Partyflock

Forumonderwerp · 886146
2 volgers · 35944x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vonden jullie nou van die rock op een Worlds leading dance event????????

Ik vond het 10000keer nix wat is jullie mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:50:
ik hoorde ook al ergens Pavarotti ,word nog gezellig dan

Ja en Gordon en Rockbitch, word een gezellig zooitje dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eva op zondag 9 juli 2006 om 21:48:
Hahahaha.. Het zit jullie echt hoog he..
Ok 60 euro is veel, maar je kan niet verwachten dat alles voor die 60 euro perfect is.. En als je dat wel verwacht kan je van te voren weten dat je altijd van een koude kermis thuis komt..

Als die pik 2 minuten later (of helemaal niet) op het podium geklommen was had Rob G waarschijnlijk dat XTC hitje van hem erin gegooid en was het hele publiek los gegaan en dan die megamix er achteraan, iedereen blij.. Helaas moest 1 zo'n loser het verpesten door de stoere bink uit te hangen..laatste aanpassing 9 juli 2006 21:48

:respect: (y)
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
die bandleden.. waar waren die van dan eigenlijk? ik bedoel.. die lui die samen met rob g optraden..

Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh, ik heb zelfs nog na het feest keihard "Even aan mn moeder vragen" van Bloem gezongen.. Dat kan allemaal makkelijk ;)

Ik heb zelf van de act niets meegekregen, zat op de toilet (of in de rij, wachttijd van een uur bekant.) Toen ik weer het veld op liep, liep die gast net het podium op.

Het zal allemaal wel, voor mij heeft het het sfeertje niet verpest.. Maar dat zal ook wel komen omdat ik dus niets van die muziek heb meegekregen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 9 juli 2006 om 21:51:
Ja en Gordon en Rockbitch, word een gezellig zooitje dan

hehehe toppers @ sensation black :P:P tadaaaaa nieuwe creatie :P :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op zondag 9 juli 2006 om 21:53:
die bandleden.. waar waren die van dan eigenlijk? ik bedoel.. die lui die samen met rob g optraden..

ik hoorde van slipknot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:55:
ehehe toppers @ sensation black tadaaaaa nieuwe creatie

lange frans was druk anders wassie ook nog gekomen @ the prophet! :P :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op zondag 9 juli 2006 om 21:55:
ik hoorde van slipknot

ja ik ook maar wis nie zeker.. lijkt me eigelijk wel sterk :\ wat moet slipknot nou op sensation? ik bedoel.. die lui weten toch ook wel dat ze ALS ze daar zoude optrede dat ze dan nog niet de muziek konden spelen wat ze normaal spelen.. waarom zouden ze dan optreden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op zondag 9 juli 2006 om 21:55:
lange frans was druk anders wassie ook nog gekomen @ the prophet!

jah hahaha ik vond dat echt wel cool :P :P weet nie meer hoe dat nr ging :P zing het even voor me :P
Iets van euhhh ......RAGGGEUHHHH
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op zondag 9 juli 2006 om 21:40:
Aanstellen is ook een vak, ga jij voortaan naar Pinkpop omdat soort muziek te luisteren!

Hoeft niet hoor, draai zijn platen vaak op tal van feesten waar ze in ieder geval wél worden gewaardeerd. Weet jij in ieder geval waar je niet hoeft te zijn hè?

Beter leerde je wat het inhield wat wij hebben opgebouwd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Manic op zondag 9 juli 2006 om 21:53:

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=5191

1 lid van Slipknot & 1 lid van Biohazard

Dan heb je met Biohazard toch echt toppertjes op het podium staan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eva op zondag 9 juli 2006 om 21:37:
Kijk maar uit dat die niet op je gaat zitten als je hem aanvalt..

Zal niet gebeuren. Ondanks dat er veel bekenden zijn, zie je mij niet op Sensation. De dj's zijn niet meer dan een onderdeel van het totale plaatje en dat geeft mij meer het gevoel dat ik op een concert loop.

Hoe was het geluid eigenlijk?

