Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:50:ja hallo dan moet er ook maar 1 achter de bar staan
als je in een discotheek werkt heb je meestal geen tijd om ff te naaie achter de bar , believe me
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:52:als je in een discotheek werkt heb je meestal geen tijd om ff te naaie achter de bar , believe me
sluitingstijd wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:54:sluitingstijd wel
ja okee maar dan kan je beter op de bar de liefde bedrijven
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:54:wel als je manager bent
hihihihi het blijft gewoon spannend zulke dingen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:57:ja okee maar dan kan je beter op de bar de liefde bedrijven
op de bar jaja en last van de rug krijgen na die tijd no thanks...
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 18:32:wat vinden jullie daarvan enof hebben jullie het wel eens mee gemaakt ??
Erg spannend, beetje afwisseling is nooit weg natuurlijk.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen in het bos
Uitspraak van actief op woensdag 6 december 2006 om 01:06:Erg spannend, beetje afwisseling is nooit weg natuurlijk.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen in het bos
met dit weer.. ik zou ff wachten tot de zomer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 01:09:met dit weer.. ik zou ff wachten tot de zomer
Zomer is nog zo'n end weg joh, zat meer te denken aan zondag.
Geen regen en een graadje of 10. Het vriest nog niet, moet te doen zijn.
Warm krijg je het vanzelf wel
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 6 december 2006 om 01:11:Zomer is nog zo'n end weg joh, zat meer te denken aan zondag.
Geen regen en een graadje of 10. Het vriest nog niet, moet te doen zijn.
Warm krijg je het vanzelf wel laatste aanpassing 6 december 2006 01:11
ahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 01:09:met dit weer.. ik zou ff wachten tot de zomer
watje
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 18:32:wat vinden jullie daarvan enof hebben jullie het wel eens mee gemaakt ??
Uitspraak van actief op woensdag 6 december 2006 om 01:11:zat meer te denken aan zondag.
En mocht 't regenen dan weet ik altijd nog wel een bunker te vinden om in te schuilen
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 21:30:langs t spoor
op het spoor , in de trein
Uitspraak van Playboyzalm op woensdag 6 december 2006 om 00:58:pashokje
is ook wel leuk
en verder de auto , een speeltuin , een park , het zwembad , ed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 09:09:watje een echte vent trekt zich geen reet van het weer aan of het nou warm of koud is buiten..
kben nog een jongen van 19
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 13:48:Leukkk int zwembad of bos ofzo niet met dit weer btw..de tering
Mwoah, met dit weer sex hebben in een hottub is ook niet verkeerd hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 13:44:Uitspraak van Jay Rico op woensdag 6 december 2006 om 13:34:
Ik heb al pashokjes gespot waarin in het regelement staat dat er niet geneukt mag worden in de hokjes
mooi dat maakt het er alleen maar geiler op
Dan moet je naar men at work
Of probeer de H&M in de grote steden, daar hebben ze grote pashokjes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 19:05:Dan moet je naar men at work
Chiwa
Nix gewoon op straat.. lekker shocking...
Om eerlijk te zijn.. op vakantie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 19:08:Nix gewoon op straat.. lekker shocking...
Ha ha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 19:08:Niemand kent je dus
Das altijd beter ja
Uitspraak van develinhot op maandag 27 november 2006 om 20:49:Op een dak van een pakeergarage en dan later erachter komen dat er camera's staan SUPER!
gefilmd worden als je sex hebt: idd SUPER !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 13:33:kben nog een jongen van 19
ja nou en hahaha dat heeft toch geen **** met je leeftijd te maken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 19:05:Of probeer de H&M in de grote steden, daar hebben ze grote pashokjes
whahaha idd of hoe heet dat groot warenhuis ook alweer ah ja de Bijenkorf @ Grunn ook wel lekker hoor
De allereerste keer begon gelijk goed (toen was ik 5 ofzo
) op het strand in Zuid-Frankrijk.
Oh, en een keertje in een jongerentent op een camping ergens in Flevoland 
Maar 2 zullen me altijd bijblijven...
Toilet van de Coconut Outback ofzo aan het Rebrandtplein in A'dam en in de bosjes ergens in Beverwijk...(beter dan in de file staan
) 
Heel gaaf, vooral door met wie ik was
Maar 2 zullen me altijd bijblijven...
Toilet van de Coconut Outback ofzo aan het Rebrandtplein in A'dam en in de bosjes ergens in Beverwijk...(beter dan in de file staan
Heel gaaf, vooral door met wie ik was
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:42:whahaha idd of hoe heet dat groot warenhuis ook alweer ah ja de Bijenkorf @ Grunn ook wel lekker hoor
haha dan moeten we daar maar een keer gaan shoppen of niet schat??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:32:haha dan moeten we daar maar een keer gaan shoppen of niet schat??
hahahaa word wel es tijd hé
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:45:Uitspraak van Tha one and Only op zaterdag 9 december 2006 om 11:32:
haha dan moeten we daar maar een keer gaan shoppen of niet schat??
hahahaa word wel es tijd hé
zag laatst wel iets leuks hangen daar moeten we maar eens passen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:47:zag laatst wel iets leuks hangen daar moeten we maar eens passen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:48:ooow is dat zo? whahaha is goed maar ik weet nog wel veel leukere plekjes
oh stuur maar eens even prive dan hahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:50:oh stuur maar eens even prive dan hahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:58:ik w8 op je prive berichtjes...
we zijn al aant pb-en