Partyflock

Forumonderwerp · 884479
20937x bekeken
Waarschuw beheerder
Edit by: medicman

[img width=600 height=218]http://img125.imageshack.us/img125/9794/87614xi0.jpg[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• 20 Oktober 2006
Systeemeisen:

Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features:

Er zitten enkele nieuwe, zeer handige features in het spel.

• Satteliet Clubs.
  • Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
  • De Jeugd.
  • Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
  • Het Scoutingsapparaat.
  • Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
  • Team Talks.
  • Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
  • Speler Interactie.
  • Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.
Patches:

Helaas is het elk jaar weer zo dat de 'first release' vol met bugs en foute data zit. Hier onder een overzicht van de officiële patches van SI games.

• Op moment zijn er (helaas) nog geen updates
Miscellaneous:

Nederlands elftal:
Je hebt het misschien al gemerkt, maar de namen van de spelers van het Nederlands elftal zijn gefaked in verband met rechten. Toch is het mogelijk om het Nederlands Elftal te spelen met de echte namen.

Wat moet je doen?

Ga naar de map Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all . In die map zie je een bestandje met de naam fake.lnc. Dat bestandje kun je openen met kladblok en door de 1 achter Nederland te vervangen door 0 kun je met Oranje spelen met de echte namen. Deze zelfde truc werkt wanneer je bijvoorbeeld de naam van Jens Mustermann wil veranderen in Kahn en ook de echte namen van de Franse clubs zijn op deze manier in te stellen.

Je kunt er ook voor kiezen om het bestandje in z'n geheel te verwijderen. Games die al gestart zijn voor het wijzigen of verwijderen van fake.lnc zullen nog wel de foute gegevens bevatten.

Handige links:

SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
FMinside.net - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads en een FAQ.
MANutd.nl - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads etc.

Flockie:

Verder is er een flockie aangemaakt waar dieper op FM 2007 wordt ingegaan.
Deze kan je hier vinden; Football Manager 2007

Records:

Hier is een topic voor; Records

Hebben jullie verder nog iets wat je graag in de openings post terug wil zien? Links, iets onder miscellaneous etc. etc. klik dan HIER, dan pas ik het aan (f)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij spelen niet veel fm meer
Waarschuw beheerder
Schiet niet op met die baard van je Michalis :D
Waarschuw beheerder
donateur
en jou record is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op donderdag 23 november 2006 om 21:04:
volgens mij spelen niet veel fm meer

W88 op de patch :P
Waarschuw beheerder
Zoo weer even een bericht van mij...

Na mijn derde seizoen met Ajax heb ik besloten om ontslag te nemen. In mijn laatste seizoen ben ik eerste geworden, jammer genoeg halve finale champions leauge eruit.

Ondertussen heb ik met Sweden nog de derde plaats behaald van het WK.

Eigenlijk was de bedoeling om bij een lagere club aan de slag te gaan. Echter kwam opeens Real Madrid met een aanbieding. Ze waren 14!! in de competitie geworden en dus aan mij de taak om ze terug te brengen aan de top :)

Het bestuur van Real Madrid!! Wil een respectabele leauge positie?! haha, nou dat moet te doen zijn. Er stond echt een bagger team dus na enkele aankopen van mij ziet mij team er zo uit....

[img width=150 height=128]http://img91.imageshack.us/img91/4583/realmadridsx3.th.png[/img]

Zoals jullie zien veel bagger spelers er nog tussen. Ben benieuwd wat ik er van kan maken. Europees voetbal eis ik sowieso van mezelf.

Deze speler vond ik in Duitsland, niet slecht dacht ik zo :D

[img width=150 height=128 cacheid=000d34cd0025f2e92072ed7a1a01ab1a79]http://img155.imageshack.us/img155/800/malikfathiuf7.th.png[/img]

Wens me succes ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Okee?! GVD!

4 van mijn nieuwe aankopen zijn niet geregistreerd! Hoe kan dat in godsnaam?! Er is me ook helemaal niets gevraagd.....
Waarschuw beheerder
Silva is wel een topper, moet je ML zetten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
succes
Waarschuw beheerder
3e Seizoen met Ajax halve finale uit de CL geflikkerd :@....

