Partyflock

Forumonderwerp · 884836
730x bekeken
Waarschuw beheerder
WARM WARM
wat doen jullie met deze warmte voor je huisdieren
om ze door de warmte heen teslepen
wij hebben een groote zwembad voor ze in de achtertuin
daar gaan ze zelf in en uit
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal niks, want ik heb geen huisdieren:9

Waarschuw beheerder
Mijn kat blijft gewoon binnen vanwege de
warmte..
En me konijn ook!!!

Binnen is het lekkerder dan buiten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hond heeft een hekel aan water dus daar doe je hem geen plezier mee. :nee: Wij lopen op warme tijden kleine rondjes met hem zodat die de rest van de dag kan bijkomen. Hij is ook nog is zwart met veel haar dus hij kan zijn lol op met dit weer.
Waarschuw beheerder
Mijn hondje zit lekker in de tuin....

Zitten ijsblokjes in het water.. (weet niet of dat goed is maar ze vind het heerlijk..)

en gooi om de zoveel tijd koud water op het terras... lekker koel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 3 juli 2006 om 16:16:
tten ijsblokjes in het water..

Je kunt ook waterijsjes maken voor je hond met lekkere snoepjes erin :D
Waarschuw beheerder
ik geef m'n vis wat extra water B)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kat houdt niet van water (logisch), maar zet wel buiten ook een drinkbakje met water in de schaduw voor het geval ik er niet ben. Verder redt ie zich wel. Hij zoekt uit zichzelf de lekkere koele plekjes op die er nog zijn.
Waarschuw beheerder
Ik laat Bikkel lekker in de vroege ochtend wandelen. Overdag blijft hij binnen en ligt hij met zijn buik op het koele laminaat. Het is overdag veel te warm om ver met hem te gaan lopen.

Na mijn werk (over een uurtje) ga ik met hem naar de rivier, kan hij lekker zwemmen. Als we klaar zijn spoel ik hem lekker af met de tuinslang.

Paard speelt ook gezellig met de tuinslang. En ik rij lekker ' s avonds om een uur of 9, half 10.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 3 juli 2006 om 16:16:
Zitten ijsblokjes in het water.. (weet niet of dat goed is maar ze vind het heerlijk..)

eigenlijk is het heel slecht om je honden ijkoud water te geven.. is slecht voor de maag

je kan beter lauw water geven dat is beter en helemaal met dik warme weer
Waarschuw beheerder
onze hond is een kleine vorm van de collie (sheltie)
hij gaat met ze dikke vacht graag in de zon liggen.
we doen hem wel vaak naar binnen, maar ze voelen het zelf het beste aan denk ik

Waarschuw beheerder
mijn lieve katje is donderdag zomaar overleden, was pas 9 maanden. Maar hij vond het heerlijk om lekker in de tuin onder de heg in de schaduw te liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:29:
mijn lieve katje is donderdag zomaar overleden, was pas 9 maanden.

Dat is raar... sterkte ermee :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisa...(F) op maandag 3 juli 2006 om 16:25:
onze hond is een kleine vorm van de collie (sheltie)

:O Wij hebben ook een Sheltie. Die hebben idd een hele dikke vacht. Echt zielig met dit weer.

Mijne vind het lekker om op het balkon te zitten dus we hebben vaak de deur openstaan zodat hij buiten in de schaduw kan zitten maar als de deur aan de andere kant openstaat (waar dus wel zon is) gaat hij daar liggen. Het lijkt me bloedheet maar hij blijft dan wel een tijdje liggen. :
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik geef m'n vis wat extra water

pas op dat je hem niet verzuipt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op maandag 3 juli 2006 om 16:31:
Dat is raar... sterkte ermee

Thanx en tot zaterdag!
Waarschuw beheerder
donateur
M'n katten weigeren om binnen te komen en liggen de hele dag languit in het gras, doe niets bijzonders, zorgen dat er altijd schaduw is en water staat.

m'n ratten hebben het erg zwaar, proberen voor genoeg frisse lucht in de kamer, voldoende vers water en geen zonlicht.

