2 volgers · 165590x bekeken
Zonde van het geld werking heel licht
flesjes met 25 à 30 ml inhoud
getest op 60mg mdma beetje vaffeine en amfetamine
niet boeiend dus beter pak je 1 goede pil
laatste aanpassing
Zonde van het geld werking heel licht
Ligt er maar net aan hoe ze aangemaakt worden of hoe je ze zelf maakt.
Als je 200 mg kristallen oplost in een flesje, houdt je netjes 168 mg over.
Als je 200 mg kristallen oplost in een flesje, houdt je netjes 168 mg over.
Alleen als je kristal de maximale puurheid heeft die MDMA kan hebben (circa 84% ) gaat die vlieger op natuurlijk
Lijkt me trouwens ook niet te zuipen
laatste aanpassing
Er is een herbal variant: www.original69.nl
Want de orginele is natuurlijk illegaal
Het is hartstikke leuk dat je hier je spul loopt te adverteren natuurlijk maar zeg er dan ook ff bij dat herbals nooit in de buurt kunnen komen van het echte spul
flesje per/p? of is dat TE. Wordt gezegd 120 mg M
NOu..trek je eigen conclusie.., lijkt me niet TE dan he..als die 120mg klopt. Zeker voor jou niet..TE.
bijna) alles moet je een x proberen, weten we dat ook weer. Wordt het niks pleuren we er gewoon een pil in
helemaal gelijk heb je.. maar die flesjes die ik nu heb hoef ik echt geen pil meer bij te pleuren
heb vandaag na 3 jaar wachten eindelijk nog eens de smurfjes op bezoek .
de flesjes zijn iets langer dan de oude maar voor de rest lijkt het hetzelde als vroeger.
we hebbe er elk een heel naar binnen gewerkt maar het duurde bijna 2 uur eer er een beetje gevoel was vooral flitsen en braakneigingen redelijk normaal maar duurt wel lang
na 2 uur nog een halfje het gevoel word iets sterker maar toch is het niet dat.
afwachten nu of er nog iets komt normaal moet het na 3 jaar compleet nuchter toch goed inslaan allemaal duimen voor me
greetz
de flesjes zijn iets langer dan de oude maar voor de rest lijkt het hetzelde als vroeger.
we hebbe er elk een heel naar binnen gewerkt maar het duurde bijna 2 uur eer er een beetje gevoel was vooral flitsen en braakneigingen redelijk normaal maar duurt wel lang
afwachten nu of er nog iets komt normaal moet het na 3 jaar compleet nuchter toch goed inslaan allemaal duimen voor me
greetz
heb vandaag na 3 jaar wachten eindelijk nog eens de smurfjes op bezoek .
greetz
het gevoel is sterker nu 3u30na het eerste flesje valt wel mee
maar zoals de ouwe versie is het toch niet hoor
Je zult het niet at random zo op straat zien liggen..dus ja..nogal wiedes dat je het nog niet bent tegengekomen.
joh! dus dat is het!
Stupid me!
donateur
heb t op maar merkte we weinig van hoor, gewoon zooi. Beter pak je mdma of een pilletje
Love2Roll
de echte orginele is lang niet meer in omloop
alleen de etiketten erop ja maar de samenstelling niet
zijn bezig een nog betere variant te maken krijg ook andere naam blue dreamssss
1 variant voor mannen
1 variant voor vrouwen
laten jullie allemaal niet bedotten met orginele 69
en vooral niet voor de prijs laten bedotten is max 5 a 6 euro
recept is klaar ben hem zelf al 3 weken aan testen
en vriendin ook maar zij dan de andere variant
flesjes zijn 25 ml
andere orginele hebben bestaan ja lang geleden maar al lang niet meer in omloop
want wat ik nu heb geschreven kwam bij de orginele 69 uit eerste hand en dit bericht ook punt uit
de echte orginele is lang niet meer in omloop
alleen de etiketten erop ja maar de samenstelling niet
zijn bezig een nog betere variant te maken krijg ook andere naam blue dreamssss
1 variant voor mannen
1 variant voor vrouwen
laten jullie allemaal niet bedotten met orginele 69
en vooral niet voor de prijs laten bedotten is max 5 a 6 euro
recept is klaar ben hem zelf al 3 weken aan testen
en vriendin ook maar zij dan de andere variant
flesjes zijn 25 ml
andere orginele hebben bestaan ja lang geleden maar al lang niet meer in omloop
want wat ik nu heb geschreven kwam bij de orginele 69 uit eerste hand en dit bericht ook punt uit
laatste aanpassing
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/22/1261488402-950.jpg
als je die prima noemt.