Maja, nieuw seizoen nieuwe kansen :) Heb dit seizoen een Transfer budget van 39,14 miljoen en een wage budget van 1.1 m/w

Dus dat komt wel goed, 'k ga denk ik eens een seizoen sparen, heb toch al een goed team staan.

Keeper: Maarten Stekelenburg

Achterhoede: vermaelen, Pasanen, Schmoller, Zuiverloon (Heitinga is transfer vrij vertrokken :@)

Middenveld: Emauelson, Maduro, Sneijder, Cardenas

Voorhoede: Babel, Gyan Asamoah (Huntelaar is 9 maanden geblesseerd :( )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teppertje op vrijdag 24 november 2006 om 16:49:
Huntelaar is 9 maanden geblesseerd

LOL bij mijn eerste seizoen was ie dat ook iets van 2-3 maanden
Waarschuw beheerder
Daar baal je wel effe van, hij's toch een sleutelfiguur in't team.
Waarschuw beheerder
donateur
ja, babel heeft t ook goed gedaan bij mij :D

wachten voor de patch, want einde 3de seizoen is mijn savegame gecrasht
Waarschuw beheerder
Babel vind ik zelfs nog beter dan Huntelaar. Dies magnific en dat al op zo'n jonge leeftijd. Ben benieuwd wat ie kan als ie dik in de 20 is :)

Ja ik las het hierboven ergens van je savegame. Tamelijk balen man. Ik zou godverdomme helemaal uitflippuh
Waarschuw beheerder
donateur
:( daarom wacht ik dat ik misschien verder kan
anders new game dan maar
Waarschuw beheerder
Begin nu aan het 3e seizoen met Atletico Mardrid, 2e seizoen 2e geworden! Wel 50 doelpunten voor bijna:P

Heel irritant alleen dat ik ondanks goede resultaten een steeds negatievere balans krijg!
Waarschuw beheerder
ja wel hoor. Ik speel nog wel. Elke week wel 8 uur ofzo. Allen blijft geen tijd over om hier ook nog geens te lullen :D

Waarschuw beheerder
Elmar, jij speelt zeker de 442 van FuSS? :D
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand iets over de patch?
Waarschuw beheerder
Ik speel de 442 van mezelf :)

Waarschuw beheerder
wow die bojan is goed :O
ik heb hem gekocht van barca , laat hem even spelen in de jeugd en scoort in zijn 1e wedstrijd gelijk een hattrick :roflol:

Waarschuw beheerder
tis beetje dood hier :D
Waarschuw beheerder
heb helaas nog niks gezien over de patch. Denk dat het rond de kerst wel uit komt :)
Waarschuw beheerder
donateur
ze zeiden eind november :[

Waarschuw beheerder
http://www.fmbel.be/news.php?readmore=238

Zeggen ze nog steeds...
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ik kreeg net dezelfde error.

Kan nog wel verder spelen maar had niet zo veel zin meer in mijn save. Hij is een beetje "unbalanced" zoals ze dat noemen. Heb normale database geselecteerd. Kun je merken ook. Clubs van geselecteerde competities doen het overal veel beter dan de rest. En omdat ik nederland niet geselecteerd had ben ik nu na 2 seizoenen bondscoach omdat er bijna niemand anders beschikbaar was.

Dus ik wilde een nieuw spel starten maar toen kreeg ik dus weer dezelfde error. Beetje raar. Maar kan misschien komen omdat ik het spel niet gekocht heb... Weet niet hoe dat bij jullie zit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op zondag 26 november 2006 om 21:43:
Dus ik wilde een nieuw spel starten maar toen kreeg ik dus weer dezelfde error. Beetje raar. Maar kan misschien komen omdat ik het spel niet gekocht heb... Weet niet hoe dat bij jullie zit?

