wie geeft harry ff wat te niffuh mssn dat dat helpt weet het niet maar goed helpt wel vaak hahah deze hitte valt niet weg tezuipen moet ik zeggen dan maar als verkoeling pak je de fiets en je jaagt een km of 30 en als je iets tegen komt waar veel volk zit jaag je met fiets en al het water in ja sorry lui ik ben gestoord k kweet het wat moet je anders met dit weer ja vragen aan ome willem van boven of hij regen wil sturen gehehehe
uhm nee sorry marrie hahaa erg he, ben niet voor niks van school gekickt toen ik 16 was tis leesbaar toch ??
ik weet niet eens hoe dat moet joh hey pfff te erg voor woorden lijpo lijpo ben ik altijd sorrry
uhm nee sorry marrie hahaa erg he, ben niet voor niks van school gekickt toen ik 16 was tis leesbaar toch ??
ik weet niet eens hoe dat moet joh hey pfff te erg voor woorden lijpo lijpo ben ik altijd sorrry
nou zeg!! wat een taal weer
harry ik ben nog steeds trots dat je ons pantoffeldiertje bent! miss wil je tegelijkertijd mijn voetjes warmmaken, aangezien het nu wel redelijk koud is op mijn slaapkamer.. zz
YoYO
Zijn er mensen die naar OLDSTYLE TILL I DIE Willen ??
ga naar de dichtbij zijnde cafertaria of muziek winkels en vraag naar de flyer dan komt alles goed wou ik ff kwijt en ja weet het dat ik aan hoofdletters moet denken hahaa