Partyflock

Forumonderwerp · 884112
1 volger · 5410x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00

Waarschuw beheerder
verwijderd en ik kwamen op het idee om met een grote groep bungalows te gaan huren in het weekend van Q-Base! Gezellig met de hele groep van hoogeveen, beilen, assen en hoogezand en omgeving! Hoe meer partypeople, hoe beter! We zijn een beetje aan het kijken wie er allemaal mee willen, vandaar dit topic.

Wij dachten aan het Leukermeer. Als we met genoeg mensen zijn, kunnen we dan een bus regelen naar Q-Base. Een 6pers chalet kost 129 euri.. dus niet veel voor een heel weekend! (plus toeristenbelasting en shit..ga maar uit van 25 euro pp)

De chalets zijn gezellig ingericht voor 5 tot 6 personen. Ze bestaan uit een slaapkamer met een 2-persoons bed en een slaapkamer met 3 eenpersoonsbedden (eventueel 6e persoon in de woonkamer). Een badkamer met douche, toilet en wastafel. Open keuken met eethoek. Ruime zithoek met KTV, terrasmeubilair.

Het vervoer naar het leukermeer is uiteraard voor jezelf.

Als je interesse hebt laat t ff weten..hoe meer zielen hoe meer vreugde..hehe

Greetz Marc en Robin
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom niet wat dichter bij de lokatie?? nu moet je alsnog een pleuris end rijden....

Waarschuw beheerder
15 km ... met een bus is dat prima toch :P hoeft niemand te rijden

Waarschuw beheerder
15km?? haha ik dacht dat het veel verder der vanaf lag... hmm misschien wel wat voor ons... die 15 km kom ik wel overheen...

Waarschuw beheerder
13,9 km volgens map24.nl

Waarschuw beheerder
Gaat leuk worden jongens!!!!!
Super weekendje van maken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 20:42:
Super weekendje van maken!!

Schandalig weekendje :P

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
haha vanuit leukermeer is het ongeveer 10 min met de gewone auto :P

Fietsen is ongeveer 20 a 30 min
Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar geleden zijn we ook @ het leukermeer geweest. Was een super weekend!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Dani** op donderdag 29 juni 2006 om 21:36:
2 jaar geleden zijn we ook @ het leukermeer geweest. Was een super weekend!

Haha dat weet ik nog goed :P vandaar nu weer :P
Waarschuw beheerder
heel mooi plan!
Lijkt me super! dus als ik het goed begrijp:

We gaan vrijdag op eigen vervoer naar het leukermeer.
Zaterdags laten we een bus komen die ons van het leukermeer naar q-base brengt en ons savonds weer naar het leukermeer brengt.. om vervolgens maandags weer op eigen vervoer naar huis te gaan.. Dan zit niemand met rijden met eigen auto(ivm de nodige drankjes) naar q-base heen en terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Super initiatief!
wdit moet geregeld worden hiep hoi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassAddict op donderdag 29 juni 2006 om 22:24:
dus als ik het goed begrijp:

We gaan vrijdag op eigen vervoer naar het leukermeer.
Zaterdags laten we een bus komen die ons van het leukermeer naar q-base brengt en ons savonds weer naar het leukermeer brengt.. om vervolgens maandags weer op eigen vervoer naar huis te gaan.. Dan zit niemand met rijden met eigen auto(ivm de nodige drankjes) naar q-base heen en terug.

Dat heb je goed begrepen :D!

De chalets moeten jullie wel zelf huren :P dat kan ik onmogelijk allemaal gaan doen, dus gewoon ff groepjes van 5 of 6 vormen en een chaletje huren daar :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:33:
De chalets moeten jullie wel zelf huren dat kan ik onmogelijk allemaal gaan, dus gewoon ff groepjes van 5 of 6 vormen en een chaletje huren daar

Ja idd, dat is ook logisch :D
maar dat moet wel goedkomen dacht ik zo! Zal eens even een groep bij elkaar zoeken!

dat wordt een mooi weekendje;)
maar jij regelt wel de bus? dan moet je dus iig wel weten hoeveel er heen gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassAddict op donderdag 29 juni 2006 om 22:37:
maar jij regelt wel de bus? dan moet je dus iig wel weten hoeveel er heen gaan

Ja allemaal ff laten weten wie er gaan, dan kunnen we wat regelen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een goed idee.. ga dan niet met jullie mee maar met me eigen groepje daar een bungalowtje huren!!:D

Waarschuw beheerder
hai! :D

lijkt me een fantastisch plan jongens!
zeker van de partij!

word weer een weekend knallen!!
net zo doen als 't Qlubtempo weekend Rob'?

:cheer:

:kusje2: Lisa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:42:
net zo doen als 't Qlubtempo weekend Rob'?

Haha dat was wel erg schandalig Liz' :$ maar wel leuk natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
het is een woeste wereld Rob' :9
Waarschuw beheerder
whoaaa lijkt me een top idee B) gaan we doen Qlubtempo was ook erg goed te doen :)
Waarschuw beheerder
ey rob je vergeet mij!!
denk dat ik de rest van de jongens ook wel zover krijg

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:47:
het is een woeste wereld Rob'

leukermeer lijkt me toch wel een plek wat lekker rustig is, we komen daar dan ook voor onze rust neem ik aan? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassAddict op donderdag 29 juni 2006 om 23:06:
leukermeer lijkt me toch wel een plek wat lekker rustig is, we komen daar dan ook voor onze rust neem ik aan?

Tuurlijk! Ik ga ook naar Q-Base voor mn rust.. heerlijk rustgevende muziek toch ?

Uitspraak van BassAddict op donderdag 29 juni 2006 om 23:06:
ey rob je vergeet mij!!

aangepast:P!

Waarschuw beheerder
opzich goed idd.... alleen weet niet of ze zo graag mensen van q-base hebben, ik meende te horen dat ze vorig jaar daar wat moeilijker over deden dan het eerste jaar... hoe zou dat nu komen? :P.....
en als we gaan moet wel weer ff geregeld worden dat de disco daar op de camping op vrijdag open gaat!! was 2 jaar terug helemaal super :D:D haha ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:16:
als we gaan moet wel weer ff geregeld worden dat de disco daar op de camping op vrijdag open gaat!! was 2 jaar terug helemaal super haha ....

Haha die discotheek TOT 13 jaar :P whaha geweldig was dat

Waarschuw beheerder
tot 13 jaar...?? :P liepen anders genoeg gekken rond..... :D en die waren echt geen 13.....

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff dat lijkt mij ook wel wat jah!

Zal het hier ook is ff in de groep gooien!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:58:
Na drie uur na het ontstaan van dit geweldige topic al ff samenvatting wie er zeker heen gaan

Party Addict ©
Boa
Bigster
my style is hardstyle!!!
carl_o
Partyhard DNA
Lizzel
BassAddictlaatste aanpassing 29 juni 2006 23:11

leuk idee

ray en ik gaan ook wel mee!!!

Artiest Solar
Waarschuw beheerder
Hallo Volk! Wat een strak plan zeg! :)

Ik zal het eens even in de "Groep" gooien. Kan me niet voorstellen dat mensen hier niet enthousiast over kunnen zijn.

Ik kan dus waarschijnlijk goedkopere Q-Base kaarten regelen Probleem is alleen dat ik die pas een paar weken voor Q-Base krijg en ik niet weet hoeveel en voor welke prijs.. :S

Maaaaaaaaaaaar... vervoer zal geen probleem zijn want tegen die tijd rijdt ons treintje weer!

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RADZArYSGF1G*xOl4Ab!vdxkZIIcleB5w!P!KoA8wqFI6hslG*VsYdkWNHvsr9YPE2U3qCBth0Hze3jwlmivMA4Koj*J7nZGczzkNo8F!Bo/IMGP1385.JPG?dc=4675526341672316319[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ruub! Mocht het leukermeer moeilijk doen!
je kan je vast nog de stacaravan in afferden herinneren :P
camping klein canada 8 man in een 6 persoons stacaravan is geen probleem!

Maar ik ben helemaal voor dit grandioze plan! En het weekend gekoppeld aan qlubtempo..

met een nog grotere groep krijgen we de schandaligheid int kwadraat!

We gaan geschiedenis schrijven dit jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar geleden was dat erg gezellig!!!
Maar denk niet dat ze op Leukermeer nog mensen toelaten zodra ze door hebben dat weer in combinatie is met Q-base :)
Of hebben jullie al een chalet weten te boeken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ren@te op vrijdag 30 juni 2006 om 18:36:
Maar denk niet dat ze op Leukermeer nog mensen toelaten zodra ze door hebben dat weer in combinatie is met Q-base

De klant is koning toch? :P Het is in het laagseizoen.. kunnen ze ook nog een mooi centje bijverdienen!

Uitspraak van Bart* op vrijdag 30 juni 2006 om 13:55:
Ruub! Mocht het leukermeer moeilijk doen!
je kan je vast nog de stacaravan in afferden herinneren
camping klein canada 8 man in een 6 persoons stacaravan is geen probleem!

