Partyflock

Forumonderwerp · 884479
24352x bekeken
Waarschuw beheerder
Edit by: medicman

[img width=600 height=218]http://img125.imageshack.us/img125/9794/87614xi0.jpg[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• 20 Oktober 2006
Systeemeisen:

Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features:

Er zitten enkele nieuwe, zeer handige features in het spel.

• Satteliet Clubs.
  • Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
  • De Jeugd.
  • Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
  • Het Scoutingsapparaat.
  • Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
  • Team Talks.
  • Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
  • Speler Interactie.
  • Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.
Patches:

Helaas is het elk jaar weer zo dat de 'first release' vol met bugs en foute data zit. Hier onder een overzicht van de officiële patches van SI games.

• Op moment zijn er (helaas) nog geen updates
Miscellaneous:

Nederlands elftal:
Je hebt het misschien al gemerkt, maar de namen van de spelers van het Nederlands elftal zijn gefaked in verband met rechten. Toch is het mogelijk om het Nederlands Elftal te spelen met de echte namen.

Wat moet je doen?

Ga naar de map Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all . In die map zie je een bestandje met de naam fake.lnc. Dat bestandje kun je openen met kladblok en door de 1 achter Nederland te vervangen door 0 kun je met Oranje spelen met de echte namen. Deze zelfde truc werkt wanneer je bijvoorbeeld de naam van Jens Mustermann wil veranderen in Kahn en ook de echte namen van de Franse clubs zijn op deze manier in te stellen.

Je kunt er ook voor kiezen om het bestandje in z'n geheel te verwijderen. Games die al gestart zijn voor het wijzigen of verwijderen van fake.lnc zullen nog wel de foute gegevens bevatten.

Handige links:

SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
FMinside.net - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads en een FAQ.
MANutd.nl - Nederlandstalige website met veel spelers, tips, downloads etc.

Flockie:

Verder is er een flockie aangemaakt waar dieper op FM 2007 wordt ingegaan.
Deze kan je hier vinden; Football Manager 2007

Records:

Hier is een topic voor; Records

Hebben jullie verder nog iets wat je graag in de openings post terug wil zien? Links, iets onder miscellaneous etc. etc. klik dan HIER, dan pas ik het aan (f)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Welke voordelen heeft het om Arsenal als moederclub te hebben>
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:25:
Welke voordelen heeft het om Arsenal als moederclub te hebben>

114K per jaar en ze sturen je elk jaar minimaal 1 speler om gratis te lenen. Is aardig wat voor een club als Greenock Morton :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
eerste CL game van 3de seizoen gewonnen met 3-0 van Liverpool in Engeland :D

Waarschuw beheerder
ik 3-0 tegen Besiktas in Turkije :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:47:
Is het wat? 10-15 mln voor betaald?

16.75 mil, moest hem van Man Utd kopen waar die nog maar 6 maanden speelde :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij is ie niet zo erg goed
Waarschuw beheerder
Vilakazi (Orlando Pirates) ook aardige stats!
Waarschuw beheerder
gvd heb al 8 wedstrijd oprij verloren :@ terwijl ik in de Camp goed doe gvd teringzooi :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flamie op dinsdag 31 oktober 2006 om 21:18:
gvd heb al 8 wedstrijd oprij verloren :@ terwijl ik in de Camp goed doe gvd teringzooi :@

record!
Waarschuw beheerder
donateur
0-1 A nightmare start for Feyenoord :[

[img width=627 height=480 cacheid=001289bd0025a3f0fab939f71a01a26ad4]http://img276.imageshack.us/img276/3226/10312006223022nf0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
welke spelers speel je mee dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ff weer eens een shotje uploaden

[img width=627 height=480]http://img511.imageshack.us/img511/430/10312006231311fx2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op dinsdag 31 oktober 2006 om 21:36:
0-1 A nightmare start for Feyenoord :[

Mijn record niet verbeterd :woep:
Waarschuw beheerder
3e seizoen met FC DEN HAAG:

kampioen geworden!
halve finale beker bereikt,

CL: 1e in de poule geworden (voor Inter), 1e knock out ronde Porto uit 1-2, thuis 0-0, kwartfinale Liverpool thuis 1-0, uit 2-2, halve finale Chelsea thuis 0-0, uit 0-1!

