| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Ik stel voor dat de mensen die @ Sensation waren een inzameling doen als die gast een boete krijgt, hij en niemand anders dan hij heeft jullie avond gered!
Daar komt bij: Waarom zeiken mensen altijd zo over commercieel? Dat is net zo goed muziek, commercieel is een vies woord in dit wereldje en dat vind ik dikke onzin. Alles waar geld mee verdiend wordt is commercieel. Waarom zou commercieele hardstyle niet vet zijn en niet-commercieele hardstyle wel? (in mijn ogen is hardstyle trouwens sowieso commercieel) Ik snap die hele discussie niet, waarom commercieel minderwaardig gevonden moet worden. 'Ik heb zo'n schijthekel aan die alternatieve troep'. Dat soort uitspraken gaan echt nergens over.
13?
Die gast klom het podium op om 02.11 uur, de act van Rob Gee duurde tot 02.15, want dan zou de megamix beginnen.
twas t zelfde verhaal als osdorp posse bij prophet XQ
Rob gee Er is alleen nog maar kritiek op dj's of op feesten maar niemand heeft een goede oplossing hoe het beter of anders kan, alleen maar zeiken en zanniken en zinloos geweld goed praten, sorry hoor maar dat gaat mij t ver.
Voordat iedereen die er niet bij is geweest oordeelt:
ROB GEE @ SENSATION BLACK
Ik stel voor dat de mensen die @ Sensation waren een inzameling doen als die gast een boete krijgt, hij en niemand anders dan hij heeft jullie avond gered!
De sets zijn meestal bepaald niet hoogstaand en de muziek snoeihard??? Ik weet niet wat jij snoeihard vind, maar ik geloof niet dat ik nou veel snoeiharde tracks heb gehoord.
Je vond Outblast in concert beter dan sensation... HOE wil je die in hemelsnaam met elkaar gaan vergelijken?
Ik geloof dat als jij zo zit te zeuren over commercieele troep dat je dan echt heel erg naar de verkeerde feesten toe gaat.
Ik wist niet dat die gozer Rob Gee geslagen had
Gee begon niet om 01:45 dus 02:15 was ook niet meer haalbaar geweest
De meeste van jullie zal wel weer commentaar hebben,
maar zoiets zal nooit op een club/trance (sensation white, T.E.) gebeuren.
Ligt dus denk ik ook wel aan het soort bezoekers die op dit soort feesten afkomen.
Ik wist niet dat die gozer Rob Gee geslagen had!
Erik......
How's life?
Uitspraak van onheil vs leipheidop zondag 9 juli 2006 om 14:30:
artiesten aanvallen op een podium is op zn wassenaars gezegd not done
Daar ben ik het dus ECHT WEL mee eens!
ik heb die clip een paar keer terug gezien + heb live zitten kijken, maar vraag het me eerlijk tgezegd af
Uitspraak vanNTV
op zondag 9 juli 2006 om 14:35:
ja omdat op white alle kerels van die gay-lord ik ben un mietje figuur
net zo'n hersenloze opmerking als de jouwe
over hersenloos gesproken
Uitspraak vanNTV
op zondag 9 juli 2006 om 14:35:
net zo'n hersenloze opmerking als de jouwe
Jij kunt niet ontkennen dat dit soort dingen op b.v. sensation white niet gebeuren, of wel???
jesus man, was een goed feesie alleen die CATSCAN
die hadde ze wel van het podium af mogen slaan.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het allemaal gewoon te veel hetzelfde is en dat er veel meer potentie zit in zo een groot evenement.. met een beetje betere organisatie zou je ook geen boe geroep, vechtpartijen op het podium en slechte sets hebben, kortom een beter feest. En zoals ik het hier lees ben ik niet de enige die het bagger vond.