Haha ja toen lag ik heeeerlijk in het gangpad te slapen :P :flower:

Als het leukermeer moeilijk doet, gaan we met zn allen daarheen :D :P zoeken we volgend jaar weer een ander vakantiepark om ons te misdragen :9

Nieuwe tussenstand:
verwijderd
Bart*
Nicole!!!
BassAddict
C 2 Tha arlO
verwijderd
verwijderd
my style is hardstyle!!!
Partyhard DNA
verwijderd

Ik heb nog ff wat onderzoek gedaan :P

[img width=773 height=397]http://members.home.nl/robinvandenberg/images/kaartje.jpg[/img]

Dit zijn enkele parken in de buurt, er zijn dr nog veel meer daar.. alleen ik had niet zo n zin om alles op het kaartje te tekenen :P. Als het leukermeer niet wil, dan zijn er nog genoeg opties :D

*edit* het kaartje wil niet op volle grootte afbeelden...
http://members.home.nl/robinvandenberg/images/kaartje.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd als ze ons daar niet willen hebben, dan zit er vast wel iets voor jongeren daar in de buurt ofzo..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 20:13:
Het is in het laagseizoen.. kunnen ze ook nog een mooi centje bijverdienen!

yep! als er zoveel van ons q-base gaande jongeren komen, kunnen ze die camping verder wel dicht gooien en de disco open op vrijdagavond.. dan verdienen ze in 1 weekend meer dan in het hele laag seizoen :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 12:28:
ons treintje weer!

sander, wat kost zo'n ding, als we er nou nog 1 kopen, kunnen we met ze allen :P

Waarschuw beheerder
Ik denk dat we het deze maand wel rond moeten hebben en dat degenen die mee wil het dan wel zeker moeten weten...met boeken enzo.

Het liefst zo snel mogelijk!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja lijkt me ook een strak plan anders zijn we nog te laat :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:16:
opzich goed idd.... alleen weet niet of ze zo graag mensen van q-base hebben, ik meende te horen dat ze vorig jaar daar wat moeilijker over deden dan het eerste jaar... hoe zou dat nu komen? .....
en als we gaan moet wel weer ff geregeld worden dat de disco daar op de camping op vrijdag open gaat!! was 2 jaar terug helemaal super haha ....

Was idd super 2 jaar geleden B) maar vorig jaar heb ik problemen gehad met reserveren. Er werd gemeld dat het vol zat, maar ik geloof daar geen moer van. We zijn vorig jaar uitgeweken naar Klein Canada. Ook prima naar me zin gehad daar. Reservering voor dit jaar is alweer onderweg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassAddict op zaterdag 1 juli 2006 om 10:23:
sander, wat kost zo'n ding, als we er nou nog 1 kopen, kunnen we met ze allen

Alles is te koop! Ghehe... Voor niet al te veel geld heb je al zo'n ding. Maar er zit ongelofelijk veel kwaliteitverschil in! Die van ons is net een tank. Met ruimte voor 9 man!

Schrijf de volgende mensen ook maar in:

verwijderd
O$IE (k)
verwijderd
verwijderd
verwijderd
soe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schrijf mij ook maar in!! :>

Weekendje tot rust komen ben ik wel aan toe ;)

Waarschuw beheerder
Ok ff nieuwe tussenstand :)

verwijderd
verwijderd
Bart*
Nicole!!!
BassAddict
C 2 Tha arlO
verwijderd
my style is hardstyle!!!
Partyhard DNA
verwijderd
inactief
verwijderd
O$IE (k)
verwijderd
verwijderd
verwijderd
soe
Chill-ko

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 13:00:
Alles is te koop! Ghehe... Voor niet al te veel geld heb je al zo'n ding. Maar er zit ongelofelijk veel kwaliteitverschil in! Die van ons is net een tank. Met ruimte voor 9 man!

Ik wil ook zo n stoere tank B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hiederbos gek, weetje hoe dik je daar karpers en paling kan vangen! :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:28:
Ik wil ook zo n stoere tank laatste aanpassing 4 juli 2006 18:33

Met een waterpistool op dak? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 23:23:
Met een waterpistool op dak?

Dat is helemaal stoer! Dan kun je voorbijgangers nat spuiten om af te koelen van de hitte :P heel sociaal toch o:)

Uitspraak van BassAddict op zaterdag 1 juli 2006 om 10:23:
yep! als er zoveel van ons q-base gaande jongeren komen, kunnen ze die camping verder wel dicht gooien en de disco open op vrijdagavond.. dan verdienen ze in 1 weekend meer dan in het hele laag seizoen

Voor 1 weekend het Beukermeer. We plakken wel ff een B over de L O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan ook! :cheer:
Waarschuw beheerder
mooie thuis wedstrijds jongens,,ongeveer 10 min rijden,,heb nu er nu al zin in.........

Waarschuw beheerder
Zoals eerder gezegd heb ik kaarten voor Q-Base in de aanbieding. Gezien het succes van vorig jaar kan ik ze helaas niet weer zo goedkoop inkopen maar nog altijd een stuk voordeliger aanbieden dan de huidige verkoopprijs. Inclusief verzending en fee zit je bij ticketonline op €47,- per kaart! Bij mij zijn ze €40,-. Inclusie verzendkosten dan.

Als je interesse hebt, wees dan snel want er is heel veel vraag naar. Wie het eerste betaald, wie het eerste maalt.

Q-Base = :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 10:14:
Zoals eerder gezegd heb ik kaarten voor Q-Base in de aanbieding. Gezien het succes van vorig jaar kan ik ze helaas niet weer zo goedkoop inkopen maar nog altijd een stuk voordeliger aanbieden dan de huidige verkoopprijs. Inclusief verzending en fee zit je bij ticketonline op €47,- per kaart! Bij mij zijn ze €40,-. Inclusie verzendkosten dan.

Als je interesse hebt, wees dan snel want er is heel veel vraag naar. Wie het eerste betaald, wie het eerste maalt.

:O mijn kaartje lag eergister op de deurmat :D
Waarschuw beheerder
als het goed is nog 5 man

Waarschuw beheerder
ik stel voor dat iedereen nou huisjes gaat reserveren, anders is het park straks vol. Er kan gewoon gereserveerd worden.
Waarschuw beheerder
wij zitten met 12 man in CENTER PARCS HET HEIDERBOS
voor 90 pp voor een heel weekend is ook niet al te veel
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het in de groep gegooid...hoop dat ze t wat vinden..lijkt mij wel heel leuk en gezelliee..zag dat er nie zo heel veel huisjes meer vrij waren..hoop echt dat ze meewillen..tis ook nie eens duur jah..duimen jullie ff voor me :P
Waarschuw beheerder
Hoe lang is dat weekend dan van vrijdag of vanaf zaterdag tot zondag voor +- €125??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
staat allemaal op de site...www.leukermeer.nl
en voor 6 pers. incl. schoonmaak is het 180 euro en dan van vrijdag 15 uur tot maandag 10 uur..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze na wat acties van twee jaar geleden wat moeilijker doen met het reseveren van stacaravans :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z-EV op vrijdag 14 juli 2006 om 09:48:
Ik denk dat ze na wat acties van twee jaar geleden wat moeilijker doen met het reseveren van stacaravans

Valt mee hoor.. wij hebben al gereserveerd
Waarschuw beheerder
donateur
je kan online reserveren...hoe kunnen ze dan moeilijk doen??
niet dusz lijkt mij..
Waarschuw beheerder
donateur
jaja...waarschijnlijk gaan wij ook heen!!yeahhhh...men zusje en haar vriend vonden t een leuk idee...nu ff kijken of er nog mensen meewillen..anders word t beetje te duur..

maarruhh...hoe gaan jullie naar q-base dan..gaan we dan ff bus regelen ofzo???lijkt me niet dat iemand wil rijden tog :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op vrijdag 14 juli 2006 om 17:26:
maarruhh...hoe gaan jullie naar q-base dan..gaan we dan ff bus regelen ofzo???lijkt me niet dat iemand wil rijden tog

Als je ff teruggelezen had :flower:

...dan wist je dat we een bus gaan regelen als er genoeg mensen zijn. Als er niet genoeg mensen zijn proberen we grote taxibusjes ofzo
Waarschuw beheerder
Ja een bus vanaf daar zou ideaal zijn..
Ook kunnen we wel taxi's regelen denk ik, het is maar 15 minuten rijden ofzo.. misschien willen ze wel een pendelbus van q-base langs de campings laten rijden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 18:48:
Als je ff teruggelezen had

solly :P:P

maar komt vast wel goed..ik weet het hopelijk volgende week..waren niet zo heel veel huisjes meer vrij wil dan zo snel mogelijk boeken..welke huisjes zitten jullie??dan moet ik daar dusz ver vanaf zitten :P haha..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op vrijdag 14 juli 2006 om 17:26:
jaja...waarschijnlijk gaan wij ook heen!!

Ik waarscheinlijk ook met me broer en nogeen paar vrienden..
nog even overleggen maar zal wel naar Leukermeer worden :)
want ik heb geen zin om zondag ochtend nog 4½ uur in de trein te zitten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 14:00:
Valt mee hoor.. wij hebben al gereserveerd

B) word gekkenhuis :P ...Het word een mooi feestje verwacht ik :)
Waarschuw beheerder
gereserveerd:-D
Waarschuw beheerder
Welke huisjes nummers hebbenjullie allemaal dan??
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet t volgende week..maar denk dat t wel doorgaat..heb er zin in!!word 1 groot en gezellig feest daar..:D
Waarschuw beheerder
het wordt een beetje stil,zo komt het park nooit vol

Waarschuw beheerder
We moeten nou ff gaan kijken wie er allemaal gereserveerd heeft en hoeveel personen we in totaal hebben. Dan kunnen marc en ik gaan kijken wat voor vervoer we gaan regelen van Beukermeer naar Q-Beest ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:24:
We moeten nou ff gaan kijken wie er allemaal gereserveerd heeft en hoeveel personen we in totaal hebben.

wij hebben ook gereserveerd! :cheer: wij gaan met 6personen :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 19:54:
wij hebben ook gereserveerd! wij gaan met 6personen

ok! Ik geloof dat wij met 9 pers. zijn

das al 15

Waarschuw beheerder
donateur
Ow een bus hebben we zo vol! :cheer:
Waarschuw beheerder
en wij zijn met zijn 5en
Waarschuw beheerder
20 man dus
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet zaterdag of wij heengaan..laat het wel ff weten..want dan willen wij natuurlijk ook wel mee met de bus..tenminste als de tijden overeenkomen met wat wij in gedachten hebben..maar komt vast wel goed..
Waarschuw beheerder
donateur
wel veel luitjes uit het noorden by the way..:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op dinsdag 18 juli 2006 om 21:20:
tenminste als de tijden overeenkomen met wat wij in gedachten hebben..maar komt vast wel goed..

van het begin tot het eind toch?
Waarschuw beheerder
donateur
pff..uhh tot 8 uur??hihi..wel van het begin..maar einde denk nie dat ik dat red..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net ook gereserveerd. Tot nu toe ben ik de enige van de groep die naar Q Base gaat maar dit scheelt me een hoop gezeur met vervoer van en naar Q Base. We hebben auto bij ons dus ik word weggebracht en opgehaald wanneer ik wil. B) Heb net geboekt en kaartje besteld dus ik ben er klaar voor. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op dinsdag 18 juli 2006 om 21:53:
pff..uhh tot 8 uur??hihi..wel van het begin..maar einde denk nie dat ik dat red..

dat moeten we wel in de gaten houden als er iets geregeld wordt..
wij willen namelijk wel van het begin tot het einde...