En 'm'n paard staat gewoon buiten, wederom genoeg vers water, weinig tot geen actieve dingen ondernemen. En zonnebrand op z'n neus 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 3 juli 2006 om 16:32:
maar als de deur aan de andere kant openstaat (waar dus wel zon is) gaat hij daar liggen. Het lijkt me bloedheet maar hij blijft dan wel een tijdje liggen.

ja raar is dat he?
mijn konijn doet het ook hoor, die zoekt savonds het laatste stukje zon nog op
haha heel appart, dat ze het volhouden
en een dikke vacht hebben die beesten cker
Waarschuw beheerder
Onze hond is gek op water. Dus aan het eind van de middag een flink stuk lopen of fietsen met hem en dan lekker in de bosvijver laten zwemmen. Vindt hij helemaal te gek. Zeker als zijn frisbee meegaat. En anders in de tuin, met de tuinslang spelen.
Verder zoekt hij het liefst de koelste plekken uit om te liggen. In de gang of in het halletje bij de voordeur.
Hier willen ze zoveel mogelijk slapen.

Ook alles staat hier tegen over elkaar open zodat er een kleine zuchtje wind af en toe komt.
en ja verder goed koelen bij ze en zorgen dat er steeds weer lekker koel en vers water staat.

Iemand nog tips wat we nog meer kunnen doen om dit leed voor onze diertjes te verzachten ???
Waarschuw beheerder
zoals ik zal zei: geen ijskoud water geven is slecht voor ze.

en koelhalsbanden werken echt wel!!! ze hebben hem ook in de vorm van een kleed maar mijn hondjes gaan daar toch niet op liggen :D:D snappen ze niet haha
Waarschuw beheerder
Honden koelen voornamelijk door hun voetzolen en door te hijgen. Koeljassen/dekjes helpen onvoldoende.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fredelien op maandag 3 juli 2006 om 16:46:
Honden koelen voornamelijk door hun voetzolen en door te hijgen. Koeljassen/dekjes helpen onvoldoende.

nou hier werkt het wel hoor...:D

--------------------------------------

Honden kunnen in vergelijking met ons maar heel beperkt hun overtollige warmte
kwijtraken: via hun bek (hijgen) en via hun poten. Zij kunnen niet, net als wij,
over hun hele lichaam zweten. Honden hebben daardoor meestal veel eerder en meer
last van warmte dan wij, en lopen eerder gevaar. Een zonnesteek, coma en zelfs
de dood kunnen het gevolg zijn.

Daarom de volgende tips:

Neem uw hond bij warm weer (vanaf zo'n 20ºC) niet mee naast de fiets. Hij kan
niet profiteren van de rijwind om af te koelen, want hij zweet niet. Hij kan de
warmte niet via zijn voetzolen kwijtraken vanwege het warme asfalt. En hij moet
zich ook nog eens veel meer inspannen dan u!

Let goed op bij balspelletjes en dergelijke. Sommige honden zijn vaak zo
fanatiek dat zij doorgaan tot ze er letterlijk bij neervallen. Vooral veel
herdershonden kennen wat dit betreft hun grenzen niet, maar ook bij andere
rassen zal dit voorkomen. Ook hiervoor hoeft het niet eens zo warm te zijn,
zeker bij honden met dikke vachten.

Zorg bij warm weer altijd voor voldoende schaduw en drinkwater voor uw hond.

Als uw hond graag gaat zwemmen om zich af te koelen, is daar niets op tegen. Hou
hem echter tegen als u dooie vissen of watervogels in het water ziet, en laat
hem dan ook niet uit dat water drinken! Zorg bovendien dat uw hond is ingeënt
tegen de ziekte van Weil (onderdeel van de jaarlijkse thingytail).

Laat uw hond NOOIT met warm weer alleen achter in een auto, ook niet met het
raam op een kier en ook niet als de auto in de schaduw staat. Na verloop van
tijd kan de auto immers toch in de zon komen te staan. Jaarlijks sterven vele
honden een afschuwelijke dood in auto's. U kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Ook bij koeler, zonnig weer kan de temperatuur in de auto behoorlijk oplopen.

Oudere honden hebben, net als oudere mensen, meer te lijden van de warmte. Zorg
dus voor een lekker koel plekje voor uw ouwetje en let extra op.

