Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.

Waarschuw beheerder
http://www.vkmag.com/media/robgeebeukteroplos/

De beelden zijn binnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 10 juli 2006 om 18:36:
en dat zijn ook de enigste
uit een uur

ga dan lekker naar een ander feest

hij draaide nog veel meer vette shit , lul toch niet zo stom vent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 18:20:
wil die rob gee set serieus NU horen

http://www.megaupload.com/?d=JYT6AXCU

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 10 juli 2006 om 18:38:
was gewoon een ongelovelijke KUT afsluiter
als je dat vergelijk met een Vince ofzo

Het was helemaal toppie (y)

Waarschuw beheerder
nee totaaal niet en van hardcore helemaaaaaal niet

Ben blij dat je het zelf toe geeft :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:17:
die vent die het podium betrad dat is mijn HELD!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:29:
Hulde voor de podiumbetreder hehehe

Hele trieste gedachte (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:38:

waarom blijven mensen die posten :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 10 juli 2006 om 18:36:
en dat zijn ook de enigste
uit een uur

Je gaat toch niet naar Sensation voor Catscan (lees: hardcore) zeker, of wel...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 juli 2006 om 18:39:
ga dan lekker naar een ander feest

whaha zal ik ook vast nog wel doen :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 10 juli 2006 om 18:31:
Iedereen die niet geweest is en toch loopt te brallen over Rob Gee en respect opbrengen voor zijn act is zelf nog een stuk kortzichtiger dan het publiek want je weet gewoon niet waar je over praat. Als de hele arena spontaan op de grond gaat zitten wil dat toch wel wat zeggen (en dan heb ik het dus niet over de actie van die ene persoon).

Veel mensen luisteren nu naar de opname van die act en vinden het dan nog best oke, maar in de zaal kwam het totaal niet over. De helft van de elementen in die muziek waren niet te horen. Als de avond net lekker op gang komt en je moet ineens 20 minuten stil gaan staan dan wordt er uiteraard gefloten. Gebeurt ook als een DJ de plaat per ongeluk van de draaitafel ketst of een plug lostrekt en 't ineens een minuut of langer stil is.

precies

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 10 juli 2006 om 18:31:
Iedereen die niet geweest is en toch loopt te brallen over Rob Gee en respect opbrengen voor zijn act is zelf nog een stuk kortzichtiger dan het publiek want je weet gewoon niet waar je over praat. Als de hele arena spontaan op de grond gaat zitten wil dat toch wel wat zeggen (en dan heb ik het dus niet over de actie van die ene persoon).

Veel mensen luisteren nu naar de opname van die act en vinden het dan nog best oke, maar in de zaal kwam het totaal niet over. De helft van de elementen in die muziek waren niet te horen. Als de avond net lekker op gang komt en je moet ineens 20 minuten stil gaan staan dan wordt er uiteraard gefloten. Gebeurt ook als een DJ de plaat per ongeluk van de draaitafel ketst of een plug lostrekt en 't ineens een minuut of langer stil is.

En wat die jongen betreft, vind 't eerder enorm triest van een organisatie van dergelijk formaat dat 't voor 1 iemand mogelijk is om zo'n stempel op een feest als Sensation te drukken.

................ :worship:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bob*NWK op maandag 10 juli 2006 om 18:33:
En ik wil ook nog even kwijt dat ik het diep diep triest vind van die gozer om eerst met zijn bijdehante smoel het podium op te klimmen en klappen uit te delen en vervolgens aangifte gaat doen omdat hij terug wordt geslagen. Als je klappen uitdeelt (aan een artiest die met zijn act bezig is nogwel) dan verdien je ook klappen terug.

Volgens mij staat het omschreven dat die gozer het podium op klom en die Rob Gee zich bedreigd voelde en als eerste is gaan beuken op die gozer...
Zie artikel in de telegraaf!!!

Verders was het een mega top feestje....

Waarschuw beheerder
zo heeft iedereen wel paar nummers die je niks vind! over t algemeen draaide iedereen gewoon lekker behalve rob gee dan uiteraard!

Waarschuw beheerder
id&t heeft nogsteeds geen reactie heeft gegeven terwijl ze normaliter altijd vooraan staan...
ze zullen er wel een draai aangeven zodra ze klaar zijn met het uittellen van de winst!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:41:
waarom blijven mensen die posten

:respect: Misschien daarvoor?! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:24:
dat was ook aardig gelukt als ze zouden richten maar helaas stonden ze hun best te doen m te verplettere door op zn schedel in te schoppen

maar lach jij maar joh wens jou nog heel veel zulke feestjes toe

Boeiend, moet die maar niet de lompe mongool uithangen :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:42:
Je gaat toch niet naar Sensation voor Catscan (lees: hardcore) zeker, of wel...?