Waarschuw beheerder
Wij hadden ook van begin tot eind in gedachten! lekker lang doorgaan :D

Of nou ja begin.. rond 5 uur heen ofzo.. om 4 uur is er toch nog geen kip en dan kun je van te voren nog wat voedsel naar binnen werken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 18 juli 2006 om 22:00:
Tot nu toe ben ik de enige van de groep die naar Q Base gaat

ga je dan alleen in een chalet bianca??

ik snap dat jullie dat moeten weten..zodra ik alles weet zal ik het gelijk hier neerzetten en tjah als jullie al geregeld hebben dan..dan zien we wel..komt vast wel goed!!denk dat de meeste wel tot eind willen..kan ook altijd met taxi terug

Waarschuw beheerder
donateur
Ga liever wat later weg en dan tot het einde blijven, dan vanaf het begin er zijn en eerder weg gaan :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op woensdag 19 juli 2006 om 13:52:
ga je dan alleen in een chalet bianca??

:nee: ik ga er met vrienden heen maar van dat groepje ben ik de enige die naar Q Base gaat. Misschien dat een van die jongens wel meegaat maar ik reken er niet op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op dinsdag 18 juli 2006 om 21:08:
20 man dus

+ nog 5 of 6.. maar ligt eraan of ik vrij kan krijgen..
en anders meld ik me gewoon een weekend ziek :D

Waarschuw beheerder
Het lijkt erop dat we wel een touring car vol gaan krijgen :D

Zo relaxt.. hoeft niemand te rijden!
Waarschuw beheerder
donateur
Hebben jullie enig idee hoe laat de bus vanaf de camping vertrekt? Misschien wil een vriendin van mij nog mee. ;)

Waarschuw beheerder
Mij lijkt 17:00 a 17:30 vertrekken en 8:15 weer terug een goed plan! Maarja ik ben niet de enige in de bus, dus we moeten even overleggen
Waarschuw beheerder
als we met een bus gaan.. Ik wil wel tot het einde blijven..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat komt wel goed dacht ik zo ;)
Waarschuw beheerder
donateur
GVD...heb ik van de week gereserveerd. De internet site gaf nog een hoop rode huisjes aan alsin die zijn nog vrij. Moet zelfs mijn betaling al voor 1 augustus in orde hebben krijg ik vandaag een mail dat ze de reservering niet kunnen bevestigen omdat ze volgeboekt zouden zijn. :| :vaag: :[
Waarschuw beheerder
donateur
dat zou wel kut zijn bianca..maar groene huisjes zijn tog nog vrij?
Waarschuw beheerder
donateur
hmzz..net ff snel gekeken je kan nie meer boeken alles is vol..wel apart van de week waren er nog genoeg vrij..zelfs kampeerplaatsen is nie veel meer vrij..das wel balen..had er net zo'n zin in..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op donderdag 20 juli 2006 om 20:56:
maar groene huisjes zijn tog nog vrij?

:jaja: groene (of rode, kweet het niet meer) zouden nog vrij zijn. Waarom laten ze je dan in godesnaam zelf een huisje kiezen? Op die manier krijg ik het gevoel dat er nog plek is.

Sukkels! :[

Weet iemand in de buurt nog een betaalbare camping? Center Parks is me te duur. Is 2x zo duur als wat ik hier gereserveerd had.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 20 juli 2006 om 21:22:
Weet iemand in de buurt nog een betaalbare camping? Center Parks is me te duur. Is 2x zo duur als wat ik hier gereserveerd had.

www.kleincanada.nl

Kost € 120,- per caravan per weekend. Kunnen 6 personen in.

Ik ben hier vorig jaar ook geweest en dit jaar is de reservering ook al weer rond. Ligt op 10/15 min. van Q-Base.
Waarschuw beheerder
donateur
had ff gekeken op de site...is idd wel leuk..misschien dan daar maar heen..:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 20 juli 2006 om 20:02:
GVD...heb ik van de week gereserveerd. De internet site gaf nog een hoop rode huisjes aan alsin die zijn nog vrij. Moet zelfs mijn betaling al voor 1 augustus in orde hebben krijg ik vandaag een mail dat ze de reservering niet kunnen bevestigen

dan was ik zeker net op tijd
Waarschuw beheerder
donateur
kj dan..t gaat door!!volgende week ff boeken..:d
Waarschuw beheerder
donateur
En mochten we geen bus vol krijgen!
Ik ga niet rijden naar q-base :D:D

Dit word wel een geslaagd outdooractiviteit:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippie3000 op vrijdag 21 juli 2006 om 09:22:
Kost € 120,- per caravan per weekend. Kunnen 6 personen in.

Ik ben hier vorig jaar ook geweest en dit jaar is de reservering ook al weer rond. Ligt op 10/15 min. van Q-Base.

KLEIN CANADA is zo homofiel!
je kunt je daar nog niet eens aftrekken op toilet!
wat eenhoeren caravans! :D

wel gelachen overigens! met 8 man in een kleine caravan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah maar je moet tog wat als leukermeer vol zit bart..en ik kan me tog nie aftrekken..dusz dat boeit niet..:P:P als je maar lol hebt!!!en q-base word super dusz..als je maar ken slapen :P:P en t was ook vast niet de bedoeling dat je met 8 man in zo'n caravan ging slapen he ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippie3000 op vrijdag 21 juli 2006 om 09:22:
www.kleincanada.nl

Thanks! Heb gekeken maar vond het niet echt super. Heb inmiddels al wat anders gevonden en geboekt. Dit keer was de resevering meteen definitief. 8) Maar bedankt voor de tip. :flower:

Waarschuw beheerder
Zo ons huisje is geboekt!!

Je moet wel liegen dat je geen festival ganger bent want anders laten ze je gewoon niet toe!!

BassAddict
mike -d
Davitos!
my style is hardstyle!!!
Boa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waar heb je geboekt dan..wel bij leukermeer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:10:
Je moet wel liegen dat je geen festival ganger bent want anders laten ze je gewoon niet toe!!

hehe :P nee ik kom hier 4 dagen lekker rusten meneer B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:10:

Kan ik me iets bij voorstellen. De "normale" vakantiegangers met kinderen zitten niet te wachten op jeugd die gaat stappen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 24 juli 2006 om 00:58:
Kan ik me iets bij voorstellen. De "normale" vakantiegangers met kinderen zitten niet te wachten op jeugd die gaat stappen.

Twee jaar geleden hoorde je uit bijna elke chalet hardstyle / hardcore :P! Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 12:15:
Twee jaar geleden hoorde je uit bijna elke chalet hardstyle / hardcore ! Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken

Dit jaar trappen we af met EEN LIEF KLEIN KONIJNTJE.. verder heb ik nog wel wat partyraiser op cd..

HOW MUCH CAN YOU TAKE?
Waarschuw beheerder
denk dat ik ook richring klein canada ga leukermeer ist voll!!! andere suggesties behalve t zeer kleine klein canada??¿ was wel gezzelig daar vorig jaar maar zeeeeer krap idd.......

Waarschuw beheerder
is klein canada ver van leukermeer? anders kunnen we misschien beter de bus ook daarlangs sturen..

hangt dr ff vanaf hoeveel mensen daar zitten natuurlijk

Uitspraak van Bart* op maandag 24 juli 2006 om 18:45:
HOW MUCH CAN YOU TAKE?

HOW MUCH CAN LEUKERMEER TAKE?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
k ga straks naar men zusje en dan ff wat leuks boeken..ff kijken of t idd klein canada wordt...k zal ook wel ff kijken of t ver rijden is van leukermeer naar klein canada..agh anders moeten we zelf maar zien hoe we er komen hoor..je kan niet voor iedereen iets regelen..maar wel aardig dat je daar aan denkt ;)

Waarschuw beheerder
Yeah!! Call we hebben geboekt!
kheb der nu al zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 12:15:
Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken

Denk dat de ouders daar niet op zitten te wachten. Zij houden hun kinderen liever weg bij die hakkende pillenslikkers. :P

Op Q Beach ook een keer gezien. Dat jochie mocht van zijn moeder ook naar een feestje. Dat kind hakkuh joh. Erg leuk. 8)

Uitspraak van mAuSziE :xtc: op maandag 24 juli 2006 om 18:53:
andere suggesties behalve t zeer kleine klein canada??¿

Klein Canada doet zijn naam wel eer aan. :X :X Ik heb geboekt in Baarlo, bij Berckhout ofzo. Kan het vanavond wel even voor je opzoeken. Qua prijsklasse hetzelfde als Leukermeer. Kom nu met 6 pers. uit op 32 euro pp.
Waarschuw beheerder
donateur
agh boeiuhh dat t klein is..klein kan ook gezellig zijn..:P

en wij hebben gewoon 3 slaapkamers..hoeft niemand in de kamer te slapen..als je maar gezellie hebt..en dit moet ook lekker dichtbij zijn heb er zin in!!!

maar eerst nog decibel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 23:52:
is klein canada ver van leukermeer? anders kunnen we misschien beter de bus ook daarlangs sturen..

