Partyflock

Forumonderwerp · 886035
1 volger · 3905x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben wel eens benieuwd of mensen voor de doodstraf zijn of ze meer voelen voor alternatieve straffen. Ik zelf ben tegen de doodstraf. Kom maar op met je reacties.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 16:08:
Het zijn wetten van de mens...
Wij oordelen...dat is wat "god" de mensheid wilde laten beseffen daarmee...zolang wij blijven oordelen en overal de stempel goed en kwaad op blijven drukken zullen we nooit uit die circel breken idd...in het koninkrijk gods is geen verschil tussen goed en kwaad...daar word niet geoordeeld...zolang je blijft oordelen over goed en kwaad zal je die staat dus ook nooit bereiken

think twice en ga eerst maar terug je boeken in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 16:06:
ik ben ook voor leugendetectot testen word na mijn inzien veel te weinig gedaan............die bewijs voering van jouw zijn voor mij geen bewijzen

Dat is wel erg kinderachtig om te vragen me dat te gaan uitwerken hé...

Daar doe ik niet aan mee :) Het is duidelijk dat bewijs waar mensen voor veroordeeld worden te maken is door een 3de als je dat niet ziet dan houd het op.

Leugendetector test is door heel veel mensen die zichzelf in de hand hebben en echt weten dat waarheid relatief is sterk te beïnvloeden. Inderdaad een goede manier om de simpele ziel te kunnen ondervragen maar geen sluitend bewijs voor een rechtzaak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 16:08:
Het zijn wetten van de mens...
Wij oordelen...dat is wat "god" de mensheid wilde laten beseffen daarmee...zolang wij blijven oordelen en overal de stempel goed en kwaad op blijven drukken zullen we nooit uit die circel breken idd...in het koninkrijk gods is geen verschil tussen goed en kwaad...daar word niet geoordeeld...zolang je blijft oordelen over goed en kwaad zal je die staat dus ook nooit bereiken...

(Y) helemaal mee eens.
Mensen maken zelf het probleem van het probleem.
En zo gaan ze al eeuwen door. Oorlog recht goed kwaad. We hadden al veel veel verder kunnen zijn in onze ontwikkeling geestelijk, spiritueel, technisch enz. Word er allemaal door opgehouden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 16:09:
think twice en ga eerst maar terug je boeken in

Je leest het veel te letterlijk...het gaat om de boodschap erachter...
Tevens ook vergeten dat Jezus precies hetzelfde zei?
"Jullie kunnen niet aan die wetten voldoen"

Uitspraak van TIMOTHY op zondag 30 juli 2006 om 16:13:
helemaal mee eens.
Mensen maken zelf het probleem van het probleem.
En zo gaan ze al eeuwen door.

Daarom zitten wel al eeuwen in die circel van ellende...zolang de mensheid dat niet beseft zullen ze ook voor eeuwig in die circel blijven hangen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 16:15:
Daarom zitten wel al eeuwen in die circel van ellende...zolang de mensheid dat niet beseft zullen ze ook voor eeuwig in die circel blijven hangen...

Ja maar je kan je er ook persoonlijk buiten sluiten, het is moeilijk maar het kan. Die uitkering waar je recht op hebt niet willen ontvangen geen liefde verwachten voor liefde enz.

Je hoeft niet mee te doen aan de circel en hoe sterker je daarin komt te staan hoe verder je buiten de circel kan komen en hoe helderder je ziet hoe iedereen rondrent :) Daarnaast voel je je ook beter en beter hoe verder je je verwijderd van het circus.

