Partyflock

Forumonderwerp · 886215
Waarschuw beheerder
'11 september is grote leugen'

Juli 2006

De aanslagen van 11 september zijn één grote leugen. Tenminste, dat zegt Alumnus Rob van den Hof (30), die van 1994-'99 aan de UT civiele techniek en management studeerde en tegenwoordig als verkeersdeskundige werkt bij de gemeente Enschede. Hij is ervan overtuigd dat niet Bin Laden achter de aanslagen zit, maar de Amerikaanse machthebbers. Hij heeft inmiddels zoveel bewijs verzameld dat hij nu presentaties houdt.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/11_september_is_grote_leugen.html

http://www.utnws.utwente.nl/utnieuws/data/41/17/af.waarofniet.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap:

wie moet je nou geloven? bedoel er zijn nu zoveel theorieën, complotten, noem maar op over het WTC..
wordt dr gewoon gek van :S

Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen ze niet weer op UFO-jacht gaan of is dit een betere manier om aandacht te krijgen? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 5 september 2006 om 15:18:
De twee torens storten perfect (net als­ demolition) ineen en dat binnen een recordtijd..:

huh? ik zie als de eerste toren instort dat hij scheef valt?
Waarschuw beheerder
of het nou waar is of niet, ik hoop dat amerika eens met een verklaring komt.en met alle antwoorden op vragen die door sceptici worden gesteld. want daar heeft inmiddels de hele wereld toch wel een keer recht op!

ook de nederlands regering mag zich eens wat minder laf opstellen het gewoon in de kamer over hebben

maar nee, altijd maar bang dat ze dan niet meer 1 van de schoothondjes van de vs zullen zijn

(n)
Waarschuw beheerder
allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon eens iets van de NAVO hebben die hier naar kijkt. en dan niet 1 kerel maar 50 mensen die al superlang in die tak van de industrie werken.

zowel rampenexperts, vliegtuigexperts, stedebouwkundigen enz enz enz

met zn alleen twee maanden in een hok met AL het bewijsmateriaal wat er is en gaan onderzoeken.

Wat je oa ziet in loose change2 is dat de FBI meteen brokstukken aan het verzamelen is. en dat de beveiliging films van de gebouwen rond om de twintowers meteen in beslag zijn genomen en nooit meer zijn vrijgegeven. Heel veel(bijna iedereen) die bij de twintowers waren hoorden verschillende expolsies, onder ze boven ze. Osama Bin Laden heeft altijd ontkent ook maar iets met de aanslagen te maken hebben gehad.

Kortom, het bewijs materiaal is dus veilig opgeborgen en daar komt een onafhankelijk onderzoeksteam dus nooit aan.

Mijn visie: Opzet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aktivist op dinsdag 5 september 2006 om 19:57:
Kortom, het bewijs materiaal is dus veilig opgeborgen en daar komt een onafhankelijk onderzoeksteam dus nooit aan.

Mijn visie: Opzet!

Dat denk ik nu ook wel,
ik heb het artikel gelezen,
en opzich slaat het wel ergens op..
het klopt wel denk ik toch.

Iedereen zegt ook dat Bush slecht is..
dus..
Ame­rica is corrupt!

Waarschuw beheerder
donateur
Vliegtuig in het­ Pentagon, waar zijn de brokstukken??

hier...
[img width=491 height=569]http://www.loosechangeguide.com/images/image062.jpg[/img]
Uitspraak van »Talitha 8-) ,, op dinsdag 5 september 2006 om 20:49:
Iedereen zegt ook dat Bush slecht is..
dus..

Uitspraak van »Talitha 8-) ,, op dinsdag 5 september 2006 om 20:49:
Ame­rica is corrupt!

Dat is het hele eieren eten met loose-change.

Eerst trekt men de conclusie (bush is een klootzak)

En daarna vouwt men er een leuk bedacht complottheorietje erom heen. Klaar is kees, en een sprookje voor volwassenen is geboren.

En wellciht komt heel het complot wel uit de pet van meneer bush en co zelf om hun politieke falen rond 09/11 te camoufleren..... aandacht aan iets anders is beter dan dat heel de VS aandacht besteedt aan hun falen, voer voor het volk, en het is handig misbruik maken van zijn eigen inpopulariteit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 5 september 2006 om 21:04:
hier...

