Partyflock

Forumonderwerp · 884479
21250x bekeken
Waarschuw beheerder
Edit by: medicman

[img width=600 height=218]http://img125.imageshack.us/img125/9794/87614xi0.jpg[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• 20 Oktober 2006
Systeemeisen:

Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features:

Er zitten enkele nieuwe, zeer handige features in het spel.

• Satteliet Clubs.
  • Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
  • De Jeugd.
  • Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
  • Het Scoutingsapparaat.
  • Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
  • Team Talks.
  • Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
  • Speler Interactie.
  • Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.
Patches:

Helaas is het elk jaar weer zo dat de 'first release' vol met bugs en foute data zit. Hier onder een overzicht van de officiële patches van SI games.

• Op moment zijn er (helaas) nog geen updates
Miscellaneous:

Nederlands elftal:
Je hebt het misschien al gemerkt, maar de namen van de spelers van het Nederlands elftal zijn gefaked in verband met rechten. Toch is het mogelijk om het Nederlands Elftal te spelen met de echte namen.

Wat moet je doen?

Ga naar de map Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all . In die map zie je een bestandje met de naam fake.lnc. Dat bestandje kun je openen met kladblok en door de 1 achter Nederland te vervangen door 0 kun je met Oranje spelen met de echte namen. Deze zelfde truc werkt wanneer je bijvoorbeeld de naam van Jens Mustermann wil veranderen in Kahn en ook de echte namen van de Franse clubs zijn op deze manier in te stellen.

Je kunt er ook voor kiezen om het bestandje in z'n geheel te verwijderen. Games die al gestart zijn voor het wijzigen of verwijderen van fake.lnc zullen nog wel de foute gegevens bevatten.

Handige links:

SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
FMinside.net - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads en een FAQ.
MANutd.nl - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads etc.

Flockie:

Verder is er een flockie aangemaakt waar dieper op FM 2007 wordt ingegaan.
Deze kan je hier vinden; Football Manager 2007

Records:

Hier is een topic voor; Records

Hebben jullie verder nog iets wat je graag in de openings post terug wil zien? Links, iets onder miscellaneous etc. etc. klik dan HIER, dan pas ik het aan (f)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 7 november 2006 om 20:03:
5e mang iek nu... in premierleaguescotland

Oeeeeeee, ik zied ut jij speeld oowk met diej bois 8) respekt toon ju

Iek heb paar dageng peecee crash gehat, dus moet weer eveng regeleng

Waarschuw beheerder
UEFA Cup is binnen. 3-0 van Real gewonnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Med ?

Waarschuw beheerder
Ajax

Ben nog met mn eerste save bezig :)
Waarschuw beheerder
donateur
is die gozer verbannen? damn! you gangsta
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 7 november 2006 om 20:15:
UEFA Cup is binnen. 3-0 van Real gewonnen

2de seizoen heb ik de uefa gewonnen :D
Uitspraak van actief op dinsdag 7 november 2006 om 20:29:
Ben nog met mn eerste save bezig :)

ik 2

Waarschuw beheerder
gepromoveerd uit 2e divisie in duitsland,
moest uit degradatie zone blijven maar sta nu 7e :)

maar al me goeie spelers willen geen nieuw contract :(
en gaan naar topclubs toe
Waarschuw beheerder
hoe krijg je het nederlands elftal erin?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elberinho © op dinsdag 7 november 2006 om 21:31:
hoe krijg je het nederlands elftal erin?!

??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:36:
??

wat is daar zo moeilijk aan?!
ik had ergens iets gelezen over dat de knvb
geen licentie hadden gegeven ofzo en dat je
spelers van het nederlands elftal op 1 of andere
manier in het spel kon krijgen.

dus mijn vraag is wie weet hoe?

2: MartijNBO--->was dat nou zo moeilijk?!
Uitspraak van Elberinho © op dinsdag 7 november 2006 om 22:47:
wat is daar zo moeilijk aan?!
ik had ergens iets gelezen over dat de knvb
geen licentie hadden gegeven ofzo en dat je
spelers van het nederlands elftal op 1 of andere
manier in het spel kon krijgen.

http://fm-online.nl/hulpgidseninc.php?aj_go=more&id=1145813629&archive=&start_from=&ucat=14 ;)
Waarschuw beheerder
Leuk die satelliet clubs in China en USA, betaal 1x in het jaar 5 miljoen voor 2 samenwerkingen en haal elke maand 6 mil op met merchandise (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op dinsdag 7 november 2006 om 23:21:
Leuk die satelliet clubs in China en USA, betaal 1x in het jaar 5 miljoen voor 2 samenwerkingen en haal elke maand 6 mil op met merchandise

Doe je goed, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit met Feyenoord en krijg alleen maar crappy satellietclubs (Kozakken Boys, Rohda Raalta :|) waar je geen reet aan hebt dus!
Waarschuw beheerder
donateur
tell us :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nostalgia op woensdag 8 november 2006 om 09:49:
Ik zit met Feyenoord en krijg alleen maar crappy satellietclubs

daar heb je het al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elberinho © op dinsdag 7 november 2006 om 22:47:

2: MartijNBO--->was dat nou zo moeilijk?!

ik snapte niet wat je bedoelde...ik weet ook niet hoe

Waarschuw beheerder
ga FM maar es opstarten op mn vrije dag:)
Waarschuw beheerder
Na twee seizoenen ontslagen bij Feyenoord (ging niet eens zo slecht wel veel blessures) Aangenomen nu bij Freiburg in de 2e divisie, moet uit de degradatie zone blijven en sta nu 4e b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostalgia op woensdag 8 november 2006 om 09:49:
Doe je goed, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit met Feyenoord en krijg alleen maar crappy satellietclubs (Kozakken Boys, Rohda Raalta :|) waar je geen reet aan hebt dus!

Ben west ham en in het 3e seizoen kreeg ik pas de betere satelietclubs :)

Nadat ik een aantal prijzen gepakt had dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slaat nergens op dit, wissel ik tevez omdat hij licht geblesseerd is, gaat die lopen zeiken :/
Waarschuw beheerder
Die Tevez en Mascherano zijn allebei mentaal niet erg sterk
Waarschuw beheerder
Tevez is wel 1 van de betere spitsen in het spel, en anders bijna nooit geblesseerd

Waarschuw beheerder
mokoena ook een goede...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 18:33:
mokoena ook een goede...

dat was al vanaf 2005 onderhand :P
Waarschuw beheerder
donateur
ga straks fm'en en radio luisteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op woensdag 8 november 2006 om 16:12:
Tevez is wel 1 van de betere spitsen in het spel, en anders bijna nooit geblesseerd

Fernando Torres! Die kerel is echt werelds
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op woensdag 8 november 2006 om 20:06:
Fernando Torres! Die kerel is echt werelds

kost veeeeeeeeel geld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 11:11:
daar heb je het al

ach man, heb met feyenoord in seizoen 2 ook de Cl gewonnen..
Waarschuw beheerder
donateur
ikke uefa cup :p

news: ajax maintain their 27 straight league wins (eredivisie)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff in totaal nu 10 spelers geblesseerd :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 20:55:
pfff in totaal nu 10 spelers geblesseerd :s

lekker voor je (L)

Waarschuw beheerder
Mwa neu,.. komt doordat ik trainers te weinig heb :s
Maar kan er geen aantrekken, e ook geen request aan board maken,..

Dus ontslag genomen.
Waarschuw beheerder
donateur
physco kopen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 22:58:
Dus ontslag genomen.

en waar ga je nu werken?
Waarschuw beheerder
Milevskiy begon matig, maar begint nu echt te draaien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op woensdag 8 november 2006 om 16:12:

al 2/3 jaar in FM

Waarschuw beheerder
Heb met CAthletico Pareanese ofzo de eerste 15 wedstrijden gewonnen, met 2 tegendoelpunten...

Jammer dat het in de Parana state championship was met allemaal B clubs..

de echte competitie moet nog beginnen..

BTW, Diogo is een geniale speler, Dagoberto(was al duidelijk) scoort veel. Marcelinho ook een degelijke aanvaller...

Moest overnieuw beginnen, al mn Data kwijt :$
Waarschuw beheerder
Freddy Adu gaat trainen bij Manchester United

9/11/2006 10:29

Freddy Adu droomt van een loopbaan in Europa. Deze maand zet hij een eerste stap in die richting. De zeventienjarige Amerikaan gaat twee weken trainen bij Manchester United.
'Dit is iets wat Freddy al heel lang heeft willen doen en wij steunen hem', verklaarde Dave Kasper, technisch directeur van DC United. Hij benadrukte dat het geen oefenstage is en dat de aanvallende middenvelder zal terugkeren bij de club uit Washington. 'Het zal een goede ervaring voor hem zijn. We hopen dat Freddy ervan profiteert en als een betere speler terugkomt.'

Adu staat officieel nog drie jaar onder contract bij de Major League Soccer (MLS), die de Amerikaanse competitie organiseert. Maar de jeugdinternational staat al sinds zijn twaalfde in de belangstelling van Europese topclubs als Internazionale, Manchester United, Chelsea en ook PSV.

Afgelopen weekeinde liet Adu al doorschemeren dat hij zijn toekomst niet in Washington of de Verenigde Staten ziet. 'Ik zou graag willen terugkeren, maar het is mijn doel in Europa te gaan voetballen. En als die kans zich al vroeg voordoet, dan pak ik die', verklaarde Adu nadat hij met DC United was uitgeschakeld in de play-offs om de Amerikaanse titel.

Een transfer van Adu is nog niet waarschijnlijk. Het is verboden spelers jonger dan achttien jaar te verkopen aan een club in een ander land. Adu viert pas in juni 2007 zijn achttiende verjaardag. Bovendien moet de MLS toestemming geven voor een mogelijke transfer.

:D
Waarschuw beheerder
donateur
thanks for the news

Waarschuw beheerder
ben maar eens met az begonnen:D, ff team voor de toekomst opbouwen

Waarschuw beheerder
begin denk ik opnieuw met fortuna sittard :p

Kijken of het met FM2007 ook lukt de CL te winnen, in 03,04,05,06 is het me ook gelukt, dus waarom nu niet;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 14:26:
begin denk ik opnieuw met fortuna sittard

Kijken of het met FM2007 ook lukt de CL te winnen, in 03,04,05,06 is het me ook gelukt, dus waarom nu niet

Dat idee heb ik nou met FC Omniworld ;) Eens even kijken wat het wordt, voorlopig sta ik netjes 7e :)

Waarschuw beheerder
Wat een stakkers daar bij de Coach van het Jaar verkiezing. De manager van PSV wordt coach van het jaar, terwijl ze 2e zijn geworden in de competitie en ze hadden de kwart gehaald in de CL. Ik daarentegen win de competitie en haal de CL-finale. Vorig jaar precies hetzelfde verhaal, terwijl ik toen zelfs de CL gewonnen had!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostalgia op donderdag 9 november 2006 om 15:10:
Dat idee heb ik nou met FC Omniworld Eens even kijken wat het wordt, voorlopig sta ik netjes 7e

heb ect 8 man al geleend.,...

beerens, poepon, goossens, blonk, kieft, krohne, davids

komt goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:57:
Uitspraak van Caipi69 op donderdag 9 november 2006 om 15:10:
Dat idee heb ik nou met FC Omniworld Eens even kijken wat het wordt, voorlopig sta ik netjes 7e

heb ect 8 man al geleend.,...

beerens, poepon, goossens, blonk, kieft, krohne, davids

komt goed

:yes: moet lukken! Als je met zo'n kleine club speelt zie je pas hoe handig vrije transfers en huurcontracten zijn. Ik heb Prommayon en van Dieren met een vrije transfer gehaald en verder nog een zooitje (goede) huurspelers binnengehaald. Al met al draait het nu erg lekker :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostalgia op donderdag 9 november 2006 om 16:26:
Prommayon

thnx voor de naam :D
die had ik nog nodig :p

meteen mijn 1e bekerwedstrijd gespeeld :x

[img width=632 height=486]http://img64.imageshack.us/img64/6949/bekerspartarm7.jpg[/img]

Fantastisch :cheer:
als slechtste club van het betaalde voetbal gewoon winnen van een club in de hoogste divisie 8)
Waarschuw beheerder
donateur
traxx, jij bent de beste fmer hier :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op donderdag 9 november 2006 om 22:14:
traxx, jij bent de beste fmer hier

danku danku danku ;)

*kuch*