Alleen jij zelf telt je hoeft niemand eruit te trekken maar je hoeft ook niet alles voor je te houden wat je ziet. Gewoon loslaten allemaal doe wat je wilt en doe niet wat je niet wilt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laat ik het voor sweetgirls­weet anders uitleggen...
Die 10 geboden zijn opgesteld om ons te laten beseffen wat we nu eenmaal doen...we moorden...liegen...stelen...etc.
Zodra de mensen dat beseffen kunnen we pas uit die circel breken...want we zullen dan beseffen dat we oordelen...daarom moorden...liegen...stelen etc. we juist ook...
Zodra men beseft dat je niet mag oordelen...en dus ook niet iemand mag straffen omdat hij/zij niet aan de wetten voldoet...want dat is ook oordelen...zal moorden etc niet eens meer gebeuren omdat je simpelweg niet oordeelt...
Het moet vanuit jezelf komen niet door middel van klakkeloos de wet opvolgen...

Dat was ook de boodschap die jezus kwam brengen..."vergeet die wetten...het haalt blijkbaar compleet de aandacht af van wat de daadwerkelijke boodschap is...jullie kunnen er niet aan voldoen"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 16:51:
Laat ik het voor sweetgirls­weet anders uitleggen...
Die 10 geboden zijn opgesteld om ons te laten beseffen wat we nu eenmaal doen...we moorden...liegen...stelen...etc.
Zodra de mensen dat beseffen kunnen we pas uit die circel breken...want we zullen dan beseffen dat we oordelen...daarom moorden...liegen...stelen etc. we juist ook...
Zodra men beseft dat je niet mag oordelen...en dus ook niet iemand mag straffen omdat hij/zij niet aan de wetten voldoet...want dat is ook oordelen...zal moorden etc niet eens meer gebeuren omdat je simpelweg niet oordeelt...
Het moet vanuit jezelf komen niet door middel van klakkeloos de wet opvolgen...

Dat was ook de boodschap die jezus kwam brengen..."vergeet die wetten...het haalt blijkbaar compleet de aandacht af van wat de daadwerkelijke boodschap is...jullie kunnen er niet aan voldoen"

Heel mooi kort uitgelegd.
Precies de moordenaar moord uit zijn eigen oordeel (los van het feit wat iedereen er van vind) En een straf is niks anders als een oordeel.

Weg met de regels wetten oorlogen enz het zijn inderdaad allemaal dingen die als oorsprong hebben iemand die het beter weet voor iemand anders. Omdat we niet meer zelf kunnen denken en oordelen over onszelf maar alleen voor een ander, zou het helemaal misgaan vielen die wetten en stuff allemaal weg. Net zoals het varken wat voor het eerst word losgelaten naast een 2de varken en het 2de varken het oor afbijt omdat hij niet met die vrijheid kan omgaan. We bouwen onze eigen hokjes (wetten enz) hoe strikter ze worden om van elkaar af te blijven hoe meer we gaan vervreemden van elkaar en van onszelf.. Hoe minder goed we met elkaar kunnen omgaan omdat we geen respect meer tonen voor het oordeel van de ander over zichzelf.

Oordelen over jezelf maakt de wereld mooier oordelen over een ander is niks anders als in de weg gaan staan van iemand anders omdat je jezelf niet op orde hebt.

BTW we zijn al 2006 jaar verder het is niet zo heel veel in princiepe maar het is ook niet opgeschoten. Jezus (gewoon een mens die het begreep) werd begrepen door een aantal mensen toen... En nu nog steeds maar een aantal mensen die het begrijpen en die hebben het idee in elk geval niet van hem overgenomen! Zijn woord is al eeuwen lang vervuild door macht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is ook dat er een verschil zit tussen de boodschap van "God" en de woorden van JHWH...
Daarom moet je ook de achterliggende reden begrijpen...de woorden van JHWH zijn niet eens relevant...die kan je echter wel gebruiken om de daadwerkelijke boodschap erachter te begrijpen door simpelweg door zijn leugens heen te prikken...
Zijn doel is om de mensheid te weerhouden van het bereiken van de gnosis...daarom zet hij het neer als wetten...daarom koppeld hij er straffen aan vast...dat is zijn manier om de mensen ervan te weerhouden de gnosis te bereiken...
Als je er goed over nadenkt daarentegen zal je juist begrijpen dat het de bedoeling is dat wij moeten stoppen met oordelen om uit die circel te geraken...dat dit juist weer 1 van zijn methoden is om ons daarvan te weerhouden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 18:09:
Het is ook dat er een verschil zit tussen de boodschap van "God" en de woorden van JHWH..

