Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:24:doe nou niet net of je vriendinnejes ben met sissy want denk dat jij niemand heb
Auw die opmerking zal pijn doen zeg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:24:doe nou niet net of je vriendinnejes ben met sissy want denk dat jij niemand heb
Nee Mutsie! Ik ken Sissy helemaal niet, maar als iemand iets aardigs tegen of over je zegt is het wel zo leuk en beleefd daar even dank baar op te reageren. Onderdeel van de standaard gewone opvoeding, iets waar jij misschien wat problemen mee hebt gehad? Supernanny kon de Pipomobiel niet bijhouden?
en ik doe nog wel zo mn best...
Nog even wat meer snaartjes raken schat
Nu gaat haar pa een opsporingsbericht uitzenden en dan komen ze met zijn allen je opzoeken.
Ik ben ook al een van de gelukkigen
OMG
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:19:ja sissy tuurlijk.
je bent echt kinderachtig je heb wat tegen kampers je haaltje vriendinnetjes er bij.
en dan nog even chemokuren beginnen.
en dan no over mevader.
en nou dat rokje ach zielig hoor.
als je kinderen heb en je heb het druk dan kan het gebeuren dat je rokje vies is.\
je kan je ook beetje aan stellen.
Jij haalt je familie erbij. Ik kan je broer nog wel herinneren gisteren
Uitspraak van (Cinderella). op vrijdag 30 juni 2006 om 11:21:Lager kun je niet gaan dit is wel weer het bewijs dat mevrouw echt heel "itelligent"is
Zonde van mn energie ze ziet het toch zelf niet in
Nee klopt, ze is echt super stupid
Nee Mutsie! Ik ken Sissy helemaal niet, maar als iemand iets aardigs tegen of over je zegt is het wel zo leuk en beleefd daar even dank baar op te reageren. Onderdeel van de standaard gewone opvoeding, iets waar jij misschien wat problemen mee hebt gehad? Supernanny kon de Pipomobiel niet bijhouden?
tuurlijk hhahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 11:27:ij haalt je familie erbij. Ik kan je broer nog wel herinneren gisteren
was iet mij broer dat was bij een andere meisje ze broer waar heb jij het over
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 11:35:Ik kan het ook doen hoor...Kan ook hele mooie vormpjes maken...
Contatering: je trekt al het haar uit je gezicht
ja en? waarom moest je dan toch over die chemokuur beginnen? beetje respectloos tegenover mensen die zo'n kuur ondergaan
Vriendinnetjes aan het zoeken?
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 11:37:Trouwens moet zo weer aan mijn epileerwerkzaamheden beginnen...Maar kan nog wel een klantje bij voor vandaag...
valt niet zo veel te epileren
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 11:37:Trouwens moet zo weer aan mijn epileerwerkzaamheden beginnen...Maar kan nog wel een klantje bij voor vandaag...
valt niet zo veel te epileren
kun je ook goed tekenen?
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 11:39:Niet?
bij mij niet iig
Het was respectloos vanuit jouw kant
mja, blijf dat lekker denken dan
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 11:39:Niet?
check de foto's dan...
(niet schrikken... het kan schokkende beelden bevatten...)
laatste aanpassing