Is 5 minuten rijden vanaf KC naar LM. Maar wij gaan iig zelf met de auto, maar wie weet zijn er mensen die ook met de bus mee willen?!

KC is idd klein, maar vorig jaar heb ik het prima naar me zin gehad daar. Zelfs de vaste campinggasten kwamen bij ons bier drinken, haha.
En het zwembad is ook stukken beter dan in LM.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn bevestiging binnengekregen. Meteen maar even betalen weten we zeker dat het goed zit. Wij zitten in De Berckt in Baarlo. Iemand ervaring mee?

Waarschuw beheerder
donateur
:@ Grrr hebben wij weer! we hadden gereserveerd voor leukermeer, geld overgemaakt. krijgen we nu opeens te horen dat het niet was doorgekomen en leukermeer nu vol zit :S vage boel:| we hadden zelfs kontakt gehad met die gast via mail! :( en een aantal van onze groep hebben al de kaarten voor Q-base binnen.

wij moeten dus ook wat anders zoeken :( baal er echt van!

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 25 juli 2006 om 20:19:
Wij zitten in De Berckt in Baarlo

Hoe ver is dat van q-base af dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klein canada..dat was nog niet vol..6 persoons stacaravan 200 euro..en das dichtbij q-base..hebben wij ook geboekt :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja zaten wij zelf ook al over te denken :yes: maar geloof dat ze nog meerder opties hebben.we zien wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 11:17:
Grrr hebben wij weer! we hadden gereserveerd voor leukermeer, geld overgemaakt. krijgen we nu opeens te horen dat het niet was doorgekomen en leukermeer nu vol zit

Had ik ook, had alleen nog niet betaald. Stelletje hufters. :X

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 11:17:
Hoe ver is dat van q-base af dan?

Weet ik niet, ligt in het plaatsje Baarlo. Op zich wel dicht tegen de grens geloof ik. Is wel zelfde prijsklasse als het Leukermeer. www.deberckt.nl.

Waarschuw beheerder
baarlo ligt 35 kilometer van q-base, 49 min rijden volgens map24.nl

klein canada is 18 km van q-base, 33 min rijden..

allemaal vrij dicht in de buurt dus, we moeten nou maar eens gaan kijken wie er allemaal mee willen in de bus, en welke camping ze staan. Dan kunnen marc en ik kijken of een touringcar een beetje betaalbaar is :-)
Waarschuw beheerder
donateur
klein canada is maar klein kwartiertje rijden vanaf q-base..volgens routenet..denkt dat dat wel klopt..maar wij regelen zelf wel vervoer..:P

Waarschuw beheerder
map24.nl rekent met 45km autootjes denk ik :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 29 juli 2006 om 12:52:
Had ik ook, had alleen nog niet betaald. Stelletje hufters.

nou idd :/ slaat helemaal nergens op! (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:13:
map24.nl rekent met 45km autootjes denk ik

haha..jah denk t ook..:P
gaan jullie ook naar decibel??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:44:
nou idd slaat helemaal nergens op!

Nee snap niet waarom je dan op hun site zelf mag kiezen welk huisje je wil. Doordat er nog zoveel groene (vrije) huisjes waren dacht ik dat het geregeld was. En toen kreeg ik een mail dat ze vol zaten. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Precies! eikels :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gaan er nog meer mensen naar klein canada????

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wij wel. gaan zondag bespreken hebben nog een paar andere opties als klein canada. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ga gewoon gezellie naar klein canada...bouwen we daar ff een gezelliee feestje op vrijdagavonds ofzo..:P
allemaal mensies uit t noorden dan..wel gezellie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 29 juli 2006 om 19:55:
En toen kreeg ik een mail dat ze vol zaten.

ach ze willen gewoon geen jongeren in dat weekend denk ik... bang dat het tafereel van twee jaar terug zich herhaald :P

Uitspraak van Wendie op zaterdag 29 juli 2006 om 19:50:

Ik wel :D
Uitspraak van Wendie op zaterdag 29 juli 2006 om 21:01:
ga gewoon gezellie naar klein canada...bouwen we daar ff een gezelliee feestje op vrijdagavonds ofzo..:P
allemaal mensies uit t noorden dan..wel gezellie..

Wij hebben ook nog steeds geen bevestiging :S De betaling hebben we half juli al gedaan. Wij zullen ook wel afgescheept worden met de mededeling "het park is vol" :S Dus misschien boeken wij ook nog wel op klein canada :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boa is ook bezig met klein Canada nu, omdat ze wel moeilijk deden bij leukermeer..

Waarschuw beheerder
donateur
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada :yes: :D
F*ck leukermeer! :P :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 19:48:
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada
F*ck leukermeer!

Zullen we maar dat gelijk het topic-titel veranderen in: Q-Base Klein Canada ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :D

Waarschuw beheerder
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada

al geregeld dan Alice? :)
wij hadden ook de betaling gedaan bij 't Leukermeer,
maar moesten nu een mail sturen met de naam + geboortedatum van de personen die geboekt hadden.
nog geen reactie,
dus ik vrees voor t ergste.

Alice nog zwemmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee wij hebben het nog niet geregeld. Moet wel ff snel gebeuren :yes:

ja wij kregen ook helemaal geen reactie meer van hun totdat we betaald hadden toen kregen we een mail dat het overboekt was :S maar jullie hebben toch al betaald?

Ik moet bijna elke dag werken maar als 't mooi weer is op mijn vrije dag kunnen we wel weer gaan zwemmen ja :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:12:
maar jullie hebben toch al betaald?

ja, maar nu willen ze dus al onze geboortedatums hebben :S
ziet er NIET goed uit!

Waarschuw beheerder
donateur
:( nee idd! echt vaag :yes: hopen dat het goed komt voor jullie!
Waarschuw beheerder
donateur
F*ck leukermeer!

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:55:
ja, maar nu willen ze dus al onze geboortedatums hebben
ziet er NIET goed uit!

Waar ik nu geboekt heb moet ik ook een lijst invullen met wie er precies komen. Dus misschien is het daarvoor? Hoop dat het goed komt.
Waarschuw beheerder
het zit niet vol ze willen alleen geen mensen die naar q-base gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papa Pitstyle op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:57:
center parcs is een goede optie,hele weekend plezier

center parcs is idd goede optie.. betaal je wat meer.. maar is in feite net zo ver als leukermeer..

bovendien zit heel de crew van Qdance ook op CP..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papa Pitstyle op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:57:
center parcs is een goede optie,hele weekend plezier

Daar heb ik naar gekeken maar ik schrok me dood toen ik die prijzen zag.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:18:
bovendien zit heel de crew van Qdance ook op CP..

Zitten de DJ's daar ook? O:) :kwijl: :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 22:11:
Dus misschien boeken wij ook nog wel op klein canada laatste aanpassing 29 juli 2006 22:12

gesjellieee :P:P

ik moest alleen bij klein canada ook men leeftijd zeggen..weet nie waarom..??hopelijk komt leukermeer nog goed..en anders komen jullie ook gezellie naar klein canada..zou wel de leeftijd van de oudste zeggen die meegaat ;)

k heb alleen nog geen bevestiging van ze gehad..en heb vorige week dinsdag al geboekt ga ze morgen maar even bellen..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 22:11:

Ik wel

gezellie..wij ook :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik had totaal geen problemen bij de nieuwe camping. Kreeg 2 dagen later al meteen bevestiging binnen en het geld is overgemaakt dus een knappe jongen die mij van die camping afkrijgt. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ja CP vonden wij ook wat aan de prijzige kant ja! :yes: Klein canada vind ik ook wel een goede optie :D

Waarschuw beheerder
donateur
anders heb ik nog wel wat stukken gras in mn tuin over :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:05:
anders heb ik nog wel wat stukken gras in mn tuin over

Kon je dat niet eerder zeggen, had me geld gescheeld. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:05:
anders heb ik nog wel wat stukken gras in mn tuin over

Joehoe! ook goed! allemaal tentje mee :yes: :D
Waarschuw beheerder
Mensen!

Ben met de eerste Q-Base ook met een hele groep naar Leukermeer geweest! Echt een leuke tijd gehad daar!

Echter: Pas op met wat je hier op het forum post over leukermeer! Destijds een hele boel geziek gehad met de beheerder, hij had namelijk het topic gelezen wat hierover geopend was, en daarin stonden wat leuke opmerkingen over hoe los het daar wel niet zou gaan... en ik werd dus gebeld door hem , ik had namelijk 2 van die caravans gereserveerd... Verder is het wel goed te doen daar! Als de beheerder het zat is gooit ie gewoon de stroom van de caravan af... maar als je 2 caravans hebt is het alleen een kwestie van het bier en de radio verplaatsen :D

Verder is er heel wat gedonder geweest om de borg terug te krijgen...

dit was destijds het topic:
https://partyflock.nl/topic/701597

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:07:
Kon je dat niet eerder zeggen, had me geld gescheeld.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:08:
Joehoe! ook goed! allemaal tentje mee :yes:

mijn tuin is wel van edelgras.. dus een plaatsje is exclusief :P

haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerald op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:08:
Pas op met wat je hier op het forum post over leukermeer! Destijds een hele boel geziek gehad met de beheerder, hij had namelijk het topic gelezen wat hierover geopend was

Okee duidelijk. Voor de beheerder:

Je kan mijn rug op met die k*tcamping van je. Eerst de mensen het idee geven dat er nog genoeg plek is en dan vervolgens zeggen dat het vol is. Ik zal er in elk geval nooit meer proberen te boeken. (n)

Sorry moest ik even kwijt. O:)

Uitspraak van Gerald op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:08:
Als de beheerder het zat is gooit ie gewoon de stroom van de caravan af... maar als je 2 caravans hebt is het alleen een kwestie van het bier en de radio verplaatsen

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:13:
dus een plaatsje is exclusief

Pff, je mag al blij zijn dat ik uberhaupt in je tuin wil kamperen. Er zijn mensen die doen daar een moord voor hoor. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:13:
Pff, je mag al blij zijn dat ik uberhaupt in je tuin wil kamperen. Er zijn mensen die doen daar een moord voor hoor. :lol:

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan mijn rug op met die k*tcamping van je. Eerst de mensen het idee geven dat er nog genoeg plek is en dan vervolgens zeggen dat het vol is. Ik zal er in elk geval nooit meer proberen te boeken.

heb hier niks meer aan toe te voegen! (Y) :looser:

Pff, je mag al blij zijn dat ik uberhaupt in je tuin wil kamperen. Er zijn mensen die doen daar een moord voor hoor.

hahaha :D
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:25:
heb hier niks meer aan toe te voegen!

Kan je nagaan, hield me nog in. :X Misschien moet ik maar een dreigmailtje sturen. O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
We gaan gewoon langs leukermeer na afloop van Q-base :P parkeren de auto's op het terrein, kofferbak open,Muziek op z'n hardst en afteren!! :O :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we gaan gewoon zijn huisjes de lucht in blazen zo dat hij volgend jaar zich geen zorgen meer hoeft te maken over ons
die vent discrimineerd ons gewoon
maar hij loopt veel inkomsten mis zo zijn loss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van multistyle op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:21:
maar hij loopt veel inkomsten mis zo zijn loss

Nou dat weet ik niet. De gezinnen hebben nou eenmaal geen zin in drukke jongeren. Ze moeten niet bekend gaan staan als een jongerencamping want dan komen de gezinnen niet meer. En dat is hun grootste inkomen. ;) Op jeugd zitten campings toch nooit te wachten, veroorzaakt 9 van de 10 keer toch alleen maar overlast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:03:
Nou dat weet ik niet. De gezinnen hebben nou eenmaal geen zin in drukke jongeren. Ze moeten niet bekend gaan staan als een jongerencamping want dan komen de gezinnen niet meer. En dat is hun grootste inkomen. Op jeugd zitten campings toch nooit te wachten, veroorzaakt 9 van de 10 keer toch alleen maar overlast

helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
net klein canada gebeld..had tog echt gereserveerd..sta er wel in..maar is nix meegedaan..vaag weer..moet afwachten tot t weekend als ik dan nog nix binnenheb moet ik weer bellen..neem aan dat alles goedkomt dan maar..:D moet gewoon!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat weet ik niet. De gezinnen hebben nou eenmaal geen zin in drukke jongeren. Ze moeten niet bekend gaan staan als een jongerencamping want dan komen de gezinnen niet meer. En dat is hun grootste inkomen. Op jeugd zitten campings toch nooit te wachten, veroorzaakt 9 van de 10 keer toch alleen maar overlast.

ben ik het ook wel mee eens ja. maar de manier waarop die eigenaar dit allemaal doet gaat helemaal nergens over(n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 10:43:
maar de manier waarop die eigenaar dit allemaal doet gaat helemaal nergens over

Heb nooit gezegd dat ik het daarmee eens was. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 augustus 2006 om 10:47:
Heb nooit gezegd dat ik het daarmee eens was.

nee zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt :D

ik begrijp die eigenaar donders goed :yes: alleen hij moet niet degene die gereserveerd hebben in de waan laten zitten dat het voor elkaar is, en vervolgens nadat je het geld over hebt gemaakt een mail sturen dat het vol is.
dat geld hebben we nog steeds niet terug trouwens :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 10:56:
dat geld hebben we nog steeds niet terug trouwens

ook zoiets belachelijks.
ik ben het er echt niet mee eens hoe hij zijn 'klanten' behandeld..
weet niet hoe het met onze reservering zit,
Johan heeft bij dit feest de organisatie in handen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:14:
ook zoiets belachelijks

ja ronald heeft er gister wéér achteraan moeten bellen en ze zouden het vandaag terug storten. ben benieuwd!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:14:
weet niet hoe het met onze reservering zit,
Johan heeft bij dit feest de organisatie in handen.

hoop dat het gelukt is bij jullie, maar wel heel vreemd dat er niet meer gereageerd is op jullie mail :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:18:
ze zouden het vandaag terug storten

idioot. als ze toch doorgeven dat ze geen plek meer hebben,
wat geeft hun het dan voor recht om jullie geld zo lang te houden.
ze moeten hun zaakjes dan toch ook afhandelen?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:18:
maar wel heel vreemd dat er niet meer gereageerd is op jullie mail

geboortedatums hadden ze nodig..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:27:
geboortedatums hadden ze nodig..

ja maar dat ze daarna niet meer gereageerd hebben is wel vaag.

trouwens heeft iemand al de defqon dvd gekregen bij de Q-base kaarten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:31:
trouwens heeft iemand al de defqon dvd gekregen bij de Q-base kaarten?

Qbase kaart in huis.. Defqon DVD nog niet.
werd nagestuurd dacht ik ook,
maar hoe lang dat gaat duren?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de kaarten ook al :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 11:39:
maar hoe lang dat gaat duren?

dat weet ik ook niet!
Waarschuw beheerder
uhm klein canada.. dan komt afferden ook ff langs tetteren.. dan vieren wij dat feestje gezellig even mee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oogsnoep op woensdag 2 augustus 2006 om 15:49:
afferden

:bloos: heb op je profiel moeten checken wat dit was..
prima dan, woonplaats :)

Uitspraak van oogsnoep op woensdag 2 augustus 2006 om 15:49:
dan vieren wij dat feestje gezellig even mee..

dat is zeker mogelijk! :cheer:
Waarschuw beheerder
Weekendje Center Parcs :)

De rest van het weekend lekker chillen in CP voor 90 euro vind ik qua prijs wel meevallen hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
weekendje op klein canada kost 33 euro..en das ook voor een heel weekend..wel wat kleiner natuurlijk maar kaartje en de rest eten etc.. komt er ook nog bij..word met elkaar een duur weekend al.
Waarschuw beheerder
Nou dat weet ik niet. De gezinnen hebben nou eenmaal geen zin in drukke jongeren. Ze moeten niet bekend gaan staan als een jongerencamping want dan komen de gezinnen niet meer. En dat is hun grootste inkomen. Op jeugd zitten campings toch nooit te wachten, veroorzaakt 9 van de 10 keer toch alleen maar overlast.

ik dacht dat ik niet meer tot de jongeren behorden met mijn 30 :-)) alleen mijn gedrag nog :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van multistyle op woensdag 2 augustus 2006 om 19:40:
ik dacht dat ik niet meer tot de jongeren behorden met mijn 30 ) alleen mijn gedrag nog

me 2 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Winneke op woensdag 2 augustus 2006 om 19:10:
De rest van het weekend lekker chillen in CP voor 90 euro vind ik qua prijs wel meevallen hoor!

Uitspraak van Wendie op woensdag 2 augustus 2006 om 19:33:
weekendje op klein canada kost 33 euro..en das ook voor een heel weekend

Helemaal mee eens. Vind 32 euro wel genoeg. Komt ook nog een kaartje bij voor 45 euro en wij gaan zaterdag nog naar Walibi in Duitsland. En dan moet je ook nog geld meenemen voor eten & drinken dus ik vind het allemaal al duur genoeg. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 augustus 2006 om 22:00:
dus ik vind het allemaal al duur genoeg. ;)

ik ook hoor Bianca!
tja.. als we één keer in het jaar een feest hadden :S
maar we hebben minstens één keer in de maand een feest..

:o :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd. En hoe meer geld ik aan 1 feest opmaak hoe minder er overblijft voor de rest. Waarom zou ik 90 euro uitgeven voor de naam CP terwijl een kleine net zo gezellig kan zijn. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 3 augustus 2006 om 00:04:
Waarom zou ik 90 euro uitgeven voor de naam CP terwijl een kleine net zo gezellig kan zijn

feest maken doe je gewoon met de juiste personen,
dat ligt niet aan de plaats waar je feest.. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 09:09:
feest maken doe je gewoon met de juiste personen,
dat ligt niet aan de plaats waar je feest.. laatste aanpassing 3 augustus 2006 09:09

helemaal mee eens..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 3 augustus 2006 om 00:04:
Ja idd. En hoe meer geld ik aan 1 feest opmaak hoe minder er overblijft voor de rest. Waarom zou ik 90 euro uitgeven voor de naam CP terwijl een kleine net zo gezellig kan zijn.

Omdat het stuk comfortabeler is :)
Als je het geld er voor hebt.... waarom niet he?
Waarschuw beheerder
Weekendje geboekt in Klein Canada.. Van vrijdag t/m maandag voor 90 euro! Zo heeeeel bijzonder is dat park van CP nou ook weer niet... op het zwembad na dan natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Winneke op donderdag 3 augustus 2006 om 13:15:
Omdat het stuk comfortabeler is
Als je het geld er voor hebt.... waarom niet he?