Is een bug d8 ik,,

Hebben veel mensen last van, waaronder dus Michalis en ik ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb jij de array error ook?

ik krijg hem alleen als ik mijn save wil starten (ajax savegame 3de seizoen)

maar ik kan een nieuwe game maken en saven en dan opstarten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op zondag 26 november 2006 om 22:36:
heb jij de array error ook?

ik krijg hem alleen als ik mijn save wil starten (ajax savegame 3de seizoen)

maar ik kan een nieuwe game maken en saven en dan opstarten :D

Ik heb die array ook wel is gehad ja, + nog ene paar :)
Waarschuw beheerder
donateur
wachten dan maar,

moest nog finale cl spelen 3de seizoen en cup finale, kampioen was ik al
en daarna wou ik naar kreta naar OFI :p

en damn! BOOM geen savegame meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op zondag 26 november 2006 om 22:46:
en daarna wou ik naar kreta naar OFI :p

Ik ben ook weer begonnen uit verveling bij Panathinaikos...

OFI heeft me trouwens wel al een x klop gegeven :(

al kan ik het irl nog niet eens uitspreken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ofi kreta heeft vandaag gewonnen en is 5de :D
wat heeft ajax in nl gedaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op zondag 26 november 2006 om 22:54:
wat heeft ajax in nl gedaan?

3-0 verloren van sparta :P
Waarschuw beheerder
donateur
3 weds. geleden stonden ze op 1
en nu op 3... :(

maar goed!

ik ga hier altijd naar Ofi :D
vorige jaar op de nippertje niet gedegradeerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op zondag 26 november 2006 om 23:04:
vorige jaar op de nippertje niet gedegradeerd

En toch hebben ze een zeer degelijke selectie, maar als ze nu 5e staan en aan het einde van het seizoen ook nog, gaan ze volgend seizoen europa in toch?
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar ging het slecht tot eens een nieuwe coach kwam, hij heeft ons aan t einde op de eerste gehouden.
deze jaar een duitse coach, en hij doet t goed

hier tegen Olympiakos met 1-2 gewonnen, maar het was een (Y) wed
1-1 tegen aek hier
3-3 tegen panathinaikos hier (terwijl ofi 3-0 voor stond)

Waarschuw beheerder
Hier in mijn seizoen hebben ze een nette 9e plaats :P...

ik sta 2e op 6 punten achter olympiakos :( in de cup heb ik ze uitgeschakelt, maar de wedstrijd daarna wonnen ze een hele belangrijke met 2-1 van me :P
Waarschuw beheerder
donateur
panathinaikos moet deze jaar wel een goeie team hebben
want ze doen het ook goed in het echt
Waarschuw beheerder
donateur
na dagen zoeken en zoeken van FM test team

I get the same error on your savegame, but I'm trying to reproduce it with another/new game - and I don't seem able to do it.

The patch will have a workaround for this problem, so once it is released your game should load fine (with a warning about falling back to the default database for certain files like player histories, but that's normal when the db doesn't exist on the computer any more).

hopelijk helpt de patch :D
Waarschuw beheerder
afwachten dan maar Greekboy :)
Waarschuw beheerder
donateur
yes

ff de piromaan gespeelt vandaag

[img width=640 height=480]http://www.mikespanakis.com/040.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en toen was het BOOOOOOOOOOOM
Waarschuw beheerder
donateur
patch.... :[ waar is die?

geen fm, save doesnt work
geen vriendin, die is paar dagen weg

damn! verveel me
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op maandag 27 november 2006 om 20:48:
ff de piromaan gespeelt vandaag

Haha, op hoop dat je baard er toch afschroeide? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op maandag 27 november 2006 om 20:56:
geen vriendin, die is paar dagen weg

Huppa ik weet wel raad als vriendin paar dagen weg is. Kom maar op met de andere chicks:D :P :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flamie op maandag 27 november 2006 om 23:25:
Huppa ik weet wel raad als vriendin paar dagen weg is. Kom maar op met de andere chicks:D :P :cheer:

Whaha,, Perv _O_
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flamie op maandag 27 november 2006 om 23:25:

het rare is dat mijn vriendin in londen is voor een paar dagen, en dat mijn "beste vriendin" in nederland is voor een paar weken
pech :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1500 posts :cheer:...

Gaat min met panathinaikos, moet een goede spits hebben :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 17:16:
moet een goede spits hebben

van hooijdonk is in het eerste jaar nog goed als invaller (Y) anders koevermans als pinchhitter gebruiken

Waarschuw beheerder
Sibon gehaald...

5 doelpunten uit 6 wedstrijden, nu inmiddels al een maand of 4 geblesseerd, en nog 4 maanden vanaf nu :P