Voor mij zijn boodschappen van wie dan ook niet relevant. Ik ben mijn eigen god en ik bepaal hoe ik ben en handel. Kan persoonlijk niet inspelen op boodschappen van vroeger heb er nooit een gelezen ;) haha

Zelfs als ik een onderwerp van een boek interessant vind lees ik liever een alinea uit het midden van het boek en schrijf er zelf twee boeken aan vast :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ghehe...maar dat is ook de boodschap in principe...the kingdom of god is within YOU...waarom daarbuiten zoeken? De waarheid kan je in jezelf vinden...iedereen is God... :)

Ook niet geheel toevallig dat daarom uit naam van het boeddhisme bijvoorbeeld nooit een oorlog etc. is gevoerd en uit naam van het christendom...nou ja...het kerkelijk instituut van het christendom...je hebt ook de gnostische tak namelijk...en de islam en het jodendom etc. wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor ..die sadam houssein ofzo ken van mij aant gas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op zondag 30 juli 2006 om 18:35:
Zelfs als ik een onderwerp van een boek interessant vind lees ik liever een alinea uit het midden van het boek en schrijf er zelf twee boeken aan vast

als je dan wel ff leert hoe je fatsoenlijk komma's leert te gebruiken. Jouw replies hier kosten veel energie om ze te lezen namelijk. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joanne (k) op zondag 30 juli 2006 om 23:24:
als je dan wel ff leert hoe je fatsoenlijk komma's leert te gebruiken. Jouw replies hier kosten veel energie om ze te lezen namelijk.

Haha ja dat kan best. Mijn zinnen worden meestal langer als dat ik ze gepland had maar om alles terug te gaan lezen... Alleen maar verspilde energie :P Schrijf ook normaal niks op zeker niet voor mezelf. Letters zijn primitief. Als ik het al met pen en papier doe dan teken ik eerder ideeën uit die ik alleen zelf kan lezen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 30 juli 2006 om 21:19:
Ook niet geheel toevallig dat daarom uit naam van het boeddhisme bijvoorbeeld nooit een oorlog etc.

Nou krijg ik wel even een verbinding... Boedisten hebben toch ook die tempels die op nagebouwde ruimteschepen lijken met boven erop personen die ze besturen? Makes sence to me dat ze dan toch verder zijn gekomen met denken :) De vraag is alleen is t niet een goede tijd voor wat verfrissing van die kennis en wat nieuwe modellen voor tempels? :cheer:
Waarschuw beheerder
Ach...ze zijn hun meesters gewoon dankbaar voor de kennis die ze gekregen hebben... :)
Waar het christendom, jodendom en islam een verlosser kent in een rol die de mensen (als het aan de mensen ligt als het kan ook nog per direct) bevrijd...kennen zij meesters...taak van een meester is onderwijzen/kennis bijbrengen...niet meer...je hebt kennis verkregen en de rest (de weg tot bevrijding) moet je zelf doen...

Eigenlijk was dat ook wat jezus en dergelijke gewoon deden...gewoon onderwijzen...de rest moesten de mensen zelf doen...maar dat begrepen ze niet...het heeft geen nut om te wachten op DE verlosser...dat ben je zelf...