Zie niet in waarom CP beter is dan waar ik nu geboekt heb. Voor mij hoeft die luxe allemaal niet hoor. Zolang het maar schoon is en er een bed staat vind ik het prima. Het park boeit me niet zo, het is maar een weekend en leuke dingen doe ik wel buiten het park. ;) Maar goed, ieder zijn smaak. :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat nog gezellig worden op KC..:P:P
Waarschuw beheerder
Dat wordt vrijdag avond als het lekker weer is een camping party houden daar! draaitafels mee, boxen erbij... :D

Denk alleen dat dat niet in dank afgenomen zal worden door de camping
Waarschuw beheerder
donateur
moeten wel klein beetje rekening met onze mede-kampeerders houden..anders morgen we volgend jaar nie meer komen..net zoals op leukermeer nu gebeurd..;)

gezellig maken kan ook zonder teveel lawaai..:d
zou zonde zijn als je er vrijdagavond al word afgeknikkerd..heb je geen slaapplek voor zaterdag haha..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op donderdag 3 augustus 2006 om 16:13:
moeten wel klein beetje rekening met onze mede-kampeerders houden..anders morgen we volgend jaar nie meer komen..net zoals op

Is ook weer zo, maar die slaapplek is meer voor zondag morgen/middag na het feest... Zaterdagavond sta je als het goed is te feesten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Winneke op donderdag 3 augustus 2006 om 13:15:
Omdat het stuk comfortabeler is

Thuis in bed dat is pas comfortabel..
als we daar nog gaan aankomen.. want moete ook weer voetballe zondag ochtend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Super ik op donderdag 3 augustus 2006 om 16:25:
zondag morgen/middag na het feest.

jah dat bedoelde ik ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar hebben we in de campingkroeg van KC op vrijdagavond gezeten. Gezellig met de vaste campinggasten bier gedronken en een heerlijk muziekje á la André Hazes en Jan Smit ;P Kunnen we ook gaan zitten met z'n allen, misschien kan iemand nog een leuk CD'tje meenemen die ze daar willen draaien 8)
Waarschuw beheerder
donateur
das wel een leuk idee..ff tijd afspreken komt t vast wel goed..:D
Waarschuw beheerder
heeft iemand al iets gehoord van zijn haar boeking op KC¿?
en wie gaan er allemaal heen wij hebben ook 3 huisjes gevuld met apeldoorners...... :P
Waarschuw beheerder
donateur
k heb vanmdidag weer gebeld..stond nog steeds nix in..nu moest ik nog een x via internet boeken..ze vroeg of we allemaal boven de 21 waren..ze zou het uitprinten want ik stond wel in de computer aangezien ik vorige week ook al had gereserveerd..maar jah..nu via internet nog een x gedaan..lijkt me dat het nu goed komt!!

Waarschuw beheerder
Mierenneukermeer is waardeloze club!

Eerst reserveren zonder problemen, leuk met huisje uitzoeken enzo... Meteen een email dat er even betaald dient te worden voor een bepaalde data en vervolgens hoor je niks.... Na betaald te hebben hoor je niks! Gebeld, oh ja ik zie uw naam hier wel staan maar hij is er niet door gekomen..... en ehhh het park zit nu vol. GVD, domme doos!

Nou doe me dat geld dan maar snel terug, bijna 2 weken later eindelijk na 3 keer bellen het geld terug gekregen.

Nooit weer naar die oplichters! Nu op zoek naar iets nieuws.

KC is idd een optie.... we zullen zien waar we stranden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op vrijdag 4 augustus 2006 om 18:17:
lijkt me dat het nu goed komt!!

denk ik ook voor jou! ;p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:36:
Mierenneukermeer is waardeloze club!

*zucht*
je hebt helemaal gelijk!
ontzettend veel negatieve ervaringen met hun :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:36:
Eerst reserveren zonder problemen, leuk met huisje uitzoeken enzo... Meteen een email dat er even betaald dient te worden voor een bepaalde data en vervolgens hoor je niks.... Na betaald te hebben hoor je niks! Gebeld, oh ja ik zie uw naam hier wel staan maar hij is er niet door gekomen..... en ehhh het park zit nu vol. GVD, domme doos

Ook al? Ze zijn echt vrienden aan het maken. Je bent nou al de 3e. :[ Ik was ook de klos. :cry:

Vind het op zich niet erg dat ze volzitten maar ik vind het belachelijk dat je op i-net zelf een huisje kunt uitzoeken (waarmee ze dus de indruk wekken dat het nog lang niet volzit) en volgens zit het wel vol.
Waarschuw beheerder
Hm, ik heb dus ook vanmiddag gebeld, toen werd me een beetje het lijntje afgehouden... Na wat door drangen lukte het dan toch en zou er morgen de bevestiging worden opgestuurd. Moest wel verklaren dat we (LET OP) eerst allen 21 zijn, en een persoon verder moest ineens iedereen 24 zijn!!!
Maja, morgen ga ik op vakantie, hopen dat het goed komt dan!
Waarschuw beheerder
donateur
laat ze dan gewoon vragen of je naar dat feest gaat en dat ze bijv. iemand willen die ze verantwoordelijk kunnen stellen..maar ze vragen ook nix..alleen je leeftijd..en dan nog als je ouder bent dan 21 kun je wel vervelender zijn dan iemand van 18..haha :P:P

maar jah..ondanks allen maken we er 1 groot feest van daar tog??!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Super ik op vrijdag 4 augustus 2006 om 23:09:
Na wat door drangen lukte het dan toch en zou er morgen de bevestiging worden opgestuurd

een bevestiging betekend bij hun helemaal niks :no: maar je kan het proberen!

KC is zekers een goede optie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 07:45:
een bevestiging betekend bij hun helemaal niks

In de factuur die je na je boeking kon uitdraaien staat dat de boeking pas definitief is als je een schriftelijke bevestiging heb. Dus volgens mij zegt het wel degelijk wat. Maar na al dat gezeik zou ik al niet meer bij ze willen zitten. (n)

Uitspraak van Wendie op vrijdag 4 augustus 2006 om 23:19:
laat ze dan gewoon vragen of je naar dat feest gaat

Hebben ze niets aan want dan kun je gewoon nee zeggen en wel gaan. Kunnen ze toch niet controleren. Hun willen gewoon zo min mogelijk jongeren op het park om te voorkomen dat ze overlast veroorzaken. Stel dat je niet naar dat feest gaat maar wel in datzelfde weekend naar die camping wil kom je er volgens mij ook niet op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand al een bevestiging binnen van klein canada..en ook al betaald??
Waarschuw beheerder
donateur
Oh oh, als dat maar goed gaat. Waar ik nu geboekt heb is alles geregeld. Bevestiging binnen en betaald. Moet alleen nog een lijst terugsturen wie er komen. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op zaterdag 5 augustus 2006 om 15:56:
heeft iemand al een bevestiging binnen van klein canada..en ook al betaald??

Ja, een maand geleden al (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
oww..dan moet dat van mij ook wel goedkomen..en anders bel ik volgende week weer..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb via internet gereserveerd, ging supersnel allemaal.
Komt vast allemaal goed :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippie3000 op zaterdag 5 augustus 2006 om 18:26:
Komt vast allemaal goed

vast wel..wat een gedoe zeg..denk ga ff boeken betalen en klaar..pff

nog 2 weekies en dan decibel!!!!
eindelijk weer een partyy..:bounce:
Waarschuw beheerder
zullen als t goed is maandag of dinsdag
bevestiging thuis krijgen, heb ook nog niks
betaald vraag me af of dat weekend hoog of laag
seizoen prijzen worden gehanteerd scheelt nogal
:P
Waarschuw beheerder
zit op klein canada in de luxe chaletsz....
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb even de titel aangepast aangezien het niet alleen maar over het Leukermeer meer gaat. ;)
Waarschuw beheerder
hoever is het rijden van klein canada naar weeze,
ik heb daar net gekeken naar een bungalowhuisje en er stond bij dat ze nog vrij waren van 8 sept tot 11 sept
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sambucarules op zondag 6 augustus 2006 om 17:44:
hoever is het rijden van klein canada naar weeze,

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 14:52:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 augustus 2006 om 17:52:
Uitspraak van Party Addict © op zaterdag 29 juli 2006 om 14:52:

Thnx :D ik ga gelijk overleggen en dan maar hopen dat het nog niet vol is

Trouwens gaan er nog meer naar klein canada en dan in de bungalowhuisjes
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je dit topic even doorlezen, zitten wel een aantal mensen zeker nu het Leukermeer vol zit. :X

Ik zit op een andere camping.
Waarschuw beheerder
donateur
van klein canada naar q-base is maar 15 minuutjes..die routeplanner is nie goed..en wij gaan ook naar klein canada...denk dat er veel meer heengaan..wij zitten in een stacaravan voor 6 personen..
Waarschuw beheerder
wij gaan dan denk ik ook maar naar klein canada
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou ook naar klein canada gaan want dan zit je in het prachtige dorpje afferden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet toevallig niet iemand iets in Duitsland wat beetje in de buurt ligt?? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van | E-Man | op woensdag 9 augustus 2006 om 00:56:
Weet toevallig niet iemand iets in Duitsland wat beetje in de buurt ligt??

dat vraag ik me dus ook af:S.

moet denk wel snel zijn nu met huisje huren?.

trouwens net ff bij klein canada gekeken,
ma das nog wel een optie:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen Centerpacs zit ook op 15 KM
park Heiderbos

Waarschuw beheerder
na veel gezeur kunnen wij toch op leukermeer.. :S na al dat gekloot ga ik eigenlijk ook liever naar klein canada..
Waarschuw beheerder
donateur
k heb net weer gebeld naar klein cananda..en ze zei nu dat ze iedereen die dat weekend wil boeken ze moeten overleggen met de bedrijfsleider..ik zei ook dat ze dat wel eerder had mogen zeggen en dat ik het ook wel begrijp maar ik wil graag iets boeken..maar door reacties wat hier word gezegd en door vorig jaar zijn ze echt heel voorzichtig en kc is een familiecamping en die willen geen gekloot..logisch opzich..

maar wij mochten wel komen..:D:D
moeten overmorgen de bevestiging binnen hebben..nu duimen dat t echt goed komt!!:P

hey party addict...probeer gewoon naar kc te gaan...gesjellie jah ;) maar jah..weet nie of ze daar moeilijk gaan doen natuurlijk..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op donderdag 10 augustus 2006 om 13:58:
hey party addict...probeer gewoon naar kc te gaan...gesjellie jah ;) maar jah..weet nie of ze daar moeilijk gaan doen natuurlijk..??