in een eerdere post zeg ik :
ja was vel vet hoor, terwijl ik niet echt super veel van hardstyle hou, maar showtek en the prophet en technoboy stonde flink te beuke
En dan denk je aaaa catscan nu gaan we flink hakkuh
en dan hoor je eerst een half uur 3 kwartier
slome trance hardcore (draaie de hardstyle dj's nog vele malen beter)
en dat mixen van catscan :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zei toch ZAL ME WORST ZIJN SO MAGIC!!jammer dat hij zo is afgevoerd maar hij dacht t zelfde als ons blijkbaar OPROTTEN MET ROB GEE jammer dat die gast het o heeft moeten betalen!! had liever geien dat rob gee met zn fuck band ziekenhuis in was getrapt!!hoop dat hij de rest van zn optredens canceld!!zo en dat is het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:43:
Volgens mij staat het omschreven dat die gozer het podium op klom en die Rob Gee zich bedreigd voelde en als eerste is gaan beuken op die gozer...
Zie artikel in de telegraaf!!!

Volgens het persberichten en woordvoerders van id-t heeft rob de eerste klap gekregen.

Maar heb nog steeds geen filmpje gezien dat ie het podium op klimt of op het podium loopt. Met tig cameraploegen, en 40.000 mobieltjes moeten daar toch ook beelden van zijn??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was nog druk bezig met het regelen van kaartjes..!! Maar ben blij dat ik achteraf nie gegaan ben want iedereen die ik ken die er heen is geweest vond het gewoon een k*t feest!!!!!

Majaa.. het was wel een keer egt beuken in de letterlijke zin van het woord whahahaha :P

Tjuuuus
Waarschuw beheerder
nee totaaal niet

was gewoon een ongelovelijke KUT afsluiter
als je dat vergelijk met een Vince ofzo

vond ik ook... ik had echt zin in een goede afsluiter maar catscan begon zo slap.. niet verwacht van hem maar zijn laatste paar nummers waren wel goed..

Waarschuw beheerder
op t filmpje is duidelijk te zien dat die gozer eerst een klap geeft en daarna de rest boven op hem duikt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:48:
Volgens het persberichten en woordvoerders van id-t heeft rob de eerste klap gekregen

:yes: Check de filmpjes maar. Die kerel die podium beklom was inderdaad als eerste :D

Toch grappig om te zien dat de meningen zo verdeeld zijn over Sensation

Waarschuw beheerder
wordt maar weer is tijd voor een thunderdome >:)
Waarschuw beheerder
Echt serieus zielige mensen allemaal.
Het is toch echt te triest voor woorden dat je op een party iemand/een groep onder luid boe-geroep probeert het podium af te krijgen.
Oke, kan er helemaal in komen dat er veel mensen waren die niks aan de set van Rob Gee vonden, maar dan nog, hou dan gewoon 25 (VIJFENTWINTIG!!) minuten ff lekker je bek en ga lekker ergens zitten of wat drinken. Het hele feest duurde maar liefst 8,5 uur, en dan kan je nog niet eens het respect op brengen om 25minuten te luisteren naar iets wat je niet, of minder aanstaat...

Daarbij heb ik de set terug geluisterd en zo slecht was het niet eens. Oke, af en toe wat gitaar er door heen wat minder was, maar dat weet je van te voren bij Rob Gee... "Extacy you got what I need" vond toch ook bijna iedereen vet?
En als men nooit experimenteert met muziek zul je nooit betere muziek krijgen!

Oh ja, en dan die gast die daar naar boven klom, wat een vette mongool zeg! Onmogelijk dat hij genoeg klappen terug heeft gekregen. Dit soort lui zouden ze van mij lekker op mogen sluiten.

Rob G; respect!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rob Gee :respect:
Waarschuw beheerder
als we ze nu eens met zijn alle id&t gek mailen en ons geld terug vragen dan weten ze in iedergeval wat wij er van vonden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:50:
op t filmpje is duidelijk te zien dat die gozer eerst een klap geeft en daarna de rest boven op hem duikt!

Inderdaad, viel me net pas op dat het redelijk te zien is op de afstandshot. Rechts komt hij het podium op, en geeft duidelijk de eerste klap (nog mis ook volgens mij)

Uitspraak van Josti :) op maandag 10 juli 2006 om 18:51:
Die kerel die podium beklom was inderdaad als eerste

:yes:

Maar ook al gaf hij niet de eerste klap, als ik als artiest zijnde hem op me af zag komen, had ik zelf denk ik uit veiligheidsoogpunt de eerste gegeven, want als zo iemand het podium opklimt is hij niet van plan om een handtekening te vragen.
Dus ik vind dat hij de klappen terecht heeft gekregen, alleen was het denk ik niet zo nodig geweest om door te gaan. 2 klappen en hij was kansloos, dan kun je toch ook wel iets leuks met hem doen om hem keihard voor lul te zetten voor het grote publiek? mijpart hang je hem de hele avond aan de voeten de hoogte in :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet geweest maar :respect: voor Rob Gee en die kerel die werd afgevoerd hahaha lekker voor hem 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:38:

jezus fuckin hell en nu denk je de 1e te zijn :S je loopt een dag of 2 achter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:51:
wordt maar weer is tijd voor een thunderdome >

zeker weten:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:17:
en die vent die het podium betrad dat is mijn HELD!!! en zal me worst wezen voor degene die rob gee de hemel in prijzen lun je gelijk zien met wat voor nivo we te maken hebben bah bah~!!

