Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:00:Wie gaan er allemaal zonder vriend(in) op vakantie deze zomer??
En wie gaat er juist met zijn schatje een leuke reis maken..
Zonder, lekker single dus....En anders was ik waarschijnlijk ook zonder gegaan
Trouwens je komt me bekend voor Nath
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 21:44:Trouwens je komt me bekend voor Nath
Ja ken ik jou niet van TMF ofzo? Long time ago..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 10:22:Ja ken ik jou niet van TMF ofzo? Long time ago..
Nope
ik ga pas op vakantie als iedereen weer lekker aan het werk is en zich de tering zit te ergeren dat ze weer zo hard moeten werken zo vlak na hun vakantie. 
ow ja, en zonder vriendin, lekker mijn eigen ding doen.
bovendien, waar ik heen wil is sowieso niet verstandig met vriendin. de lokale schonen versieren me daar toch wel, met of zonder vriendin
(nee geen thailand)
ow ja, en zonder vriendin, lekker mijn eigen ding doen.
bovendien, waar ik heen wil is sowieso niet verstandig met vriendin. de lokale schonen versieren me daar toch wel, met of zonder vriendin
(nee geen thailand)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:00:Wie gaan er allemaal zonder vriend(in) op vakantie deze zomer??
En wie gaat er juist met zijn schatje een leuke reis maken..
Beide niet...
En eerste zou ik niet willen...
Tweede hoop ik op volgend jaar
ik ga met me schatjes 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:00:Wie gaan er allemaal zonder vriend(in) op vakantie deze zomer
ik, gewoon omdat ik geen vriend heb
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:00:En wie gaat er juist met zijn schatje een leuke reis maken..
Als het een beetje mee zit dan gaan we samen op vakantie
Uitspraak van Harry Beuker op donderdag 6 juli 2006 om 22:25:Als het een beetje mee zit dan gaan we samen op vakantie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:00:En wie gaat er juist met zijn schatje een leuke reis maken..
ik neem al mijn schatjes mee naar frankrijk
man en onze 2 kindjes
ga met mn vriendin en 2 vriendinnen van haar..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:12:damn!!!! gaat niet goed met mij..
en heb geen vriendin en ga ook niet op vakantie !!!
je bent niet de enige hoor
Kon helaas ook niet mee, men vriendin zit sinds vanmorgen in griekenland voor 3 weken
, maar is laatste jaar dat ze mee moet, en er in de herst er es met zen tweetjes ertussen uit
..