgens mij weet iedereen waar ze zitten... in de gevangenis dus hoe kunnen ze dan ontvoerd zijn?

oogkleppen (Y)
Waarschuw beheerder
oogkleppen? het posten van een jood die tegen zionisme is gebruiken voor propaganda doeleinden

zal ik plaatjes posten van aanslagen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:44:

Israelische bezetters en terroristen doen dat wel, wat wil je hiermee zeggen? Dat ze daarom niet zoals de nazi's zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:48:
zal ik plaatjes posten van aanslagen?

Wat hebben die te maken met al die duizenden kinderen en onschuldige burgers die zonder proces in de gevangenis worden gegooid?

amnesty international
Waarschuw beheerder

Oh jazeker wel. Maar in naam van de vrijheid van ons volk. Dus dan is het niet erg...

Ja, ze zijn nog net niet bezig de palestijnen te vergassen. Maar ze maken er wel 1 groot concentratie kamp van. De muur staat al (y) En dan lekker vanuit het zwembad in hun kolonies toekijken hoe de palestijnen hun drinkwater in jerrycans vervoeren. En bij de eerste steen die gegooit wordt komt er een tank aanrollen die de 'terroristen' onder vuur neemt...
Waarschuw beheerder
Dat ze daarom niet zoals de nazi's zijn?

dus je bedoelt nu eigenlijk dat je vind dat elke terroristische groepering die burgers opblaast nazi's zijn?

dat is nieuw :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja lekker! Eerst de palestijnen hun land inpikken en als die vervolgens terugvechten zijn het "terroristen" zeker... (n)
Waarschuw beheerder
ben ff eten b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:52:
dus je bedoelt nu eigenlijk dat je vind dat elke terroristische groepering die burgers opblaast nazi's zijn?

Wat is dat voor conclusie? :vaag:

Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:54:
Ja lekker! Eerst de palestijnen hun land inpikken en als die vervolgens terugvechten zijn het "terroristen" zeker...

Dat zeiden de nazi's ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:54:
Ja lekker! Eerst de palestijnen hun land inpikken en als die vervolgens terugvechten zijn het "terroristen" zeker...

Nadat Israelische kolonisten zijn weggetrokken uit de Gaza, en de Palestijnen dus hun land terug gaven, zijn de Palestijnse raket aanvallen op diezelfde kolonisten die verhuisd waren naar Sredot gewoon door gegaan..Nee dan ben je lekker bezig :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:28:
israel die terroristen afslacht

je bent een held Rollie (Y)

Ben blij dat er niet veel zoals jij zijn, hoef mijn kinderen niet te verliezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op woensdag 12 juli 2006 om 17:57:
Nadat Israelische kolonisten zijn weggetrokken uit de Gaza, en de Palestijnen dus hun land terug gaven, zijn de Palestijnse raket aanvallen op diezelfde kolonisten die verhuisd waren naar Sredot gewoon door gegaan..Nee dan ben je lekker bezig

Ik zeg ook niet dat het allemaal engeltjes zijn. Maar ik heb meer begrip voor de palestijnen als voor de israeliers. Die zouden toch na WWII door moeten hebben hoe het is om als volk onderdrukt te worden? Nou nee dus, het enige volk wat van WWII geleerd heeft zijn de fokking Duitsers :S Je gaat toch geen enorme muur bouwen om de palestijnen heen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op woensdag 12 juli 2006 om 17:57:
Nadat Israelische kolonisten zijn weggetrokken uit de Gaza, en de Palestijnen dus hun land terug gaven, zijn de Palestijnse raket aanvallen op diezelfde kolonisten die verhuisd waren naar Sredot gewoon door gegaan..Nee dan ben je lekker bezig

Nou idd!

En Kattivo, rot nu eens op met die plaatjes zeg. :S Zoveel heb je er zelf niet eens op je profiel staan omdat je anoniem bullshit wil spuien.

In die bussen die opgeblazen worden zitten zeker geen kinderen?

:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:05:

Soms. En daarna vindt Israel het ook nodig om de complete familie inclusief vrouwen en kinderen van de zelfmoordterrorist ter plekke te executeren. Qua aantal kinderlijkjes staan beide partijen gelijk hoor...
Waarschuw beheerder

Ik ben niet degene die zegt dat terroristen worden doodgemaakt waneer het kinderen en andere onschuldige burgers zijn... degene op wie ik reageer wel..