Wel veel brokstukken voor een crash of nie?! :s niet dus...
en daarbij de zwarte doos?? foetsie..toetjevallig :/
Wel paspoort vinden van zogenaamde kaper, maar nog een klein beetje intacte vliegtuigstoelen niet..dat trekt mijn aandacht wel...
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 5 september 2006 om 21:04:
Eerst trekt men de conclusie (bush is een klootzak)

En daarna vouwt men er een leuk bedacht complottheorietje erom heen. Klaar is kees, en een sprookje voor volwassenen is geboren.

En wellciht komt heel het complot wel uit de pet van meneer bush en co zelf om hun politieke falen rond 09/11 te camoufleren..... aandacht aan iets anders is beter dan dat heel de VS aandacht besteedt aan hun falen, voer voor het volk, en het is handig misbruik maken van zijn eigen inpopulariteit.

Dat is natuurlijk wel erg kort door de bocht, slim en misschien nog niet zo stom, maar wel kortzichtig...
Er is niets mis met theorieën...in elke zit meer waarheid als de ander..het is maar net van welke perspectief je de zaak bekijkt...
Zelfs al zou het waar zou zijn, maar zo scherp is Bush in mijn ogen niet...wat waar is, is dan ook nog maar de vraag en misschien zullen we het wel nooit weten...

USA laat alleen los, wat we moeten weten, wat ze willen dat we weten, maar niet wat ook echt waar is...

De wereld is niet klaar voor waarheid, want gebeurt er dan met het spel en hun spelers???

We are all puppets on a string, so....who's pulling your strings?! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 6 september 2006 om 15:06:
Dat is natuurlijk wel erg kort door de bocht, slim en misschien nog niet zo stom, maar wel kortzichtig...
Er is niets mis met theorieën...in elke zit meer waarheid als de ander..het is maar net van welke perspectief je de zaak bekijkt...
Zelfs al zou het waar zou zijn, maar zo scherp is Bush in mijn ogen niet...wat waar is, is dan ook nog maar de vraag en misschien zullen we het wel nooit weten...

USA laat alleen los, wat we moeten weten, wat ze willen dat we weten, maar niet wat ook echt waar is...

En laat loose-cahnge nou ook uit de VS afkomstig zijn ;)

Ik hou alle opties open, als er uberhaupt een complot is dan is het niet zo ingewikkeld als dat loose0change ons doet geloven, waarom zou je een raket gebruiken als een 757 net zo effecties is? en je hoeft hem naderhand niet te verstoppen met alles risico;s dat iemand een keer iets opmerkt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zoeken een zondebok en dat werd ­toen Oswald, wie of wat dat nu is, is duidelijk...­of niet...wat is Bush zijn agenda?? ..welk oorlogs­spelletje wil hij nu spelen of waar heeft ie zijn ­zinnen op gezet??

Idd, en wat als America geen­ olie meer heeft/krijgt, zijn ze dan dadelijk hun ­status kwijt?! want dat mag toch niet!!
Al di­e verrekte patriottistische pikjes daar in America­, die zich voordoen alsof ze alles zijn en alles k­unnen (gedeeltelijk hebben ze nog gelijk ook) maar­ sommige landen hebben klaarblijkelijk genoeg van ­dat "irritante-gedoe-en-dat-showbizz-fantasie-were­ldje-dat-America-heet..." en vechten terug...geef ­ze is ongelijk...

Precies..

Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat het een opgezet plan is van Bush, die vuile flikker :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 17:27:
Ik denk ook dat het een opgezet plan is van Bush, die vuile flikker

Ik denk dat loose-change opgezet is door bush om te dienen als bliksemafleider voor hun falen rond 09/11 te maskeren met onzin, :(

De helft van de VS houdt zich liever bezig met loose-change dan dat ze eens gaan kijken naar het falen van Bush en co, waardor bush gewoon door kan gaan met zijn domme zaakjes.

