Partyflock

Forumonderwerp · 886035
1 volger · 3932x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben wel eens benieuwd of mensen voor de doodstraf zijn of ze meer voelen voor alternatieve straffen. Ik zelf ben tegen de doodstraf. Kom maar op met je reacties.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 13:33:
Ik heb nog een mooi statement voor mensen die tegen de doodstraf zijn: why do we kill people, who killed people, to show that killing is wrong!!!!!!!!

Its like bombing for peace or fucking for virginity ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:04:
Its like bombing for peace or fucking for virginity

WAt bedoel je daar precies mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:02:
Jij had vast wel raad geweten met die gasten!!!

zekerweten! maar ik heb als geruststelling voor jou er een heleboel pestkoppen al een toontje lager laten zingen. En behoorlijk wat karma daar mee gecreerd, haha vandaar die schouder een keer of 25 uit de kom hahahaaa!

Ik hoop dat t je nu wel goed vergaat in je leven.
kissz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:04:
Its like bombing for peace or fucking for virginity

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:06:
WAt bedoel je daar precies mee?

Zoiets als drugs gebruiken om nuchter te worden :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:07:
Ik hoop dat t je nu wel goed vergaat in je leven.

Het gaat hartstikke goed met mij. Heb een goeie baan. Da's beter wat ik van die treiteraars kan zeggen. Die roepen de hele dag:Wilt ook friet bij uw hamburgers hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Voor.

Iemand levenslang opsluiten is niet juist en heel onnatuurlijk.
Iemand's leven afpakken is instinctief juister.

Je ziet dieren toch ook niet een ander dier opsluiten voor de rest van zijn leven. Mensen moeten niet denken dat ze boven dieren staan, wij zijn gewoon dieren. Dus handel daar ook gewoon naar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:09:
Wilt ook friet bij uw hamburgers hahahaha

:respect:

Waarschuw beheerder
Zoiets als drugs gebruiken om nuchter te worden

ik begrijp het. Ik moest een werkstuk maken ooit over de doodstraf en heb toen dit statement op de kaft neergezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 9 juli 2006 om 14:11:
dat ze boven dieren staan, wij zijn gewoon dieren

me cavia nog nooit achter PF zien zitten hoor o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:15:
me cavia nog nooit achter PF zien zitten hoor

Grapjas hahha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 9 juli 2006 om 14:11:
Je ziet dieren toch ook niet een ander dier opsluiten voor de rest van zijn leven. Mensen moeten niet denken dat ze boven dieren staan, wij zijn gewoon dieren. Dus handel daar ook gewoon naar.

Je ziet dieren ook geen criminele praktijken erop na houden.

De mens is gewoon het zoveelste dier, soms beter, maar vaak veel slechter dan zij die op 4 poten lopen,
omdat, ze vanwege hun "goddelijke spirituele en intellectuele ontwikkeling" het meest gruwelijke dier van alle dieren is geworden.

En daarom, voldoet het niet om mensen op te sluiten of af te maken. De enige oplossing is publieke en levenslange vernedering.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:17:

Dat is waar, maar als een hond iemand doodbijt wordt die ook zonder pardon afgemaakt.Ze houden er natuurlijk geen georganiseerde misdaad op na, maar worden wel gelijk afgemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:23:
Dat is waar, maar als een hond iemand doodbijt wordt die ook zonder pardon afgemaakt.Ze houden er natuurlijk geen georganiseerde misdaad op na, maar worden wel gelijk afgemaakt

Die hond zou een taakstraf moeten krijgen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:24:
Die hond zou een taakstraf moeten krijgen

Waar denk je dan aan. Blinde geleide hond spelen. Of waakhond bij een tbskliniek. hahaha

Waarschuw beheerder
publieke en levenslange vernedering

Precies want iemand raak je vaak het hardst en het best als die in het openbaar voor paal wordt gezet.

Waarschuw beheerder
Die roepen de hele dag:Wilt ook friet bij uw hamburgers

ja haha daarom eet ik daar dus geen hamburgers!

wat zullen ze daar wel niet mee uitspoken.