LEZEN

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 18:08:
Ik ben niet degene die zegt dat terroristen worden doodgemaakt waneer het kinderen en andere onschuldige burgers zijn... degene op wie ik reageer wel..

Nee, zo wil je het lezen en zo gebruik je het ook!
Waarschuw beheerder
:vaag:

dit heb ik me dus verbeeld?

Uitspraak van rollie op woensdag 12 juli 2006 om 17:28:
israel die terroristen afslacht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 16:34:
Daarmee heeft het geweld dat losbarste na de ontvoering van een Israëlische militair door Palestijnse militanten, ruim twee weken geleden, ten minste 74 Palestijnen het leven gekost, aldus een telling van het persbureau Reuters. Aan Israëlische kant kwam een militair om.

als deze 74 mensen terroristen waren geweest dan had hij het van mij mogen zeggen

Waarschuw beheerder
ik wordt echt niet goed van dat zieke land israel. Ik vraag me af hoe lang het nog moet duren voordat de rest van de wereld er wat aan doet.

En rollie, ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt maar israel is hier juist degene die internationale onderzoeken en hulp tegenwerkt. Daar komt nog eens bovenop dat israel alle vredesbesprekingen op niks laat uitdraaien. Inderdaad, wat israel nu doet kun je op 1 punt vergelijken met wat de nazis deden...een volk uitroeien.

De enigste oplossing is dat israel oost-jeruzalem en de heilige moskeeen in jeruzalem onder palestijns bestuur laten vallen. Maar nee, ook al houden ze de (gestolen) klaagmuur is dit teveel gevraagd om het geweld te stoppen. Israel heeft hier de touwtjes in handen, vraag je nu maar eens af wie hier de terroristen zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja lekker overdrijven....

72 baby's en twee tieners (y)
Goed zo hoor :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
effe linkie over oprichting staat israel van nos.nl

http://www.nos.nl/nieuws/achte ... ting_van_de_staat_israel.html

en nog een mooie van de nos over de 6daagse oorlog

en nog een mooie van onze welgerespecteerde wikipedia

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_moderne_staat_Isra%C3%ABl

http://www.nos.nl/nieuws/achte ... onflict_zesdaagse_oorlog.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:14:
Ja lekker overdrijven....

72 baby's en twee tieners
Goed zo hoor

Het zijn dus allemaal "terroristen"? Die kinderlijken op het nieuws waren nep?
Dat zeggen ze op stormfront ook over het welbekende onderwerp (Y)

Goed zo hoor

En wat is een terrorist? iemand die terugschiet wanneer hij aangevallen wordt? Zoek de definitie van terrorisme maar op en vraag jezelf af wat deze mensen ermee te maken hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 18:21:
Het zijn dus allemaal "terroristen"? Die kinderlijken op het nieuws waren nep?

Het is heel betreurenswaardig dat kinderen het slachtoffer worden van het oorlogje spelen van de ouderen (n)

Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 18:21:
En wat is een terrorist? iemand die terugschiet wanneer hij aangevallen wordt? Zoek de definitie van terrorisme maar op en vraag jezelf af wat deze mensen ermee te maken hebben.

ze zijn nu aan het stoeien met israelische militairen...kan ze dan geen terrorist noemen maar palestijnse strijdkrachten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:30:
Uitspraak van Teknologix_ op woensdag 12 juli 2006 om 17:26:
Ik snap wel dat de palestijnen het er moeilijk mee hebben, maar ze moeten gewoon maar eens accepteren dat ze verloren hebben.

Stel je voor als de geallieerden zo tijdens WWII gedacht hadden. De joden hebben toch verloren, laat Hitler ze maar lekker vergassen.

Trek eerst ff het geschiedenis boek er maar weer bij! Want de gealieerde wisten bijna geen fuck af van de kampen tot dat ze er met eigen ogen eentje tegen kwamen! :O oja!

Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:38:
42

Gaan we dan bommen gooien met F16's?

En volgens mij is Israel niet bezig met het bewaken van de vrede en de wederopbouw van Libanon...