Fantastisch, lekker agressief jezelf belachelijk maken met trieste opmerkingen, haha. JIJ bent mijn held!!!
(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op maandag 10 juli 2006 om 18:51:
als we ze nu eens met zijn alle id&t gek mailen en ons geld terug vragen dan weten ze in iedergeval wat wij er van vonden

Ik denk dat ze dat nog doen ook! :S
Wat denk je zelf :S

Waarschuw beheerder
Dit is de site van die jongen kreeg ik van iemand!

https://partyflock.nl/user/404691

Of iemand heeft hem aangemaakt??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Als je goed kijkt mist hij omdat ie al uitglijdt.. rob gee wilt terig slaan ma mist omdat die jonge al aant valle is en dan komt de die ene gast van slipknot en die begint er op los te beuken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bultsie op maandag 10 juli 2006 om 18:51:
Echt serieus zielige mensen allemaal.
Het is toch echt te triest voor woorden dat je op een party iemand/een groep onder luid boe-geroep probeert het podium af te krijgen.
Oke, kan er helemaal in komen dat er veel mensen waren die niks aan de set van Rob Gee vonden, maar dan nog, hou dan gewoon 25 (VIJFENTWINTIG!!) minuten ff lekker je bek en ga lekker ergens zitten of wat drinken. Het hele feest duurde maar liefst 8,5 uur, en dan kan je nog niet eens het respect op brengen om 25minuten te luisteren naar iets wat je niet, of minder aanstaat...
Daarbij heb ik de set terug geluisterd en zo slecht was het niet eens. Oke, af en toe wat gitaar er door heen wat minder was, maar dat weet je van te voren bij Rob Gee... "Extacy you got what I need" vond toch ook bijna iedereen vet?
En als men nooit experimenteerd met muziek zul je nooit betere muziek krijgen!

Je moet eens van de drugs afblijven of zelf naar een feest gaan... Gast, wat lul je dom ! :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bob*NWK op maandag 10 juli 2006 om 18:33:

Jongens lees allemaal even goed deze post want deze persoon heeft herseninhoud en verteld IMO precies waar op staat.

Waarschuw beheerder

Lekker voor hem.. Stoere vent uithangen, ook op het poduim dan, oprotten met dat soort kut mongolen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op maandag 10 juli 2006 om 18:51:

waarom ? ik vond het een geweldig feest , behalve rob gay zijn set
Waarschuw beheerder
NoX_XoN citeer 10 juli 2006 18:38

lekker voor hem (die kerel) echt zo lekker!!!!

eigen schuld echt een dikke bult 8)

Waarschuw beheerder
maakt niet uit, die loser had het recht niet om op het podium te klimmen en idd ik vind het ook schandalig dat die band zo behandeld werd
en dat ze die loser koning gaan noemen...nou sorry hoor

Waarschuw beheerder
Chappy, jij slaat de spijker op zn kop, hiermee kan de discussie afgesloten worden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:53:
Dit is de site van die jongen kreeg ik van iemand!

https://partyflock.nl/user/404691

is het niet een wannabee die de held wil spelen want deze ken ik
Waarschuw beheerder
Ik heb het quoten niet helemaal begrepen denk ik.
Vergeef me. Maar sla me neit in elkaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 10 juli 2006 om 18:52:
jezus fuckin hell en nu denk je de 1e te zijn je loopt een dag of 2 achter

Je mag me in het openbaar ook Sanka noemen. Maar ik ben 2 dagen van de wereld geweest, vandaar.
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 10 juli 2006 om 18:54:
lekker voor hem (die kerel) echt zo lekker!!!!

eigen schuld echt een dikke bult

Ik vind dat hij toch wel een ere plaatsje verdient, ik bedoel wie is er fout bezig?

Waarschuw beheerder
* Bedenkt net dat alles perfect door id-t in scene is gezet zodat er nog heeeeel lang over Sensation word nagepraat 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:57:
* Bedenkt net dat alles perfect door id-t in scene is gezet zodat er nog heeeeel lang over Sensation word nagepraat 8)

WAT EEN DOMME OPMERKING

welke ezel laat zich nou voor wat bekendheid door 6 man in elkaar beuken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:55:
hiermee kan de discussie afgesloten worden

dat kon gister al hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:57:
* Bedenkt net dat alles door id-t in scene is gezet zodat er nog heeeeel lang over Sensayion word nagepraat

Dat is dan wel een ware Sensation. Wie weet zit de media en de politie ook wel in het complot :| :/ :S
laatste aanpassing