We hebben al betaald, dat geld moet dan eerst eens terug vordat we naar kc kunnen. Denk dat het toch wel gewoon zeurdermeer wordt.. :S
Waarschuw beheerder
Wij hebben op Resort Arcen geboekt, heel makkelijk,super mooi zwembad, mooie huisjes. Ën het is maar een paar km van Qbase! Komen dus naar Resort Arcen.!
Word heeeel gezellig!
Tot dan!

Waarschuw beheerder
Nou na eindeloos zoeken een geschikte verblijfplaats kunnen vinden. Camping de Hei (www.campingdehei.nl) in Siebengewald ligt net boven Q-base en is nog geen 7 km van het feest verwijderd. Er bestaat naast de mogelijkheid om je eigen tent mee te nemen ook de optie om in een trekkershut, chalet of caravan te gaan (mits beschikbaar).

Wij gaan gewoon in een tent, voor die paar uur slapen na Q-base interesseert me dat ook geen hol. Twee van onze groep gaan in een trekkershut, de andere 6 zoals het nu lijkt in een tent.

Overnachting 10 euro per nacht voor een tent met 2 personen, iedere persoon extra is 2.50....

Dus voor wie goedkoop en heel dichtbij wil zitten... camping de Hei in Siebengewald (aan de grens)

Waarschuw beheerder
donateur
camping de hei is idd geinig..

je hebt in bergen ook een camping.. weet zo niet de naam ervan!
Waarschuw beheerder
donateur
jaja..bevestiging is dan eindelijk binnuh..morgen gelijk betalen..en dan is alles geregeld!!!!!!!!

ga ook echt met supertoffe mensen heen..heb er zin in !!:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 4 augustus 2006 om 22:51:
Uitspraak van The Rock op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:36:
Eerst reserveren zonder problemen, leuk met huisje uitzoeken enzo... Meteen een email dat er even betaald dient te worden voor een bepaalde data en vervolgens hoor je niks.... Na betaald te hebben hoor je niks! Gebeld, oh ja ik zie uw naam hier wel staan maar hij is er niet door gekomen..... en ehhh het park zit nu vol. GVD, domme doos

en ook ik sluit me er bij aan
ben blij dat ik nu eindelijk mijn geld terug heb.
we hebben nu geboekt bij resorst arcen
Waarschuw beheerder
donateur
hey iedereen moet wel naar klein canada komen hoor!!!we gaan tog ff samen feesten daar..:P:P
Waarschuw beheerder
bevestigingen binnen :P
APELDOORN!!!! rond de 20 man :P

mensen busjes?¿
wij hebben wel nummer voor 18 pers
busjes */- 10 a 15 eurie
heen en trug...

andere goede voorstellen?
Waarschuw beheerder
trouwens voor huisjes kun
je ook op camping de maasvallei terecht
wij ziten op klein canada maar maasvallei
is ook maar 129 eurie'z check maar
via www.footzy.nl voor alle
campings in limburg......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mAuSziE :xtc: op donderdag 17 augustus 2006 om 22:53:
mensen busjes?¿
busjes */- 10 a 15 eurie
heen en trug...

De planning was om een grote bus te laten komen, maar aangezien iedereen her en der verspreid in limburg zit zou dat wel een goede optie zijn! Als je dat telefoonnummer kunt plaatsen hier.. zou leuk zijn! ;P
Waarschuw beheerder
weet iemand nog een anderen camping/bungalowpark?

Leukermeer en KC zitten vol heb al 2 keer gebeld.
Waarschuw beheerder
roland camping
hengeland camping
ook allebij afferden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faber op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:10:
weet iemand nog een anderen camping/bungalowpark?

Leukermeer en KC zitten vol heb al 2 keer gebeld.

wij zitten in landal greenparks. is nog niet vol en 18 km van weeze

edit: gaat trouwens om het roekenbosch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hogenboom Vakantieparken, locatie Arcen. Is inderdaad iets duurder, maar voor 6 personen is het 45 de man inclusief schoonmaak en beddengoed voor vrijdag tot en met maandag middag.

Jammer dat ze bij klein canada zo moeilijk deden over "boekingen die niet zogenaamd niet zijn binnengekomen".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mAuSziE :xtc: op donderdag 17 augustus 2006 om 22:53:
busjes */- 10 a 15 eurie
heen en trug...

goed idee...waar zit dat taxibedrijf dan??
geloof dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen..wij zijn met z'n zessen geen busje vol dusz..maar willen vast wel meer mensen mee..moet je die taxi vantevoren regelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:16:
goed idee...waar zit dat taxibedrijf dan??

Ben ik ook wel benieuwd naar waar die te huur zijn.
Overigens heb ik begrepen dat de taxi's in duitsland goedkoper zijn?
Waarschuw beheerder
Wij zitten dus in klein canada met 4 personen, Heb vandaag net het geld overgemaakt via internet bankieren en nu maar hopen dat ze het binnen hebben rond de 28e anders hebben we geen huisje :S...

We hadden ook een taxibedrijf gevonden in duitsland daar betalen we ongeveer 1.30 per kilometer en 2.00 voorrij kosten wij hebben het uitgerekend en we zijn ongeveer 25 euro kwijt..
Waarschuw beheerder
donateur
agh k zie daar wel..vast wel taxibusjes geregeld door mensen..die willen vast wel een x extra rijden voor ons..
Waarschuw beheerder
hier t nummer van de taxi centrale 0485362222
we betalen +/-16 eurie's heen en trug
wij zijn vrijdag zeker aanwezig op klein canada
nog meer feestgangers vanaf vrijdag in afferden???¿
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op woensdag 23 augustus 2006 om 20:30:
agh k zie daar wel..vast wel taxibusjes geregeld door mensen..die willen vast wel een x extra rijden voor ons..

dachten wij vorig jaar ook, 1 tot 2 uur staan wachten in middle of nowhere. dit jaar maar taxi' reserveren
Waarschuw beheerder
donateur
maar ff zien dan..wij zijn ook vanaf vrijdagavond aanwezig :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super ik op woensdag 23 augustus 2006 om 17:37:
Ben ik ook wel benieuwd naar waar die te huur zijn.
Overigens heb ik begrepen dat de taxi's in duitsland goedkoper zijn?

als je iets weet geef mij eens een seintje dan?
we zitten op het zelfde park
Waarschuw beheerder
Ja wij zijn vanaf vrijdag middag aanwezig in afferden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op zaterdag 26 augustus 2006 om 18:39:
als je iets weet geef mij eens een seintje dan?

Komt voor de bakker...
Vriend is op dit moment bezig wat taxi's uit te zoeken.
Met hoeveel man zijn jullie daar? Wellicht voor de heen weg misschien een idee een busje te huren, zal namelijk wel goedkoper zijn dan allemaal losse.

Waarschuw beheerder
camping de maashof in lottum :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mAuSziE :xtc: op zaterdag 26 augustus 2006 om 00:08:
hier t nummer van de taxi centrale 0485362222
we betalen +/-16 eurie's heen en trug

NOG 2 WEEKSJEZ!
KLEIN CANADA HERE WE COME AAAAAAAAAAAIGT!!!!
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mAuSziE :xtc: op zaterdag 26 augustus 2006 om 00:08:
nog meer feestgangers vanaf vrijdag in afferden???¿

Ja!!

Kippie3000, mcbrummel, Zoepkom en nog 2 maten zijn vrijdagmiddag op KC te vinden :D

Heb er zin in!

Wij gaan niet met de taxi, maar zelf met de auto :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kippie3000 op maandag 28 augustus 2006 om 16:58:
Wij gaan niet met de taxi, maar zelf met de auto

Zorg maar dat je een (nuchtere) bob hebt! De controles waren niet mis vorig jaar op de terugweg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 21:58:
Zorg maar dat je een (nuchtere) bob hebt!

BOB ben ikzelf: drink echt geen druppel dan, dus komt zeker goed!
2 jaar terug ook veilig door de controle gekomen :)

Waarschuw beheerder
Camping de Hei is trouwens hemelsbreed 4 km van het Q-base Terrein.... hmmm ga bijna lopend heen, haha

Waarschuw beheerder
Zo wij hebben klein canada geboekt en betaald!!!

Heb er goed zin in!!!
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag een mini camping vlak voor de grens geboekt en ook meteen een paar fietsen
tis namelijk daar vandaan maar 5/6 km vanaf de ingang dus te doen

vorig jaar naar camping het Leukermeer maar dat lukt dit jaar niet, ze hebben vorig jaar veel last gehad van festival gangers en laten dit jaar geen jongelui meer toe helaas

K.T camping

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlyGirlOne op donderdag 31 augustus 2006 om 23:19:
ik heb vandaag een mini camping vlak voor de grens geboekt en ook meteen een paar fietsen
tis namelijk daar vandaan maar 5/6 km vanaf de ingang dus te doen

Camping de Hei toevallig?