Lasergeleide bommen zijn altijd nog minder dodelijk voor andere mensen als een of andere ali die niet kan schieten. Of die zichzelf opblaast tussen de mensen. Die bommen worden tenminste op het doel geleid. En hopelijk doen we dat dan idd!

Uitspraak van 42 op woensdag 12 juli 2006 om 17:51:

Ja, ze zijn nog net niet bezig de palestijnen te vergassen. Maar ze maken er wel 1 groot concentratie kamp van. De muur staat al (y) En dan lekker vanuit het zwembad in hun kolonies toekijken hoe de palestijnen hun drinkwater in jerrycans vervoeren. En bij de eerste steen die gegooit wordt komt er een tank aanrollen die de 'terroristen' onder vuur neemt...

Dat is toch eigen fucking schuld van al die luitjes. Ze moeten die terroristen aanpakken. Het volk moet uitspreken tegen hamas en alle onzinnige partijen. Dan pas kan de muur naar beneden. Ik had er zelf nog een stukje bovenop gedaan. Jullie fucken met ons, wij bouwen een muur en dan mogen jullie het maar mooi uitzoeken met je gefuck. Jah is nog beter als militair ingrijpen. En dadelijk de palestijnen janken ooh we hebben het zo erg, EIGEN SCHULD DIKKE BULT! Wijs maar naar de regering en hamas enzo niet israel die hun land verdedigen met een ECHTE verdediging.

Moet wel zeggen het was ook van israel slimmer geweest als ze niet land hadden afgepakt. maja...

Nou idd!

En Kattivo, rot nu eens op met die plaatjes zeg. :S Zoveel heb je er zelf niet eens op je profiel staan omdat je anoniem bullshit wil spuien.

:looser:

Juist jah, dat d8 ik ook al, heb je die video gezien??? 3 days in Israel??? Kijk dat maar eens, lekker is dat...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:13:
ik wordt echt niet goed van dat zieke land israel. Ik vraag me af hoe lang het nog moet duren voordat de rest van de wereld er wat aan doet.

En rollie, ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt maar israel is hier juist degene die internationale onderzoeken en hulp tegenwerkt. Daar komt nog eens bovenop dat israel alle vredesbesprekingen op niks laat uitdraaien. Inderdaad, wat israel nu doet kun je vergelijken met wat de nazis deden...een volk uitroeien.

De enigste oplossing is dat israel oost-jeruzalem en de heilige moskeeen in jeruzalem onder palestijns bestuur laten vallen. Maar nee, ook al houden ze de (gestolen) klaagmuur is dit teveel gevraagd om het geweld te stoppen. Israel heeft hier de touwtjes in handen, vraag je nu maar eens af wie hier de terroristen zijn.

AUB, wederom de terroristen gebruiken angst als wapen, want dat is terrorisme. Dus israel is bang. Dus doen ze wat en gaan daarbij onschuldigen dood, net als die mensen die in de bus zaten die helemaal nix met het conflict te maken hadden.

De enigste oplossing is dat de palestijnen eens een keer normaal gaan doen. Misschien dan kan er vrede zijn. Want als die muur er eenmaal staat dan hebben de israeliers het beter. Alleen de raket aanvallen moeten nog worden beantwoord maar terroristen komen niet meer zomaar binnen. Goede zaak, laat ze het maar eens uitzoeken. Eigen schuld dikke bult na 40 jaar terrorisme.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 12 juli 2006 om 18:25:
ze zijn nu aan het stoeien met israelische militairen...kan ze dan geen terrorist noemen maar palestijnse strijdkrachten

(Y)

Het is te makkelijk om iedereen terrorist te noemen. Zo kon je alle Nederlandse verzetsmensen en zelfverdedigers terrorist noemen omdat een handjevol treinen en overheidsgebouwen opblies.

Wat in gaza aan Palestijnse kant gebeurd heeft NIKS met terrorisme te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 12 juli 2006 om 18:28:
Wat in gaza aan Palestijnse kant gebeurd heeft NIKS met terrorisme te maken

Het enige de laatste tijd waren die raketten op israelische steden

maar militair tegen strijder is geen terrorisme, dat is oorlog