Dus in welk opzicht ze die kennis moeten verfrissen zie ik niet... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 31 juli 2006 om 10:35:
Dus in welk opzicht ze die kennis moeten verfrissen zie ik niet...

t Is ook eigenlijk zinloos he ze vinden zichzelf gewoon niet jammergenoeg. Blijven maar zoeken naar iemand die geweldige regeltjes kan maken voor ze, zodat hun kooi zo mooi mogelijk word. Maar dat is een illusie de kooi word niet mooi hij word alleen steeds anders. Dat is voor even leuk maar dan begint het alweer te vervelen en moeten ze weer op zoek naar iets van buiten om hun een idee te geven hoe ze het moeten inrichten. De kooi mooi maken, ze proberen iedereen te verleiden om een idee te geven hoe. Zelfs ik word er af en toe voor verleid maar daar ben ik niet voor hier op aarde... Zou t mooi vinden als ik mensen zelf kon laten zien waar ze in zitten al wil ik ze echt niet overtuigen over mijn ideeën eerder een spiegel voorhouden. En aansporen om eens echt zelf te denken en een eign waarheid te maken buiten de kooi. Dat word doorgaans niet begrepen. Over wat mensen denken heb ik totaal geen voorkeur ik leef mijn eigen leven. Maar dat ze ZELF denken maakt de wereld wel weer mooier. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Binnen het boeddhisme heb je ook verschillende stromingen natuurlijk...aangezien het een levensweg is gericht op het bereiken van een vrije/verlichte geest heeft ieder zo zijn eigen voorkeur om dat bereiken natuurlijk...
De 1 trekt voor onbepaalde tijd een boeddhistisch klooster in...om in een rustige omgeving alles goed op een rijtje te kunnen zetten...een ander doet dat gewoon thuis op zijn eigen manier...

Ik ben ook geen boeddhist ofzo...maar ik heb wel enorm respect voor hun kalmte en hun sterke geest...
Zelfs al sla je ze helemaal naar de tyfus met knuppels...ze breken niet... :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 31 juli 2006 om 11:55:
Ik ben ook geen boeddhist ofzo...maar ik heb wel enorm respect voor hun kalmte en hun sterke geest...
Zelfs al sla je ze helemaal naar de tyfus met knuppels...ze breken niet...

Inderdaad respect voor het echt niet oordelen over anderen. .

Ben toch eens gaan kijken waar het is begonnen Boedah heeft inderdaad de gedachte van een verder ontwikkelde persoon/wezen.

-In de oorspronkelijke vorm van het Boeddhisme is de mens sterk op zichzelf betrokken. Maar men mag de naaste niet tegenwerken.
-In zijn zuiverste vorm laat het geen ruimte voor aanbidding aangezien er geen wezen is tot wie de aanbidding kan worden gericht. (wat later wel is toegevoegd tsja mensen hebben dat nodig he zich onderdanig voelen)

Het pad om te wandelen.
(1) het juiste pad, (2) de juiste doelstelling, (3) het juiste woord, (4.) het juiste gedrag, (5) het juiste middel voor het levensonderhoud, (6) de juiste inspanning (wilskracht, training), (7) het juiste bewustzijn (kennen van de drijfveren) en tenslotte (8) de juiste meditatie.

Ze leggen geen regels maar willen de mens de kracht geven zelf te oordelen. Zonder dat de grondlegger ervan hoeft te profiteren! Geweldig!

Dan ook maar even het ChristenDOM haha

Ik ben de HEERE uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb.
Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.
Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten; En doe barmhartigheid aan duizenden dergenen, die Mij liefhebben, en Mijn geboden onderhouden.
Gij zult den Naam des HEEREN uws Gods niet ijdellijk gebruiken; want de HEERE zal niet onschuldig houden, die Zijn Naam ijdellijk gebruikt.
Gedenkt den sabbatdag, dat gij dien heiligt. Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; Maar de zevende dag is de sabbat des HEEREN uws Gods; dan zult gij geen werk doen, gij, noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch uw vreemdeling, die in uw poorten is; Want in zes dagen heeft de HEERE den hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte ten zevenden dage; daarom zegende de HEERE den sabbatdag, en heiligde denzelven.
Eert uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land, dat u de HEERE uw God geeft.
Gij zult niet doodslaan.
Gij zult niet echtbreken.
Gij zult niet stelen.
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.

