heb zelf ook alles glaasje gedraaid! geloof maar heb gerent weet je hoe eng gek !
Eerder kijken of ik contact zou kunnen leggen!!!
sommige dinge die je hoort van mensuh zijn echt freaky of van die documentaires.
heb zelf ook alles glaasje gedraaid! geloof maar heb gerent weet je hoe eng gek
godverdomme.... ik moet nog slapen hoor...
godverdomme.... ik moet nog slapen hoor...
Uitspraak van T.O.A op donderdag 6 juli 2006 om 21:18:
toeval bestaat niet
helemaal met je eens
Toeval bestaat wel, maar het is puur toeval als je toevallig iets toevalligs ervaart
Als toeval zou bestaan zou toveren ook bestaan.
maar om te zeggen dat toeval bestaat vind ik onzin.
kan wel hoor, je ziet niks engs ofzo
beetje een onduidelijk filmpje hoor, jammer!
ik kan nu niet echt heel duidelijk zien wat er gebeurt, komt enigzins ongeloofwaardig over
brrrr..ik durf het niet eens te gaan kijken..brrr
zit gewoon een visdraadje aan de deur hahahahahha
nee echt niet hoor.....
zou het niet zeggen als het niet zo was, zijn niet echt dingen waar je flauw over moet doen
Maar er is wel meer....denk ik??
Ze bestaan zeer zker maar dit filmpje is pure bullshit Dat weet iedereen met maar een beetje verstand van geesten
Toeval zou dus niet hoeven bestaan, mits je kennis van zaken hebt.
Dus jij hebt er totaal geen verstand van?
Ik zeg niet dat dit filmpje echt is maar dit is een mooi voorbeeld van hoe een actieve geest op een bepaalde plek kan zijn tegenover ons. Het hoeft niet persé een negatieve geest te zijn maar meestal zijn dat het wel.
geesten is iets waar ik dus wel verstand van heb
ik heb ze ook gezien en ook hele vage dingen meegemaakt en dat filmpje met die deur zou best kunnen.. heb ook zo'n soortgelijk iets meegemaakt maar dan nie dat die deur open ging maar wel die deurklink hele tijd naar beneden ging
was al eng genoeg, vooral als je dan alleen thuis bent
en tis idd zo dat r nie altijd maar negatieve geesten zijn leefde toen met ongeveer 5 geesten in huis en 1 daarvan was negatief.. (die wou me hele tijd bang maken enzo)
Dat zeg ik toch ook niet, waarom blijft iedereen er op in gaan. Ik zei alleen dat zeer actieve geesten vaak negatief zijn op bepaalde plekken. Naar mijn mening zijn geesten in het algemeen júist positief. Ligt ook deels aan jezelf of je positieve of negatieve aantrekt.
Is best grappig toch
whehehe...
http://www.youtube.com/watch?v=VQQS-0ZOMcg&search=ghosts
hier ook een scary filmpje van een verschijning.
Tsja, dat is geen toeval maar een onbewuste telepatische communicatie.
Je seint onbewust een soort van weetikveel wat door en dan gebeuren dat soort praktijken.
Vette shit toch??
ik durf gelijk niet meer te slapen
hoe verklaar je dit ?
ik weet zeker dat er in het huis van mn moeder ook een geest (of meerdere zitten) en ben niet de enige, zelfs mn broer schijt in ze broek
2 jaar geleden is het voor het eerst echt iets gebeurd, toen ik thuis werd gebracht door 2 vrienden.. (ongeveer 3:30 uur) zij reden meteen weg nadat ik de deur achter me dicht deed. toen ik naar de keuken wilde lopen, hoorde ik dat er in de keuken op het raam werd geklopt. dus ik meteen kijken, want ik dacht dat misschien mn broertje erin wilde? maar niks te zien!! ook in de tuin niet (en onze tuin is best groot, zonder bomen, dus je kan je ook niet verstoppen) toen begon ik een beetje bang te worden, want hoe kan dat nou!? ik de deur snel op slot en wil weglopen werd er weer op t raam getikt!!! toen ben k als een gek naar boven gerent en in me bed gaan liggen mn broertje lag trouwens allang te slapen.. ik weet nie wat t is, maar je voeld gewoon een aanwezigheid, alsof iemand je in de gaten houd.
vandaag vertelde mn broer dat hij vanacht thuis kwam en in de keuken nog ff een broodje wilde maken. toen hij dat deed (iedereen lag op bed te slapen, het was 1:00) hoorde hij de klink van de wcdeur, alsof iemand de wc inliep en de deur weer dichtdeed. dus hij licht aan en vragen mam, ben jij dat? maar geen antwoord, want het licht op de wc was ook niet aan en niet op slot. bleek weer niemand beneden te zijn!! best vaag.....laatste aanpassing 14 juli 2006 17:29
Bepaalde mensen @ PF zijn te laag begaafd om dit zich te realiseren, vandaar dat ik voor hun ff om uitleg vraag.