Nieuw geluidssysteem

Amsterdam ArenA is recent overgegaan tot de aanschaf van een nieuwe geluidsinstallatie. Met deze investering van € 700.000 worden twee functies gecombineerd; de ontruimings- en de entertainmentfunctie. Na uitgebreid onderzoek en praktijktests is de keuze gevallen op een Line Array-systeem. Hiervoor is een beroep gedaan op de expertise van Sherif el Barbari, de vaste geluidstechnicus van Robbie Williams. Het nieuwe geluidssysteem wordt momenteel geïnstalleerd en eind mei bij ‘Toppers in Concert’ officieel in gebruik genomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 9 juli 2006 om 21:33:
Pavarotti ofzo

ja en dan niet zeiken he, je weet toch hoe pavarotti is???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eva op zondag 9 juli 2006 om 21:38:
Gorden voorbij zien hobbelen in de VIP

Hobbelen? Liep die mank door z'n nieuwe vriendje? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 9 juli 2006 om 22:01:
De dj's zijn niet meer dan een onderdeel van het totale plaatje

ja gatver al die dingen eromheen, bah wat leuk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 9 juli 2006 om 22:03:
Hobbelen? Liep die mank door z'n nieuwe vriendje?

Nee denk eerder dat zn broek te strak zat..
Waarschuw beheerder
Ben niet zo goed in zingen, zeker niet de dag na Sensation Black, maar dat soort toevoegingen is idd erg lachen :yes:
Niet dat kattengejengel en gemekker à la een doodbloedend schaap van Mr. G en De Rekels :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:17:
AANFLUITING dat was het...de gast die het podium bestormde treft geen blaam...

Hij treft geen blaam?
Kom op zeg, hoe slecht een optreden ook is.. je gaat niet een artiest aanvallen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:20:
Maar uiteindelijk is, en al door meerderen gezegd, valt alleen de organisatie alles te verwijten

Vind ik echt een kansloze gedachte. Tuurlijk, idt had vooraf kunnen weten dat dit niet goed ontvangen zal worden, maar als een gerespecteerde dj als Robgee tegen hun blijft zeggen: "geloof me nou maar, dit word een knaller" dan geloven ze dat ook wel. Maar na 10 minuten fluiten hadden ze persoonlijk in moeten grijpen, en desnoods de megamix moeten starten of desnoods een cd uit de auto moeten pakken om de tijd vol te maken tot de volgende set. Maar hoe dan ook, een idioot die het podium op klimt dat kun je hun nooit aanrekenen, voor hun is dat ook een nachtmerry. En hij verdiende klappen, maar de band en rob reageerde als losgeslagen idioten.
Na 2 klappen was ie echt wel uitgeschakeld, maar ze bleven daarna terwijl hij volledig kansloos was nog een minuut lang met zijn allen doorslaan en trappen, das gewoon zinloos exesief geweld.
Maar tegen me verwachtingen in, lijkt het of robgee&friends er in de media redelijk goed vanaf komen.

kortom ik vind het echt zielig als men van die vechtpartij id&t de schuld gaat geven. En als je vanwege een slecht optreden een artiest aanvalt, dan hoor je in een tbs-kliniek thuis. En iedereen die roept dat hij een held is en de avond heeft gered, is ook niet goed wijs, want heb een paar partys meegemaakt waarbij rellen in het publiek waren, en om 3 uur de muziek uitging en lampen aan, einde party.
En dat was waar ik ook vanuit ging toen ik live toevallig meekeek. Nou dan heb je lekker de avond gered hoor (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 9 juli 2006 om 21:03:
hoop dit binnen de Hardcore toch niet mee te maken. Denk overigens dat de persoon in kwestie dan het overige publiek ook nog even tegen zich krijgt.

Hardcorepubliek zal zo'n set ook niet waarderen. Denk dat hij daar blij mag zijn als het bij 1 aanval blijft.
Waarschuw beheerder
Jammer dat er eindelijk een open minded optreden is verneukt op sensation. Wel dom om zon optreden neer te zetten terwijl je weet dat er alleen maar eppos naar toe gaan die de zelfde shit willen horen....

artiesten aanvallen is echt dom....

en dat steunen helemaal..

