| Betreft: | evenement: Hardjump, vrijdag 6 oktober 2006 om 22:00 |
zelfde organisatie, ander feesje maar het word zowiezo super
Uitspraak van Mr. Oomen op zaterdag 15 juli 2006 om 20:59:
is dit ook van Car Tuning On Tour ??laatste aanpassing 15 juli 2006 21:00
Die costa del jump covers zijn in ieder geval beter dan die cdtjes waar jij met je hoofd op staat marc hahah!
Ik ga pas weer als ze de minimumleeftijd verhogen.. dus volgende keer beter?!
Beter de leeftijd vanaf 16 jaar en een bomvolle tent, dan de leeftijd vanaf 18 jaar en de tent is half leeg.. Zie ik het nou verkeerd of voelen de mensen zich te goed? Maakt toch geen reet uit!? Je was zelf ook altijd blij als je 16 was en je mocht naar zulke feestjes toe.. Dusja... Ik zie het probleem niet
Bjorno vs. Dark-E moet echt wel ouderwets knallen worden. Alleen vind jammer dat Lobo ook niet naar Zalinaz komt maarja zo is de line up ook wel in orde
Beter de leeftijd vanaf 16 jaar en een bomvolle tent, dan de leeftijd vanaf 18 jaar en de tent is half leeg.. Zie ik het nou verkeerd of voelen de mensen zich te goed? Maakt toch geen reet uit!? Je was zelf ook altijd blij als je 16 was en je mocht naar zulke feestjes toe.. Dusja... Ik zie het probleem niet
voel het kriebelen...dit gaat een klapper worden!
Bjorno
Ik ga pas weer als ze de minimumleeftijd verhogen.. dus volgende keer beter?!
Beetje jammer dat Hardbass de dag erna is, dus het zullen niet veel metertjes worden
Ja een feest zonder pf-fotograaf is tegenwoordig geen feest meer! Als de fotograaf van PF er niet is, kom ik gewoon niet meer...
zeker...word gezellig. Moet me wel een beetje inhouden want daarna naaaar HardBassss
22:00 - 22:45 : Furax
22:45 - 23:30 : Pat b
23:30 - 00:30 : Greg C
00:30 - 01:30 : Marcky
01:30 - 02:30 : Ruthless
02:30 - 03:00 : D-vinity vs D-vinity
03:00 - 04:00 : Bjorno vs Dark-e
Hey Dio,
Boven sta ik samen met C-rius hier komen ook jump - Tek - Early Rave en wat oldschool classics voorbij !
Dus dat wordt Stampuhhhhhhh !
Grt Frank
ja dat was echt minder ja pfff
oooh vandaar ik dacht al waarom rijd wilco helemaal over den bosch