| Betreft: | evenement: Dvd x, zondag 1 oktober 2006 om 14:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:07:As always... weer represent...
denk niet dat ik mee ga Daan
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:47:denk niet dat ik mee ga Daan herrinner me de laatste keer... ikke niet blij
Ehm Jessie, dat was geen DVD, dat was naar optreden van OP met KGV in het voorprogramma... dat was wat anders hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 21:44:ben benieuwd naar kogelvrij
En ook zeker naar 0118-vier
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 21:44:aanwezig..ben benieuwd naar kogelvrij
pssst... tis al een tijdje KGV... het heeft een andere bezetting dan toen.. onder de oude naam
enne 0118-vier is top!
Samenwerking tussen hen en KGV ook trouwens.. pompen elkaar goed op in de tracks waar ze samenwerken!
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:29:Ehm Jessie, dat was geen DVD, dat was naar optreden van OP met KGV in het voorprogramma... dat was wat anders hoor
weet ik, maar voor mij is dat allemaal hetzelfde
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 14:16:hahahaha als 013 net zo'n vaag zaaltje is dan blijf ik lekker thuis
Die 013 zaal is behoorlijk groot kunnen 2200 mensen in ....
Uitspraak van Dynamic Reflection op donderdag 7 september 2006 om 11:05:Zijn er al ergens kaarten te koop?
Ticketservice
laatste aanpassing
Vraagje aan D-Flxz is er al iets van een programma bekent
Volgorde acts tijd die men krijgt om op te treden etc. ?
En nog een vraagje kenne jullie (KGV) niet met bijv. 0118-vier en nog een andere groep Bijv. Groengele click ofzo niet is een nationaal tourtje gaan houden ofzo ??
Zijn nog niet echt veel optredens gedaan buiten het zuiden behalve dan op die weed beurs en bij jus allah
En nog een vraagje kenne jullie (KGV) niet met bijv. 0118-vier en nog een andere groep Bijv. Groengele click ofzo niet is een nationaal tourtje gaan houden ofzo ??
Zijn nog niet echt veel optredens gedaan buiten het zuiden behalve dan op die weed beurs en bij jus allah
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 14:16:hahahaha als 013 net zo'n vaag zaaltje is dan blijf ik lekker thuis
013 is geen vaag zaaltje nee..
Uitspraak vanGroengele clickop donderdag 7 september 2006 om 17:37:
Check hiphopinjesmoel want Jimmy-G treedt best vaak op
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:27:Check hiphopinjesmoel want Jimmy-G treedt best vaak op
Weet ik want ik kom en heb ook een account op hijs maar hier in de buurt komt hij niet zo vaak
Uitspraak vanhoelang doe je er trouwes over vanuit haarlem met de autoop dinsdag 12 september 2006 om 21:49:
hangt er denk ik vanaf hoe hard je rijdt? (goh jes wat grappig)
Gaat dit uitverkocht?
Vraagje aan D-Flxz is er al iets van een programma bekent
De volgorde is nog geheim
dus...
Uitspraak vanEn nog een vraagje kenne jullie (KGV) niet met bijv. 0118-vier en nog een andere groep Bijv. Groengele click ofzo niet is een nationaal tourtje gaan houden ofzo ??op donderdag 7 september 2006 om 17:37:
Misschien. ??? wie weet...
maar dat laat ik aan mike (dvd) over hij is de man van de organisatie, ieder zijn ding, dan zit je altijd goed
De volgorde is nog geheim
Ja zag het mike ook al posten
ik ga niet verklappen hoe laat iedereen speelt ect, de open mic gaat na 5 acts in de zaal plaats vinden (45 min )
tijdschema's kun je door heel gebouw vinden 1 okt
shit gaat legendarisch worden
tijdschema's kun je door heel gebouw vinden 1 okt
shit gaat legendarisch worden