Mensen die rob gee slecht vonden moeten idt een beuk verkopen door te schrijven of klagen of nooit meer naar zon bijeenkomst gaan van wankers...
Waarschuw beheerder
ik zag rob gee een ijsblokje naar die jongen gooien!
Waarschuw beheerder
donateur
Wa is de anthem van sensation black eigenlijk dit jaar???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UP-SKILLZ op zondag 9 juli 2006 om 22:15:
Jammer dat er eindelijk een open minded optreden is verneukt op sensation. Wel dom om zon optreden neer te zetten terwijl je weet dat er alleen maar eppos naar toe gaan die de zelfde shit willen horen....

TJa idd experimenteren met dit soort stijlen kan gewoon niet op sensation, sensation is juist het spektakel met de muziekstijlen die zich bewezen hebben, en daar betalen de mensen ook voor.

HEt ludieke zitten vond ik wel prachtig, nu was het jammer dat we geen kaartspel bij ons hadden zodat we een potje konden kaarten ;)

Ende schuld ligt volledig bij ID&T, en naar verluid heeft die gozer niet eens de Rob Gee echt geslagen, eerder geduwd met als gevold dat de gestreste bandleden (die waarschijnlijk nog nooit zoiets groots en negatiefs mee had gemaakt) er gelijk op in hakte, de bandleden waren ook gearresteerd, en hadden boetes gekregen van 2500 euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietje Puk! op zondag 9 juli 2006 om 22:22:

Heb gehoord een hardrock-plaat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietje Puk! op zondag 9 juli 2006 om 22:22:

Dat heb ik ook gemist :s zou het niet weten, volgens mij is er geen anthem
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T had Rob Gee en die band nooit moeten boeken voor de black.

Publiek wilde zijn ouwe gabberplaatjes horen, maarja de verantwoordelijk man is helemaal geen gabber en denkt ik doe wat nieuws. Hij geeft zelf niks om hakken of stampen maar zag zijn bankrekening al vollopen toen hij het 'geweldige idee' kreeg om na urban, nu rock te verbinden met house.

Alleen verandert alles wat Duncan aanraakt niet meer in goud, maar is het nu gewoon het zijn zoveelste fout.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wittekat op zondag 9 juli 2006 om 22:18:
ik zag rob gee een ijsblokje naar die jongen gooien!

Volgens stak rob g zijn middelvinger op naar die gast, waarop die t podium opklom en begon te beuken
Waarschuw beheerder
tjsa ik vind het best triest dat die kerel het podium opklimt en klappen gaat uitdelen :no: heb ik cker geen respect voor.
robgee enz. worden toch geboekt door ID&T dus de grootste foutmaker is hiero toch echt ID&T.

Waarschuw beheerder
ik was der zelf niet bij mmaar heb wel net het filmpje gezien.

Naar mijn mening is het niet goed dat die kerel het podium op ging enz.. maar goed het is ook verkeerd dat ze met 6 man ofzo boven op hem sprong.

er loopt daar toch niet voor niets secrutity rond?
ze hadden die kerel beter van het podium af kunnen halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hrdstl :bounce: op zondag 9 juli 2006 om 22:35:
Volgens stak rob g zijn middelvinger op naar die gast, waarop die t podium opklom en begon te beuken

Hij maakte wel een gebaar van "kom dan"
Waarschuw beheerder
nou ik heb de zet gehoord en vond hem wel vet, tenminste orgineel.. iets nieuws, ben het er ook mee eens dat de set op een hardcore feest beter op zijn plek was geweest want de mensen daar staan zowieso toch meer open voor andere muziek stijlen.

En triest dat ie kerel verrot word geschopt? nee, zo hoort er gehandelt te worden op zo'n ontzettend minne actie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 22:47:
Naar mijn mening is het niet goed dat die kerel het podium op ging enz.. maar goed het is ook verkeerd dat ze met 6 man ofzo boven op hem sprong.

ben ik het helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Eerste keer dat Sensation zijn geld blijkbaar echt waard was.
Doet de naam in iedergeval eer aan en nu heb ik het nog gemist ook.
Waarschuw beheerder
Hoe is het met die kerel? ben ik wel benieuwd naar
Waarschuw beheerder
id&t wij willen geen:
- lange intro's
- MC's die overal doorheen lullen
- experimentele acts
- hardrock band's
- knokpartijen