Dit is is ronduit lachwekkend haha had het nog nooit gelezen (eerlijk gezegd heb ik er nu ook maar vluchtig overheen gekeken en zeker niet alle woorden gelezen want het is al zo duidelijk als wat).

Dit is dus een wezen geweest die de kracht van de menselijke geest heel goed weet te gebruiken. "Ik ben de here god" laat me niet lachen... Jij bent een wezen wat al wist dat mensen graag positieve energie wegsturen en niet weten te gebruiken voor zichzelf... Jij bent een wezen een parasiet van de menselijke energie! haha
Moet je wel nagaven dat je echt precies weet hoe simpel mensen zijn en hoe gemakkelijk je hun enegrie hebt kunnen gebruiken. Even zorgen dat ze jou de energie sturen zodat jij meer kunt doen in je leven en daarachteraan even keukentegeltjes wijheid plakken (dat had toch beter gekunt hej kom op) anyway hoop dat je er wat aan hebt gehad... Nu ben je dood en mensen gaan nog door met je vereren alles verloren energie!

Christen-mensen sorry hoor maar jullie mogen ook wel eens beginnen met zelf denken. Jullie hebben niemand nodig dan julliezelf om te weten dat je niet hoeft te stelen of doden enz. Je hoeft niemand te vereeren die dat jullie verteld heeft, je weet het zelf ook. Hou je energie voor jezelf en laat je niet zo gebruiken.

En Boedah mooi dat je mensen hebt kunnen vertellen dat ze zelf iets waard zijn, jammer dat ze het niet helemaal hebben begrepen en toch jou vereren die energie gaat weer verloren zoals je weet. Maar je hebt in elk geval onzelfbaadzuchtig mensen kracht gegeven in tegenstelling tot het parasiteren van een wezen waar het christendom op gebaseerd is.

PS ik ben maar een mens/wezen met een mening net zoals jezus, boedah, en jij! Leef je leven zoals JIJ denkt dat het goed is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je weleens gelezen hoe jezus met die regels omging? :)

Die was gewoon aan het werk op de sabbat bijvoorbeeld...
Die priesters klagen tegen hem "dat mag niet van God"...hij vervolgens uitleggen dat ze het niet begrijpen...de sabbat is er voor jezelf...als er naar jou mening dan ook iets gedaan moet worden op de sabbat omdat je dat belangrijk acht dan mag je dat gewoon doen als jij dat vind...heb je rust nodig dan mag je rusten...
De keren dat Jezus een discussie heeft met de schriftgeleerden over "regeltjes" zijn niet te tellen...

Gnostici houden er een nog radicalere kijk op na wat betreft JHWH (oude testament)...volgens hun is JHWH idd een laag wezen...die compleet in de veronderstelling is dat hij de enige echte God is...die de mensen gevangen houd...hij voed zich idd door menselijke energie...
Zoiets als wat de machines doen in the matrix zeg maar... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 31 juli 2006 om 13:08:
Heb je weleens gelezen hoe jezus met die regels omging?

Die was gewoon aan het werk op de sabbat bijvoorbeeld...
Die priesters klagen tegen hem "dat mag niet van God"...hij vervolgens uitleggen dat ze het niet begrijpen...de sabbat is er voor jezelf...als er naar jou mening dan ook iets gedaan moet worden op de sabbat omdat je dat belangrijk acht dan mag je dat gewoon doen als jij dat vind...heb je rust nodig dan mag je rusten...
De keren dat Jezus een discussie heeft met de schriftgeleerden over "regeltjes" zijn niet te tellen...

Gnostici houden er een nog radicalere kijk op na wat betreft JHWH (oude testament)...volgens hun is JHWH idd een laag wezen...die compleet in de veronderstelling is dat hij de enige echte God is...die de mensen gevangen houd...hij voed zich idd door menselijke energie...
Zoiets als wat de machines doen in the matrix zeg maar...