En wat argumentatie betreft loose-change lijkt qua niveau meer op het IQ van bush dan dat heel 09/11 door bush en co is bedacht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
okok.. ik beken
ik was het:jaja:
Waarschuw beheerder
Er klopt iig maar weinig van de door Amerika uitgebrachten
feiten maar om nu gelijk aan een samenzwering te denken.:no:
Maar die eigenaar van het WTC heeft het zeker slim bekeken
om net op tijd een verzekering tegen terrorisme aanslagen
te openen.... Beetje vreemd....:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M!<E op woensdag 6 september 2006 om 19:39:
Maar die eigenaar van het WTC heeft het zeker slim bekeken
om net op tijd een verzekering tegen terrorisme aanslagen
te openen.... Beetje vreemd....

Ik had het pas vreemd gevonden als hij zich niet had ingedekt tegen alle mogelijke rampen. Zeker als jij je de waarde van het complex in beschouwing neemt, de eerdere aanslag in 1993 en dat hij vlak voor 9/11 van plan was het complex te moderniseren. Dat laatste moet nu wel lukken...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Here we go again!... :P

Hoe vaak zal deze discussie nog overnieuw beginnen. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zag vandaag dat er weer een video van de 'kapers 'op tv was.het nieuws laat altijd een eenzijdig beeld van 11 september zien
Waarschuw beheerder
wanneer buigen ze zich eens over de complottheorie??????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van injected op vrijdag 8 september 2006 om 08:32:
zag vandaag dat er weer een video van de 'kapers 'op tv was.het nieuws laat altijd een eenzijdig beeld van 11 september zien

Idd..
en nu kan de enschedese onderzoeker weer overnieuw beginnen dachtikzo.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Het was een controlled demolition, die leidde tot de war on terror in Afghanistan en Irak, zonder dat daar de voorspelde massavernietigingswapens werden gevonden. Dat was één bak met leugens. Net als de moord op Kennedy. Daar klopt ook van alles niet aan de officiële lezing.'

Ja die massavernietigings wapens,das ook zoiets..
Die waren er dus ook helemaal niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 8 september 2006 om 13:52:

Dus omdat er 1 ding niet klopt klopt alles geliojk niet.

Ik zeg toch ook niet dat je eeuwig een kutwijf bent als je 1 ding fout doet??

Beetje gaare redenatie :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 9 juli 2006 om 15:01:
'11 september is grote leugen'

Juli 2006

De aanslagen van 11 september zijn één grote leugen. Tenminste, dat zegt Alumnus Rob van den Hof (30), die van 1994-'99 aan de UT civiele techniek en management studeerde en tegenwoordig als verkeersdeskundige werkt bij de gemeente Enschede. Hij is ervan overtuigd dat niet Bin Laden achter de aanslagen zit, maar de Amerikaanse machthebbers. Hij heeft inmiddels zoveel bewijs verzameld dat hij nu presentaties houdt.

Dan was die vuurwerkramp zeker ook een leugen :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 22:27:
Dan was die vuurwerkramp zeker ook een leugen

haha:d neeee, dat hebben Adolf Hitler, Kennedy en Churchill gedaan :cheer:

Waarschuw beheerder
Waarom wil iedereen nou de amerikanen betichten van de aanslagen op 9/11? Om die moslimterroristen er van uit te sluiten? Het is weer erg kortzichtig allemaal. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 22:39:
Waarom wil iedereen nou de amerikanen betichten van de aanslagen op 9/11?

omdat er heel veel ''bewijzen'' zijn die beweren dat bush het was, er klopt niks van die bewijzen :P
Waarschuw beheerder
donateur
TJa de gedachtegang is soms erg simpel en triest.

Bush is eenmaal niet populair, ook niet bij mij, maar veel te veel mensen scheren gelijk alles over 1 kam, dus de redenatie is zo, "bush is een klootzak, liegt over allerlei dingen, dus dan zal 09/11 ook wel gelogen zijn"

De scheidslijn tussen waarheid en fuctie is voor die mensen dus veel te dun / niet aanwezig, men kan geen schieding maken. Zo simple is het gewoon.

En het zou de extremisten idd erg goed uitkomen, vandaar dat die met de schouders onder deze theorie gaan staan, alle negatieve publiciteit is natuurlijk goed voor hun.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 8 september 2006 om 13:52:

Oke, dus even jouw logica :

Ze kunnen wel 4 vliegtuigen kapen en een van de grootste complotten in de hele wereld opzetten zonder ook maar 1 lek, maar.....een atoombom kunnen ze niet verstoppen in het bezette irak?

rarara...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 8 september 2006 om 22:49:
TJa de gedachtegang is soms erg simpel en triest.

