Partyflock

Forumonderwerp · 886035
1 volger · 3906x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben wel eens benieuwd of mensen voor de doodstraf zijn of ze meer voelen voor alternatieve straffen. Ik zelf ben tegen de doodstraf. Kom maar op met je reacties.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:49:
Ik hoop echt dat je gelijk hebt

ik heb altijd gelijk:D zo niet dan toch(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:48:
Wat ben jij creatief zeg. Als ik ooit een idee voor iets moet hebben mag ik dan een beroep op jou doen?

:bloos:

tuurlijk! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Three op zaterdag 8 juli 2006 om 15:51:
tuurlijk!

Oke ik ga gelijk gebruik van je maken. Een paar dronken stakkers scholden mijn zus uit omdat ze in een rolstoel zat, wat zou jij doen met die gasten? DAn heb ik een beetje inspiratie over wat ik kan doen de volgende keer.Ik wist namelijk niet wat ik moest zeggen. Maar ik vond het vreselijk dat het gebeurde

Waarschuw beheerder
donateur
ben voor de doodstraf!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:58:
ben voor de doodstraf!!!

And why is that the-hague-pride

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:00:
And why is that the-hague-pride

wat heb je aan een moordenaar of pedo??? lekker opkenkere, zitte in een hotel hier en kost nog geld ook. die straffe hier zijn zwaar bagger, tis de bedoeling je van een misdaad te weerhouden maar dat doen weinig mense hier. (omdat die straffe in nl nix voorstelle)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:20:
dus doodstraf

eigenlijjk wel. Het zij met omwegen

Waarschuw beheerder
donateur
had laats wat filmpjes van faces of dead gedownload, zat er een tusse waarbij de lul van een verkr8er werd afgesnede, moete ze hier ook doen. een moordenaar werd daar onthoofd en ook dat moete ze hier doen. je heb tog nix aan dat volk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:02:
omdat die straffe in nl nix voorstelle)laatste aanpassing 8 juli 2006 16:03

Dat ben ik met je eens, zwaardere straffen zou idd wel beterder zijn. Maar als de doodstraf mensen van misdaden houd, waarom wordt er bv in Amerika nog steeds op grote schaal gemoord enz. Daar wordt de doodstraf ook nog steeds uitgevoerd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:08:
waarom wordt er bv in Amerika nog steeds op grote schaal gemoord enz

das een stuk groter en dus ook moeilijker om de misdaad beperkt te houde en daar heb je ook meer te maken met bendes en maffia enzo, en je heb altijd wel wat gekken die zich van geen enkele straf wat aantrekken maar het zou wel mindere denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:42:
jouw conclusie was dat de mensen die tegen de doodstraf zijn ook vinden dat misdadigers een 2e kans verdienen (waardoor ze na een paar jaar weer vrij rond lopen). dat staat dus helemaal los van elkaar, dus je conclusie is op niks gebaseerd

dus dan gaan mensen die voor de doodstraf zijn ze maar weer vrij laten ?
lijkt me toch ook niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xxxsylvanaxxx op zaterdag 8 juli 2006 om 14:58:
ik ben voor de doodstraf vooral gekke die iets met kinderen doen,die mogen ze van mij gelijk afmaken,of een pijnlijke langzame dood wens ik zulke mensen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:07:
Maar dan een heeeeeele langzame pijnlijke dood!!

enige wat zon peroon verdient..

en niet in zon tbs kliniek gooien.

Helemaal mee eens!!! Pedo's, verkrachters en dat soort volk afslachten!!! gewoon op het marktlein open snijden en laten bloeden in het openbaar, dan denken de volgenden wel eerst ff na of ze wat willen doen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:14:
Helemaal mee eens!!! Pedo's, verkrachters en dat soort volk afslachten!!! gewoon op het marktlein open snijden en laten bloeden in het openbaar, dan denken de volgenden wel eerst ff na of ze wat willen doen

jah precies!
dan gaat de volgende wel ff nadenken...
nou heb je ook altijd van die idioten die denken dat overkomt mij niet want ik ben beter maar goed daar hebben we het maar ff niet over :P

Waarschuw beheerder
Voor!
Maar ik ben meer van het oog om oog, tand om tand..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:07:
en niet in zon tbs kliniek gooien.

wel als ze een gaskraan hebben in de tbs kliniek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:20:
wel als ze een gaskraan hebben in de tbs kliniek

ik bied me vrijwillig aan om die gaskraan aan te leggen (H)

Waarschuw beheerder
Mensen gaskamer is al gedaan, we zijn toch geen nazi's? hou het wel beschaafd!!