Kijk dat gaat nog ergens over dan, begrijp alleen niet waarom er geleerden nodig zijn om dat te begrijpen ik zie dat ook als ik er een keer vluchtig over lees haha

De fout ligt dan misschien niet bij Jezus misschien wel nagelang zijn idee over gebruik van de menselijke energie. Dat het vervuild is onderweg dat is zeker dat is bij elke persoon met een visie uit de uitheid het geval. Mensen kunnen het gewoon niet aan om in de sterkte van hun geest te denken, ze hebben iets nodig dat sterker is en hun leid.

Jammer van dat misbruik... Of misschien zijn we daar wel voor gemaakt! Hebben ze geexperimenteerd tot ze een wezen hebben kunnen maken wat zo veel mogelijk energie afstaad aan de maker, een soort slaaf ja als in de matrix... Maar weinigen die daar aan kunnen ontsnappen... Ik denk wel dat de makers het verder niet veel interesseerd als we eruit komen ze zullen vast wel met andere experimenten bezig zijn als energie bron. Denk dat ze inplaats van de derde laag hersenen erop leggen (zoals ze de tweede ook erop hebben gelegd) wel bezig zijn met een heel nieuw model ergens anders! Planeten genoeg als je de ENERGIE hebt om te reizen en ontwikkelen ;)
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me overduidelijk dat de mensheid een slavenras is... :p
Betekend niet dat we niet de potentie hebben om daar boven te kunnen staan... :)

Bedenk je dat nu ook ter plekke trouwens of ben je gewoon bekend met het annunaki verhaal? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 31 juli 2006 om 13:29:
Dat lijkt me overduidelijk dat de mensheid een slavenras is...
Betekend niet dat we niet de potentie hebben om daar boven te kunnen staan...

Bedenk je dat nu ook ter plekke trouwens of ben je gewoon bekend met het annunaki verhaal?

Zou het niet bedenken noemen het is toch zo duidelijk als wat :) Maar vertel je hebt me net al aangezet om een paar van de belangrijkste regels van het boedisme te lezen en inderdaad is t een mooie bevestiging van mijn ideeën. Ik hou echt niet van lezen zodra er geen open dialoog is met de schrijver, maar soms kan t wel een mooie bevestiging zijn :)
Waarschuw beheerder
Zie het al staan UFO's enzvoort ja ik begrijp het idee denk ik wel. Maar hoe meer ik ga lezen hoe minder interessant dingen voor me worden :)

Persoonlijk heb ik recent nog een gesprek gehad met een Alien in een andere toestand van bewustzijn, niet dat hij me dingen zei maar meer dat die luisterde naar wat ik vertelde. Ik had het idee dat die na me keek zoals je bv na een kind kijkt als die zijn eerste ideeën over iets presenteerd wat hij ervan vind, je vind het dan geweldig om te zien dat het kind zelf denkt maakt niet uit hoe ver het kind eigenlijk maar kan kijken. Op die manier keek die en luisterde die naar me heel prettig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ja...komt er op neer dat lang voordat de bijbel bestond er een ander verhaal bekend was over hoe de mensheid is ontstaan...in de vorm van sumerische kleitabletten...je vind het op meerdere plaatsen terug dat verhaal trouwens

Zelfs in de bijbel kan je er nog sporen van terugvinden...
Bijvoorbeeld: Laat ONS mensen schapen in ONZE gelijkenis...
Dat is toch meervoud of ligt dat nu aan mij? 8)