Getest op 60 mg mdma 10mg caffeine 10mg amfetamine nou dan heb je echt een knaller
als je die prima noemt.
Getest op 60 mg mdma 10mg caffeine 10mg amfetamine nou dan heb je echt een knaller
Tja originele of niet... Die ik altijd koop zijn in ieder gval even goed als je t mij vraagt.
Laten testen en allemaal gewone goede hoeveelheid mdma erin. Dus tja of er dan sprake is van fake?? Wie zegt dit is de originele 69 het gaat immers om t gevoel
Hoeveel MDMA zit er dan in zoon flesje ?
klopt wat je zegt (maar goed iedereen vind andere dingen beter ik hou wel van zoon flesje )de spreiding is veel 160/180 mg mdma wat je zegt van flesjes maar is normaal je ken het niet flesje voor flesje maken ligt ook wat men voor effect wilt hebben en wat men verwacht ik zelf vind ze heel goed maar ieder een andere smaak moet kunnen vind heb genoeg getest heb de ghb ook lang getest heel ander effect zit trouwens nog aan de ghb maar maakt niks uit en heb op andere forums horen zeggen IS NIET VERSLAVEND die lullen uit hun nek als men het 6 tot 8 weken 4 a 5 x per week gebruik is men verslaaft ikzelf doe het momenteel dagelijk lig eraan wat ik moet doen vind zelf de ghb beter effect hebben dan de flesjes maar hoe ik zei wat verwacht men ervan hoop gauw kennis met je te maken wonen niet ver uiteen vind ik hahaha kom er niet dagelijks maar wel zeer regelmatig zal je zo een pb sturen wil wel graag kennis maken met je als jij dat ook wilt heet dat kunnen we misschien wat van elkaar leren ik vind men is nooit uitgeleerd hoi
laatste aanpassing
hoi Primestar jij kwam bij mij steeds over alsof je het zelf maakt ?? heb geen tijd gehad maar zie nu tot je gewoon een tussen handelaar bent ? hoe ken jij garant staan voor 1000 flesjes inkoop waarvan je er 2 laat van testen vraag ik me af ?? iemand ken alleen garant staan als die hem zelf maakt en niet door een ander ?? ik kijk graag terug zie klachten over jou van Roedy7 citeer 26 december 2009 14:19 dat had ik niet verwacht maar snap het nu wel
laatste aanpassing
aten testen @ kentron testnummer 1171. 218mg MDMA, 85mg 2C-B, 90mg caffeine en 2000mg amphetamine
is allemaal leul dat die mdma waardes zo hoog zijn, maar wat dacht je van die op peppende zooi die er in zit
Heeft iemand hier ook al ervaring met dat nieuwe spul?
Het is een fel rode vloeistof, zit verpakt in buisjes met
een etiket er op waar "Red Devil" ofzo op staat..
Ik kwam het dit afgelopen weekend voor het eerst tegen op een
kraakfeestje. Iemand bood me zo'n buisje aan en ik ben graag
vrijwillig proefkonijn, dus... Maar jezus, ik was
echt al na 25 minuten zwaar van de kaart! Ghahaha!
Het gevoel kon ik alleen totaal niet thuis brengen, het leek
wel een soort kruising tussen GHB, keta en MDMA ofzo.
Ik ging op internet kijken maar kan er niks over vinden
Vage zooi! Kan iemand mij meer vertellen?
Het is een fel rode vloeistof, zit verpakt in buisjes met
een etiket er op waar "Red Devil" ofzo op staat..
Ik kwam het dit afgelopen weekend voor het eerst tegen op een
kraakfeestje. Iemand bood me zo'n buisje aan en ik ben graag
vrijwillig proefkonijn, dus... Maar jezus, ik was
echt al na 25 minuten zwaar van de kaart! Ghahaha!
Het gevoel kon ik alleen totaal niet thuis brengen, het leek
wel een soort kruising tussen GHB, keta en MDMA ofzo.
Ik ging op internet kijken maar kan er niks over vinden
Vage zooi! Kan iemand mij meer vertellen?
Ik heb gisteren ook 2 rode flesjes gekregen zonder etiket! degene zei dat ze wel heftig waren maargoed, nog niks getest (prijs ligt normaal op €4 per 100)
Je hebt kans dat het die RED DEVILS zijn.
Je hebt kans dat het die RED DEVILS zijn.