Ik zelf geloof niet in toeval, alles gebeurt met een reden.
he bah.. ik hou er helemaal niet van.. ik geloof er wel cker in.. er zijn zoveel onverklaarbare gebeurtenissen dat het moeilijk is er niet in te geloven.. maar ik wil er niks mee te maken hebben, zou nooit van me leven geesten op gaan roepen
je ken ook je camera lekker laten schudden, laag inzoomen en met je andere hand (of andere manier) de deur open en dicht doen.
ik heb wel fotos met lightbollen zie mijn album
interessante link die indirect verbonden is met dit onderwerp
durf da filmpje ni eens te kijken
hou da eg ni van...
ik ook niet crisis, moet eigenlijk allang slapen.
Lees zo eens de reacties, nou hoef hem niet te zien, kan
daar ook niet tegen. Ik ben niet snel freaked ofsow, maar
door dit soort dingen wordt ik leip serieus.
http://www.youtube.com/watch?v=Hi0da8v_dk0&search=ghosts
freakyyyyy brrrrr
ik weet zeker dat er in het huis van mn moeder ook een geest (of meerdere zitten) en ben niet de enige, zelfs mn broer schijt in ze broek
2 jaar geleden is het voor het eerst echt iets gebeurd, toen ik thuis werd gebracht door 2 vrienden.. (ongeveer 3:30 uur) zij reden meteen weg nadat ik de deur achter me dicht deed. toen ik naar de keuken wilde lopen, hoorde ik dat er in de keuken op het raam werd geklopt. dus ik meteen kijken, want ik dacht dat misschien mn broertje erin wilde? maar niks te zien!! ook in de tuin niet (en onze tuin is best groot, zonder bomen, dus je kan je ook niet verstoppen) toen begon ik een beetje bang te worden, want hoe kan dat nou!? ik de deur snel op slot en wil weglopen werd er weer op t raam getikt!!! toen ben k als een gek naar boven gerent en in me bed gaan liggen mn broertje lag trouwens allang te slapen.. ik weet nie wat t is, maar je voeld gewoon een aanwezigheid, alsof iemand je in de gaten houd.
vandaag vertelde mn broer dat hij vanacht thuis kwam en in de keuken nog ff een broodje wilde maken. toen hij dat deed (iedereen lag op bed te slapen, het was 1:00) hoorde hij de klink van de wcdeur, alsof iemand de wc inliep en de deur weer dichtdeed. dus hij licht aan en vragen mam, ben jij dat? maar geen antwoord, want het licht op de wc was ook niet aan en niet op slot. bleek weer niemand beneden te zijn!! best vaag.....
Ik ben blij dat ze het op dat moment niet tegen mij heeft gezegd, want dan was ik denk ik wel in paniek geraakt.
Ze vertelde me ook dat je op het moment dat je ze op gaat roepen...je vaak de negatieve naar beneden trekt die helemaal niet terug willen komen en dan uiteindelijk wraak op je gaan nemen
http://images.google.nl/imgres ... 3Dlang_de%7Clang_en%7Clang_nl
Verhalen van een jongen die ook te maken heeft gekregen met iemand die bezeten werd door verschillende geesten...best wel spookie als je het leest!
kvind die verhalen altijd wel leuk om te horen kheb wle eens dat ik snachts wakker wordt, ik met me gezicht naar de muur lig en heel sterk het gevoel heb dat er iets in me kamer is....kheb dan echt niet het lef om me om te draaien
Url doet het niet
Even zonder gekheid..ik geloof wel dat er íets is,maar of het ook vastgelegd kan worden?
Misschien wel..misschien ook niet..
Uitspraak van Mariska-R op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:07:
Even zonder gekheid..ik geloof wel dat er íets is,maar of het ook vastgelegd kan worden?
Misschien wel..misschien ook niet..
Desondanks zou ik al het materiaal wat ik onder ogen krijg toch met achterdocht bekijken en niet snel denken dat iets echt is, ook al wéét ik zelf dat er meer is.
Net als dat EVP,ook daar heb ik grote twijfels bij.
Dat kan iedereen gemaakt hebben.