Waarschuw beheerder
Voor de doodstraf, als iemand die krijgt heb die het verdient...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:28:
Mensen gaskamer is al gedaan, we zijn toch geen nazi's? hou het wel beschaafd!!

klopt ik ben in ieder geval geen nazi. Maar jij bent ook niet zo beschaafd hoor met doodbloeden en opsnijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:14:
dus dan gaan mensen die voor de doodstraf zijn ze maar weer vrij laten ?
lijkt me toch ook niet!

huh? lees jij wel of lees je gewoon wat je wil lezen?

als je tegen de doodstraf bent betekent dit nog niet dat iedereen meteen vindt dat iemand een 2e kans verdient of dat ze gewoon weer lekker vrij gelaten mogen worden. zoals ik al zei, tegen de doodstraf zijn staat los van de strafmaat.

bijv. ik ben tegen de doodstraf en voor levenslange opsluiting. duidelijker kan ik het niet maken hoor :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben tegen de doodstraf, want zo vermoord je een heleboel goed te gebruiken slaven.

Mensen die de doodstraf zouden krijgen voor bepaald gedrag zouden naar mijn idee ipv de dood juist de rest van hun leven lang publiekelijk vernederd worden. De dood is een te gemakkelijke uitweg.

Degenerende taakstraffen zullen dus voldoen, maar ook dienend als proefpersoon voor nieuwe ontwikkelingen op medicinaal gebied waardoor dieren niet langer hoeven te lijden. Ook voorkom je zo overvolle gevangenissen met levenslang opgesloten malloten die net zo goed met wat verwijderde hersencellen zouden kunnen functioneren als drone.

Wel mag duidelijk zijn dat een ter dood veroordeelde de rest van zijn leven lang slaaf zal zijn in deze maatschappij en nooit meer een eigen mening mag hebben;
nauwelijks nog zal kunnen nadenken als het ff kan. Dit mogelijk middels brainwash technieken zodat ze ideaal kunnen functioneren als te misbruiken slaaf.

Dus nee, ben tegen de dood; je hebt veel te veel aan ze als makke slaafjes van de maatschappij en zo kan je ze ook nog eens keihard vernederen.

Juist omdat dit zo hard is, verklein je ook nog eens de kans op criminaliteit omdat de rest van je leven lang publiekelijk vernederd te worden vele malen erger is als zo`n simpele uitweg als de dood. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:35:
bijv. ik ben tegen de doodstraf en voor levenslange opsluiting

maar dan beslis je toch ook over zijn leven ?
er wordt dan voor hem besloten dat ie in een gebouw mag gaan zitten en er niet meer uitmag!

en andere mogen zijn onderhoud betalen ?
voor een moordenaar ?
naar mijn mening lijk je wel gek ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:38:
Ik ben tegen de doodstraf, want zo vermoord je een heleboel goed te gebruiken slaven.

Mensen die de doodstraf zouden krijgen voor bepaald gedrag zouden naar mijn idee ipv de dood juist de rest van hun leven lang publiekelijk vernederd worden. De dood is een te gemakkelijke uitweg

dat vind ik ook een heel erg goed idee!

Waarschuw beheerder
tegen

soms is het te makkelijk :yes:

en 'oog om oog, tand om tand' vind ik soms wel een zeer logische maar toch niet te rechtvaaridgen gedachtengang (zeg ik nu)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:25:
ik bied me vrijwillig aan om die gaskraan aan te leggen (H)

ben jij zo technisch dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:43:
ben jij zo technisch dan?

ik werk vrijwel bijna dagelijks met gasleidingen
dus ja :)

Waarschuw beheerder
dood straf is niet echt erg je kan ze beter laten pijn leiden heel hun leven.
ik heb eerst ook een film gezien,
toen ging er iemand dood voor niks.
was de verkeerde.
weetje wel hoevaak ze mensen voor niks pakken of denken dat het die gene is.
ze moen pas wat doen als ze het zeker weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:50:
ik werk vrijwel bijna dagelijks met gasleidingen
dus ja

oke

Waarschuw beheerder
vooor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:39:
maar dan beslis je toch ook over zijn leven

een aantal posts eerder heb ik hier ook al antwoord op gegeven, nl:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:11:
Uitspraak van Derk487 op zaterdag 8 juli 2006 om 15:01:
want dan beslist men ook over je leven

klopt, maar ik bedoel dat niemand het recht heeft te bepalen of iemand in leven blijft of niet. dat iemand gestraft wordt voor zijn misdaden is logisch en ik vind een celstraf dan de beste straf omdat je daarmee iemand zijn vrijheid ontneemt. denk dat veel mensen onderschatten hoe dat is.