Bedenk u goed of u uw hond wel een plezier doet als u hem mee neemt op vakantie.
Lange ritten naar en door zonnige oorden kunnen een ware kwelling voor uw hond
zijn! Ook zijn honden in het buitenland lang niet overal toegestaan en moet u
bedacht zijn op ziekten die uw hond in warme landen kan oplopen, waarvan sommige
een dodelijke afloop hebben.
Mocht het eens mis gaan en uw hond bevangen raken door de warmte, moet u het
volgende doen:
Laat uw hond niet verder lopen, maar leg hem op een koele plek neer.

Koel het dier door koud water over hem heen te gieten, vooral op de poten en in
de bek (geen ijs, want dan vernauwen de bloedvaten zich). Kijk echter ook weer
uit dat uw hond niet onderkoeld raakt!

Vervoer hem zo snel mogelijk naar de dierenarts. Deze kan zuurstof en medicijnen
toedienen. Ook als uw hond hersteld lijkt, is het raadzaam hem na te laten
kijken op eventuele beschadigingen van inwendige organen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 3 juli 2006 om 16:55:
Houden jou kinders het een beetje uit ???

die liggen overal waar ik ga haha zit ik op het balkon dan lopen ze achter me aan.. in de bloedhitte.. stelletje gekken haha had al een handdoek over de reling gehangen voor schaduw.. gaan ze ernaast liggen :D

nu zit ik achter de pc en liggen ze uitgeteld naast me :D:D

maar vanavond zullen ze wel lekker druk zijn haha misschien maar even met ze gaan zwemmen als ik peter kan overhalen :D:D

en de jouwe???:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThaGirl_NextDoor op maandag 3 juli 2006 om 16:33:
pas op dat je hem niet verzuipt

zal voorzichtig zijn

goed zow :d anders was ik genoodzaakt greenpeace te bellen..;-) b)
laatste aanpassing
Ach ja die van mij die hebben het niet meer :(
voor al Hutch die huppelt heen en weer en overal waar ik heen ga komt ze me achterna en mevrouw moet ook constant liggen waar ik me voeten kwijt wilt haha.

Ja die van mij willen geen van alle zwemmen :S
Hutch is 1 keer het water in gegaan en toen ging ze net iets te ver want ze kon niet meer staan maar ze had niet door wat ze moest doen dus ging ze ineens koppie onder en kwam heel beduust boven van huh wat gebeurd er haha en die zwemt dus ook niet meer sinds dien...trutje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 3 juli 2006 om 17:01:
Hutch is 1 keer het water in gegaan en toen ging ze net iets te ver want ze kon niet meer staan maar ze had niet door wat ze moest doen dus ging ze ineens koppie onder en kwam heel beduust boven van huh wat gebeurd er haha en die zwemt dus ook niet meer sinds dien...trutje

hahaha Lima ook hoor die liep ook een keer iets te ver.. blub!! kwam ze boven en piepend het water uit haha die gekke tut :D
Gentle vond water echt niks... maar we hebben hem er met warm weer gewoon een keer in gegooit en sindsdien vind ie het echt geweldig!!!!

Waarschuw beheerder
hier in de woonkamer is het vrij koel...dus mijn spinnen hebben gewoon de lamp aan, de rat heeft het prima, de vis ook. en de hond en de katten lopen wat in en uit...liggen binnen, dan weer ff buiten enz.
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 3 juli 2006 om 17:04:
maar we hebben hem er met warm weer gewoon een keer in gegooit en sindsdien vind ie het echt geweldig!!!!

Heb ik met Rebel 1 keer gedaan en sinds dien moet hij er helemaal niks meer van hebben.
Waarschuw beheerder
ik ging vandaag met mijn baardje in de zon op het balkon zitten... heerlijk vond ze het!!!

maar ja dat zijn ook dieren die tegen warmte kunnen he hahaha

Waarschuw beheerder
ik loop kleine rondjes
met de honden.
ze liggen veel binnen
of in de schaduw.
en veel water !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 3 juli 2006 om 17:07:
Heb ik met Rebel 1 keer gedaan en sinds dien moet hij er helemaal niks meer van hebben.

dan hadden wij geluk hahaha
gentle zwemt echt schattig :D oortjes naar de zijkant en kop omhoog :D echt een poepie :D

hij doet ook wel eens niezen in het water dat ziet er helemaal stom uit haha moet ie niesen maar dan doet ie zijn kop onder water :D mafkees :D

