Partyflock

Forumonderwerp · 885046
2 volgers · 163104x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
via via kwam ik in contact met het drankje original 69..Iemand bekend met dit drankje (blauw van kleur)? en weet iemand ook precies wat erin zit? als je hier teveel van gebruikt krijg je er behoorlijke hallicunaties van hihihi ik hoor graag van jullie......

Waarschuw beheerder
Original69 kwam enige tijd geleden op de markt en was in een snelle tijd bijzonder populair. De inhoud zou een mix zijn van MDMA, Aphetamine, Blue Curacao en Cafeine.
Een bijzonder schadelijk goedje en bovendien strafbaar. Justitie nam in Limburg een grote partij in beslag...
Maar gelukkig is er nu een veilige en natuurlijke variant van Original69 die zonder enig gevaar kan worden ingenomen en ook nog eens 100% legaal verkrijgbaar is ook.
De naam van dit unieke product is Liquid Bliss.
Probeer het gerust een keer!
De ervaring van deze herbal is:

Een gevoel van totale extase is het meest overweldigende gevoel dat je kunt meemaken
Het gevoel dat je krijgt wanneer je verliefd bent, of wanneer je opgaat in de ritmische bas van de muziek op de dansvloer. Komt dit bekend voor? Als een geest in een flesje kun je deze wens laten vervullen. Laat de geest los en ervaar de energieke extase en euforische sensatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 augustus 2010 om 22:05:
Probeer het gerust een keer!

Je lijkt wel van Tellsell!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indieshow op zondag 4 juli 2010 om 11:10:
murfenspul = MDMA + Speed + Blue curacao

Topgloedje!! Ik heb weer een voorraadje ingeslagen!! 180mg mdma!!!!
Je gaat als een raket, haha :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (E)lmo op vrijdag 13 augustus 2010 om 16:22:
Uitspraak van Indieshow op zondag 4 juli 2010 om 11:10:
murfenspul = MDMA + Speed + Blue curacao

Topgloedje!! Ik heb weer een voorraadje ingeslagen!! 180mg mdma!!!!

Grappig, van de speed of blue curacao maakt men geen melding bij het lab. Met name speed zou men toch gewoon wel terug moeten zien bij de analyse. Kortom, zit iig niet in de flesjes die ik heb :)
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal,

Ga het vanaaf proberen...zal mij benieuwen! Heb alleen niet zo'n zin in die gore smaak, maar met wat cola of zo moet het wel te doen zijn zeggen ze?! Maar ff voor de duidelijkheid is het ook in buurt van Arnhem te krijgen:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $uu$ [NmGn] op vrijdag 8 oktober 2010 om 22:13:
Hallo allemaal,

Ga het vanaaf proberen...zal mij benieuwen! Heb alleen niet zo'n zin in die gore smaak, maar met wat cola of zo moet het wel te doen zijn zeggen ze?! Maar ff voor de duidelijkheid is het ook in buurt van Arnhem te krijgen:p

Als het die van de smart is, zoals Uutrgrunn hierboven als zegt, dan ben ik benieuwd naar de werkening. Zal dan wel niks doen.

Heb je de illegale, dan schijnt het wel allemaal goed te zijn.

Grappig die comments bij wapwinkel. Alsof niemand weet dat ze die er zelf bijgezet hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
brouw het wel zelf dan, stelt niks voor, paar flugels leegdrinken en gaan met die banaan

*edit weet miss iemand waar je van die flesjes kan halen? (LEGE FLESJES met dopjes natuurlijk)
ty
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk binnekort me buisje maar eens weg tikken in de rij van een feest 8)
Zou niet weten hoe ik het anders mee naar binnen kan nemen.....

ja weet wel een manier maar..... nee :)

Waarschuw beheerder
Heb nog 2 flesjes liggen, wacht alleen een goed moment om ze te proberen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 4 november 2010 om 12:05:
denk binnekort me buisje maar eens weg tikken in de rij van een feest
Zou niet weten hoe ik het anders mee naar binnen kan nemen.....

ja weet wel een manier maar..... nee

in balonnetjes doen en (ergens) omheen hangen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op donderdag 4 november 2010 om 17:57:
Heb nog 2 flesjes liggen, wacht alleen een goed moment om ze te proberen :P

Heb ook geen idee hoe hoog ze gedoseerd zijn en dus of ik met een half flesje moet beginnen of meteen een hele :/
Moedigt niet echt aan om dan allemaal moeilijk te gaan lopen doen als je ook gewoon nog schijven hebt liggen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op zaterdag 4 december 2010 om 17:37:
Heb ook geen idee hoe hoog ze gedoseerd zijn en dus of ik met een half flesje moet beginnen of meteen een hele :/
Moedigt niet echt aan om dan allemaal moeilijk te gaan lopen doen als je ook gewoon nog schijven hebt liggen :P

Ik dacht hier te lezen zo rond de 180 mg mdma.

