Partyflock

Forumonderwerp · 885596

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:02:
thanks

oke nu weer tijd voor het slotje

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 juli 2006 om 16:09:
oke nu weer tijd voor het slotje

dudette waar heb jij aldoor last van? je zit me aldoor op te fucken,bedenk zelf wat origineels,rellen daarin ben ik toch de master;) O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 15:57:
Ode to myself is nou duisterheid!

fout das gewoon raggen,ode to myself,das duister:)

Raggen met een duistere sfeer. :)

Nah, boven m'n verwachting toch wel ja. Dat moet ik toegeven. Afmix en bepaalde andere puntje kunnen wel beter, maartoch...moet zeggen dat deze nummertjes die ik nu beoordeeld heb wel ok klinken ja!

maarrre over afmixen etc.....dat doe ik dus nooit,het is puur een hobby,waar ik absoluuut toch niet mee verder wil,dus te veel moeite vind ik niet nodig;)

ah, boven m'n verwachting toch wel ja. Dat moet ik toegeven. Afmix en bepaalde andere puntje kunnen wel beter, maartoch...moet zeggen dat deze nummertjes die ik nu beoordeeld heb wel ok klinken ja!

bedoel je...eh zoals ik nu luister...dat het helderder moet en meer hogere tonen?

Ja idd, sommige geluiden zijn soms wat dof, eindigen ineens waarbij het beter zo zijn als het nog wat nagalmt met reveeb en/of delay bijvoorbeeld. Dat klinkt mooier afgewerkt en dus ook professioneler. Ook zijn de volumes soms iets te zacht of juist iets te hard. Het moet allemaal perfect op elkaar afgesteld zijn zodat er een goede dynamiek inzit en alle geluiden goed hoorbaar zijn.
Dan klinkt het ook gelijk vele malen lekkerder in het gehoor.

Maar afmix is niet eenvoudig. Al hoef je er niet zo gek veel aan te doen ofzo hoor, tis al wel redelijk netjes opzich. Maar ik ben wat dat betreft een perfecionist. :P
laatste aanpassing

:D

:nosmile:

Uitspraak van nano.strike op zondag 9 juli 2006 om 20:26:
Subtiele diss ook

het valt volgens mij niet bij velen op....:cheer:

*schop* :P

.

hallo
hallo :bye:

ghehe goedemorgen :gaap: