Partyflock

Forumonderwerp · 885103

shit man! wij vertrekken morgenvroeg om half 6 richting kreta (starbeach village, dachten wij :S) word ik vanmorgen rond half 11 ff gebeld dat het apartement overboekt is, en dat we naar een apartementje tegenover geplaatst worden :@!

nu mogen wij wel gebruik maken van de faciliteiten van starbeach village, maar toch :S wij komen in een 2 sterren apartement te zitten (vlychada villas ofzoiets) nu krijgen we een vergoeding van 150 euro, maar daar ben ik het echt niet mee eens :@!!! (oja ik las trouwens op een site dat er regelmatig kakkerlakken gesignaleerd zijn)

stink starbeach village!!! :@
sorry dit moest ik ff kwijt ;)

Via waar heb je geboekt?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:06:
Via waar heb je geboekt?

via amsterdam..je weet toooch
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:06:
Via waar heb je geboekt?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:04:
shit man! wij vertrekken morgenvroeg om half 6 richting kreta (starbeach village, dachten wij ) word ik vanmorgen rond half 11 ff gebeld dat het apartement overboekt is, en dat we naar een apartementje tegenover geplaatst worden !

nu mogen wij wel gebruik maken van de faciliteiten van starbeach village, maar toch wij komen in een 2 sterren apartement te zitten (vlychada villas ofzoiets) nu krijgen we een vergoeding van 150 euro, maar daar ben ik het echt niet mee eens !!! (oja ik las trouwens op een site dat er regelmatig kakkerlakken gesignaleerd zijn)

stink starbeach village!!!
sorry dit moest ik ff kwijt

dat is wel echt een klote actie...

erg sneu voor je :aai:

via gogo tours, maar deze kunnen er nix aan doen, het ligt aan star beach village zelf!

nah nee ik heb men koffer en alles al gepakt!!! ik heb vakantie van mn werk gevraagd, wat moet ik dan: niet op vakantie gaan? no way dat ik hier aan denk! ik ga een dikke schadevergoeding vragen achteraf!!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:07:
via amsterdam..je weet toooch

pff...hersenloze met je 020 :kotssmileykomterug:

Ehm.....ik neem aan dat je je reis hebt geboekt bij een bij de ANVR/SGR aangesloten reisbureau!?

Zo ja, dan kun je daar aangeven dat je niet tevreden bent met het alternatief wat er wordt geboden ofwel met de vergoeding die er tegenover gesteld wordt!

Die gaan dan kijken of het reisbureau volgens de regels heeft gehandeld!

Succes!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:09:
nah nee ik heb men koffer en alles al gepakt!!! ik heb vakantie van mn werk gevraagd, wat moet ik dan: niet op vakantie gaan? no way dat ik hier aan denk! ik ga een dikke schadevergoeding vragen achteraf!!!!

nou misschien kun je dan als je je geld terug krijgt nog ergens snel een last minute boeken! daar zitten vaak ook hele mooie hotels en appartementen tussen!
vlychada villas ofzoiets

Klinkt als een soa :x

Maar nee, lullig voor je. Ik zou even goed uitzoeken hoe het zit met schadevergoeding achteraf, of je daar wel recht op hebt als je deze optie accepteert nu je het vantevoren weet.

ja en dan kan ik maar 10 dagen ofzo op vakantie, omdat ik dan later geboekt heb, dat doe ik echt niet! ik reken er nu op, k heb me der helemaal op ingesteld! maargoed we zullen zien wat we aantreffen, en dan later naar de geschillencommissie! meer geld vragen!!! trouwes gogo tours gaat ook een klacht tegen starbeach village indienen!
ik ga een dikke schadevergoeding vragen achteraf!!!!

zal dat toch echt nu doen..achteraf bereik je vaak niks mee(Y)

Achteraf terug vragen bereik je naar mijn idee erg weinig mee.
Een vriendin van me had ook in Bulgarije geboekt --> Hotel was nog niet klaar :/

Tjaaaaah.

via gogo tours, maar deze kunnen er nix aan doen, het ligt aan star beach village zelf!

Dat klopt, het ligt aan de hotellier, dat komt omdat hun bang zijn dat de reisbureau's niet alles gaan verkopen, daarom verkoopt hij buiten zijn assortiment om, oftewel hij verkoopt ook kamers, die eigelijk al voor de reisbureau's zijn.