Enne dit is toch gewoon erg geschikt voor een thuis-setting?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MrBusy op donderdag 28 oktober 2010 om 16:04:
brouw het wel zelf dan, stelt niks voor, paar flugels leegdrinken en gaan met die banaan

*edit weet miss iemand waar je van die flesjes kan halen? (LEGE FLESJES met dopjes natuurlijk)
ty

wapwinkel heeft ze wel, onder ghb buisjes staan ze (y)
Waarschuw beheerder
Hier in de buurt is blue69 opgedoken, geprobeerd en het is Super spul, alleen zit het hier in grotere buisjes van 5 dosissen van 10 ml.
En nog nieteens zo duur, 40€/50ml. Is een leuk alternatief op een goede XTC pil.

Waarschuw beheerder
Alleen facking smerig bleh!

De trip was des te beter heheh
donateur
Uitspraak van KARMA op vrijdag 11 maart 2011 om 12:31:
En nog nieteens zo duur, 40€/50ml. Is een leuk alternatief op een goede XTC pil.

Vind je, 8 euro voor een dosis? Hoeveel mg/ml dan?

Ik had flesjes laten testen van 10ml, daar zat 18mg/ml in.
Kortom als dat voor die dingen hetzelfde zou zijn, is het 180mg per dosis en 900mg op 50ml.

Dat is dus < 1 gram MDMA voor 40 euro. Best prijzig imo (Y)
Waarschuw beheerder
Heb toen die Blue69 ook gehaald, hoe ze dat hier noemen dan. Was een buisje,
voor een bodem in een glas vol, 5 euro.

Tip trouwens, als je het met bier mengt, en bier erachteraan drinkt, dan merk
je dus totaal niks van de smaak.
Fijne aan deze drug is dus dat je na zo'n 5-10 minuten al inslag hebt,
mijn ogen gingen direct wijd open staan, en kreeg energie, niet meer normaal.

Had direct voor mijn 1e keer twee hele buisje genomen, slecht idee dus. Hele nacht door
gelopen, gerend en dat allemaal.

Later op de nacht dus ook hallucinaties gekregen, waarbij ik ook doorkreeg dat ik misschien
de volgende keer toch iets minder moest pakken.

Tot 2-3 dagen later wel flinke afdraaiers gehad, slecht slapen, vaker wakker worden in de nacht,
kut voelen in kleine ruimtes etc. etc. (kwam ook misschien, omdat ik al een beetje ziek was toen ik het spul pakte, en daarbij ook best veel had.)

Als je het voor de 1e keer pakt, zou ik altijd beginnen met een half of een kwart buisje, en met iemand anders,
nooit alleen. Vriend van me begon na het 2e buisje opeens te zweten, en zwart te kotsen etc. was wel al na 5min over.
En niet super lang erop doorgaan, zou toch rond 7 uur smorgens proberen te gaan slapen, anders ga je je echt bagger voelen een paar dagen later, of ziek worden. (verschilt per persoon)

Is wel echt leuk spul, je gaat er echt hard van, kaakschaven had ik zelf niet. Is in zo'n 5-6 uurtjes uitgewerkt schat ik,
maar wel al inslag na zo'n 5-10 minuutjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi allemaal,ik wil even mijn mening geven over 69.Eigenlijk iedereen die het heeft gehad,hebben bijna dezelfde werking,todat ik nu iemand meegemaakt had,die persoon krijgt blauwe plekken op haar hele lichaam,niet chil dus,en ja nu de hamvraag hoe komt dit nu weer?Mijn vraag aan jullie is dan ook,kunnen er ook andere spullen inzitten dan alleen maar pure mdma,en zoja wie heeft dezelfde ervaring meegemaakt,en krijgt er blauwe plekken van op armen en benen,en last van haar of zijn rug???? groetjes
Waarschuw beheerder
Hi allen ik ben nieuw hier en ik vind het een te gekke forum. Ik zoek een alternatief voor xtc maar kan geen keuze maken. Ik vind Liquid Bliss wel interesaant maar ook Original 69. Heeft iemand een andere tip en zijn er nog meer winkels waar je het e.e.a. kan bestellen/kopen.

Alvast bedankt luitejs and party on.

Mzzl.

Roshen.
Waarschuw beheerder
Liquid bliss is chemische meuk ( smalle flesjes) dus denk daarbij aan mephedrone/methylone en voor de rest waarom niet gewoon zelf kloten met een ptje of wat m en wat er voorderest inzit volgens mij speed. Kun je volgens mij veel goedkoper uit zijn
Waarschuw beheerder
Whoo jointje hakt erin. Als vorige post wazig is livt dat aan marokko :)
Waarschuw beheerder
Stimpy bedoel je met chemische meuk dat in Liquid Bliss mephedrone/methylone is toegevoegd ?

Mzzl.

Roshen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roshen op zaterdag 30 april 2011 om 23:16:
Ik zoek een alternatief voor xtc maar kan geen keuze maken.

Kijk eens naar 4-FMP zou een goed alternatief kunnen zijn.
Ik vind het echt heerlijk spul! (L) (Y)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van DanceUp op zondag 1 mei 2011 om 12:44:
Uitspraak van Roshen op zaterdag 30 april 2011 om 23:16:
Ik zoek een alternatief voor xtc maar kan geen keuze maken.

Kijk eens naar 4-FMP zou een goed alternatief kunnen zijn.
Ik vind het echt heerlijk spul!

Jup wordt laatste tijd ook steeds vaker als speed verkocht..
Waarschuw beheerder
Als het zon dun ghb achtig busje is wel. Een hele rare zeepachtige smaak met vanille. Deed me wat denken aan apk voor messen en scharen alleen is die sterker (apk) .
Toen ik de apk een keer wou kopen maar die was op omdat iemand 200 flesjes had gekocht, kreeg ik die liquid bliss mee was ook 5 euro goedkoper. Effect was ook minder. Maar ik had toen wel zon flesje gedeeld dus misschien met 1 hele dat dat werkt.
Waarschuw beheerder
+1
Dooon lijkt me raar speed is echt iets van 5-10 euro en 4fmp waar ik het koop 25-20 euro.
donateur
Uitspraak van Stimpy op zondag 1 mei 2011 om 15:38:
Dooon lijkt me raar speed is echt iets van 5-10 euro en 4fmp waar ik het koop 25-20 euro.

Helemaal gelijk in.. dus sterk verhaal. Wel de 2e die het ophangt, datdanweerwel. Maar 4-FMP krijg je nog niet zo goedkoop (per gram) als 1 gram speed als je 250gr afneemt. Dus lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat er 4-FMP wordt verkocht als speed voor een speed-prijsje. It doesn't work that way...

Minder onwaarschijnlijk is dat 4-FMP wordt verkocht als speed voor een 4-FMP-prijsje. Maar ook dan denk ik dat er weinig mensen bereid zijn 20-25 of meer euro neer te leggen voor iets waarvan gezegd wordt dat het speed is... dat vinden de meeste mensen die het (speed!) kopen namelijk weer te duur..

Kortom, raar én onwaarschijnlijk verhaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 mei 2011 om 01:33:
Helemaal gelijk in.. dus sterk verhaal. Wel de 2e die het ophangt, datdanweerwel. Maar 4-FMP krijg je nog niet zo goedkoop (per gram) als 1 gram speed als je 250gr afneemt. Dus lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat er 4-FMP wordt verkocht als speed voor een speed-prijsje. It doesn't work that way...

Minder onwaarschijnlijk is dat 4-FMP wordt verkocht als speed voor een 4-FMP-prijsje. Maar ook dan denk ik dat er weinig mensen bereid zijn 20-25 of meer euro neer te leggen voor iets waarvan gezegd wordt dat het speed is... dat vinden de meeste mensen die het (speed!) kopen namelijk weer te duur..

Kortom, raar én onwaarschijnlijk verhaal!

Ehmm ja oke maar kortom 4-fmp is volgens mijn smaak 10x rotter dan gewone pepp,
daarbij laat jij je drugs altijd testen dat je weet wat je hebt en erin zit?
Niet kwaad bedoeld maar tegenwoordig is er erg veel rotzooi op de markt..

Ik zelf laat ook niet altijd alles testen..;)
Waarschuw beheerder
Kut kut ik had me vergist het was liquid zen niet l bliss ik heb het nagevraagd. Nu hebben ze purilizer?

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 mei 2011 om 01:33:
Minder onwaarschijnlijk is dat 4-FMP wordt verkocht als speed voor een 4-FMP-prijsje

Ik denk dan eerder dat men speed verkoopt als 4-FMP, voor een 4-FMP prijsje...
Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 20:23:
daarbij laat jij je drugs altijd testen dat je weet wat je hebt en erin zit?

Ik laat veel van mijn drugs testen ja en sowieso komt alles al jaren van de zelfde betrouwbare leveranciers en dat bewijzen de tests keer op keer. Denk dat ik wel één van de mensen ben die het testcentrum het vaakst van binnen ziet..

Anyways, 4-FMP kunnen ze alleen kwalificeren, niet kwantificeren, ik heb er twee keer met m'n 4-FMP gestaan, maar er werd mij verteld dat het niet zinvol was om het in te leveren omdat je niks kan met de uitslag die je gaat krijgen. Namelijk wel dat het 4-FMP is, maar geen zuiverheidspercentage.

Verder moet je nog maar een keer goed lezen wat er staat want dat klopt gewoon :) ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2011 om 22:45:
k denk dan eerder dat men speed verkoopt als 4-FMP, voor een 4-FMP prijsje...

Dat is een waarschijnlijker scenario ja :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 20:23:
Ik zelf laat ook niet altijd alles testen..;)

Ik ook niet, maar vast vaker dan jij :D

jij dan:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6-2
donateur
Minder kwalijk dan als iig imo :P

KOm maar weer op met min duimpje :D

*lekker aan het incasseren van de haters :D*
Waarschuw beheerder
Ja zegt mn maatje, een heel flesje kun je wel hebben hoor..

15 min later, pffffffoehhhhh, wat een spul :p