donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Schor zijn is zoooooooooooooo 1835
Ouwe holbewonzer van me
Doe ik idd, ben er klaar mee. ik ben er tenslotte niet bij geweest dus mijn argumenten tellen niet...
Volgende keer ga ik in me berenvel naar Rob Gee solo, neem ik een kalkoenpoot en een knuppel mee.
Doe ik idd, ben er klaar mee. ik ben er tenslotte niet bij geweest dus mijn argumenten tellen niet...
Vergeet je hond niet
Was gewoon kut, dat die een pets kreeg
Moety je dan we want more brullen?
Vind dat er een Rob G solo moeten komen, 10 uur lang dit soort ellende moeten aanhoren
hij was zowieso beter geworden als de kuddedieren niet waren gaan klagen
Nog nooit eerder 25 minuten gehoord op een feest wat je niet aanstond?
douchen die paupers ook weer een keer
Omdat jullie niets zinnigs zeggen
Had hij toch ook eerder met iets anders kunnen beginnen als hij merkt dat de muziek niet aanslaat???
Denk dat we na de afgelopen dagen en discussies wel een aantal dingen kunnen concluderen...
-ID&T wilde zoals zovaak iets nieuws proberen en gaf om die reden ws Rob Gee de kans zo'n act te doen op Sensation.
-Het werd door het grootste deel van de bezoekers van Sensation Black niet gewaardeerd(dat wil NIET zeggen dat de act zelf slecht was of dat niemand het op Sensation kon waarderen!).
-Waar dat aan te wijten is zou kunnen zijn, dat veel bezoekers van Sensation Black mensen zijn die überhaupt niet bekend waren met het bestaan van een crossover tussen hardrock/metal, hardcore en hiphop, waardoor deze(toegegeven, niet zo toegankelijke) muziek niet best ontvangen werd.
-Er door, ws, een combinatie van een grimmige sfeer door de niet toegankelijke muziek die er gespeeld werd door Rob Gee door veel mensen een reactie volgde zoals stil staan, zitten op de dansvloer, "boe" roepen en middelvingers opsteken, wat nog wel tot bepaalde hoogte gerechtvaardigt kan worden door mij persoonlijk. Maar er vervolgens naar mijn mening ook om die reden nog wat bezoekers een graadje verder gingen door dingen te gaan gooien en als klap op de vuurpijl een bezoeker het podium op klom om Rob Gee te lijf te gaan.
-Deze actie van de bezoeker, van de kant van de bezoekers gezien, de eerste provocerende actie was.
-Wat tot gevolg had, dat Rob Gee en co. zeggen zich bedreigd te hebben gevoeld en daardoor de bezoeker te lijf gingen.
Verder:
-ID&T dus misschien in had moeten zien vantevoren(maar dit laten we even in het midden) dat deze act niet op z'n plaats was op dit evenement.
-De bezoeker(en andere bezoekers die met dingen gingen gooien) eigenlijk te ver ging door het podium op te klimmen.
-Rob Gee en co. hier ook weer te extreem op reageerden.
-Er simpelweg beveiliging had moeten staan om dit te voorkomen, want laten we eerlijk zijn, voorkomen is beter dan genezen.
En natuurlijk dat deze gebeurtenis niet vergeten mag worden, maar dat ook wel heel goed beseft moet worden dat dit slechts een fractie van het hele feest was en de reacties over de rest van het feest over het algemeen erg positief zijn.
Ohja, last but not least..
Moongirl heeft een lelijke forumpic.
Had ie lekker weg moeten gaan Hoe zou ie zich voelen?
Verdrietig

Maar wel met een vulliszak over hun kop, anders worden die smerige plakharen ontrafeld.
Moeten natuurlijk wel zo goor mogelijk blijven, anders kan je er niet goed mee schudden
liefst nog met schreeuwende ghotic wijven
Graag
ee tuurlijk niet, ik heb pas respect voor een dj als hij z'n eigen ding doet.. beetje makkelijk om precies te doen wat het publiek wilt.. daar hebben we in nederland al genoeg andere dj's voor!
plus hij was geboekt voor dit spektakel met band en alles.. beetje vreemd als je dan toch maar een plaatje opzet.

Uitspraak van [BE]*Son of a Beach*[BE] op maandag 10 juli 2006 om 16:56:
Vooroordelen kerel?
Vooroordelen
Niks met vooroordelen te maken, maar die vinden dat gebler fantastisch, en heb nu eenmaal graag vrouwen op een feest
Pfff... je associeert Gothic-muziek en liefhebbers met vlooienhonden en de muziek die Rob Gee en de andere muzikanten ten gehore brachten
Geloof me, als jij denkt dat Gothic-liefhebbers van die muziek houden weet jij NIET waar je over spreekt!
Dus is het een vooroordeel.
Ga je dan eerst maar eens verdiepen in de muzieksmaak van Gothic-liefhebbers en dan pas verder gaan met dit soort uitspraken.
Had hij toch ook eerder met iets anders kunnen beginnen als hij merkt dat de muziek niet aanslaat???
Neem alles niet zo serieus
Ja, die heeft even 2500 platen en live sets voorbereid
Vann te voren wordt er een tracklist opgesteld en dat word er gedraaid/gespeeld.
Als ik naar een party ga en de act van de performer staat me niet aan staat zijn er genoeg andere dingen die je kunt doen.
Die gast staat daar hoe je het went of keert toch voor JOUW plezier ondanks of je het goed vindt of niet.
als jij denkt dat Gothic-liefhebbers van die muziek houden weet jij NIET waar je over spreekt!
Maar als je na 25 minuten herrie merkt dat het echt niet aanslaat kun je toch wel een beetje verandering aanbrengen???
Dus jij vindt het goed dat er dan iemand het podium op klimt en er op los begint te meppen?
Dus haal je het maar weg?
Is toch een soort vrije meningsuiting? Mag hij niet zo denken?
Jammer dat een je onderwerp onder het mom van beheerder naar je hand zet
Dus haal je het maar weg? Is toch een soort vrije meningsuiting? Mag hij niet zo denken? Jammer dat een je onderwerp onder het mom van beheerder naar je hand zet
daar heb je gelijk in.. maar ik denk niet dat een beetje verandering echt veel had uitgemaakt al had ie die band van t podium afgeschopt, dan waren de beats van Gee nog steeds te rouw geweest voor het massavolk ben ik bang..
s het idd je eigen keuze om naar een feest te gaan en er die 65 euro voor te betalen.
vraag me af waarom meneer zijn commentaar de hele tijd onder het 'Mededeling als beheerder' moet neer zetten.
Wat wil je daar nou mee bereiken?