Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Is dat in Nederland?
Je hebt pas 5x een opmerking over URK gemaakt...origineel hoor
Wel leuk, Priscilla wil vechten, want jij, jij kan het zelf niet aan
Ik heb de gele band met judo dus je wil nieteens tegen mij vechten, en ik sla geen vrouwen, zeker niet als ze er al uitzien alsof ze al wat petsen hebben gehad
Whahaha wat een discussie joh 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:28:En ook een zwart randje om je mond?
Als je nou een keer naar Urk komt in plaats van steeds bijdehand te doen......... kindje
Ja joh schijtwijven maar als men vriendin voor ze staat dan doen ze ineens poeslief net als bij dat vorige kind die stoer deed
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:30:kindje
come on, dit is TE makkelijk!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:27:origineel hoor
Nee, de onzin die jij lult zuigt
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:27:zeker niet als ze er al uitzien alsof ze al wat petsen hebben gehad
Nee, die is origineel, plaats eerst eens een foto van jezelf, opmerkingen maken kan iederenn
Lees jij stiekem mee Poes?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:28:En ook een zwart randje om je mond?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:35:die komt hard aan he
Zoals ik al zei: dat vocabulaire van je (N)
Snap er geen reet van.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:35:Zoals ik al zei: dat vocabulaire van je
Snap er geen reet van.
Jij snapt wel meer niet want je praat ook over mijn gekke meid maar in het echt zou je dat nooit in haar gezicht zeggen loser........
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:38:gekke meid
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt.
Heeft ze BSE ofzo?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:39:Dat is al de 2e keer dat je dat zegt.
Heeft ze BSE ofzo?
Bla bla bla praatjes praatjes zeg dat maar tegen haar GEKKE MEID JA want ze is gek
egt iemand die bedreigingen doet via partyflock
Ja omdat jij alleen maar durft via partyflock
Nou.. ik vind de rel niet zo boeiend 
Ik ga mn nest in..
Ik ga mn nest in..
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:40:Bla bla bla praatjes praatjes zeg dat maar tegen haar GEKKE MEID JA want ze is gek
Laat r hier komen
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 23:42:Nee er is ook nieteens rellen met hun ze schijten toch bagger voor Priscilla
Hun als in: jij en bertje v?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:59:Beetje laat weer
Beter te laat dan helemaal niet
Fairytale → als beheerder
Vraag het eens in een ander Veendamtopic?