Partyflock

Forumonderwerp · 884603
1 volger · 21117x bekeken
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen te spreken over dit nieuwe festival?

Volgend jaar weer of niet?

....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 19:43:
Kan je iets duidelijker zijn?

:p nope kan niet...

Maar mensen van het goede leven 't was echt een meesterlijk feestje :D
:respect: Pcp & Ruffneck
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 19:49:
Maar mensen van het goede leven 't was echt een meesterlijk feestje

:yes: :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 19:20:
vaag feessie he ma zeker goed vermaakt
ma twee weke gelede defqon geweest en daar kan je ground zero zeker nie mee vergelijke
volgend jaar ben ik weer van de party

was zeker een vaag feestje maar wel supervet. busreisje was ook wel geinig:D volgend jaar ga ik ook zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 19:53:
nope kan niet...

ow, dan weet ik het niet

zal vast dan dat hij je gezien heeft ... zullen niet veel mensen met een brandende stok hebben staan googelen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 19:57:
zal vast dan dat hij je gezien heeft ... zullen niet veel mensen met een brandende stok hebben staan googelen

Ja als het over die brandende stok gaat dan is de kans aardig groot dat ik het ben geweest 8)
Waarschuw beheerder
Leuk feest, Ruffneck zeer goed afgesloten.

De draaistyle van Flamman en Abraxas gisteren liet aardig te wensen over overigens...
Waarschuw beheerder
zeer chill feessie, prima vermaakt.. Hoezo los gegaan whaha..
Waarschuw beheerder
Als ik hier de reacties lees had ik er gewoon bij willen zijn :o

wat een sfeer moet er gehangen hebben en wat mega wause aankleding. Gingen genoeg vrienden van me heen, jammer dat ik een bruiloft had :'(

Al was die wel super! (b)

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf Gaaf Gaaf Gaaf

The Outside Agency

en DJ Hellfish master set!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 20:06:
Gaaf Gaaf Gaaf Gaaf

The Outside Agency

nou TOCH!!!

dat was echt een meesterlijke set!!

verder vond ik ground zero erg vet!!!

het geluid in de tenten was zeker NIET goed!!! vooral in de hardstyletent was het echt om te huilen, de boxen konden de harde bassen niet aan. Later op de avond was t beter bijgesteld, maar nog steeds niet goed!! erg jammer, want er werd GRUWELIJK goed gedraaid (Y)

De mainstage was erg vet!! daar ging t helemaal los!!!

Het is wel jammer dat t weer zo vroeg licht wordt, ik heb dan meestal al t gevoel dat t feest voorbij is, dan heb ik t ook wel een beetje gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op zondag 2 juli 2006 om 20:11:
Het is wel jammer dat t weer zo vroeg licht wordt, ik heb dan meestal al t gevoel dat t feest voorbij is, dan heb ik t ook wel een beetje gehad

komt me bekend voor :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 32336, 83550}
Waarschuw beheerder
vond het echt een super feest... erg naar me zin gehad.. lekker los gegaan heel de avond.. was alleen irr dat het af en toe zo super warm kon worden in de tenten.. volgend jaar ben ik er zeker weer bij.. :) :) :)
Waarschuw beheerder
Geluid was vooral in de hardcore/darkcore te slecht,naar mijn mening...en een echte 'hardcore-sfeer' zoals die er vaak wel is op 100% hardcore feestjes was er gewoon niet.
En uiteraard kon een knokpartij ook niet uitblijven....
gelukkig waren er meer stylen aanwezig en was de hardstyle tent een stuk beter te doen,meer volk dat los ging en de sfeer net even beter.

*(de logica van de tenten zo dicht op elkaar sloeg ook nergens op,klonk af en toe redelijk door elkaar heen beter hadden ze het terrein iets groter gepakt,ruimte zat lijkt mij)

main was GROOTS,en de sfeer zat er zeker goed in bij Showtek Geweldig
wat er daarna volgde :S:S:S daardoor viel de boel dood,wat wil je als je na elke minuut dom gelul krijgt en platen om de 10 sec. stopt :s

wat me ook opviel was dat direct al bij binnekomst (11uur ong.) al aardig wat mensen helemaal kappot waren(2feesies op 1 dag is toch teveel van het goeie? :P)

voor de rest zeker wel een leuk feestje,en toch ookwel leuk aangekleed.

Voor herhaling vatbaar.
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind het altijd meesterlijk om dan al die mensen vaag van de kaart, helemaal opgaand in de muziek op te zien gaan :D
Waarschuw beheerder

totaal geen last van ... grappig juist al die vertiefte bekken :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 20:16:
totaal geen last van ... grappig juist al die vertiefte bekken :D:D:D

pff praat me dr nie van. als je niet af en toe nog beweging zag zou je denken dat t n slagveld was 8) en ik was er zeker ook 1 van :(

Waarschuw beheerder
Goed vermaakt :) TOA, Hellfish, Simon Underground en Ruffneck gingen goed los!