Waarschuw beheerder
heb rolgordijn van de ratten dicht.. nat/vochtige washand in de kooi gelegd zodat ze daar tegen aan kunnen liggen als ze dat willen.. vers water.. is dus gelukkig niet zo warm daar.. wil nog keer zo'n granieten stuk kopen bij de rattenwinkel, die is lekker koel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 17:24:
heb rolgordijn van de ratten dicht.. nat/vochtige washand in de kooi gelegd zodat ze daar tegen aan kunnen liggen als ze dat willen.. vers water.. is dus gelukkig niet zo warm daar.. wil nog keer zo'n granieten stuk kopen bij de rattenwinkel, die is lekker koel..

nou die van mij hebben het niet best hoor, tis echt warm in huis, ze liggen maar te puffen

Waarschuw beheerder
donateur
Gordijnen dicht houden want in ieder sprietje zon wat maar binnenkomt wilt hij gaan liggen, hij slaapt veel overdag en korte stukjes mee lopen doe ik altijd al omdat hij wat ouder is en het niet meer trekt.

Waarschuw beheerder
Ik houd mijn katjes overdag binnen....tegen de avond gaan ze ff naar buiten.

Overdag liggen ze languit op het laminaat om toch maar een beetje koelte te krijgen.

Waarschuw beheerder
Ik hou mijn hond zoveel mogelijk binnen, uit de zon en doe zo weinig mogelijk met hem...

Dit weer is namelijk funest voor een mops

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 3 juli 2006 om 17:25:
nou die van mij hebben het niet best hoor, tis echt warm in huis, ze liggen maar te puffen

waar heb je ze staan dan? gordijnen dicht en natte lap of doek doet al wonderen..

http://ratworld.xs4all.nl/ratsewer/docs/zomer.htm

flesje met water in de kooi kan ook helpen.. maar was bij mij geen succes. flesje was gauw lek ;)

Waarschuw beheerder
om het lichter te maken?

Waarschuw beheerder
Als ik hem ga uitlaten (of strand enz ga) neem ik een bakje en fles(sen) koud water mee zodat hij ondertussen kan drinken.

En binnen heb ik de lamellen dicht en een ventilator aan en een bak water zowiezo.. en als we in de tuin gaan hebben we een badje :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:06:
beetje hetzelfde als ratten denk ik.. gordijnen dicht enz..

Oke...Ja hij staat zo wie zo uit de zon !
Maar ja lijkt me zo lullig om je konijn onder het water te houden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:19:
een bak water zowiezo

Ja dat is zeer belangrijk dat er voldoende vers water staat.

hier staan er 3 bakken water in huis en ik doe ieder half uur zo het water verversen want zeker met die hitte slaan de bactieren toe.

Waarschuw beheerder
haha je hoeft je konijn niet onder water te houwe hoor ;)

Waarschuw beheerder
haha idd zou lullig zijn.. weet niet of nijn buiten of binnen staat maar als het buiten te warm is zou je hem altijd nog ergens binnen kunnen zetten.. daar is het momenteel waarschijnlijk koeler dan buiten.. vandaar dat ik ook binnen zit haha ;)
Max staat binnen :)
Ach dat arme kind zeg als ik hem buiten zou zetten.
Hij is ook nog eens zwart dus dan ligt hij helemaal te koken.
hij ligt zo te hijgen dat ik hem bijna kaal zou scheren zodat die haren lekker weg zijn maar ja zal niet echt een gezicht zijn een kaal konijn haha.

Waarschuw beheerder
nee kaal is denk ik niet zo mooi ;) zou konijn ook vast niet blij mee zijn haha..

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn katten zoeken zo ie zo het koelste plekje in het huis op; in de droger :S
óf ze gaan languit op het zeil in de keuken liggen.
Waarschuw beheerder
Het is slim als je je hond uit gaat laten met dit weer om de voetzooltjes in te smeren met vaseline omdat door de warmte van de tegels de voetzooltjes kunnen verbranden.
Uitspraak van :cheer:Claudje:cheer: op maandag 3 juli 2006 om 19:54:
Het is slim als je je hond uit gaat laten met dit weer om de voetzooltjes in te smeren met vaseline omdat door de warmte van de tegels de voetzooltjes kunnen verbranden.