Om precies te zijn door middel van genetische manipulatie...door aliens (die wij als mensheid aanzien voor onze goden)...om het vuile werk voor ze te doen... :)
Ze hebben zichzelf als voorbeeld genomen maar het intellect weggelaten...hun DNA kruisen met die van een primitieve levensvorm die er al was op aarde (apen??)...klagende slaven is namelijk niks... :)
Toen kwam de appel... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toch houd het niet daar op he de ontwikkeling van de geest gaat door omdat leven aanpassing nodig heeft. En nu zijn we zo ver dat wij experimenteren met dieren en platen om dezelfde redens. Persoonlijk vind ik het allemaal best jammer want veel ontwikkeling is voor de mens op dit moment niet weggelegd. Ze hebben niet als drijfveer samenwerken maar tegen elkaar werken... Neem bv één van de belangrijkste technologische ontwikkelingen de ruimtevaard (we zijn toch niet van plan hier voor altijd te blijven zitten neem ik aan, ik kom net kijken en heb het nu al wel weer gezien!) zonder grote concurrentie word er amper wat aan gedaan! Als we wat willen met ons ras dan moeten we daar toch ook in gaan ontwikkelen, alleen al de kennis die we winnen uit het vinden van één andere beschaving kan onze problemen misschien al allemaal oplossen! Je ziet wel dat er bepaalde groepen aan het ontsnappen zijn Azië bv, het heeft nog problemen zat maar dat gaat het ook overwinnen omdat ze een veel sterker groepsbewustzijn hebben en daarmee veel sterkere drijfveer voor grotere dingen als een nieuwe tv of auto! :P

Ik vind het jammer dat dat niet anders is voor de mensen! Voor mij persoonlijk ik heb mijn weg en ik kan echt iets toevoegen aan mijzelf en... op mijn manier, kan me heerlijk ontwikkelen zonder dat er iemand last van heeft en dat is waar ik me goed bij voel! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor. Als je ziet wat er voort allemaal gebeurd..
Waarschuw beheerder
Gebeurd er echt zoveel meer en ergere dingen of meten ze het tegenwoordig gewoon groter uit op tv waardoor het lijkt dat het erger is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:28:
Gebeurd er echt zoveel meer en ergere dingen of meten ze het tegenwoordig gewoon groter uit op tv waardoor het lijkt dat het erger is?

Zoveel meer als vroeger bedoel je? Zal wel niet, toen had de doodstraf er ook al moeten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lars.. op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:43:
Zoveel meer als vroeger bedoel je? Zal wel niet, toen had de doodstraf er ook al moeten zijn.

:yes: hadden ze nooit afmoeten schaffen :)

Waarschuw beheerder
Ik ben voor de doodstraf. Opruimen dat tuig! Kost de maatschappij alleen maar geld!
Waarschuw beheerder
Waarom denkt iedereen dat de doodstraf gratis is ofzo? :vaag:
Die kost nou net bakken vol met geld...zowieso het proces alleen al...

Voor jullie zou het alleen maar positief zijn als de sharia hier ingevoerd word...maar beter gebeurd dat niet...verhuizen jullie dus maar gewoon naar Iran ofzo...daar zijn jullie beter op jullie plaats... :yes:

Die terroristen krijgen hun zin nog ook zo...ze hebben gelijk...de gehele wereld word zoals hun...ze zijn allemaal helemaal getikt geworden...de doodstraf terug...hoe verzin je het?
We eisen van Turkeye dat ze het afschaffen maar zelf weer gaan invoeren? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tegen...Hoe vaak hoor je wel niet dat 20 jaar later blijkt dat de verkeerde geexecuteerd is :S .. daarnaast is de dood (voor sommigen) geen straf... laat ze maar lekker lang lijden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:11:
Waarom denkt iedereen dat de doodstraf gratis is ofzo?
Die kost nou net bakken vol met geld...zowieso het proces alleen al...

Voor jullie zou het alleen maar positief zijn als de sharia hier ingevoerd word...maar beter gebeurd dat niet...verhuizen jullie dus maar gewoon naar Iran ofzo...daar zijn jullie beter op jullie plaats...

Die terroristen krijgen hun zin nog ook zo...ze hebben gelijk...de gehele wereld word zoals hun...ze zijn allemaal helemaal getikt geworden...de doodstraf terug...hoe verzin je het?
We eisen van Turkeye dat ze het afschaffen maar zelf weer gaan invoeren?