:D nu ff de finale spelen tegen Valencia..
Waarschuw beheerder
donateur
damn! heeft den haag geld om spelers te kopen?
Uitspraak van Michalis op woensdag 1 november 2006 om 00:39:
damn! heeft den haag geld om spelers te kopen?

Hij is gewoon een goede speler... net als ik :D Laag beginnen is ook veeeeeeel leuker :yes: Mijn doel is om over een jaar of 2 ook met Greenock Morton in de Champions League te spelen :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een goed manager en wordt meteen bij ajax aangenomen :p
Waarschuw beheerder
nope, in 't begin niet, 1e seizoen alleen met eigen spelers en goeie tactiek 4e geworden, toen kreeg ik wel wat geld + 3 spelers verkocht; 4 toppertjes voor weinig gekocht, en 3 spelers van Arsenal gehuurd..

wel een hele smalle selectie, af en toe spelers uit het 2e moeten laten invallen.

ik speel nu de finale met talentjes / en spelers die optimaal getraind zijn! goedkoopste basisspeler 1.9 miljoen, duurste 8.5 miljoen! :D haal dan ook echt het uiterste eruit, als je het bv in de halve finale afzet tegen Chelsea die hebben een team op het veld staan van zo'n 300 miljoen, hun goedkoopste basisspeler is net zo duur als mijn duurste basisspeler 8)
Waarschuw beheerder
Aargh, finale na verlenging met 2-0 verloren, wel jammer dat het tv geld in prijzengeld met clubs uit NL zo laag is, kheb m'n avontuur met FCDH er nu wel opzitten, ga is ff bedenken met welke club ik nu kan beginnen..
Uitspraak van Subculture op woensdag 1 november 2006 om 01:07:
Aargh, finale na verlenging met 2-0 verloren, wel jammer dat het tv geld in prijzengeld met clubs uit NL zo laag is, kheb m'n avontuur met FCDH er nu wel opzitten, ga is ff bedenken met welke club ik nu kan beginnen..

Toch niet opnieuw beginnen zeker? Nu moet je juist doorgroeien en sollicteren bij hogere clubs :D
Waarschuw beheerder
Als ik met West Ham de CL heb gewonnen ga ik maar eens met een Italiaanse 2e divisie club beginnen :lol:
Waarschuw beheerder
Chelsea en Man Utd ook lekker bezig :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 1 november 2006 om 01:08:
Toch niet opnieuw beginnen zeker? Nu moet je juist doorgroeien en sollicteren bij hogere clubs

kheb alleen nl competitie geselecteerd; om lekker snel te kunne doorspelen, Den Haag is me cluppie, en kspeel ook niet met een andere nederlandse club (btw: heb in nl alles al bereikt wat er te bereiken valt dus geen uitdaging meer), ga denk ik beginne met Brazilie / Argentinie en dan spelen met Boca Juniors of een team uit de Campeonato Brasileiro! São Paulo is wel een uitdaging, sinds 1991 niet meer kampioen geweest..
Waarschuw beheerder
Pak een team uit de engelse conference, dat is een uitdaging :yes:
Waarschuw beheerder
:D je brengt me op een idee goos.. kga maar is een nieuw spel beginne in de Conference National,

ff een club uitzoeke..
Waarschuw beheerder
kben eruit, kga spelen met Rushen & Diamonds, Conference National team! leuk klein stadion waar zo'n 6500 mensen in kunne, prognose: 6e plaats.

Er is geen geld, en de duurste speler is 30.000 euro waard 8)

[img width=540 height=325 cacheid=000d18730025a444efa368c61a01a27d85]http://home.skysports.com/images/stadia/284.jpg[/img]

[img width=330 height=243 cacheid=0013e9290025a446e88fd22c1a01a27d85]http://www.footballconference.co.uk/Images/74402.jpg[/img]

khou jullie op de hoogte! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op woensdag 1 november 2006 om 01:11:
ga ik maar eens met een Italiaanse 2e divisie club beginnen

juve :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:44:
kan jij mij vertellen waarom je in 4-5 andere competities wilt kijken?

Het is toch, hoe meer competities des te meer spelers, of zit ik er echt naast:P? Er zitten een paar goeie verslaafden hier zie ik al;) Ik baal want kga vanavond een film kijken bij een vriendin....maar kwil spelen;) ff kijken of ik er onderuit kan komen:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Na 14 wedstrijden met Lugano heb ik eindelijk mijn eerste wedstrijd gewonnen! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cO. op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:17:
ik heb het spel bij CDWOW! Customer Services

heb hem nog niet binnen..

wie heeft hem nog meer bij hun besteld

hier hetzelfde probleem :s

Dit is hun reactie:
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this
item.

Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving this product
from our suppliers and we are currently expecting it to be dispatched on the
following date:
03/11/2006.

The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all
of our customers in NL to allow up to 8 working days for an order to be
delivered from the date of dispatch.

Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and
thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

If you require any further assistance at this time then please do not
hesitate to get back to me.

Nog langer wachten...ik wil FM-en!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basspower op woensdag 1 november 2006 om 09:07:
Ik baal want kga vanavond een film kijken bij een vriendin....maar kwil spelen;) ff kijken of ik er onderuit kan komen:P

ik ga ook naar de bios
en over 2-3 dagen heb ik need for speed carbon op de pc
dus ik zal voor 1maand stopen met spelen :D
Waarschuw beheerder
hahaha das naar ja...maar idd minimaal een maand, dan zal je nFS ook wel uitgespeeld hebben denk ik;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basspower op woensdag 1 november 2006 om 12:28:
hahaha das naar ja...maar idd minimaal een maand, dan zal je nFS ook wel uitgespeeld hebben denk ik;)

daarom :D
en de laatste dagen speel ik fm niet erg veel
savonds, radio bij :D sport zender luisteren, speelt fijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goal na 5 seconden. Had met FM 06 wat goals van Fred binnen de 10 :X

[img width=336 height=572 cacheid=0001962600039bd642366f1f1a01a29412]http://img237.imageshack.us/img237/9118/hunter15seclv7.png[/img]

Lekker CL debuut van Torres, 6-0 tegen Depor waarvan 4 goals van hem
Waarschuw beheerder
Op vrijdag na het sporten biertje uit de koelkast, jointje draaien muziek aan en FM spelen:P was het maar vrijdag;)

Waarschuw beheerder
Wie kan me vertellen waar ik spelers in kan voeren en dat ik ze dan te zien krijg. Dus spelers ZOEKEN OP NAAM over heel de wereld. K kan die functie nergus vinde.
Waarschuw beheerder
Linksboven aan bij dat vergrootglas;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 november 2006 om 12:51:
Goal na 5 seconden. Had met FM 06 wat goals van Fred binnen de 10 :X

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 november 2006 om 12:51:
Lekker CL debuut van Torres, 6-0 tegen Depor waarvan 4 goals van hem

please send a full image screen
Waarschuw beheerder
indd;) wel klasse, tot nu toe was bij mij 19 sec, maar dat hoef ik niet meer te laten zien, want er is een duidelijke recordhouder:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basspower op woensdag 1 november 2006 om 13:25:
Linksboven aan bij dat vergrootglas

K word er dus heeeeleemaal gestoord van he!! Iedereen kan t makkelijk vinden maar bij mij FM 2007 staat nergus een vergrootglas, laat staan linksbovenaan. WEL zie k een verrekijker maar dat is van scouting en die logo's staan onderaan.
Waarschuw beheerder
Goed dat ik een week de ziektewet in moet noU:D:D

Waarschuw beheerder
hehe flikker, ik heb ook nog 1,5 week vrij:D
maar eerst morgen mn laatste toets maken en dan vol aan de fm:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 14:14:
hehe flikker, ik heb ook nog 1,5 week vrij
maar eerst morgen mn laatste toets maken en dan vol aan de fm

goed bezig, bel je nog wel

Waarschuw beheerder
LOL:P ik was aan het googelen op mijn eigen naam (Dennis Limpens), kom ik verslagen tegen van FM (denk 2006).
Dus ik zat als regen in het spel :p

voorbeeld:
Best Signing - Dennis Limpens. 19 year old Dutch midfielder signed for £1.9m from FC Twente who has plenty of potential. Good passer of the ball and could go on to be a top player for Liverpool.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 14:03:
K word er dus heeeeleemaal gestoord van he!! Iedereen kan t makkelijk vinden maar bij mij FM 2007 staat nergus een vergrootglas, laat staan linksbovenaan. WEL zie k een verrekijker maar dat is van scouting en die logo's staan onderaan.

%) Poolse versie?

Pff het spel is heerlijk, maar het zal me niks verbazen als ik het spontaar van me computer knikker :S
Huntelaar is 3 maanden out, komt terug en 1 dag later weer een maand geblesseerd :S