Ik heb me trouwens prima vermaakt. De zogenoemde "mystery guest" probeerde daarvoor al de muziek uit de zetten bij de mannen van de sound, naast de kraancamera. hij was daar al over het hek gesprongen en terug gezet door de bewaking. Ik heb nog een foto van hem gemaakt. Deze is te zien in mijn album (6de en 7de foto.

ik weet niet of ik volgend jaar weer ga.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conflict Technology op zondag 9 juli 2006 om 22:54:
ben het er ook mee eens dat de set op een hardcore feest beter op zijn plek was geweest want de mensen daar staan zowieso toch meer open voor andere muziek stijlen.

met het eerste deel van de zin ben ik eens maar gabbers meer openminded ? denk je nou echt dat al die exhardcore dj's voor het geld zijn overgestapt ? ik denk dat er niet een scene in nl is met meer schapen als de hardcore (denk aan de TerRor hype opt moment , en pogo-en , en dan nog de wazi's ), en tegelijk is dat in de hardstyle precies zo op andere fronten...

maar aangezien het bpm hoog lag was het misschien het best geweest voor een thumderdome , maar de hele opzet kost zoveel geld dat dat voor een simpel hardcore feest neit haalbaar is, dit had dus een kans van slagen...

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 9 juli 2006 om 20:49:
Ze hielden wel eindelijk op dus ja het heeft gewerkt

ook al zo'n laag iq:/ Zinloos geweld dat vind jij blijkbaar goed:/ Geweld hoort op een feest niet thuis;)

Uitspraak van mrholland op zondag 9 juli 2006 om 23:02:
id&t wij willen geen:
- lange intro's
- MC's die overal doorheen lullen
- experimentele acts

intro's net goed om de sfeer op te pompen;)
mc's om net het verlengstuk van de dj te zijn net dat stukje extra;)
Experimentele acts . Wie niet waagt wie niet wint;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conflict Technology op zondag 9 juli 2006 om 22:54:
En triest dat ie kerel verrot word geschopt? nee, zo hoort er gehandelt te worden op zo'n ontzettend minne actie.

oneens dus he.. oke 2 man vechte 2 man schuld. maar ze hoeven niet die kerel helemaal lam te trappen op het podium en dan nog is lekker mee die camera der op lekker in zoemend filmen hoe die kerel half dood aan het gaan is.

der had ook een security tussen kunnen springen.
da vind ik echt bar en bar slecht van sensation want de onschuldige mense die een pilletje pakken pakken ze wel en de mense die half dood ligge te gaan op het podium doen ze haast niks aan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:12:
da vind ik echt bar en bar slecht van sensation want de onschuldige mense die een pilletje pakken pakken ze wel en de mense die half dood ligge te gaan op het podium doen ze haast niks aan!

denk dat die gozer wat slaag heeft gekregen ook wel wat pilletjes op had bij normaal bewustzijn denk je nog wel ff na;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:12:

Als ik één iemand aanval die met een groep van tien is, kan ik wel bedenken dat ik voor tien klappen ga vangen. Dan is het ook nog wel voorspelbaar dat Security niet zijn kant zou kiezen.

Maar los daarvan, ik heb wel eens een optreden van Neophyte op een Thunderdome video en dat was ook met gitaren. Is dit dan zo revolutionair?
Waarschuw beheerder
Het hoordt niet bij dit soort feesten.. Dat is nou wel goed duidelijk gemaakt dacht ik zo.. Vond die jeugd van tegenwoordig ook niet zo heeeel veeel hoor! Ik verstond ze helemaal niet:S Maar ach hier leren ze hoop ik van;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 9 juli 2006 om 22:31:
Alleen verandert alles wat Duncan aanraakt niet meer in goud, maar is het nu gewoon het zijn zoveelste fout

en een behoorlijke fout. Hier gaat nog lang over gepraat worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op zondag 9 juli 2006 om 23:20:
Is dit dan zo revolutionair?

dat doet neophyte al vanaf begin;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op zondag 9 juli 2006 om 23:20:
Maar los daarvan, ik heb wel eens een optreden van Neophyte op een Thunderdome video en dat was ook met gitaren. Is dit dan zo revolutionair?

maar dat is hardcore in combinatie met gitaren. dit was alleen maar rock......