De mens is gewoon het zoveelste dier

Ook dit is tegenstrijdig omdat alles van materie leeft, en dieren mensen kunnen worden en vice versa. Maar alleen een mens kan zich cultiveren.

Zelfs stenen, bomen of een artikel uit de fabriek volgens de 6 paden van reincarnatie (samsara)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:29:
wat zullen ze daar wel niet mee uitspoken.

Daar hoef jij toch niet bang voor te zijn. Hun karma is toch al slecht en wordt alleen maar slechter als ze jou foute hamburgers verkopen. Ze kijken wel beter uit.
Waarschuw beheerder
donateur

Ieder dier heeft zijn eigen belevingswereld en "normen & waarden", dus een dier kan best crimineel zijn in zijn doen en laten.

Alsof wij kunnen zeggen dat een dolfijn voor dolfijn standaarden niet crimineel is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 9 juli 2006 om 14:32:
Ieder dier heeft zijn eigen belevingswereld en "normen & waarden", dus een dier kan best crimineel zijn in zijn doen en laten.

volgens mij hebben dieren geen normen en waarden, die leren wij ze aan. Alles wat ze van nature doen is instinctief volgens mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:41:
volgens mij hebben dieren geen normen en waarden, die leren wij ze aan. Alles wat ze van nature doen is instinctief volgens mij

En dat heeft wie je verteld ?

Mr. Ed ?

Niemand kan dat zeker weten en sommige dieren hebben zeker weten kuddegedrag en rangorde ed. , dat is best te zien als normen en waarde tussen aanhalingstekens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 9 juli 2006 om 14:46:
Mr. Ed ?

ik praat niet met dieren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:55:
ik praat niet met dieren.

:| je meent het :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 9 juli 2006 om 14:57:
je meent het

Echt waar, maar jij zeker wel, want je weet zoveel daarover te vertellen, dat ik me bijna dom ga voelen.ahahahha
Waarschuw beheerder
Voor! Levenslang opsluiten kost veel te veel geld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 14:29:
Ook dit is tegenstrijdig omdat alles van materie leeft, en dieren mensen kunnen worden en vice versa.

Tegenstrijdig?

Wat is er tegenstrijdig aan om dat wat leeft een dier te noemen, you lost me :vaag:

De mens (een humanoide wezen) staat tussen de dieren en de goden in.

En is vanuit die context een veredeld dier of een armzalige god.

Dat alles bestaat uit unanieme energie is een bijzaak.

Maar niet zo intens zoals wij mensen dat kunnen en daarom zullen er voor ons andere regels moeten gelden mbt straffen.

Alsof wij kunnen zeggen dat een dolfijn voor dolfijn standaarden niet crimineel is.

Criminaliteit is op een bepaalde manier een leugen. Criminaliteit ontstaat door de wet. Aangezien dolfijnen geen wetten hebben kunnen ze ook niet crimineel zijn.
Dan zou je kunnen zeggen dat ze de wet zouden "breken" wanneer ze zouden afwijken van de natuur wetten, maar ook dat is eigenlijk niet juist, want dit heet evolutie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voooooooor.. maar moet er duidelijk bewijs wezen en geen half.. en wat er gebeurt is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:30:
Criminaliteit is op een bepaalde manier een leugen. Criminaliteit ontstaat door de wet.

Als criminaliteit door de wet ontstaat, waarom zijn er dan wetten tegen criminaliteit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 18:35:
Als criminaliteit door de wet ontstaat, waarom zijn er dan wetten tegen criminaliteit?

Dit moet je wel kennen:

"Hate the Sin, not the Sinner" ;)

Wetten moeten er nou eenmaal zijn, want er is Zonde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:38:
"Hate the Sin, not the Sinner"

ik ken het niet maar ik vind het wel een goed statement.
Wtten moeten er inderdaad ook zijn, maar ter bestrijding van criminaliteit en niet om het te doen ontstaan. De gelegenheid maakt de crimineel heb ik geleerd met criminogolie. De zogenaamde gelegenheidstheorie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:50:
ik ken het niet maar ik vind het wel een goed statement.

