1 volger · 4629x bekeken
| Betreft: | evenement: Wreck Havoc, vrijdag 18 augustus 2006 om 12:00 |
Thye
Ik kom hem zeker ff suporten!!
Deze gast weet wat herrie maken is
Thye - Live @ Chaos Breakz 14-04-2006 (Fonteyn, Voorburg)
donateur
Gaat Thye ook live @ WH of doet ie DJ-set?
Live met een triangel.
nee jij gaat toch niet
jawel jawel jawel jawel
als k volgende dag nie hoef te werken wel
laatste aanpassing
als je dat verhaal goed leest staat er dat de geplande feesten gewoon doorgaan
nou hier staat iets heel anders hoor: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=29097949
"Het belangrijkste doel is nu de tent open te houden," aldus Bottema. "We moeten die curator zo snel mogelijk weer buiten de deur hebben." Dat kan alleen met een doorstart binnen nu en drie weken, zegt curator Dennis Martens zelf tegenover het Algemeen Dagblad. Tot die tijd is Martens de baas en bekijkt hij elke week of de geplande concerten doorgaan. Bottema: "Als het wat oplevert, gaat het door." Deze week is er voorlopig nog niks afgeblazen.
dus de curator bepaalt vooralsnog of evenementen doorgang vinden en als er niet binnen drie weken een doorstart wordt gemaakt, gaat de tent dicht
Hoeveel is de entree trouwens?
6 euri,
weet iemand of je 16 jaar en ouder moet zijn of 18
was vet man dat breakcore zaaltje in n&w
Zonder twijfel
liever te groot dan te klein
Vind ik niet
was vet man dat breakcore zaaltje in n&w
ja die was wel vet ja
Duran Duran Duran
Pisstank
Apzolut
Thye
FFF & Assassin
zo ff super jammer dat ik niet kan
laatste aanpassing
dag erna is het in arnhem usj, met vrijwel dezelfde line up..maybe kan je dan wel 
https://partyflock.nl/topic/883440
https://partyflock.nl/topic/883440
of naar beiden!!
hahaha ja
Duran Duran Duran
ghettto wat is die leeftijdsgrens dan
ze ooglapje met onegaliserende voorkantscirkels met aardig plezante diagonale lepra mongoloide invasie monstertjes die genieten van de zonsopgang tijdens het voortbrengen van onaardse activiteiten die mogelijk gemaakt worden door
een gloeilampende vuilnisbakkende wonderbaarlijk lieve koekenpanmachinetoestelapparaatvoorwerpuitvinding
een gloeilampende vuilnisbakkende wonderbaarlijk lieve koekenpanmachinetoestelapparaatvoorwerpuitvinding
Mocht Nighttown niet doorgaan, dan vind Wreck Havoc plaats in een toko die Exit heet ofzo, tis wel in Rotterdam en maar 10-15 minuten van het station lopen.
Nou dit is goed nieuws! Al denk ik niet dat t nighttown kan evenaren
iemand daar al eens geweest?
treed duran duran duran vaak in NL op want denk dat mijn financiele toestand het niet toelaat om erbij te zijn..
ja dan is de vraag hoe graag wil jij hem een x zien ????
graag of niet ????
zo ja gewoon aanwezig dus!
denk zelf dat de Nighttown gewoon dicht blijft al hoop ik natuurlijk het tegendeel!
Nighttown
zo ja gewoon aanwezig dus!
gelul
mn kaartje decibel ligt al thuis (en ja ik zou liever hierheen gaan, MJA KHEB EM AL) en ddd draait vrijdagn8 of zaterdagn8 dusssssss als ik vrijdag ga ligk met decibel te pitten en zaterdag na decibel daarheen is ook geen optie want kga met de fiets naar decibel dus ook met de fiets terug moet. ook ben ik te laat terug om nog een trein in die richting te pakken want kheb geen auto en ik ga niet eerder weg bij decibel want de laatste uren kom ik eik voor dus khoop dat t zo genoeg is uitgelegd en oja kheb ook geld te weinig om ddd te horen
je kon toch ook gewoon voor wreck havoc kiezen inplaats van decibel
Na nog wat ernstige overpijnzingen en eens goed in mijn portemonnee gekeken te hebben, heb ik besloten dat decibel hem toch echt NIET gaat worden.
Daarbij hoor ik best wel wat geruchten dat NT weer open is en tja dan ben ik liever hier aanwezig dan bij de beekse bergen
je kon toch ook gewoon voor wreck havoc kiezen inplaats van decibel
kon is verleden tijd en ik zou indd willen dat ik dat gedaan had... mja can't turn back time
en missg had ik ook wel beter moeten kijken voordat ik mn kaartje decibel had gekocht, mja veel vrienden van mij zijn into hardstyle en hardcore en normaal zie ik die nooit op een feest en hun gaan allemaal en aangezien er nu een industrial zaal is d8 ik van laat ik ook maar gaan dan, is wel gezellig om weer eens met zn allen te feesten..
vandaar
MJA KHEB EM AL
mja can't turn back time
hebbe ze je nooit het begrip 'verkopen' uitgelegd???