Maar is dat wel goed voor ze kwa warmte ???
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 3 juli 2006 om 20:35:
nee want vaseline ademt niet en aangezien honden zweten via hun voetzooltjes...

Ja daar dacht ik dus ook al aan...
vaseline smeert alles dicht dus vandaar mijn vraag is dat wel goed voor ze kwa warmte.
Mijn kat zit normaal binnen maar gaat nu juist lekker naar buiten in de zon liggen en dat met die lange haren (is een pers). Na een poosje gaat ze in de douche liggen afkoelen:D

MIjn vogels krijgen gewoon wat extra andijvie en ik verschoon het water wat vaker. De kippen hebben genoeg ruimte om weg te kruipen tegen de hitte. Ze hebben hele kuilen achterin de tuin om in af te koelen.
Waarschuw beheerder
me hond kan er goed tegen af en toe gaat ze gewoon in t zonnetje liggen en na een kwartiertje komt ze lekker weer naar binnen en drinkt een halve bak water leeg en gaat dan op de koele plavuizen liggen. Maar geen lange wandelingen overdag dat doen we ´s ochtends en ´s avonds.

Waarschuw beheerder
Mijn honden kunnen in en uit lopen en als ze te lang in de zon liggen haal ik ze binnen.
Er staat een zwembadje voor ze en elke keer vers water.
Ik pak vaak een nat koud doekje en maak ze dan een beetje nat zodat ze afkoelen ze gaan er hier ook helemaal voor staan.
Ze krijgen soms ijs tussen door en yoghurt wat dus ook koel is.
En als ik merk dat ze heel warm zijn leg ik een koude natte handoek op ze.
Waarschuw beheerder
voor luca is het echt een hel nu... :S

hij ligt de hele dag, zielig in de badkamer te puffen...
dat is het enige koele plekje in het hele huis...

ik heb hem vanavond rond 8 uur ff lekker gewassen, en hij vond het heerlijk!
stond echt met zijn ogen dicht te genieten... :D

en daarna, had hij meteen weer energie voor 10!! o:)

verder loop ik s'ochtends al rond 7 uur een uurtje met hem, en s'avonds rond 9 uur weer een uur...
overdag laat ik hem met rust, dan wil hij toch niks :D

zwemmen is geen optie, want ben bang dat hij verzuipt.

groot nadeel is, luca drinkt extreem weinig, MAAR als hij dan drinkt.. drinkt hij ook meteen zijn hele bak leeg... :S iemand een tipje? ;)

en de katten liggen gewoon hele dag op bed te maffen...
Uitspraak van ~joyce~ op maandag 3 juli 2006 om 23:27:
voor luca is het echt een hel nu...

ach gossie de arme schat :(
en morgen word het nog warmer :S

ik heb hem vanavond rond 8 uur ff lekker gewassen, en hij vond het heerlijk!
stond echt met zijn ogen dicht te genieten...

haha geweldig is dat om te zien he :D

overdag laat ik hem met rust, dan wil hij toch niks

nee hier willen ze ook niks...ja slapen !!

groot nadeel is, luca drinkt extreem weinig, MAAR als hij dan drinkt.. drinkt hij ook meteen zijn hele bak leeg... iemand een tipje?

Misschien kan je hem iets geven waar vocht in zit...ik geef de mijne een stuk komkommer dat is lekker sappig en het is lekker verfrissend.

Succes morgen met Luca (Y)
ik hoop dat hij het een beetje uit houdt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 3 juli 2006 om 23:46:
haha geweldig is dat om te zien he

o:)
als ik dat zie, wordt ik op slag weer helemaal verliefd op mijn boefje...

