donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
De echte feestgangers die langer meelopen zouden alleen al uit respect Rob Gee zn optreden moeten respecteren en bij wijze van experiment moeten kunnen verdragen, maar nee....
Maar dat mensen geen RESPECT hebben voor een dj als Rob Gee, die notabene maar een half uurtje draait. Dat vind ik heel jammer
Does anyone know who went up on the stage?
He deserves a diploma
zeer leuk stukje tekst
De genen welke niet op sensation zijn geweest kunnen niet oordelen. Rob Gee heeft het geheel aan zichzelf te danken.
De meneer in kwestie gooide met een bekertje. waarna de artiest in kwestie een gebaar maakte van kom maar eens naar boven.laatste aanpassing 11 juli 2006 13:23
De genen welke niet op sensation zijn geweest kunnen niet oordelen. Rob Gee heeft het geheel aan zichzelf te danken.
De meneer in kwestie gooide met een bekertje. waarna de artiest in kwestie een gebaar maakte van kom maar eens naar boven.
ow dat veklaard alles
het is dus de fout van rob gee en niet die jongen
eind etopic
Vieze commercieel minded kutlui zijn het, allemaal.....
Zolang er hitjes gedraaid worden is iedereen happy maar een experiment weet niemand te waarderen...
interessant:
Met Scott, Sid, Kurtis en ook nog Billy Graziadei van Biohazard sta je op Sensation Black. Hoeveel speeltijd krijgen jullie?
Ik geloof dat we iets van 30 minuten hebben. Niet zo heel veel, want we zijn iets compleet anders dan de andere acts. Dat is allemaal jumpstyle en hardstyle. Daar komt geen gitaar bij kijken hahaha. We gaan ze even goed laten schrikken.
Hoe denk je dat het publiek gaat reageren? Behalve schrikken.
Ze zullen zeker reageren. Hoe, dat weet ik nog niet. Het kan alle kanten op.
Verwacht je dat men gaat dansen, of moshen?
Ik denk dat er mensen gaan moshen, en dat zijn dan de mensen die begrijpen wat er aan de hand is. Dan heb je waarschijnlijk nog een groep die het tot zich gaat nemen, maar niet weet hoe te reageren en daarom op afstand staat te kijken. En dan zijn er nog de mensen die iets hebben van "fuck, ik kom hier om m'n gabber-dansje te doen. Rot toch op." We zullen wel zien wat men gaat doen. Maar toen ik Ecstacy You Got What I Need uitbracht snapte men in eerste instantie ook niet wat men er mee moest. Een maand later stond het nummer wel mooi op nummer 1. Dus we zullen wel zien of men er iets van begrijpt.
Je doet geen normale DJ set daar?
Dat heeft Duncan [Stutterheim, Sensation organisator] wel gevraagd, maar ik heb 'm gezegd dat ik live wilde spelen, met m'n vrienden. Om wat speciaals te doen.
Heb je hem moeten overhalen dat dit wel zou passen op zoiets als Sensation Black?
Nee, Duncan is zelf erg openminded, en wil graag wat nieuws proberen. En hij wil het publiek ook shockeren. Hij durft risico's te nemen. Zonder dat zou hij denk ik nooit zo ver gekomen zijn. En als je het over de duvel hebt...
Op dat moment schuift ID&T oprichter Duncan Stutterheim bij aan de tafel, maar het gesprek met Rob gaat nog even door.
Uitspraak van 7NUMB3RS™ op dinsdag 11 juli 2006 om 13:20:
zeer leuk stukje tekst
De meneer in kwestie gooide met een bekertje. waarna de artiest in kwestie een gebaar maakte van kom maar eens naar boven.laatste aanpassing 11 juli 2006 13:23
ow dat veklaard alles
het is dus de fout van rob gee en niet die jongen
eind etopic
Vraag me af wat er met The Prophet zou gebeuren als hij een dikke HardstyleSet neer zou zetten op een groot MetalFestival
volgende keer moeten ze moshpit uitnodigen hahah
het ziekenhuis gereden. Ongeloofelijk dom zo'n actie als je op uitnodiging van je leverancier je bedrijf zo te kijk zet. Het kan zeer waarschijnlijk ook gevolgen hebben voor zijn baan. De sfeer in de zaal was gelukkig snel hersteld waarvoor hulde
en unexist die met slipkont op tournee was dan...
maar Hardstyle en Metal gaan echt nie samen, denk dat deze act op Masters meer indruk had gemaakt mits er wel een duidelijkere dikke zieke Kick onder word gezet....
H4L
daar loopt de complete liveset, ben benieuwd hoe de mensen thuis het in beeld hebben gekregen. 13:30 rob gee.
Nu draait de prophet.
Id-T
podiumklimmende mongool
Podiumklimmende Held,
uitfluiten hielp nie
BOEroepen hielp nie
middelvingers opsteken hielp nie
de massale zitactie hielp nie
bekers gooien hielp nie
Maar na de geschiedenismakende heldendaad kwam het feest weer heel snel op gang, en daarvoor mijn dank........
allemaal afsluiters..... en waarom,
omdat je het vetste voor het laatst bewaart,
Heel de avond Hardstyle is voor niemand leuk,
Hardcore is gewoon echt heeeeeel veel vetter,
H4L
Podiumklimmende Held,
uitfluiten hielp nie
BOEroepen hielp nie
middelvingers opsteken hielp nie
de massale zitactie hielp nie
bekers gooien hielp nie
Maar na de geschiedenismakende heldendaad kwam het feest weer heel snel op gang, en daarvoor mijn dank........
Op een Rock/Metal concert (waar veel vrienden van me heen gaan) wordt er nooit geexperimenteerd met hardcore/hardstyle, zie je dit ooit gebeuren op rockwerchter/pinkpop/dynamo/low lands?? Nee dus... simpelweg omdat ze daar slim genoeg zijn om te weten dat die mensen daar niet van houden... Ok, MAYBE op Low Lands maar dan wel in een klein tentje als experiment en niet op de Main stage. En ik vind het niet erg dat deze stijlen gemixt worden, maar doe dat op een experimental feestje ofzo... tegen fatsoenlijke prijzen... maar goed, ik treed herhaling laatste aanpassing 11 juli 2006 10:24