Partyflock

Forumonderwerp · 884516
1465x bekeken
Waarschuw beheerder
Net zoals tegen Nederland is portugal ook nu bezig met toneelspelen en andere zielige dingen. Dat Portugal er maar zo snel mogelijk uitvliegt!!!!
Waarschuw beheerder
hebben jullie dan niet liever verloren van de wereldkampioen jongens? :D

Waarschuw beheerder
Portugal ..... allemaal benen laten breken kut spelers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben anti toneelschool op voetbalvelden
Waarschuw beheerder
ik ben de rest van mn leven anti-portugal
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ook wat een lijers..
ga is gewoon voetballen denk je dan maja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ze doen het al jaren zo ze zijn nog erger dan duitsers, het liefst blijven ze 90 min liggen

hoop dat ZIDANE met zijn ploeg er een einde aan maakt

Waarschuw beheerder
schaam je
Waarschuw beheerder
FRANKFURT - De Portugees Cristiano Ronaldo kan maar beter een nieuwe club buiten Engeland zoeken. De international van Manchester United is door de Britse tabloids uitgeroepen tot ,,staatsvijand nummer 1''.

(ANP)

De hele wereld is nu tegen portugal. Eindelijk rechtvaardiging.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil Homer op maandag 3 juli 2006 om 17:12:
Britse tabloids

woord zegt het al, een al roddel, inmiddels hebben rooney en ronaldo al contact gehad en alles is weer dik inorde
Waarschuw beheerder
Maakt niet uit voor de tabbloids blijft hij staatvijand nr1. Dat ze hem maar helemaal kapot schrijven. :cheer:
Waarschuw beheerder
Rooney And Ronaldo Make Peace

Cristiano Ronaldo has denied claims he is at loggerheads with Wayne Rooney after Saturday's controversial World Cup clash.
England striker Rooney was dismissed for stamping on Portugal defender Ricardo Carvalho, although he was visibly irate at his club-mate's role in the incident.

Ronaldo made apparent his outrage at Rooney's stamp to the match referee, but has now revealed that he and his team-mate exchanged text messages shortly after the match to clear the air.

In an exclusive interview with the website of GesitFute - his representative agency - Ronaldo said: "I would like to make it clear that there is no problem at all between me and Rooney. No problem at all.

"At the end of the game, we exchanged a series of text messages just as we had on the day before. This reinforces that I have a fine relationship with Rooney.

"I would like to make it clear that there is no problem at all between me and Rooney. Between the two of us, everything is clear."
Cristiano Ronaldo on Wayne Rooney

"Between the two of us, everything is clear. In fact, he didn’t just send me congratulations for going forward in the World Cup, he also told me we have a great team, and if we carry on as we have, we will get a long way.

"He wasn’t angry with me, or about anything that happened. And moreover he told me to ignore the things written in the English press on this subject, they only want to stir things up. That’s how they are and we are used to it."

The 21-year-old star, whose side faces France in Wednesday's semi-final, also denied his influence in Rooney's dismissal.

He said: "How is it possible that I would get him sent off? I am not the referee with the power to send off anyone I want, nor do I have the ability to convince him to show cards.

"The referee produced the red card because he thought that he had to, and my participation in that was absolutely zero."

Waarschuw beheerder
pratjes viullen geen gaatjes jongen portugal woord wk winner klar uit
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit dat hij portugees is, kan me herinneren dat van der sar ook een argetijn een kaart aan naaide. ook een Vieze maatennaaier dus die van der sar,. Of klinkt dat opeens erg hard nu het in eens over een nederlander gaat.
en ligt robben niet dagelijks op de grond..

ronaldo deed hier niet erg veel verkeerd aangezien rooney loopt na te trappen in iemands kruis zouden ze bij jullie eens moeten doen. of bij een van je teammaatjes,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk is jongen mooi he <-------------

Waarschuw beheerder
wat een mooi vlaggetje is het toch :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 08:17:
VIVA Portugal

:nocheer:
Uitspraak van Daaf op maandag 3 juli 2006 om 14:08:
ik ben de rest van mn leven anti-portugal

:respect: ze zijn net zo erg als die moffen(n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die nederlanders kunnen ook niks hebben he ze kunnen maar niet winnen van dei portugeesen hahah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de Souza Faria op maandag 3 juli 2006 om 23:40:
ze zijn net zo erg als die moffenlaatste aanpassing 3 juli 2006 23:41

En jij bent een prima verliezer :yes:

:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alle portugezen moeten dood

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 23:47:
die nederlanders kunnen ook niks hebben he ze kunnen maar niet winnen van dei portugeesen hahah

makkelijk heh jij ben een halve . als nederland won had je ook feest :D
Waarschuw beheerder
portugal moet er nu echt keihard uit!!