Quote van Jezus uit de Bijbel...
(hoewel ik het nu zo snel niet kan terug vinden :$)

Bij nader inzien, misschien staat het er ook wel niet in, maar vond het wel een goede uitspraak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zegt dat je wat de gelegenheidstheorie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:24:
zegt dat je wat de gelegenheidstheorie?

Kan me er wat bij voorstellen, maar brand los 8)

Waarschuw beheerder
De gelegenheidstheorie wil zeggen. zodra men gelegenheid schept kans op misdaad groter wordt.Bijv.geen sloten op deuren plaatsen. Want waarom zijn er sloten uitgevonden. Juist... om te zorgen dat onbevoegden geen gelegeheid tot stelen of wat dan ook hebben. wat was jou voorstelling dan?

Waarschuw beheerder
Iets heel anders bij nader inzien, maar wat je zegt daar heb je ook gelijk in. Zoiets als, niet verbaasd zijn dat je wordt verkracht als je je zeer pikant kleed, jezelf niet kan verdedigen en door een ongure buurt loopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:35:
ongure buurt loopt

precies jij snapt het. Je hebt trouwens betere voorbeelden dan mij, maar mij studiespullen liggen thuis en ik ben niet thuis vandaar. Het is raar dat je niet pikant gekleed mag omdat je dan dergelijk gedrag bij bepaalde mensen uitlokt, maar ik zou de gok zeker niet wagen. En mij zal je ook nooit om 12.00 s'nachts door een gribusbuurt zien lopen omdat dat toch moet kunnen. Is criminologie studeren niet wat voor jou?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:41:
En mij zal je ook nooit om 12.00 s'nachts door een gribusbuurt zien lopen omdat dat toch moet kunnen.

Het kan best, maar zorg dan dat je jezelf kan verdedigen. Mensen laten naar mijn idee alles van de politie afhangen die ons maar moet beschermen omdat de meeste te lui zijn aan zelfverdediging doen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:41:
Is criminologie studeren niet wat voor jou?

Weer een studie erbij, lol, nee, ik bestudeer de relatie tot mijn multiversum, dat is al heftig genoeg B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor, moeten ze wel zeker weten dat diegene het gedaan heeft ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:56:
de relatie tot mijn multiversum

wat moet ik me daar bij voorstellen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:56:
de meeste te lui zijn aan zelfverdediging doen.

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:34:
Ik ben wel eens benieuwd of mensen voor de doodstraf zijn of ze meer voelen voor alternatieve straffen. Ik zelf ben tegen de doodstraf. Kom maar op met je reacties.......

Ik ben niet voor de doodstraf
Of je moet egt 20 moorden op je geweten hebben.
Ze moeten die gasten die een moord of moorden hebben gepleegd flink aan het werk zetten in het leger voor 3 jaar alleen maar hard zwaar werken.
Dan doen ze niks meer is al een harde straf. en daarna komen ze toch niet meer aan de bak.... een noch zwaardere straf.
Waarschuw beheerder
Voor :d 100% ... die gallege criminelen moet je stuk voor stuk afschiete ... en ik denk dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt

Waarschuw beheerder
Als het vast staat dat degene ook echt schuldig is in dat geval wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:14:
wat moet ik me daar bij voorstellen?

Meer dan goed voor je is :D
Waarschuw beheerder
Ligt er natuurlijk aan wat diegene gedaan heeft.. Maar voor sommige dingen ben ik zeker wel voor de doodstraf.. Bijvoorbeeld met moord of verkrachting..
Waarschuw beheerder
Ik ben voor een doodstraf.

Er zijn namelijk situaties dat iemand dat verdiend.
Waarschuw beheerder
Voor de doodstraf.....

Maar dan wel voor de gekken/pedofielen/moordenaars die meerdere keren dezelfde fout begaan...

En waarvan je dus duidelijk kunt zeggen dat ze nooit meer vrij mogen komen, kun je ze beter de doodstraf geven. Is nog goedkoper ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 22:29:
Meer dan goed voor je is

Wat is jouw relatie tot jouw multiversum??????:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de doodstraf...