Tot onze grote spijt moeten we melden dat per direct de XL lokatie (kingdom venue) dicht is.
De organisatie en de uitbater zijn vast gelopen in de onderhandelingen.
zeer spijtig moet ik je melden als ik dit lees!!!!!!
Ik weet het niet hoor...vorig jaar waren ze ook in de zomer dicht, toen vanwege gelul met de brandweer en de veiligheid (althans in het begin), zou me absoluut niet verbazen als ze na de zomer gewoon weer doorgaan, is het ook weer wat drukker als iedereen van vakantie terug is, meer omzet...enzzz..
Uitspraak van KYA op vrijdag 7 juli 2006 om 09:36:
Ach ja, heb me er wel eens vermaakt. Niet zo' n groot verlies voor de wereld. Zullen ook wel naar Culemborg verhuizen. Hebben we tenminste nog wat afwisseling in Stapland...
Niet meer mijn ding.
Wel jammer.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 09:40:
Ik vind het erg jammer maar zag het al wel een hele tijd aankomen. Voor de sluiting van vorig jaar was het ieder weekend toppie in de XL. Daarna is het niks meer geworden.
Eigenlijk vanaf dat Mike S er niet meer draaide. Ik geloof dat Spider er wel alles aan heeft gedaan om het goed te laten draaien maar helaas niet gelukt. De thema's werden minder en de huidige organisatie was ook niet veel meer. Het leek soms meer op een familiefeestje. Misschien toch te weinig ervaring.
Jammer,jammer,jammer.
Ben er best wel vaak geweest. Ik hoop dat het toch wel weer open gaat. Sfeer en geluid was daar echt gruwelijk. De portiers waren daar altijd wel cool, nooit geen problemen mee gehad. En parkeren was ook geen probleem. Want toen het nog druk was reed er ook een pendelbusje van en naar een parkeerplaats bij Tettenrode. Mijn laatste feestje in de xl was 3 juni met G-Spott.
donateur
Ow vandaar dat Unique nie doorging in september!! Erg jammer, ut was een leuke locatie!!