bah bah wat heb een gruwlijke hekel aan portugal gekregen zeg sinds dit wk bah bah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 4 juli 2006 om 11:38:
wat heb een gruwlijke hekel aan portugal gekregen zeg sinds

waarom omdat je er van verliest. pff slechte verliezer ben jij
Waarschuw beheerder
als je een beetje nadenk hoe portugal gespeeld heeft tegen nederland, nou ja gespeeld dat hebben ze niet eens gedaan ze hebben alleen maar als een stel mietjes op de grond liggen rollenbollen, gele kaarten mensen staan aansmeren swalbes ga zo maar door bah bah heel goor van de portugezen!

daarna engeland eruit door ook wat kut geintjes door hun!

ik hoop dat ze er keihard uitgaan PUNT

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 4 juli 2006 om 11:48:
als je een beetje nadenk hoe portugal gespeeld heeft tegen nederland,

Of Nederland tegen Portugal en dat was slecht.
daarna engeland eruit door ook wat kut geintjes door hun!

:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blue Scorpio op dinsdag 4 juli 2006 om 11:39:
pff slechte verliezer ben jij

pff echte portegu ben jij :D
Waarschuw beheerder
die kk portugezen late anders ook geen fuck zien wat met voetbal te maken het..
Waarschuw beheerder
gele kaarten mensen staan aansmeren swalbes ga zo maar door bah bah heel goor van de portugezen!

kan me herinneren dat na de kopstoot van figo heel nederland rond de scheids om een kaart liep te vragen.
zelfde geval dus , ieder land doet dit wel
Waarschuw beheerder
logische toch!

portugal deed alles behalve het geen wat met voetbal te maken heeft, gewoon oprotten met zo land als portugal!!

Waarschuw beheerder
C Ronaldo moet de doodschop krijgen en niet alleen hij. Allemaal. Spelersbus ravijn in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 4 juli 2006 om 16:05:
portugal deed alles behalve het geen wat met voetbal te maken heeft, gewoon oprotten met zo land als portugal!!

ben t deels met je eens deels dat t viezerikken zijn . maar ik geef toch echt die scheidsrechter de schuld van het verloop van het spelletje .hij heb t zover laten komen allemaal .

Waarschuw beheerder
is ook waar, die zijn allemaal dramatisch. Waar is Colina???
Waarschuw beheerder
Engelsen mijden PortugalSinds de uitschakeling van Engeland tegen Portugal op het wereldkampioenschap voetbal zien de Britten Portugal als vakantieland niet meer zitten. Een woordvoerder van de overkoepelende reisorganisatie liet weten in de afgelopen dagen een teruggang van 35 procent in het aantal boekingen te hebben gemerkt.

In de lijst van populairste vakantiebestemmingen stond Portugal in Engeland tot voor kort op plaats vier, nu is het de vijftiende positie. Engeland werd afgelopen zaterdag in de kwartfinale na strafschoppen uitgeschakeld door Portugal.

whahahaha, wie zei dat het maar tabloids waren. Ze hebben echt wel meer invloed dan alleen maar het simpele verhalen schrijven.

Waarschuw beheerder
donateur
portugal gespeeld heeft tegen nederland, nou ja gespeeld dat hebben ze niet eens gedaan ze hebben alleen maar als een stel mietjes op de grond liggen rollenbollen, gele kaarten mensen staan aansmeren swalbes ga zo maar door bah bah heel goor van de portugezen!

Nee NL heeft mooi voetbal laten zien :frusty:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Het klinkt misschien klote, maar het enige land die het verdiend om WK te worden.........is Deutschland....

Waarschuw beheerder
Hihi Sidonia lelijk mens niemand ziet je staan strijkplank met je jank portugese homo.

Waarschuw beheerder
Augustus neukt een tranen boy.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:15:
Augustus neukt een tranen boy.

:d Hij lacht voorlopig harder dan jou. Zakdoekje nodig?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:13:
Hihi Sidonia lelijk mens niemand ziet je staan strijkplank met je jank portugese homo.

:d :aai:

Het zit je dwars he, adem in en adem uit, ontspan (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Het zit je dwars he, adem in en adem uit, ontspan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij hebt een heel raar hoofd.

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen waarschijnlijk weer een dramatische wedstrijd. Ik denk dat er maar 20 minuten wordt gevoetbald. Dat is pas :aai:

Flikker op met die portugezen op het wk en alle hoeren die die gasten steunen.

Waarschuw beheerder
hoeren die die gasten steunen.
goedkope jank sletten zijn het.

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie janken het hardst :yes:, dat mag wel duidelijk zijn..Beheers jezelf!

:d :-)

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evil Homer op dinsdag 4 juli 2006 om 18:40:
alle hoeren die die gasten steunen.

:lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:46:
goedkope jank sletten zijn het.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 20:20:
goedkope jank sletten zijn het

:lief:

Zelfbeheersing, dat kennen jullie blijkbaar niet he :d, kan je niks beters bedenken :-), wees orgineel :yes:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 20:37:
goedkope jank sletten zijn het

Makkelijk hoor internet Hooligan!!!!