Waarschuw beheerder
lag t nou aan mij, of was écht iedereen van t pad af...
jezus wat n waus feesje zeg :|

maar met geweldige muziek, lokatie, aankleding en sfeer! :D
Waarschuw beheerder
heel dik feest bij binne komst maar eerst ff lopen schranzen op arkus p. tsja moest het schranz gebeuren op awakenings missen dus moets het hier wel mee maken 8) daarna de helden van de avond TOA wat een heerlijke set weer daarna ff main stage geweest werd ook heerlijk gedraait. laatste stukje van hellfish gezien pffff wat heerlijk daarna simon van de undergrond wat kan die kerel draaien zeg heerlijk gewoon. daarna tommy puls ff gecheck klonk ook heerlijk daarna nog ff afgesloten met ruffneck natuurlijk en ;respect: voor die kerel dus al met al een heerlijk heerlijk feessie 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 20:28:

Ik had het idee dat het meer was dan normaal, maar dat kan ook aan mijn status liggen :X

Waarschuw beheerder

daardoor kreeg ik weer wat meer zin en ruffneck draaide super

al met al een heel vet feest vooral t begin in de schranz zaal was wel cool en TOA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 20:29:
Ik had het idee dat het meer was dan normaal, maar dat kan ook aan mijn status liggen

op sommige feesten ligt het gemiddelde iets hoger dan normaal idd :D
Waarschuw beheerder
donateur

dat lag aan jou ;)
vond het eerlijk gezegt er mee vallen met alle :vaag: mensen of ligt dat nou aan mij O:) ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 20:33:
daardoor kreeg ik weer wat meer zin en ruffneck draaide super

indd dat was helemaal geweldig
Waarschuw beheerder
donateur
TOP-feest!! B)

één van de betere festivals waar ik tot nu toe ben geweest :yes:

Lokatie, aankleding, geluid, dj-sets en bovenal het publiek en de sfeer ...
Alles klopte eigenlijk wel :D ... DUIDELIJK voor herhaling vatbaar :cheer:
Waarschuw beheerder
ik vond het tegenvallen. De tenten stonden te dicht op mekaar, en geluid was niet goed, behalve op de main was het geluid goed.

mainstage mondello en showtek de man.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 2 juli 2006 om 20:37:
één van de betere festivals waar ik tot nu toe ben geweest :yes:

Vond ik ook :yes:

en jij had het idd erg naar je zin zo te zien ;)

plaats je je fotos nog ergens online btw?

Waarschuw beheerder
kan iemand misschien wat Links naar foto site`s erop zetten?:$:$:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Het was gewoon te gek!!

Waarschuw beheerder
jezus wat n waus feesje zeg

ik heb me rot gelachen om al die gekke vage koppen.:D

mensen die bomen aan het knuffelen waren, jongens die gesprekken hadden met hun bierglas...:p
en inclusief mijzelf die steeds vergat hoe laat het was en dus om de minuut mobieltje tevoorschijn haalde en keek hoe laat het was...:vaag:

ja mij was t ook al opgevallen dat er wel erg veel mensen vaag waren:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 21:01:
dus om de minuut mobieltje tevoorschijn haalde en keek hoe laat het was...

Komt me bekend voor :X

Waarschuw beheerder
links die ik gekregen heb:

www.solidimpact.org
www.smltd.tv
www.djghost.com
en iets van travel2dance maar weet niet de goeie link, had ze namelijk opgeslagen in mijn mobiel...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de set van Proteus vs Mark EG echt geniaal! :respect:
Stonden bijna helemaal vooraan tijdens die set en die gasten gingen echt helemaal los! Was super om te zien! Zelf geen seconde stil kunnen staan! Echt TE goed! :d

Toen we net binnen waren nog net n stukje van Derb kunnen mee pikken! Daar kon mijn Ground Zero niet beter beginnen met 'Follow Me' van Space Frog! Geweldige plaat! Gelijk uit mn dak dus! (Y)

Daarna naar de main. Daar was Westbam aan t draaien. Klonk zeker lekker. Misschien een beetje te rusig maar zeker niet verkeerd. Was een lekkere opwarmer voor daarna! Tom Harding dus. Had hem n paar maanden geleden in de Kingdom zien draaien en daar was hij me toch wel aardig tegen gevallen. Had dus niet van die hoge verwachtingen gister. Maar heb me uitstekent vermaakt! Tijdens zijn set langzaam aan naar voren gedanst. En dat doe ik alleen als ik t echt naar me zin heb.

Daarna dus Proteus vs Mark EG. Daar mn laatste energie eruit gedanst. Hadden overdag een drukke dag gehad en hadden al heel wat meters in de benen. Zijn na hun set rustig naar de eethoek gewandelt, daar ff rustig wat gegeten en toen richting auto gegaan.

Het was maybe wat kort maar erg krachtig!!!
Heb qua organisatie neit zo heel veel mee gekregen. Ben niet 1 keer naar de wc geweest en heb vrij in t begin muntjes gehaald en toen was ik zo aan de beurt.

Kortom voor mij was t n top feestje! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zondag 2 juli 2006 om 20:44:
plaats je je fotos nog ergens online btw?

zet ze hier op PF-Album :yes: ...
zijn er helaas niet zo veel van het feest geworden, aangezien m'n batterijen het al snel begaven :X
Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 20:46:
hoe was de efteling Tijm ????

ook GEWELDIG :D ... was echt lachuh :cheer:
eigenlijk iets te warm, maar daardoor wel minder druk, dus nergens lang wachten B)
ook foto's daarvan komen op PF-album :yes: