Partyflock

Forumonderwerp · 884479
21110x bekeken
Waarschuw beheerder
Edit by: medicman

[img width=600 height=218]http://img125.imageshack.us/img125/9794/87614xi0.jpg[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• 20 Oktober 2006
Systeemeisen:

Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features:

Er zitten enkele nieuwe, zeer handige features in het spel.

• Satteliet Clubs.
  • Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
  • De Jeugd.
  • Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
  • Het Scoutingsapparaat.
  • Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
  • Team Talks.
  • Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
  • Speler Interactie.
  • Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.
Patches:

Helaas is het elk jaar weer zo dat de 'first release' vol met bugs en foute data zit. Hier onder een overzicht van de officiële patches van SI games.

• Op moment zijn er (helaas) nog geen updates
Miscellaneous:

Nederlands elftal:
Je hebt het misschien al gemerkt, maar de namen van de spelers van het Nederlands elftal zijn gefaked in verband met rechten. Toch is het mogelijk om het Nederlands Elftal te spelen met de echte namen.

Wat moet je doen?

Ga naar de map Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all . In die map zie je een bestandje met de naam fake.lnc. Dat bestandje kun je openen met kladblok en door de 1 achter Nederland te vervangen door 0 kun je met Oranje spelen met de echte namen. Deze zelfde truc werkt wanneer je bijvoorbeeld de naam van Jens Mustermann wil veranderen in Kahn en ook de echte namen van de Franse clubs zijn op deze manier in te stellen.

Je kunt er ook voor kiezen om het bestandje in z'n geheel te verwijderen. Games die al gestart zijn voor het wijzigen of verwijderen van fake.lnc zullen nog wel de foute gegevens bevatten.

Handige links:

SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
FMinside.net - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads en een FAQ.
MANutd.nl - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads etc.

Flockie:

Verder is er een flockie aangemaakt waar dieper op FM 2007 wordt ingegaan.
Deze kan je hier vinden; Football Manager 2007

Records:

Hier is een topic voor; Records

Hebben jullie verder nog iets wat je graag in de openings post terug wil zien? Links, iets onder miscellaneous etc. etc. klik dan HIER, dan pas ik het aan (f)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Hmm heb nu na 13 wedstrijden al 17 doelpunten tegen, vorig seizoen heb ik na 36 wedstrijden 25 doelpunten tegen :S

Heb exact dezelfde verdediging en tactiek :S

Waarschuw beheerder
had ik het jaar erna ook :s
Waarschuw beheerder
Sta nogsteeds bovenaan daar niet van :D

Waarschuw beheerder
trouwerns, meneer omniworld.... denk eens aan tieme klompe.... ook vrije transfer...

en frank en ronald de boer, ook altijd fijn ;)
Waarschuw beheerder
chris sutton ook :D
Waarschuw beheerder
Wereldbeker wedstrijden, altijd lastig! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag geen fm gespeeld :(

Waarschuw beheerder
wedstrijd tegen vvv, als ik win kan ik de 1e periode pakken :d

fuck, speel ik gelijk :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook leuk, allebei mn keepers geblesseerd in 1 wedstrijd :lol:

Waarschuw beheerder
beter komt die patch snel, echt frustrerend die bugs :s
Waarschuw beheerder
5x rood is wedstrijd staken toch? :lol:
Waarschuw beheerder
Schandalige uitslag trouwens :X

Waarschuw beheerder
Jeeej heb de beker gewonnen met Az.
Begonnen bij Millwall daar gepromoveerd naar Championship en toen ontslagen door een ultimatum.
Toen naar zwolle 3e geeindigd en ontslagen door een ultimatum (ja ik wil veel geld tot me beschikking hebben voor salarissen)
Nu bij die ik onder mijn hoede kreeg toen ze 14e stonden en ben toch nog 6e geworden en plee ofs gehaald.
1e ronde wel gelijk eruit maar heb toch uefa cup door winst beker.
Smolarek gekocht van Dortmund voor 2mil.
Dembele verkocht voor 8mil naar 020.
En dat was gelijk mijn grootste transfer :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 20:33:
ach man, heb met feyenoord in seizoen 2 ook de Cl gewonnen..

pfff leuk man!
hoe vaak heb je het spel op nieuw moeten laden?
en met welke spelers?
heb er een hard hoofd in...

maar mocht het zo zijn (Y) goed gedaan!
Waarschuw beheerder
donateur
als je de chemie van de club gevonden hebt kan je wel veel doen
ik ben met ajax in 3de seizoen ongeslagen voor meer dan 25 games
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 23:13:
trouwerns, meneer omniworld.... denk eens aan tieme klompe.... ook vrije transfer...

en frank en ronald de boer, ook altijd fijn

Tieme wilde niet naar mij komen, en is uiteindelijk naar Sparta gegaan. Frank en Ronald heb ik nog niet gevonden/geprobeerd maar idd een goed idee, thnx!

Enne prommayon is echt een goede aanwinst. Bij mij al 5 wedstrijden op rij een 8 of 9 als beoordelingscijfer :)
Waarschuw beheerder
ik kwam dit tegen http://www.fmdanmark.dk/screenshots/screenshots/ss1852t5e25bd817.jpg

:lol:
Waarschuw beheerder
Hahaha! wat vet...

Nu maar hopen dat de rest van dat team onder de douche van hem is afgebleven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolul :/ op vrijdag 10 november 2006 om 11:42:
ik kwam dit tegen http://www.fmdanmark.dk/screenshots/screenshots/ss1852t5e25bd817.jpg

dat is inderdaad wel leip
Waarschuw beheerder
donateur

jeetje, kan dat ook gebeuren?

Waarschuw beheerder
wat is nou echt allergrootste talent van fm07?
Waarschuw beheerder
Gewoon even kijken in de FM Genie scout en dan zal het wel degene zijn met de hoogste pot.
Waarschuw beheerder

:lol: haha das apart, nog nooit gezien..
Waarschuw beheerder
donateur
bij iedereen zijn de talenten wel anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op vrijdag 10 november 2006 om 13:00:
bij iedereen zijn de talenten wel anders

hoezo? je weet toch wel of jonge speler goed is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Subculture op vrijdag 10 november 2006 om 12:55:
Uitspraak van ...:respect:loar:respect:... op vrijdag 10 november 2006 om 11:42:

haha das apart, nog nooit gezien..

Ziek!!:O
Waarschuw beheerder
Ik zit nu in mijn derde seizoen met ajax en alles loopt op rolletjes. Net in de winterstop sneijder verkocht voor 35 miljoen, kon het niet weigeren dit bedrag :)

Wordt net een baan aangeboden voor Reggina middenmoot serie A, wordt je ook niet echt warm of koud van :D
Waarschuw beheerder

Wow bizar, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dit maakt het wel realistisch(er) dan voorheen, met keepers als Postma in de buurt weet je het tenslotte maar nooit :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elmar* op vrijdag 10 november 2006 om 14:29:
Ik zit nu in mijn derde seizoen met ajax en alles loopt op rolletjes.

same here

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 13:35:
hoezo? je weet toch wel of jonge speler goed is?

er zijn veel talenten maar ik werk beter met onbekende talentjes uit brazilie

werk om het geld :p
Waarschuw beheerder
Precies michalis, een groot handelshuis is ajax! :P
Waarschuw beheerder
donateur
in fm 2006 kocht ik een speler in 2015 voor 500k en verkocht hem in 2017 voor 20m :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op vrijdag 10 november 2006 om 14:54:
in fm 2006 kocht ik een speler in 2015 voor 500k en verkocht hem in 2017 voor 20m

Als je je ogen maar goed openhoudt kan dat nog steeds :)
Ik speel ook Fifa 07 op de xbox (ik weet het, is een ander spel, maar is hetzelfde idee). Ik trok Diouf aan bij Villareal met een vrije transfer. Na een half seizoen bood Liverpool € 50 miljoen (!!) voor hem. Sounds like an offer i couldn't refuse!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
damn! zomaar 50M had ik ook gedaan :D
maar nu dat ik nog in de 3de seizoen probeer dat alles eerst in me team goed gaat
en daarna geld winnen :D

maar dat zal niet lukken, want ik wil met ajax de cl winnen en dan naar een kleine griekse club (zelfde game) zoals OFI Kreta of Panathinaikos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 10:03:
pfff leuk man!
hoe vaak heb je het spel op nieuw moeten laden?
en met welke spelers?
heb er een hard hoofd in...

1. niet
2.

GK: timmer, Lloris
D: Tiendalli, Greene, Zambrano, Cabral, Rajkovic, Sidnei, vd Borre, Esparza
DMc: Guarin, altintop
MR: Castelen, Renato, Hofs
ML: Larsen, Pardo,
AMC: De Guzman, Mokoena, Celshino
FC: Huysegems, Charisteas, Jancyzk, v Hooijdonck

3. heb in een ander topic, en dit topic toen de uitslagen gepost...

