Partyflock

Forumonderwerp · 885506
890x bekeken
Waarschuw beheerder
Tot onze grote spijt moeten we melden dat per direct de XL lokatie (kingdom venue) dicht is.
De organisatie en de uitbater zijn vast gelopen in de onderhandelingen.

zeer spijtig moet ik je melden als ik dit lees!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet hoor...vorig jaar waren ze ook in de zomer dicht, toen vanwege gelul met de brandweer en de veiligheid (althans in het begin), zou me absoluut niet verbazen als ze na de zomer gewoon weer doorgaan, is het ook weer wat drukker als iedereen van vakantie terug is, meer omzet...enzzz..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op vrijdag 7 juli 2006 om 09:36:
vorig jaar waren ze ook in de zomer dicht

Dat was naar aanleiding van een binnenbrand toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja, heb me er wel eens vermaakt. Niet zo' n groot verlies voor de wereld. Zullen ook wel naar Culemborg verhuizen. Hebben we tenminste nog wat afwisseling in Stapland...

Niet meer mijn ding.

Wel jammer.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 09:40:
Dat was naar aanleiding van een binnenbrand toch?laatste aanpassing 7 juli 2006 09:41

:yes: :yes:

Maar er gingen toen ook andere verhalen de rondte... Volgens mij heeft Xtra Large dat toen ook nog in een nieuwsbrief bevestigd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pure Joy op vrijdag 7 juli 2006 om 09:09:
Erg jammer inderdaad, dat de Marcantie/kingdom gesloten is.

Maar heb er alle vertrouwen in dat de XL crew wel weer met wat moois komt op een andere locatie.

Inderdaad, was toch altijd goed voor een gezellige nacht/avond....

Hopelijk allemaal weer tot snel bij XL ;-)

Waarschuw beheerder
:@ :'(
Waarschuw beheerder
Ik vind het erg jammer maar zag het al wel een hele tijd aankomen. Voor de sluiting van vorig jaar was het ieder weekend toppie in de XL. Daarna is het niks meer geworden.
Eigenlijk vanaf dat Mike S er niet meer draaide. Ik geloof dat Spider er wel alles aan heeft gedaan om het goed te laten draaien maar helaas niet gelukt. De thema's werden minder en de huidige organisatie was ook niet veel meer. Het leek soms meer op een familiefeestje. Misschien toch te weinig ervaring.
Jammer,jammer,jammer.
Waarschuw beheerder
Ben er best wel vaak geweest. Ik hoop dat het toch wel weer open gaat. Sfeer en geluid was daar echt gruwelijk. De portiers waren daar altijd wel cool, nooit geen problemen mee gehad. En parkeren was ook geen probleem. Want toen het nog druk was reed er ook een pendelbusje van en naar een parkeerplaats bij Tettenrode. Mijn laatste feestje in de xl was 3 juni met G-Spott.

Waarschuw beheerder
donateur
Ow vandaar dat Unique nie doorging in september!! Erg jammer, ut was een leuke locatie!! :(

Waarschuw beheerder
is er nog nieuws?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk maar eens bij organisatie XL :) Genoeg nieuwe feesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op woensdag 16 augustus 2006 om 20:02:
Kijk maar eens bij organisatie XL Genoeg nieuwe feesten

Ik bedoel of er wat bekend is over de Marcanti zelf...
Want de feestjes op zich kan iedereen wel organiseren, gaat mij echt om de locatie :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik niets meer over gelezen helaas :(

Waarschuw beheerder
Mooi zuur dat het gekapt is,mocht er altijd graag komen.

BALEN