en andere mogen zijn onderhoud betalen ?
voor een moordenaar ?

ik zou natuurlijk ook liever zien dat ze het in de NL gevangenissen iets minder "luxe" hebben, maar goed dat is weer een heel ander verhaal.
maar ik heb er totaal geen moeite mee om daar belasting voor te betalen als die persoon dan z'n vrijheid wordt afgenomen en daarmee ook zijn kwaliteit van leven.

naar mijn mening lijk je wel gek ;)

:x ;P

Waarschuw beheerder
invoeren die doodstraf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:56:
maar ik bedoel dat niemand het recht heeft te bepalen of iemand in leven blijft of niet. dat iemand gestraft wordt voor zijn misdaden is logisch en ik vind een celstraf dan de beste straf omdat je daarmee iemand zijn vrijheid ontneemt. denk dat veel mensen onderschatten hoe dat is.

het enige is dat hij niet meer naar buiten kan ! volgens mij verandert er verder niet al teveel
als je nou in thailand vast komt te zitten dan zou ik ook zoiets hebben van hij hoeft niet dood hij is toch al in de hel
maar jah goed hier kunnen we nog uren over discussieren ik ben er voor en jij bent er tegen

Waarschuw beheerder
naar mijn mening lijk je wel gek

ik zou eerder mijn vermogen geven aan het aanleggen van jou gasleiding of aan kindertrauma opvang. Da's alles beter dan het onderhoud van zo'n randdebiel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:01:
maar jah goed hier kunnen we nog uren over discussieren ik ben er voor en jij bent er tegen

Daarom, gebruik ze als slaven. Door de rest van hun leven lang vernederd te worden voor de meest degenerende klusjes zullen ze uiteindelijk psychologisch overlijden, want niemand wil de rest van zijn leven lang als maatschappelijke loser worden gezien en of behandeld en al helemaal niet de rest van je leven wetende dat er nooit een uitweg zal zijn en je men je voorlopig nog lang niet dood zal laten gaan.

Dus, dan krijgen jullie beiden je zin; want ze leven nog en voeren ze de rest van hun leven werkstraffen uit, zodat zelfs criminele stakkers, het zij na manipulatie met minder hersencellen voor beter misbruik van deze kansloze figuren, toch nog een productief steentje kunnen bijdragen aan deze maatschappij. Trouwens dit idee wordt ook opzekers wel doorgevoerd; wacht maar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben voor de doodstraf als de zaak egt goed is onderzocht en de dader heeft bekend. Moet ook meer dan 1 moord zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:04:
Da's alles beter dan het onderhoud van zo'n randdebiel

ben ik helemaal met je eens!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:05:
Trouwens dit idee wordt ook opzekers wel doorgevoerd; wacht maar

ik wacht het rustig af ;)
ik vind het een ontzettend goed idee :D
zijn ze enigzins toch nog een beetje nuttig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:10:
ik vind het een ontzettend goed idee :D

Dankje B)

Ik kan ook zelf niet wachten om eerlijk te zijn :woeptidoe:

Het idee dat je gewoon iemand als Mohammed B vet kan gaan uitlachen en belachelijk maken, de rest van zijn leven lang, terwijl die de meest mensonvriendelijke klusjes zal moeten opknappen.

Geweldig :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:38:
Mensen die de doodstraf zouden krijgen voor bepaald gedrag zouden naar mijn idee ipv de dood juist de rest van hun leven lang publiekelijk vernederd worden.

Een goed alternatief waar ik me wel in kan vinden. Vernederen!!!!!!!!!!!op hun knieeen op hete kolen kruipen bv

Waarschuw beheerder
het enige is dat hij niet meer naar buiten kan ! volgens mij verandert er verder niet al teveel

als jij de rest van je leven misschien 2 uurtjes per dag naar "buiten" mag en dan nog sta je ergens tussen 4 hoge muren, dan is er heel veel veranderd hoor in je leven. je hebt hebt gewoon geen kwaliteit van leven meer en moet de consequenties van je daden ondergaan tot je (natuurlijke) dood. dat kan dus niet als iemand meteen de doodstraf krijgt.

idd, ik verander hierover toch niet van mening net zo min als dat ik jou van mijn mening probeer te overtuigen. hoop alleen wel duidelijk gemaakt te hebben dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten. ondanks dat ik tegen de doodstraf ben vind ik niet dat iemand die een zware misdaad heeft begaan zomaar een 2e kans verdient, in tegendeel zelfs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:12:
Vernederen!!!!!!!!!!!op hun knieeen op hete kolen kruipen bv

Dat zou er dan standaard bij horen.