Zo zal 't waarschijnlijk gebeurd zijn en nu zit jij met de gebakken peren, maar ik zou idd ook gewoon gaan en er het leukste van maken, veel plezier (F)

Uitspraak van AmezeN op dinsdag 4 juli 2006 om 18:10:
Maar nee, lullig voor je. Ik zou even goed uitzoeken hoe het zit met schadevergoeding achteraf, of je daar wel recht op hebt als je deze optie accepteert nu je het vantevoren weet.

ja we kunnen dit als het goed is regelen, we zijn trouwes ook niet goed geinformeerd over het apartementje tegenover, want ze zei aan de telefoon dat het vlihada villas was (ze had het nog gespeld! en dat het 3 sterren had! nu vind ik op internet een vlychada villas dat ook tegenover starbeach village ligt (lijkt me sterk dat er een vlihada en vlychada zit maargoed) en dit blijkt maar 2 sterren te hebben :S Kut apen! gelukkig ben ik op vakantie niet vaak op mn kamer te vinden, en we mogen gewoon zwemmen bij starbeach village, dussss dat komt wel goed! k hoop gewoon wel dat er nog wat uit te halen valt!

tis trouwes een klein apartement met maar 11 kamers! We zullen zien wat we aantreffen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:12:
veel plezier

dankuuu liefff :respect:

Uitspraak van AmezeN op dinsdag 4 juli 2006 om 18:10:
als je deze optie accepteert

Je zal wel moeten. Dien gewoon ter plekke een klacht in dat je het niks vind, ook al vind je het wel wat, en zorg dat de touroperator het te weten komt, stuur thuis ene brief naar goog tours en hopelijk krijg je nog een deel terug.
dat is mooi balen idd

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:15:
dankuuu liefff

Alstublieft (F)

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
He Playboy, pleurt is op naar supahdudes ofzo :vaag:

Lijkt me niet slim om achteraf nog dingen te gaan eisen :no:
Dan kunnen ze je van alles maken, omdat je er in eerste instantie wél mee akkoord bent gegaan denk ik :S

Je zal wel moeten. Dien gewoon ter plekke een klacht in dat je het niks vind, ook al vind je het wel wat, en zorg dat de touroperator het te weten komt, stuur thuis ene brief naar goog tours en hopelijk krijg je nog een deel terug.

juist dit was ook mijn insteek, daar klachten indienen, ik had mn koffer al gepakt, en k heb maar 2 weken vakantie, dan kan ik morgen toch niet wat nieuws gaan boeken, dat werkt niet, dan kan ik kei kort op vakantie! no way!

idd gewoon laten weten dat je het er niet mee eens bent.. ook al is het een leuke vakantie geweest... naaien die handel.. want dat hebben zemet jou ook gedaan..

ok ok wat grof gezegd :) maar je snapt me point :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:19:
juist dit was ook mijn insteek, daar klachten indienen,

denk niet dat ze daar veel van je aantrekken omdat je er toch al bent en zo laat zien dat je ermee akkoord gaat.

Uitspraak van >>LIZZY<< op dinsdag 4 juli 2006 om 18:21:
denk niet dat ze daar veel van je aantrekken omdat je er toch al bent en zo laat zien dat je ermee akkoord gaat.

mn pa heeft ooit op deze manier meer als de helft van de reissom terug gekregen, dusss t valt altijd te proberen, ik bedoel annuleren doe ik echt niet, geen punt van discussie!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:19:
juist dit was ook mijn insteek, daar klachten indienen, ik had mn koffer al gepakt, en k heb maar 2 weken vakantie, dan kan ik morgen toch niet wat nieuws gaan boeken, dat werkt niet, dan kan ik kei kort op vakantie! no way!

ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in... probeer er maar gewoon het beste van te maken... misschien valt het toch nog mee...

sterkte en ondanks alles hele fijne vakantie meid! :flower:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:24:
mn pa heeft ooit op deze manier meer als de helft van de reissom terug gekregen,

ooit...zoiets als vroeger;) vroeger was alles beter;)

ja kan het wel doen(Y) maar dien ook een klacht in bij de reisorganisatie. en probeer meer korting te krijgen

Uitspraak van >>LIZZY<< op dinsdag 4 juli 2006 om 18:25:
ooit...zoiets als vroeger vroeger was alles beter

hahaha als ik die oudjes mag geloven wel jah...

tnx three!! ;) komt goehoed

Ik ben ook bang, dat als je morgen vertrekt er achteraf niets meer te halen valt. Je hebt dan immers geaccepteerd, hoe vervelend dit misschien ook is. Als je achteraf, toch nog wat wilt eisen en het lukt je niet via de reguliere route, kun je altijd nog een poging doen bij een speciale vakantierechtbank. Adres heb ik nog wel voor je ;) omdat ik zelf vorig jaar ook gezeur heb gehad met mijn vakantie..

Succes in ieder geval en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een leuke vakantie hebt! (F)

al je geld terug vragen en een last minute boeken, leuke aanbiedingen op het moment :d
laatste aanpassing
lullig hoor :nocheer: na je vakantie een goede klachtbrief de deur uit doen. maar niet heel je vakantie door laten verkloten. op korte termijn toch niets aan te doen lijktme
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:28:
al je geld terug vragen

yeah right

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:28:
al je geld terug vragen

Uitspraak van ruudvaneijk op dinsdag 4 juli 2006 om 18:33:
yeah right

Dat kan wel, gewoon brutaal zijn en eisen dat het geld nog dezelfde dag weer op je rekening staat. Heb ik ook al eens gehad :/ En dan snel een andere vakantie boeken :cheer:

Maarja, je vertrekt morgen al dus dan is niet echt ideaal :no:

stink starbeach village!!!
sorry dit moest ik ff kwijt

beter zeik je niet! en Starbeach stinkt niet..
nu mogen wij wel gebruik maken van de faciliteiten van starbeach village, maar toch wij komen in een 2 sterren apartement te zitten (vlychada villas ofzoiets) nu krijgen we een vergoeding van 150 euro, maar daar ben ik het echt niet mee eens !!! (oja ik las trouwens op een site dat er regelmatig kakkerlakken gesignaleerd zijn)

Vlychada is een TOP App. heb er vorig jaar gezeten..ik wou dat ik daar dit jaar weeer zat!!
Tis geen starbeach maar Starbeach ligt echt nog geen 5 min wandelen ertegenover!
Je hoort zelfs de muziek van starbeach als je op je terras van Vlychada ligt..

Echt ben zoooo jaloers dat jij daar zit! :O :$

Wij konden vlychada niet eens boeken :S
en buiten dat.. starbeach is niet eens boeiend! vieze water waar ze in pisse en alcohol in gooien..en goedkoop is het niet

voor een jus d'orange betaal je 5 euro , klein bekertje :/

Jij wordt er in ieder geval nog van op de hoogte gesteld :P
Ik ging 3 weken geleden naar LLoret, we kwamen daar 7 uur 's ochtends, hebben we eerst 7 uur moeten wachten en toen bleek dat we ook overgeboekt waren.. Echt een krot! :(

Waarschijnlijk krijgen wij geeneens een vergoeding, want we krijgen geen reactie op onze klachten..

Maarja, tis en blijft kut ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 19:12:
Waarschijnlijk krijgen wij geeneens een vergoeding, want we krijgen geen reactie op onze klachten..

ombudsman ! (F)

echt waar joh! super fijn, ik ben benieuwd!!! want starbeach village is een 4 en een halve ster en dat maar 2!!! is inderdaad nerges meer te boeken volgens mij!

naja ik laat het hiero wel weten als ik terug ben hoe het was ;)
maareeh die vrouw van gogo tours zei dat er heeeel veel mensen een ander hotel kregen dan starbeach omdat het echt vet overboekt was, dus mensen die daarheen gaan zijn gewaarschuwd!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 19:12:
Jij wordt er in ieder geval nog van op de hoogte gesteld
Ik ging 3 weken geleden naar LLoret, we kwamen daar 7 uur 's ochtends, hebben we eerst 7 uur moeten wachten en toen bleek dat we ook overgeboekt waren.. Echt een krot!

damn, dat is echt kut! heb je niet flink zitten klagen daaro? k zou gek worden volges mij! daar leef je dan het hele jaar naar toe!
ik ben ook overgeboekt. Wel naar een beter app. Reisgenoot van me is der vorig jaar toevallig ook geweest en tevreden over dus ik geef der nix om.. was ook een duurder app. dus ik denk dat ik wel goed zit O:)
Achteraf lijkt me idd niet goed, want dan heb je het alternatief al geaccepteert.

Maar dat overboeken is zo kloten, kheb het gelukkig zelf nog nooit meegemaakt.

Succes ermee
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 22:14:
je vak?

je vakantie

Uitspraak van johnny like's to party op dinsdag 4 juli 2006 om 22:10:
ik al die verhalen lees heb je andere gedachten over je vak.

wat moet ik dan? gaan liggen janken? we maken er gewoon het beste van! komt wel goed, en ik moet trouwes ook nog maar zien wat ik daar aantref!
Nee tuurlijk nie je moet er het beste van maken dat is duidelijk maar het geeft my nu wel een beetje een dubbel gevoel snap je?

FF wat anders hoe kan je reageren op het bericht van iem anders zoals crammu doet??

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 21:12:
damn, dat is echt kut! heb je niet flink zitten klagen daaro? k zou gek worden volges mij! daar leef je dan het hele jaar naar toe!

Jaa, tuurlijk wel, alleen we hadden ook nog es de pech dat die reisleiders het voor het 1e jaar deden.. haha dus die wisten ook geen drol. Maarja, ik wacht nog wel ff af, als ik volgende week nog nix heb gehoord ga ik kijken wat we verder kunnen doen!

Jij in ieder geval veel plezier op vakantie :D