doelloos
en een zomerkamp niet
gelukkig kun JIJ wel reaaliteit van fictie onderscheiden
haha tjah tis maar waar juh over wilt gaan beginnen te zeiken he !
jah het lijkt mij ook leuk
dat zomerkamp lijkt me wel wat.. lekker in de tent kan ik ook nog drinken tijdens het bbq-en
huren we een hele camping af als heel pf mee wil gaan dan heb je dat wel nodig
ik wil meeeeeeeeeeeee
ja hallo! dat ligt aan jezelf zeker
nee dat ligt niet aan mezelf dat hoor ik ook van andere mensen. Vaak zijn mensen helemaal uit hun dak waardoor de hele groep meteen uit elkaar valt. op een feest gaat iedereen zijn eigen gang.
oke ik had het mischien anders moeten noemen. wat mijn idee is om een grote meeting te houden met daarbij een BBQ of een overnachting op een camping.
ik heb reacties gelezen die erop neer kwamen dat mensen het nogal triest vinden. Dat kan ik begrijpen bij het woord"zomerkamp" maar voor die mensen kijk even verder dan alleen dat woordje!
Het is toch leuk om mensen te ontmoeten waar je normaal gesproken alleen maar op pf zit!?
Ruben: als ik bij Dani in het groepje mag tijdens de speurtocht, wil ik ook wel komen
Jij mag niet mee zussie van me
Waarom niet zus??
Omdat jij al met mij meegaat
Yess eindelijk op vakantie met mijn Big Sis
Zou het niet leuk zijn om een partyflock zomerkamp of Barbeque te houden
'Dat we onze zwemspullen moet meenemen, maar dat het een verrassing is wat we gaan doen'!
Ja leuk! Weet je wat? Anders verstuur je uitnodigingen met daarop de text : 'Dat we onze zwemspullen moet meenemen, maar dat het een verrassing is wat we gaan doen'!
Net als vroeger....TOEN WE NOG 6 JAAR OUD WAREN...
Pffff..
Zou het niet leuk zijn om een partyflock zomerkamp of Barbeque te houden??
Mij lijkt dit een leuk idee.
Wat is jullie mening hierover??
ik ben voor.. zolang ik mag kiezen wie er mag komen en wie niet
Waarom komt er eigenlijk niet gewoon een feestje vanuit Partyflock?
Maar misschien is het iets om dan ook een feessie erbij te bouwen. Er zijn zeker wel genoeg flockers die dan komen, een beetje gemiddelde muziek erbij.
Alleen meestal zit er op feesten en fucking harde beat doorheen waardoor praten wat lastiger wordt, heeeh, waat zeg je, heehh
Nieuwe mensen leren kennen is leuk joh.
Ik denk dat als er iets geregeld wordt ik zeker ook wel kom kijken. Maar misschien is het iets om dan ook een feessie erbij te bouwen. Er zijn zeker wel genoeg flockers die dan komen, een beetje gemiddelde muziek erbij.
Eigenlijk is het meer een samenkomen van een heleboel jeugd. Das echt wel relaxed, net als dat je op feesten de meest wazige mensen tegenkomt, of dat je bij de chillout ergens met iemand zit te ouwehoeren. Nieuwe mensen leren kennen is leuk joh. Alleen meestal zit er op feesten en fucking harde beat doorheen waardoor praten wat lastiger wordt, heeeh, waat zeg je, heehh
plan gewoon doorzetten
ja wil ik idd ook doen volgens mij kan het wel leuk worden! er moet alleen wel heeel veel geregeld worden dus er moet wel genoeg animo voor zijn
Locatie?
jij begrijpt hem! als het doorgaat wil ik het ook groot aanpakken! En dat kan ik inderdaat niet in mijn eentje dus er moeten wel mensen zijn die me willen helpen bij de organisatie etc...
je moet je er idd wel goed in verdiepen wat allemaal toegestaan is op dat soort dingen...
dat je niet ineens halverwege et feestje moet afsluiten
ik heb daar alleen niet zoveel verstand van
zoals RENG DENG DENG in BOB's Uitgeest
ik heb wel een klein beetje ervaring met het organiseren van kleine feestjes en evenementen.
ik weet n prensipe wel de weg maar dit is gewoon te veel voor 1 persoon!
een organisatie zal zeggen dat er al zo iets is kijk bv naar nature one.
Medenken is altijd welkom!
Hoe weet jij dat nou weer?!
ik ben op alle2 de feesten geweest
ik ben bevriend met veel dj's die daar draaiden
Bob's security heeft op alle2 de feesten de laatste dj's eerder laten stoppen omdat ze het zat waren...
beveiliging had geen zin meer en feest moest stoppen....
Zou het niet leuk zijn om een partyflock zomerkamp of Barbeque te houden??
Mij lijkt dit een leuk idee.
Wat is jullie mening hierover??
jah het lijkt mij ook leuk !
misschien een flock starten
dan kan je precies zien hoeveel mensen interesse hebben
en daar kan je een ideeënbus maken
ben benieuwd of dit wat gaat worden !
zou ik ook willen maar ik krijg niet echt de medewerking van partyflock zelf geloof ik
Ik heb al een mailtje gestuurd maar ik kreeg zo,n raar bericht terug
BBQ gaat wel lekker belachelijk duur worden hea. Je kan beter zo'n americaans feest organiseren dat iedereen eigen drank + vreten meeneemt. Neerzet op tafel en van elkaar vreet.
Ik dacht trouwens dat we misschien ipv dj's kunnen laten komen er gewoon ook genoeg mensen hier bij flock zelf draaien die zeker wel genoeg skills hebben om ons ook te vermaken.
laat wel iedereen vantevoren betalen
laat je op weg helpen door mensen die vaker met dit bijltje hebben gehakt.....
strand nulde???
topic is beetje dood aant gaan
of omdat mensen denken dat het er waarschijnlijk toch niet van gaat komen.