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op maandag 3 juli 2006 om 23:46:
nee hier willen ze ook niks...ja slapen !!

zelfs daar vind meneer het nog te warm voor, ligt ie echt zo te kijken van: help me....

ik geef de mijne een stuk komkommer dat is lekker sappig en het is lekker verfrissend.

uhm... meneer lust niks, wat gezond is.. o:)
patat met mayo? lekker!
chips? heerlijk!

maar iets gezonds? nee dank je...

dus... nog een ander tipje? ;)
Uitspraak van ~joyce~ op dinsdag 4 juli 2006 om 00:04:
als ik dat zie, wordt ik op slag weer helemaal verliefd op mijn boefje...

dat kan ik me voorstellen :yes:

zelfs daar vind meneer het nog te warm voor, ligt ie echt zo te kijken van: help me....

aaaaah zo zielig en dat gaat je dan echt aan je hart he.

uhm... meneer lust niks, wat gezond is..
patat met mayo? lekker!
chips? heerlijk!

maar iets gezonds? nee dank je...

haha echt een boeffie he :D

dus... nog een ander tipje?

uhhh gooi die lekkere dingen in het water...
Hutch van mij hap ze uit het water en neemt dan gelijk een slokkie erbij.
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000c9df000244e247b5708371a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006086.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9df500244e2f06fd13971a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006065.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9df700244e3f382166f21a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006071.jpg[/img]
hier gaat het zo
[img width=640 height=480 cacheid=000c9dfb00244e452f4c8d911a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006022.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e0100244e4b4889ee491a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006050.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e0300244e549782ea481a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006147.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e0700244e595c5859ff1a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006016.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e0a00244e6ad02290981a017a0669]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006144.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
super zo'n zwembad voor die beesten...:yes:

helaas hebben wij al een zwembad staan die eigenlijk niet voor de hond bedoelt is, en er ook niet geschikt voor is...(zit opblaasbare rand aan enzo)

maar goed, spike heeft zijn plek hier in de woonkamer.. in de woonkamer hier is het namelijk goed uit te houden:)

Waarschuw beheerder
vet lieve foto's.. hond duikt er ook gewoon in haha ;)
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000c9e4800244ee79e566d461a017a180a]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006171.jpg[/img]
ze zijn echt erg blij met hun zwembad
[img width=640 height=480 cacheid=0001636e00031b9ce3fc76e61a017a180a]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006192.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000c9e5400244ef2c30dfe961a017a180a]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006069.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
haha k geef ze geen ongelijk..

dit is ook zo'n lieve 'duikfoto' van iemand van rattenforum..

[img width=450 height=367]http://www.imagestation.com/picture/sraid209/pb5f22ea0cb21b763452c8bfdf6fe558e/ee3aceb7.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
met die handjes zo, zo heb ik ongeveer leren duiken ;)
Waarschuw beheerder
nog meer water pret

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e7c00244f4afa2f524b1a017a20fb]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006116.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e8300244f56067b73851a017a20fb]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006124.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e8600244f613b1b5a351a017a20fb]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006125.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e8700244f6d9dea31931a017a20fb]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006164.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c9e8b00244f6f451fec2a1a017a20fb]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/lekker%20een%20eigen%20zwembad/4-7-2006118.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
aah engela wat een liefjes! Ik had voor andy ook een badje maar dat vindt hij alles behalve leuk. hij ligt de hele dag op de marmer in de keuken en gang, daar is het ook koel. of hij komt op de leren bank liggen, die is ook koel :).

we besproeien elke avond even de planten en het gazon en dat vindt hij dan wel erg leuk om daar doorheen te rennen.
Waarschuw beheerder
hee ens die honden van jou he ... die ken ik:vaag:

uitermate gevaarlijke surogaat pittbull's:P

hier ik heb dr ook nog een van jou!!!
[img width=600 height=450 cacheid=0008c79f00244f90c7054e5c1a017a259a]http://tk.files.storage.msn.com/x1pNWjjkHJ3o_wh5PAjTyx33ApwOkVZ6J498i1EitZiM20qBXqL9YYPPe0IGp8FWKf7QafDFsCbhri7xiu4XivDvt7xp0E7u6UQ7g2uiRC7NXTvovsxKvER1NkN5u8hFT_fxTMX_TXR4pk[/img]

Pino (GOEDE VRAAG VOLGENDE VRAAG)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahahahahahaha
PINO
wat een leuke foto van bam bam
een echte water rat
Waarschuw beheerder
Ik kan niks meer doen voor m'n vogel want die is dood gegaan door de warmte.
Waarschuw beheerder
aha wat erg
gecondeleerd
Waarschuw beheerder
ik geef mn goudvis een bekertje water, want het verdampt allemaal

Waarschuw beheerder
mn oudste kat is binnen (airco staat aan) en de andere 2 liggen buiten ergens in de bosjes...staat water en brokken buiten.

