Wees geduldig....
Die gasten hebben ook een ZEER zwaar weekend gehad
Die gasten hebben ook een ZEER zwaar weekend gehad
jezus, sommmige mensen hebben echt geen geduld.
Het is pas fucking maandag hoor, geen 2 weken later.
En 600 foto's tering he, het is maar q-base. Staan er natuurlijk weer 130x dezelfde mensen op aangezien er nou niet zoveel mensen rondliepen dat je 600 verschillende fotos kon maken.
Het is pas fucking maandag hoor, geen 2 weken later.
En 600 foto's tering he, het is maar q-base. Staan er natuurlijk weer 130x dezelfde mensen op aangezien er nou niet zoveel mensen rondliepen dat je 600 verschillende fotos kon maken.
*amen* Mixie
*amen* mixie
Tis gewoon keihard de waarheid Nut. Je word zo moe van al die domme vragen... Tis gewoon standaard: min. 4/5 dagen.. en als je geluk hebt eerder. Klaar!
Weertje is trouwens wel lastig maar nix mee te maken
Weertje is trouwens wel lastig maar nix mee te maken
Nee hoor, ik had het niet eens echt warm vandaag. Dan mag het nog wel een graadje of 10 warmer.
Maar deze vraag komt gewoon iedere maandag terug, en iedere maandag is het hetzelfde antwoord.
En ja ik vind 600 fotos van een feest als q-base echt teveel. Maar ja ik geil dan ook niet zo op bepaalde personen dat ik ze zo vaak wil zien.
Maar deze vraag komt gewoon iedere maandag terug, en iedere maandag is het hetzelfde antwoord.
En ja ik vind 600 fotos van een feest als q-base echt teveel. Maar ja ik geil dan ook niet zo op bepaalde personen dat ik ze zo vaak wil zien.
mooi zo bamb
geduld is een schone zaak toch, hoe zou jij zijn als je elke 2 sec gevraagt wordt om een foto te maken ?
en dan nog feesten ook
denk dat ze er morgen zijn
en dan nog feesten ook
denk dat ze er morgen zijn
2Mixie: snap wat je bedoelt, 600 is wel wat overdreven. Ik mag toch hopen dat er een selectie gemaakt wordt

Ik ben ook beniewd....... maar bubbles ..... waarom ben jij zo nieuwsgierig?? 

hmm oke..misschien hoeven mensen niet te zeuren
maar tis toch logisch dat mensen nieuwsgierig zijn? ben ik ook wel dus
en ik snap heus wel dat het niet zo snel erop kon..maar bv half jaartje terug stonden ze wel eens de dag erna op..dus als je het met dan vergelijkt..
maar ja nu meer foto's, meer mensen, meer werk, etc dus ik snap het wel
maar ik snap het ook cker dat iedereen nieuwsgierig is!
maar tis toch logisch dat mensen nieuwsgierig zijn? ben ik ook wel dus
en ik snap heus wel dat het niet zo snel erop kon..maar bv half jaartje terug stonden ze wel eens de dag erna op..dus als je het met dan vergelijkt..
maar ja nu meer foto's, meer mensen, meer werk, etc dus ik snap het wel
maar ik snap het ook cker dat iedereen nieuwsgierig is!
Voor verdere discussie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar het volgende topic:
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=8893
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=8893
andere topic gelezen?
Nee waarschijnlijk anders zou je bovenstaande opmerking niet maken.
Of is een topic wat meer dan 3 regels heeft, teveel moeite om te lezen.
Nee waarschijnlijk anders zou je bovenstaande opmerking niet maken.
Of is een topic wat meer dan 3 regels heeft, teveel moeite om te lezen.
Jezus WIlburt, al kijk jij nou ff op die ene gegeven topic..
*edit* O sorry Mix was me al voor.
*edit* O sorry Mix was me al voor.
Er zijn inderdaad een heleboel foto's van Qbase Hardstyle.. Wellicht plaatsen we gezien de discussies die hierom zijn ontstaan alleen de foto's van de officiele fotograaf (m@rS-L), wellicht komt er deze keer nog een wat groter aantal op te staan waarna we het in de toekomst zullen gaan reguleren..
laatste aanpassing
Kijk Lange, daar hebben we iets aan 
en ik ben het nu eens helemaal met TB eens
en ik ben het nu eens helemaal met TB eens