:jaja: Maar zal niet gebeuren. In onze landjes komen er doorgaans mensen aan de macht met op z'n minst genoeg verstand om te begrijpen dat de doodstraf nergens over gaat. Maar er zijn heel af en toe uitslippers zoals hitler dus je weet het nooit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd. Dat zou heel tegenstrijdig zijn. Nu wil Polen ook de doodstraf in de EU gaan invoeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:28:
idd. Dat zou heel tegenstrijdig zijn. Nu wil Polen ook de doodstraf in de EU gaan invoeren.

Dan kunnen we de Polen toch lekker uit de EU voeren haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:28:
Ja er zijn heel af en toe uitslippers zoals hitler dus je weet het nooit.

En wat te denken van President Bush? Die vent woont ook in het westen. In Amerika heb je ook nog steeds de doodstraf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:29:
Dan kunnen we de Polen toch lekker uit de EU voeren haha

Als ze met nog meer van dat soort fratsen komen is het idd wel een idd ja! hahahha

Waarschuw beheerder
Iemand doodprikken met een botte speld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:30:
In Amerika heb je ook nog steeds de doodstraf.

Zie hoe goed het daar werkt... 8)

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:30:
En wat te denken van President Bush? Die vent woont ook in het westen. In Amerika heb je ook nog steeds de doodstraf.

Is waar en zo geliefd is het beleid van amerika ook niet...
In de rest van de wereld en onder de eigen bevolking!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:32:
Zie hoe goed het daar werkt...

Ja, want in Amerika heb gelukkig geen misdaad meer ahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:31:
Als ze met nog meer van dat soort fratsen komen is het idd wel een idd ja! hahahha

Ik hecht geen waarde aan labels EU/Nerderland zegt me allemaal niks, wat ze doen moeten ze zelf weten ik sta er helemaal buiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIMOTHY op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:33:
ik sta er helemaal buiten.

Nee, je staat er als het goed is niet buiten. Je woont toch in Europa, dat moet het je toch ook aangaan wat er gaat komen?
Waarschuw beheerder
Hoop nog ooit terecht te komen in een land waar iedereen voor zichzelf leeft en met zijn eigen goed doen bezig is. Mensen die voor de doostraf zijn mogen zich dan buiten lekker killen enz. Dan hebben de mensen die niet bezig zijn met killen van anderen en vertellen wat niet en wel mag voor anderen eindelijk een plek zonder geduw en getrek.

Mijn gok een economie en technologische ontwikkeling van minstens 10x sterker als de rest van de wereld. En binnen no time de kans om een andere planeet te bevolken omdat de technologie dat dan toelaat. Zonder politiek, godstdienst en weet ik veel wat voor kinderachtige spelletjes, word je moe van constant gedwongen worden aan dan kortzichtige gedoe mee te doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind dat misdadigers veel te makkelijk van hun straf afkomen met de doodstraf
Laat ze maar eens hun hele leven zwaar lichamelijke arbeid verrichten, dan straf je ze veel meer denk ik.
Waarschuw beheerder
Tegen!

Er worden veel te vaak fouten gemaakt en het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat onschuldige mensen per ongeluk geëxecuteerd worden.

Daarbij vind ik het geen goede straf. Dan komen ze er wel lekker makkelijk vanaf.
Waarschuw beheerder
Ben tegen de doodstaf en TBS moeten ze afschaffen!! Je kunt een ander niet geven wat je zelf veroordeeld. TBS kost teveel geld en levert nog steeds niet het gewenste resultaat in NL. Er zijn teveel gekken die op proefverlof of als ze weer vrijkomen de fout ingaan. Kinderverkrachters en moordenaars moeten levenslang krijgen en dus ook NIET meer vrijlaten!!!

Waarschuw beheerder
Hmmm beetje dubbel...maar mensen die andere mensen doden,mogen van mij ook dood....
Waarschuw beheerder
Dubbel.. Slotje :yes:

Waarschuw beheerder
Voor de doodstraf voor de moordenaars en verkrachters :@