tuurlijk!
And why is that the-hague-pride
omdat die straffe in nl nix voorstelle)laatste aanpassing 8 juli 2006 16:03
waarom wordt er bv in Amerika nog steeds op grote schaal gemoord enz
jouw conclusie was dat de mensen die tegen de doodstraf zijn ook vinden dat misdadigers een 2e kans verdienen (waardoor ze na een paar jaar weer vrij rond lopen). dat staat dus helemaal los van elkaar, dus je conclusie is op niks gebaseerd
ik ben voor de doodstraf vooral gekke die iets met kinderen doen,die mogen ze van mij gelijk afmaken,of een pijnlijke langzame dood wens ik zulke mensen
Maar dan een heeeeeele langzame pijnlijke dood!!
enige wat zon peroon verdient..
en niet in zon tbs kliniek gooien.
Helemaal mee eens!!! Pedo's, verkrachters en dat soort volk afslachten!!! gewoon op het marktlein open snijden en laten bloeden in het openbaar, dan denken de volgenden wel eerst ff na of ze wat willen doen
dus dan gaan mensen die voor de doodstraf zijn ze maar weer vrij laten ?
lijkt me toch ook niet!
bijv. ik ben tegen de doodstraf en voor levenslange opsluiting
Ik ben tegen de doodstraf, want zo vermoord je een heleboel goed te gebruiken slaven.
Mensen die de doodstraf zouden krijgen voor bepaald gedrag zouden naar mijn idee ipv de dood juist de rest van hun leven lang publiekelijk vernederd worden. De dood is een te gemakkelijke uitweg
maar dan beslis je toch ook over zijn leven
Uitspraak van Derk487 op zaterdag 8 juli 2006 om 15:01:
want dan beslist men ook over je leven
klopt, maar ik bedoel dat niemand het recht heeft te bepalen of iemand in leven blijft of niet. dat iemand gestraft wordt voor zijn misdaden is logisch en ik vind een celstraf dan de beste straf omdat je daarmee iemand zijn vrijheid ontneemt. denk dat veel mensen onderschatten hoe dat is.
en andere mogen zijn onderhoud betalen ?
voor een moordenaar ?
naar mijn mening lijk je wel gek
maar ik bedoel dat niemand het recht heeft te bepalen of iemand in leven blijft of niet. dat iemand gestraft wordt voor zijn misdaden is logisch en ik vind een celstraf dan de beste straf omdat je daarmee iemand zijn vrijheid ontneemt. denk dat veel mensen onderschatten hoe dat is.
maar jah goed hier kunnen we nog uren over discussieren ik ben er voor en jij bent er tegen
Da's alles beter dan het onderhoud van zo'n randdebiel
Trouwens dit idee wordt ook opzekers wel doorgevoerd; wacht maar
ik vind het een ontzettend goed idee
Mensen die de doodstraf zouden krijgen voor bepaald gedrag zouden naar mijn idee ipv de dood juist de rest van hun leven lang publiekelijk vernederd worden.
het enige is dat hij niet meer naar buiten kan ! volgens mij verandert er verder niet al teveel
maar jah goed hier kunnen we nog uren over discussieren ik ben er voor en jij bent er tegen
Vernederen!!!!!!!!!!!op hun knieeen op hete kolen kruipen bv
En dat de rest van zijn leven lang en mocht het ernaaruit zien dat hij gaat bezwijken, doen we er alles aan om deze persoon in leven te houden, want het lijden moet optimaal zijn
Heel goed Zaos. eerst smeken voor zijn leven, daarna smeekte hij om zijn doodt. Maar dan vraagt hij erzelf om. Wij verplichten tot niets. Wij zijn tegen.
Oke ik ga gelijk gebruik van je maken. Een paar dronken stakkers scholden mijn zus uit omdat ze in een rolstoel zat, wat zou jij doen met die gasten? DAn heb ik een beetje inspiratie over wat ik kan doen de volgende keer.Ik wist namelijk niet wat ik moest zeggen. Maar ik vond het vreselijk dat het gebeurde
daar heb je ze uiteindelijk het meeste mee...
Je moet de voordelen en de nadelen van de doodstraf naast elkaar zetten en dan daaruit oordelen.