ja wel eens leuk om te doen
Uitspraak van mis(sch) perfect op donderdag 2 november 2006 om 10:24:sex in het openbaar is opwindend dus moet kunnen...
Hier sluit ik me bij aan
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 18:32:wat vinden jullie daarvan
ik vondt het geweldig
Uitspraak van mis(sch) perfect op donderdag 2 november 2006 om 10:24:sex in het openbaar is opwindend dus moet kunnen...
vind ik dus ook ach waar kun je nou geen liefde bedrijven
*pashokje
*parkeerplaats
*discotheek (achter de bar)
*zwembad
*weiland
*bos
*auto (ook zo leuk
etc........
pashokje is echt spannend, 
dat gordijntje sluit nooit helemaal en is erg krap
in een metro ook een keer, was ook wel spannend
dat gordijntje sluit nooit helemaal en is erg krap
in een metro ook een keer, was ook wel spannend
Uitspraak van stampkaboutster op dinsdag 5 december 2006 om 11:21:in een metro ook een keer, was ook wel spannend
vandaar dat vorige week de metro's waren ontspoort
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 11:27:Uhm Tsja..
hahaha het bekende DE kopje8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:41:ik woon in brabant... ik zie het kopje dus nooit, niet zo bekend dus
Joure staat dat ding
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 23:24:*discotheek (achter de bar)
als die open is ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:47:lekker man nog nooit gedaan dan?
terwijl me collega's staan toe te kijken ? liever niet nee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:48:zalk doen
kee dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:48:friesland is verweg en er zijn geen grote hadstyle/core feesten
uhm dat klopt maar goed mocht je in de buurt zijn gewoon gaan kijken dat ding is echt mega groot
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:49:terwijl me collega's staan toe te kijken ? liever niet nee
ja hallo dan moet er ook maar 1 achter de bar staan

![[G]eSiNa](/images/user/211739_3877496.jpg)