Waarschuw beheerder
We hebben een zwembad voor de honden achterthuis en voor onze ratjes hebben we bevroren fruit, een bevroren flesje met washandje eromheen voor in de kooi, en hun hebben natuurlijk ook hun eigen prive zwembadje in de kooi en een ventilator :)
Waarschuw beheerder
1 kat vind hitte heeeeerlijk. Ligt het liefste met 30 graden nog vol in de zon te bakken. Mijn andere kat heeft het wat zwaarder, is ook langharig. Hij hangt nu regelmatig met zijn kop onder de kraan en geef hem wat vaker blikvoer zodat hij genoeg vocht binnen krijgt.. zit ook te denken om hem te laten scheren :/

Waarschuw beheerder
donateur

aah lief meisje.. je krijgt vast wel een nieuwe toch? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 14:28:
We hebben een zwembad voor de honden achterthuis en voor onze ratjes hebben we bevroren fruit, een bevroren flesje met washandje eromheen voor in de kooi, en hun hebben natuurlijk ook hun eigen prive zwembadje in de kooi en een ventilator

Blijft bij jou het flesje wel heel? Die va mij hebben ook ooit een flesje gehad maar die was snel leeg :S kapot geknaagd..

Ze hebben idd ook een ovenschaal met een laagje water. Als ik er een beetje rijst in gooi, gaan ze zitten maaien met hun voorpootjes om de rijst te pakken. Tis ze alleen maar om het vreten te doen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Als ik naar mijn werk ga leg ik mijn katten in de vriezer

Waarschuw beheerder
MAAR als hij dan drinkt.. drinkt hij ook meteen zijn hele bak leeg...

hier moet je dus mee oppassen!! kans op maagtorsie

verder wat een geweldige foto's van al die honden in het water.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldige foto's! Die honden hebben het wel naar hun zin in dat badje. Jammer dat mijn hond niet van water houdt.
Waarschuw beheerder
met deze warmte doe ik me katten altijd onder de douche ff afkoelen

ze eerste paar seconde vinden ze het niets, maar als ze even doorgekomen zijn vinden ze het heerlijk

en vooral het afdrogen blijven ze zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blondraver op dinsdag 4 juli 2006 om 22:03:

mijn vis ook denk ik:(
Waarschuw beheerder
is je vis dood lizzy?????

die ene hele oude vis???

:C
Waarschuw beheerder
aaaaaaaaah wijffiee... gecondoleerd....

:C:C:C

wanneer is de begravenis???

:knuffel: als er iets is kan je altijd even bellen he dat weet je... dit is echt een groot verlies... :C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 6 juli 2006 om 20:10:
aaaaaaaaah wijffiee... gecondoleerd....

dankjewel!!!!
:cry::cry::cry:

wanneer is de begravenis???

eh hij is door de wc gespoeld..;):P:x

:knuffel: als er iets is kan je altijd even bellen he dat weet je... dit is echt een groot verlies... :C

ah dankjewel lief van je;):lief:
Waarschuw beheerder
Ik mag de diertjes altijd lekker nat sproeien op mn werk :)
geweldig om te zien wat een klein beetje water bij al die mormeltjes los maakt :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blondraver op dinsdag 4 juli 2006 om 22:03:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 21:25:
aah lief meisje.. je krijgt vast wel een nieuwe toch?

Ik heb een nieuwe! Hij is echt lief. Hij heeft alleen nog geen naam, ideetjes?
Waarschuw beheerder
De caafjes liggen binnen te maffen en mogen naar buiten wanneer de zon niet meer zo sterk is. En de ratten hebben een eigen ventilator (die verwende nesten...) :D

Waarschuw beheerder
mijn ratten hebben nu een ovenschaal met een laagje water... beetje rijst erin en dan springen ze zo de bak in.. geweldig om te zien ook.. met die pootjes door het water heen maaien om die rijst te pakken :D

Waarschuw beheerder
met die warmte is het echt heel verkoelend voor je HOND, als je zijn poten in het water doet. Eerder in dit frum werd er al gezegt dat ze ademen via hun voetzolen... Wij hebben een puppy, en ik raad het echt alle hondenliefhebbers aan!

(K)