Smartshop zwolle
Uitspraak van Zweven Met Stevenop maandag 4 september 2006 om 17:44:
Smartshop zwolle
heb jij een hekel aan die smartshop ofzo??? zal je namelijk erg dankbaar zijn pfffff
hij is pas 15 .....nog niet goed nagedacht he .......
maare home dollietje ..ik bel je van de week ffies keej ....
heey home dollie tje ....hoe is ie ????
helemaal toppie hoor........met slechte mensen gaat het altijd goed hihihi
en met jullie dan??? al last van afkickverschijnselen?
wat is nu het verschil tussen de rode dopjes en de flesjes met witte dop?
of is er helemaal geen verschil in?
Home_doll en chas zijn distributeur van het goedje volgens mij, beetje dit topic elke keer omhoog halen met nietszeggende berichten.
het is troep ik merk er niks van niiet eens na 2
d'r is wel blauwe ghb in omloop, is het da ni?
Home_doll en chas zijn distributeur van het goedje volgens mij, beetje dit topic elke keer omhoog halen met nietszeggende berichten.
wat betalen jullie voor een potje original 69??laatste aanpassing 11 oktober 2006 11:44
een flesje kost 15 euro.. het effect was bij blauwvinger dus niet geweldig.. met 1 pil is ie goed wap...en kost stukken stukken minder.. volgende x neemt ie de andere helft en 2 uur later lekker een smiley erbij..maar idd geen herhaling van de orginal 69.
Uitspraak van Poesepoes op maandag 4 september 2006 om 12:12:
een flesje kost 15 euro.. het effect was bij blauwvinger dus niet geweldig.. met 1 pil is ie goed wap...en kost stukken stukken minder.. volgende x neemt ie de andere helft en 2 uur later lekker een smiley erbij..maar idd geen herhaling van de orginal 69.
Misschien kun je beter een heel flesje nemen en dan gooi je na anderhalf uur ofzo nog een snoepje achteraan!
15,- euries voor zo`n flessie .......weet het het is duur
Ik bied voor diegene die 4 flesjes voor me heeft... 80 euro!laatste aanpassing 12 oktober 2006 11:27
en goeie pil bevat mdma en originel 69 bevat ook mdma dus wat is het verschil?
nou bij een pil is meestal de dosering een heel stuk lager dan bij de original ik meende dat daar 260mg in zat en ben je ooit zo'n pil tegen gekomen?
das nie waar, vind dit spulletje tog net een tikkeltje beter klappe!
en goeie pil bevat mdma en originel 69 bevat ook mdma dus wat is het verschil?
nou bij een pil is meestal de dosering een heel stuk lager dan bij de original ik meende dat daar 260mg in zat en ben je ooit zo'n pil tegen gekomen?
En in de meeste pillen 140 en 170 toch? Ofzo?
En in de meeste pillen 140 en 170 toch? Ofzo?