donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hahahaha.. Het zit jullie echt hoog he..
Ok 60 euro is veel, maar je kan niet verwachten dat alles voor die 60 euro perfect is.. En als je dat wel verwacht kan je van te voren weten dat je altijd van een koude kermis thuis komt..
Als die pik 2 minuten later (of helemaal niet) op het podium geklommen was had Rob G waarschijnlijk dat XTC hitje van hem erin gegooid en was het hele publiek los gegaan en dan die megamix er achteraan, iedereen blij.. Helaas moest 1 zo'n loser het verpesten door de stoere bink uit te hangen..laatste aanpassing 9 juli 2006 21:48
Ja en Gordon en Rockbitch, word een gezellig zooitje dan
ik hoorde van slipknot
lange frans was druk anders wassie ook nog gekomen @ the prophet!
Aanstellen is ook een vak, ga jij voortaan naar Pinkpop omdat soort muziek te luisteren!
die bandleden.. waar waren die van dan eigenlijk? ik bedoel.. die lui die samen met rob g optraden..
Kijk maar uit dat die niet op je gaat zitten als je hem aanvalt..
Pavarotti ofzo
AANFLUITING dat was het...de gast die het podium bestormde treft geen blaam...
Maar uiteindelijk is, en al door meerderen gezegd, valt alleen de organisatie alles te verwijten
hoop dit binnen de Hardcore toch niet mee te maken. Denk overigens dat de persoon in kwestie dan het overige publiek ook nog even tegen zich krijgt.
Jammer dat er eindelijk een open minded optreden is verneukt op sensation. Wel dom om zon optreden neer te zetten terwijl je weet dat er alleen maar eppos naar toe gaan die de zelfde shit willen horen....
Wa is de anthem van sensation black eigenlijk dit jaar???
Wa is de anthem van sensation black eigenlijk dit jaar???
ben het er ook mee eens dat de set op een hardcore feest beter op zijn plek was geweest want de mensen daar staan zowieso toch meer open voor andere muziek stijlen.
Ze hielden wel eindelijk op dus ja het heeft gewerkt
id&t wij willen geen:
- lange intro's
- MC's die overal doorheen lullen
- experimentele acts
En triest dat ie kerel verrot word geschopt? nee, zo hoort er gehandelt te worden op zo'n ontzettend minne actie.
da vind ik echt bar en bar slecht van sensation want de onschuldige mense die een pilletje pakken pakken ze wel en de mense die half dood ligge te gaan op het podium doen ze haast niks aan!