Tis wel zo dat ik al ontslag heb genomen, mn trainers stopten ermee :s en toen kon ik geen nieuwe aantrekken, heel irritant, meteen 8 geblesseerden door onverbelasting..

en had nog wel leuke aankopen gedaan :s
Garay, Zarate, Roger enz....
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tomba op vrijdag 10 november 2006 om 13:38:
Ziek!!:O

:O Idd! Ventje is ook maar 15 hé! :|
Waarschuw beheerder
Photoshop? :D
Waarschuw beheerder
Na dit seizoen maar even proberen Julio Baptista aan te trekken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op vrijdag 10 november 2006 om 17:02:
Julio Baptista

die is bij fifa zeer goed:)
Waarschuw beheerder
Geloof je het zelf dat ze aids erin doen? Dat heeft die beste rakker gewoon met de editor gedaan. Toevallig heb ik het ook een keer gedaan, maar dan met de meest bekende ziekte. Je moest men broer horen toen hij het voor de eerste keer tegen kwam, die geloofde het dus ook direct.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oldskool op vrijdag 10 november 2006 om 22:37:
Geloof je het zelf dat ze aids erin doen? Dat heeft die beste rakker gewoon met de editor gedaan. Toevallig heb ik het ook een keer gedaan, maar dan met de meest bekende ziekte. Je moest men broer horen toen hij het voor de eerste keer tegen kwam, die geloofde het dus ook direct.. :D

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oldskool op vrijdag 10 november 2006 om 22:37:
Geloof je het zelf dat ze aids erin doen? Dat heeft die beste rakker gewoon met de editor gedaan. Toevallig heb ik het ook een keer gedaan, maar dan met de meest bekende ziekte. Je moest men broer horen toen hij het voor de eerste keer tegen kwam, die geloofde het dus ook direct..

Zit er in de intro's van FM2007 niet een stukje van Stop Aids Now?

of vergis ik me nou?
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt gelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 16:12:
1. niet
2.

GK: timmer, Lloris
D: Tiendalli, Greene, Zambrano, Cabral, Rajkovic, Sidnei, vd Borre, Esparza
DMc: Guarin, altintop
MR: Castelen, Renato, Hofs
ML: Larsen, Pardo,
AMC: De Guzman, Mokoena, Celshino
FC: Huysegems, Charisteas, Jancyzk, v Hooijdonck

3. heb in een ander topic, en dit topic toen de uitslagen gepost...

Kan nou niet zeggen dat ik het een campions. team/ of spelers vind.

Jah aan uitslagen e.d kan ik ook posten... na 4x op nieuw opstarten he... nah mocht het zo zijn veel geluk gehad want tis vrij onmogelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 19:15:
Jah aan uitslagen e.d kan ik ook posten... na 4x op nieuw opstarten he... nah mocht het zo zijn veel geluk gehad want tis vrij onmogelijk

opnieuw opstarten doeik sinds '03 al niet meer jongen ;)
Ales ging gewoon goed, veel te goed, geef ik meteen toe... want seizoen erna ging me toch drama :D
( ookal had ik erg fijne aankopen gedaan )

Daarom mar met fortuna begonnen... en w8 zeker op de update, want zitten teveel fouten erin
Waarschuw beheerder
donateur
Mysterious, sorry maar ik denk dat niet iedereen hier zin heeft om steeds load load te doen. want bij mij zit deze 3de seizoen ook erg goed!

heb een paar pbs gekregen van mensen dat geen goeie seizoen hebben met ajax en heb vaker mijn opstelling laten zien zodat ze wat van kunnen afhalen.

bij fm 06 heb ik van '06 tot 2025 gespeeld met ajax
maar bij deze game wil ik met ajax de cl winnen en dan bij een kleine gaan werken :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 20:02:
Daarom mar met fortuna begonnen..

hey traxx, met fortuna in de zelfde save
of een new game begonnen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op zaterdag 11 november 2006 om 20:27:
hey traxx, met fortuna in de zelfde save
of een new game begonnen?

nieuwe...

Speel volgende week weer, dit weekend staat in teken van poker....

online en live toernooien,... hopelijk betaald het genoeg uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
succes
Waarschuw beheerder
Ruben dario van real madrid al gespot?!

Wordt volgens mij echt een top talent....