hebbe ze je nooit het begrip 'verkopen' uitgelegd???
t is nog niet uitverkocht...en aangezien ze een persbericht hebben geplaatst dat t bijna uitverkocht is zal t ook wel niet uitverkocht raken dus weinig kans dat ik em kan verkopen en als ik em verkoop moet ik in mn uppie naar ddd omdat de rest op decibel zit.. dusja
wreck havoc is 100 % zeker in EXIT ipv nighttown
( exit Mauritsstraat 173 rotterdam , www.exit.nl )
zie nix in de agenda staan ... wat/wie is je bron
zie nix in de agenda staan ... wat/wie is je bron
vraag ik me ook wel af. kijk eens bij 'nieuws' op exit.nl
EXIT gaat verbouwen 2006-05-31
EXIT is gesloten vanaf medio juli en de hele maand augustus. Vanaf 1 september is EXIT weer OPEN.
EXIT is gesloten vanaf medio juli en de hele maand augustus. Vanaf 1 september is EXIT weer OPEN.
heerlijk, die duidelijkheid
ik heb gehoort dat nighttown failliet is,,
gaat dit feest nog door?
gaat dit feest nog door?
openings en sluitings tijden zijn nog niet bekend , ik wacht nog op antwoord
assassin (aka birthdaybwoy) en FFF zullen beide een set doen
Ik hoop trouwens wel stiekem dat Assasin en FFF gewoon beide een setje laten horen en dat Assasing dus niet alleen als een mc wordt gebruikt..
anders moeten we evt met mensen op t station afspreken oid
Ja met 20 man de exit zoeken..
hoorde net op tv rijnmond dat nighttown deze maand weer open gaat
Dat is goed nieuws
dionysos is met zwangerschapsverlof
weet je al iets over de tijden of blijft dat nog een verrassing?
opzich wel chill om te weten ja..
ben benieuwd of er nog een beetje volk komt... met lowlands enzo...
k wou dat k het wist , de comunicatie verloopt niet zo goed (helemaal niet zelfs) !? volgens de site begint het om 23:00 dus neem aan dat dat wel zal kloppen , en eindtijd wil ik ook graag weten ivm maken van line up
ga vanmiddga wederom proberen iemand aan de lijn te krijgen en zodra ik meer weet post k t hier
need to know basis: come early, leave late
het gaat tot 04:00 door en de deur sluit om 02:00 dus kom voor die tijd !!
timetable komt er zsm aan
timetable komt er zsm aan
dus kom voor die tijd !!
Da's wel idd
Gasten, heel veel plezier bij WH, volgende x ben ik weer bij
het gaat tot 04:00 door
crap khad echt wel gehoopt op iets later dan 4u
4 uur is eigenlijk net ff te vroeg jah... naja heel erg is het ook niet ofzo
Hmm vind dat wel altijd een kuttijd... kan je vaak 3 uur lang op het station gaan zitten wachten (nou valt dat in Rotterdam wel mee omdat er nachttreinen rijden).
maand geen vet feesje
Maak er voor mij 2.5 maand van
iedereen die er gister was bedankt!!! , vond het persoonlijk 1 van de gezeligste wreck havocs 
ja ze zijn idd opgenomen , maar ze hebben me vriendelijk gevraagd ze te deleten althans duranx3 & pisstank (omdat ze er zelf niet tevreden over waren)
de sets van thye & apzolut ga ik zo checken of ze goed opgenomen zijn , en zullen dan snel op slsk verschijnen
ik wil de livesets
van pissy & duran & thye die heb ik gezien dat ze opgenomen waren
ja ze zijn idd opgenomen , maar ze hebben me vriendelijk gevraagd ze te deleten althans duranx3 & pisstank (omdat ze er zelf niet tevreden over waren)
de sets van thye & apzolut ga ik zo checken of ze goed opgenomen zijn , en zullen dan snel op slsk verschijnen
terug horen nl. Annoy The World , Damn You
apzolut vonk ook erg dope
nog nie geslapen verders maar komt wel goed denk
ik heb meer dan 7 uurtjes geslapen
ja ze zijn idd opgenomen
HEBBE!
jij zat op het podium
woofer
best vet ja!
gezellig druk daar in dat kleine kroegje..
Apzolut vette industria/metal/hardcore mashup
DDD was iets teveel boemboem vond ik..
Pisstank lekker geraved.. had iets langer mogen duren.
Thye deed et ook best vet, was wel aan de gare kant toen al...
maar de ouwe jungletunes van Assassin gaven me weer even energie voor t laatste halfuurtje
gezellig druk daar in dat kleine kroegje..
Apzolut vette industria/metal/hardcore mashup
DDD was iets teveel boemboem vond ik..
Pisstank lekker geraved.. had iets langer mogen duren.
Thye deed et ook best vet, was wel aan de gare kant toen al...
maar de ouwe jungletunes van Assassin gaven me weer even energie voor t laatste halfuurtje

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[img width=383 height=532]http://myspace-626.vo.llnwd.net/00929/62/67/929967626_l.jpg[/img]](http://myspace-626.vo.llnwd.net/00929/62/67/929967626_l.jpg)