Bush is eenmaal niet populair, ook niet bij mij, maar veel te veel mensen scheren gelijk alles over 1 kam, dus de redenatie is zo, "bush is een klootzak, liegt over allerlei dingen, dus dan zal 09/11 ook wel gelogen zijn"

Dat Bush een zieke gezwel is, weten we allemaal... Maar is hij ZO ziek dat hij zoveel "eigen" marikaanse staatsburgers om het leven brengt om een paar torens in te laten zakken? Nee echt niet, die zieke moslimterroristen hebben het gedaan en niet de amerikanen.

Waarschuw beheerder
1 ding dat vond ik wel dom

hadden ze een rond gat gevonden in het pentagon
in plaats van met vleugelgaten

waar zijn de resten van het vliegtuig:
ja die zijn verbrand door de hitte
(het pentagon zou eerder smelten dan de titanium motoren, die pas zouden smelten bij een temperatuur dat daar niet eens haalbaar was)

Maar wat vinden ze wel
een paspoort van een kaper hahaha, moet wel een sterk paspoort geweest zijn, als er niks meer van het vliegtuig terug te vinden is maar wel een paspoort van papier.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 23:35:
waar zijn de resten van het vliegtuig:
ja die zijn verbrand door de hitte
(het pentagon zou eerder smelten dan de titanium motoren, die pas zouden smelten bij een temperatuur dat daar niet eens haalbaar was)

waar blijft dit vliegtuig : http://video.google.nl/videoplay?docid=109557040410432934&q=F4+crash+wall

Het Pentagon is niet zomaar een gebouw, dat is een bomvrije bunker.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt de nieuwe torens die in aanbouw zijn trouwens wel erg mooi, en ze zijn ook nog eens hoger dan WTC 1 & 2 die gevallen zijn. (dikke middelvinger naar de oslim-extremisten)

[img width=669 height=459 cacheid=000cdfb50025090a19c3703d1a019086bb]http://www.pbase.com/nyguy/image/66458468/original.jpg[/img]

[img width=483 height=636 cacheid=001289bc00250919e1b7385e1a019086bb]http://i25.photobucket.com/albums/c81/Scruffy88/198000-hr.jpg[/img]

[img width=466 height=659 cacheid=0013dfb9002509ca368a55021a019086bb]http://www.dschinni.ch/3d/wtc_transportation-hub/2_fussgaenger.jpg[/img]

Laatste plaatje wordt geloof ik de ingang van het nieuwe station, ziet er gelikt uit.

Kan nu al niet wachtyen totdfat het wordt opgeleverd, dan ga ik zeer zeker wel een keer een kijkje nemen aldaar.

Waarschuw beheerder
zo schoon en zoveel zonlicht krijg je daar toch niet denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
DAt is altijd met van die renderings, het station oogt idd iets te steriel, maar de nieuwe torens zien er wel goed uit, die renderings komen denk ik best wel dicht bij de realiteit zoals we die tegen 2011 kunnen bewonderen.

De hoogste wordt trouwens 541 metertjes hoog.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die glazen torens mooi voor in Azie ofzo, maar niet voor in de VS.
Dan verwacht je gewoon een wat minder progressief uiterlijk eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 september 2006 om 18:06:
huh? ik zie als de eerste toren instort dat hij scheef valt?

Scheef ja en omdat de torens gebouwd waren in 3 stukken had het mij logischer geleken als dat bovenste stuk gewoon was afgebroken! Zwaartekracht:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 8 september 2006 om 22:25:
Dus omdat er 1 ding niet klopt klopt alles geliojk niet.

1 Ding?
K heb deze week al weer 1 aan het lijstje toe kunnen voegen.
Maar wie opent eigenlijk dit topic als we op die andere allang volop in discussie zitten erover.
Daar staan al allerlei links,gaan ze dat nOu hier weer dOen?
Beetje dubbelOp!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 22:51:
Oke, dus even jouw logica :

Ze kunnen wel 4 vliegtuigen kapen en een van de grootste complotten in de hele wereld opzetten zonder ook maar 1 lek, maar.....een atoombom kunnen ze niet verstoppen in het bezette irak?

K weet niet hoe jij erbij komt dat dat míjn logica is:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zondag 9 juli 2006 om 15:01:
UT civiele techniek en management studeerde en tegenwoordig als verkeersdeskundige

Hoe the fuck kan iemand die totaal geen verstand heeft van de situatie dingen zeggen waar hij niets vanaf weet...

Als hij nou bijvoorbeeld bouwkundig ingenieur was okee dan zou ik nog een idee krijgen van die man weet waar hij het over heeft...

Net als een hoop andere mensen weet hij niet waar hij over praat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 9 september 2006 om 02:09:
K weet niet hoe jij erbij komt dat dat míjn logica is

Door jouw posts bij elkaar te voegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Welluk...?! op zaterdag 9 september 2006 om 03:45:
Als hij nou bijvoorbeeld bouwkundig ingenieur was okee dan zou ik nog een idee krijgen van die man weet waar hij het over heeft...

Gast ga eerst even kijken wat de studie civiele techniek inhoudt voordat je onzin uitkraamt.
Waarschuw beheerder
Hehehe inderdaad iemand die civiele techniek studeerde weet wel wat af van beton- en staalconstructie.... mag ik hopen dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 10:53:
Door jouw posts bij elkaar te voegen

Dat heb je niet goed gedaan dan..
Waar in mijn berichten heb ik geschreven over een atoombom dan:S ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 9 september 2006 om 20:15:
Dat heb je niet goed gedaan dan..
Waar in mijn berichten heb ik geschreven over een atoombom dan ?

Hij bedoeld dat als bush en co volgens jou wel in staat zouden zijn om 09/11 in elkaar te zetten, dat ze dan ook wel wat massavernietigingswapens in Irak hadden kunnen verstoppen om zo hun politiek te rechtvaardigen, nu blijkt dat ze daarover hebben gelogen.

Het is dus vergelijking, je hebt het idd niet over atoombommen gehad.

Als de regering bush echt zo goed is in complotten hadden ze idd net zo makkelijk een atoombom of gifgasbommen in Irak kunnen verstoppen om zo het beleid van bush te rechtvaardigen, en zelfs dat is niet gebeurd, terwijl dat nog veel eenvoudiger zou zijn geweest.

Verklaar dat maar eens met 09/11 in je achterhoofd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 9 september 2006 om 20:46:
Hij bedoeld dat als bush en co volgens jou wel in staat zouden zijn om 09/11 in elkaar te zetten, dat ze dan ook wel wat massavernietigingswapens in Irak hadden kunnen verstoppen om zo hun politiek te rechtvaardigen, nu blijkt dat ze daarover hebben gelogen.

Het is dus vergelijking, je hebt het idd niet over atoombommen gehad.

Als de regering bush echt zo goed is in complotten hadden ze idd net zo makkelijk een atoombom of gifgasbommen in Irak kunnen verstoppen om zo het beleid van bush te rechtvaardigen, en zelfs dat is niet gebeurd, terwijl dat nog veel eenvoudiger zou zijn geweest.

Verklaar dat maar eens met 09/11 in je achterhoofd.

zag de vraag niet op tijd, maar thijs1984! heeft het perfect verwoord.
Waarschuw beheerder
amerika zit er wel of niet achter.kan allebei.
kan ook zijn dat er wel moslimterroristen achter zitten en dat de vs dat wel wist,maar het 'toeliet'om bepaalde doelen te bereiken.

ben iig benieuwd of er ooit een onderzoek komt dat alle punten van de complottheorie kan tegenspreken. of dat de vs eens met antwoorden komen over de vele vragen over 11/9
Waarschuw beheerder
Ze wilden gewoon nieuwere mooiere torens neerzetten. Ze mochten t alleen niet van de overheid, toen hebben ze Bin Laden maar ingehuurd.

Waarschuw beheerder
kom je er nou pas achter!!!!!

open your eyes!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 20:48:
zag de vraag niet op tijd, maar thijs1984! heeft het perfect verwoord

Ja beter dan jij want nu snap ik tenminste waar the hell je het over had...