Overdag werken als de meest lage slaaf ter wereld.

En savonds worden ze gemarteld B)

En dat de rest van hun leven lang en mocht het ernaaruit zien dat ze gaan bezwijken, doen we er alles aan om deze personen in leven te houden, want het lijden moet optimaal zijn :devil:
(tis tenslotte niet nix wanneer je "ter dood" zou worden veroordeeld, dus optimaal lijden ipv de dood lijkt me vanzelf sprekend)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:16:
En dat de rest van zijn leven lang en mocht het ernaaruit zien dat hij gaat bezwijken, doen we er alles aan om deze persoon in leven te houden, want het lijden moet optimaal zijn

Heel goed Zaos. eerst smeken voor zijn leven, daarna smeekte hij om zijn doodt. Maar dan vraagt hij erzelf om. Wij verplichten tot niets. Wij zijn tegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:18:
Heel goed Zaos. eerst smeken voor zijn leven, daarna smeekte hij om zijn doodt. Maar dan vraagt hij erzelf om. Wij verplichten tot niets. Wij zijn tegen.

Juist, heerlijk evil zijn op een nette sociale manier. O:)

En het leuke is dat die nooit de dood zal krijgen.

Dit zou ik trouwens ook doorvoeren bij hele zware vergrijpen die net niet in aanmerking komen voor de doodstraf.

Ben sowieso pro-taakstraffen en hoe zwaarder je overtreding, dan komt er uiteindelijk ook nog eens rituele marteling bij etc.
(rituele marteling alsin op leidseplein, elke avond zweepslagen ofzo, verzin wat leuks)

Als dit toekomstige criminelen niet gruwelijk zal afschrikken, dan weet ik het ook niet meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:20:
Juist, heerlijk evil zijn op een nette sociale manier.

idd. van tijd tot tijd moet je je ff je duistere kant laten zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:11:
Het idee dat je gewoon iemand als Mohammed B vet kan gaan uitlachen en belachelijk maken, de rest van zijn leven lang, terwijl die de meest mensonvriendelijke klusjes zal moeten opknappen.

Clean my boots MO :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 juli 2006 om 17:54:
Clean my boots MO

als toch bezig is met wassen, de sokken van mijn broertje moeten nodig gewassen worden en hij mag geen knijper op zijn neus dragen. Leuk klusje voor Mo B.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:58:
Oke ik ga gelijk gebruik van je maken. Een paar dronken stakkers scholden mijn zus uit omdat ze in een rolstoel zat, wat zou jij doen met die gasten? DAn heb ik een beetje inspiratie over wat ik kan doen de volgende keer.Ik wist namelijk niet wat ik moest zeggen. Maar ik vond het vreselijk dat het gebeurde

jeetje... :aai:

als ik heel eerlijk ben, zou ik eigenlijk niet weten wat ik met zo'n gasten zou doen... opeens komt het dan wel heel dichtbij... en je kan wel een grote bek geven, maar daarmee verlaag je je wel tot hetzelfde achterlijke niveau, ik denk eerder dat ik zo;n gasten gewoon zou negeren, daar heb je ze uiteindelijk het meeste mee...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Three op zaterdag 8 juli 2006 om 18:48:
daar heb je ze uiteindelijk het meeste mee...

Bedankt voor je reactie. Negeren is denk ik ook de beste oplossing voor zulke idioten. Maar pijn doet het wel. Het liefst zou ik ze helemaal stijf schelden, maar net wat jij zegt daar verlaag je je zelf mee en je bent dan geen haar beter dan zij. Dus negeren die hap maar.Bedankt!
Waarschuw beheerder
Je moet de voordelen en de nadelen van de doodstraf naast elkaar zetten en dan daaruit oordelen.

En ik weet dat de voordelen in het niet vallen direct of indirect bij de nadelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op zaterdag 8 juli 2006 om 20:07:
Je moet de voordelen en de nadelen van de doodstraf naast elkaar zetten en dan daaruit oordelen.

Er zitten geen voordelen aan iemand voor straf doodmaken.

Wel zitten er voordelen aan een ter dood veroordeelde een levenslange taakstraf + marteling te geven.

Dit omdat de dood, zoals we zien, niet genoeg angst inboezemd voor criminelen te stoppen met hun kansloze handelingen.

De keuze is snel gemaakt lijkt me. Tijd voor publiekelijke vernedering is hier :Devil: