Partyflock

Forumonderwerp · 885046
2 volgers · 163042x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
via via kwam ik in contact met het drankje original 69..Iemand bekend met dit drankje (blauw van kleur)? en weet iemand ook precies wat erin zit? als je hier teveel van gebruikt krijg je er behoorlijke hallicunaties van hihihi ik hoor graag van jullie......
Waarschuw beheerder
-1
LOST NIET OP.
Heb al diversen flesjes zo proberen te maken met diversen dingen als blu curacou water enz.
Maar als je er kristal in doet of iets anders lost het niet op en blijft het op de bodum liggen.
De orginele blauwe flesjes die ik gelukkig nog een paar heb staan zijn helemaal helder blauw kwa kleur en zie je niks op de bodum
Waarschuw beheerder
ligt aan de kwaliteit M die je hebt, of ie oplost of niet..
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van What A Feeling op donderdag 23 augustus 2012 om 20:01:
ligt aan de kwaliteit M die je hebt, of ie oplost of niet..

Dit is dus echt gewoon het grootste gelul.
Mdma poeder hoe je het ook wens of keert of vermaalt het lost niet op.
Het is geen suiker wat je in je thee gooit hahahha
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
En als je het verwarmd? Zou het dan misschien makkelijker oplossen. Suiker oid lost toch ook makkelijker op in warm water dan in koud water?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op donderdag 23 augustus 2012 om 17:30:
Heb al diversen flesjes zo proberen te maken met diversen dingen als blu curacou water enz.

Oh jij bent de producent?

Ik weet zeker dat mdma oplost en niet op de "bodum" blijft liggen, typetjes zoals gij daar zijn altijd te ongeduldig ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Kerel geb hier flesjes staan van een jaar oud die niet opgelost zijn.
Ten 2e proef maar eens 69 en mdma in water 2 compleet verschillende smaken.
En heb nog diversen flesjes bewaard
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van party30 op donderdag 23 augustus 2012 om 17:30:
LOST NIET OP.

Kap nou met dat doorgebeuk met die nergens opslaande mening van je. Je zult wel iets anders hebben

Uitspraak van Nero.apa op vrijdag 24 augustus 2012 om 19:43:
"bodum"

:lol:
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van party30 op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:33:
Kerel geb hier flesjes staan van een jaar oud die niet opgelost zijn.
Ten 2e proef maar eens 69 en mdma in water 2 compleet verschillende smaken.

het hcl zout van mdma zou toch op moeten lossen.. anders heb je zooi
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
3 mensen en een datasheet van Erowid die zeggen dat het oplost vs een notaire die zegt dat het niet oplost...hmm hebben we daar een scorebordje voor?

Uitspraak van party30 op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:33:
maar eens 69 en mdma in water 2 compleet verschillende smaken.

staat geheel los van wat je verder allemaal aankaart.
Waarschuw beheerder
Anytime ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op vrijdag 24 augustus 2012 om 17:17:
Dit is dus echt gewoon het grootste gelul.
Mdma poeder hoe je het ook wens of keert of vermaalt het lost niet op.
Het is geen suiker wat je in je thee gooit hahahha

Lost op
Waarschuw beheerder
Mdma lost heel goed op,

Tis wel net zoals suiker een kristal

Heb vandaag een buisje gekregen om te proberen, is smurvenblauw maar niet doorzichtig, beetje melkachtig, ruikt naar alcohol, heb net een klein scheutje gedaan om te testen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op zaterdag 3 november 2012 om 04:18:
heb net een klein scheutje gedaan om te testen

Repotje? :p
Waarschuw beheerder
De rest ook maar opgedronken, wat een spulletje, report volgt,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe snel slaat het in?
Waarschuw beheerder
BLUE 69 leuk spul betaal 10eu/flesje maar is het zeker waard!!!
Waarschuw beheerder
Zat bij een maatje thuis te chillen, op een gegeven moment kwam er iemand langs, op een gegeven moment zei die dattie wat nieuws had en gaf me een buisje met wat blauw spul er in. Hij zeg hier, probeer maar is voor de grap.
Nou was ik wel benieuwd wat er in zat, dat wistie zelf ook niet precies, waarom is dat nog steeds een raadsel? Niemand kan het echt vertellen. Nou moest ik nog naar huis rijden, dus leek het me niet verstandig dat buisje te droppen.
Uiteindelijk thuis gekomen, een uur zitten dubben of ik em wel of niet ging doen, slapen werd em toch niet want vitamientje amfetamientje was nog vrij werkend. Nouja, eerst maar een derde van dat buisje, toen ik dat een beetje voelde, de rest van het buisje. Zoon half uurtje later begon die er lekker in te beuken. Hij sloeg zo hard in dat ik er even van moest slikken(werd even misselijk, wel me maaginhoud, maaginhoud gehouden gelukkig), dat heb ik nooooit, dus zeker serieus spul.
Toen dat was getrotseerd werd ik me toch een partij waus dervan, ik kon niet meer naar me tv kijken, kreeg flink ideeën om te gaan doen thuis, geen een uitgevoerd, zat eigenlijk toch wel heel lekker op me bank, ik werd van dat ene buisje al een aardige koningklapperkaak, hij begon alleen na zoon 3 a 3,5 uur flink af te zakken.
Nou had ik nog een blauwe defcon 1e batch, en die matcht aardig met dat blauwe blauwe buisje, die er maar bij gegooid. En toen ging het weer, aardig vd kaart, maar het aparte was dat daar tot smiddags 4 úur flink uit me plaat van was, terwijl ik niks meer had bijgepakt. Normaal moet ik af en toe zeker wat bijpakken om zo lang zo waus te blijven. Al met al uiterst vermakelijk, kom je dit tegen,laat het dan niet aan je neus voorbij gaan.

Pff wat een verhaal ben nou wel klaar met typen..

Kost idd een tientje bij de nachtapotheek
Waarschuw beheerder
Hoe snel? Bij mij vrij snel, maar ik verteer alles vrij snel volgens mij, ligt ook aan de persoon, hoeveel zit er in je maag, wat zit er je maag, etc
Waarschuw beheerder
Aardige tijd geleden deze reacties.
Niet meer 'hip' of lastiger verkrijgbaar?

Anyhoo, laatst op een feest geweest waar ze deze flesjes hadden. Werd verteld iets van 5-10ml te nemen (ik zag anderen een dopje nemen).
Zelf niet gedaan, doe dat liever in een thuis-setting.

Maar hoe weet ik nou hoeveel te nemen?
Ik kan het laten testen, maar wat doe ik met die uitslag (welke formule)?
Als het goed is zitten er 3 soorten drugs in, krijg je van elk een uitslag?

En hoe moet je dit bewaren. Koeling of gewoon donker in een kast., en wat is de houdbaarheidsdatum?