Dat van die fietsen is een goed plan, maybe ook iets voor ons. Waar heb je dat geregeld?

Alvast bedankt,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog 5 nachtjes..en dan is t feestweekend :bounce:
zoals t nu lijkt werkt het weer ook nog een beetje mee..we zullen het wel zien..

hey boa..jullie zouden tog naar leukermeer??
Waarschuw beheerder
heb jullie nou al een bus geregeld??¿

wij vertrekken om 15.30 van de camping met 18 pers.
(wij hebben geen plaatsjes meer vrij... helaaaaas !)
en we worden rond 07.30 weer opgehaald pfffffffffft
best wel lang he 16 uur, gelukkig ma en di vrij.. :D

APELDOORN GEKKENHUUIIIIISS!!
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan een taxibusje regelen..maar eerst zaterdag rustig aandoen..goed eten enzo..;) denk tegen 18 uur ofzo die kant op..en terug zien we nog wel..komt vast wel goed..k ben gelukkig ook maandag en disndag vrij :D

vrijdagavond maken we er ook wat gezelligs van tog :P

t noorden des lands is wel goed vertegenwoordigd..ghehe :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op zondag 3 september 2006 om 13:06:
t noorden des lands is wel goed vertegenwoordigd..ghehe

ja zkers ik heb der zo onwijs veel zin in!!!!:bounce::woep:

Gaat zeker en geweldig mooi weekend worden:jaja:

Waarschuw beheerder
Kan verdomme niks meer vinden! Klein Canada zit ook al vol. Zelfs de hutjes... En ga me niet scheel betalen voor CentreParcs ofzo! Iemand nog ideeen? 8) O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:07:
Kan verdomme niks meer vinden! Klein Canada zit ook al vol. Zelfs de hutjes... En ga me niet scheel betalen voor CentreParcs ofzo

centerparcs valt wel mee, wij betalen 90 euro pp
voor 3 nachten vrij t/m ma.

op centerparcs.nl staan nu ook last-minutes voor het heiderbos 380 6 pers. huisie en 550 8 pers. huisie
vind de prijzen wel meevallen
hotel ben je veel duurder uit voor 2 of 3 nachten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan verdomme niks meer vinden! Klein Canada zit ook al vol. Zelfs de hutjes... En ga me niet scheel betalen voor CentreParcs ofzo! Iemand nog ideeen

Camping de Maashof in Lottum
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zat ook te denken aan CenterParcs. Is nu last minute aanbieding! Maar 90e p.p. vind ik wel veel! Was niet van plan om voor weekendje Q-Base 200e uit te trekken!

Heb ander park gevonden. Zelfde als Leukermeer! 5-6 persoons chalet! 22km. van Q-Base af! en dat voor 32 euro P.P!!

:yes: :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het Meerdal, Loohorst en Heijderbos zijn allemaal parken van Center Parcs binnen een half uurtje rijden van q-base.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:01:
Het Meerdal, Loohorst en Heijderbos zijn allemaal parken van Center Parcs binnen een half uurtje rijden van q-base.

Klopt... Maar zijn wel duur. Geloof ik! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op zondag 3 september 2006 om 10:36:
hey boa..jullie zouden tog naar leukermeer??

Ja klopt we waren geweigerd.
Dus maar snel klein canada geboekt!
Artiest {SHOWLIST artist 82360, 122339, 26703}
Waarschuw beheerder
huisje op Loohorst 20 min rijden :D naar Q-base

Waarschuw beheerder
Hoi Allemaal!

Er is zijn vrijdag ook nog wat feestjes in de buurt.
Misschien kunnen we nog een leuke Pre-Party houden:-)

https://partyflock.nl/party/72139/join
In Sint Anthonis ongeveer 15min vanaf Klein Canada!

En in Time out in Gemert is Harcore vibes met Outblast.
Ongeveer 35 min rijden.

Iemand anders nog een leuk idee??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt... Maar zijn wel duur. Geloof ik!

Ja, dat is wel waar. Maar je bent dan wel het hele weekend van vrijdag t/m maandag daar.
Waarschuw beheerder
donateur
we houden ons eigen feestje wel op het park :P
Waarschuw beheerder
Vrijdag tot dinsdag het Heijderbos :P
:bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op dinsdag 5 september 2006 om 11:18:
we houden ons eigen feestje wel op het park

Ja idd, wij doen mee :D Lekker campingsfeertje creeëren, treedje bier en flesje wijn mee. Vorig jaar ook tot laat buiten gezeten :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
gezelliee :d

wij nemen ook allemaal genoeg alcoholische dranken mee ;)
nu hopen dat t ook lekker weer is..
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:01:
half uurtje rijden van q-base.

Nee hoor! Tis 2 uur....Fietsen!

Uitspraak van TonyD op dinsdag 5 september 2006 om 11:21:
Vrijdag tot dinsdag het Heijderbos

Van vrijdag tot vrijdag!
Vorig jaar ook een weekend geweest maar na 25 km fietsen, heen en terug, bleek dat weekend te kort!
Waarschuw beheerder
vrijdag pool party op klein canada ?¿ :D
water in t binnen zwembad is heerlijk voorverwarmt!! :P
dussssssssz wij nemen zowiezo genoeg alcohol mee....
:xtc: :bier: in volle teugen
vrijdag avond zitten wij er al zowiezo 16 man sterk
APELDOORN REPRESEEEEEENT!

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:07:
Kan verdomme niks meer vinden! Klein Canada zit ook al vol. Zelfs de hutjes... En ga me niet scheel betalen voor CentreParcs ofzo! Iemand nog ideeen?

hej sander ckeck www.footzy.nl dan kan je limburg selecteren als t goed is staat daar een camping de maasvallei bij in arcen ook niet zo ver en maar 129 eurie!!! aaaaaaaaaight?!
Waarschuw beheerder
Aanwezig op Bungalwopark Heijderbosssssssssss..!!! vrijdag tot maandag..!!! Zaterdag zwaar los op Q-Bassee...oftewel een LOS weekend!
Waarschuw beheerder
Hoe laat komt iedereen aan in KC wij komen dus met 4 personen omdat de rest niet mee wou bij ons in het dorp. Wij zijn tegen 2 uur in kc en zitten in een trekkershut ofzo....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen010 op woensdag 6 september 2006 om 21:27:
Aanwezig op Bungalwopark Heijderbosssssssssss..!!!

Fietsen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op woensdag 6 september 2006 om 21:47:
Fietsen dan?

zijn jullie wel 100%
ff vrijwillig 25 km naar een feest fietsen
Waarschuw beheerder
Centerparcs valt qua prijs wel mee hoor, wij betalen 49 eurootjes pp voor een heel weekend, zitten op park loohorst of zo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 7 september 2006 om 11:49:
zijn jullie wel 100%

Vorig jaar ook gedaan!
Openbaar vervoer kenne ze daar niet en een taxi is bijna niet te regelen!

Waarschuw beheerder
Nee hoor! Tis 2 uur....Fietsen!

Fietsen? Taxi's genoeg te vinden hier in de buurt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sambucarules op woensdag 6 september 2006 om 21:38:
Hoe laat komt iedereen aan in KC

Rond een uurtje of 3 zijn wij er.
We zitten in een stacaravan :-)
's avonds gaan we chinees halen (of daar eten) in het dorp verderop. Nog meer liefhebbers :P ?

Uitspraak van mAuSziE :xtc: op woensdag 6 september 2006 om 19:13:
vrijdag pool party op klein canada ?¿

Volgens mij is zwembad 's avond gesloten...en ik klim niet over het hek want ik wil volgend jaar gewoon weer welkom zijn op de camping ;P Er is een kroeg op de camping, vorig jaar ook geweest en grootste lol gehad daar.
Waarschuw beheerder
donateur
wij vertrekken pas om 17 uur moeten nog mensen werken..zijn tegen half 20 daar denk ik..wij zitten ook in een stacaravan..gezellie met z'n zessen :D

wij gaan denk ik maar ff naar de cafetaria..verder zien we wel..nog 1 nachie slapen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gertjan! op donderdag 7 september 2006 om 12:37:
Centerparcs valt qua prijs wel mee hoor, wij betalen 49 eurootjes pp voor een heel weekend, zitten op park loohorst of zo

Inderdaad wij dus ook alleen nog ff kijken hoe we het doen met vervoer geen zin om zelf te rijden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC REMS op donderdag 7 september 2006 om 16:12:
zitten op park loohorst

dat is nog best een eindje rijden hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
idd callela we hebben der al vet zin in !! :cheer::bounce:

whoeiiii

Waarschuw beheerder
dat is nog best een eindje rijden hoor

Half uurtje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:17:
dat is nog best een eindje rijden hoor

Volgens routeplanner 20 min dus valt mee

Waarschuw beheerder
donateur
jah normaal gesproken wel...

maar tussen Wanssum en Well ligt de weg open.. en tussen well en bergen ligt de weg open!

Dus je bent nu zeker 45 min kwijt om daar te komen :D

geld btw voor iedereen die op het leukermeer zit!

Leukermeer ligt aan de N271. Die is tussen bergen en well afgesloten, je wordt omgeleid via 2 route's, maar je moet nie de route linksom nemen, pak de route rechtsom (via AIJEN)) en je komt er alsnog uit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kun je wel via arcen naar well en dia via de wezerweg naar niederrhein?

Waarschuw beheerder
donateur
ja

net na de wezerweg is het afgesloten! Dus die weg moet je zelfs nemen om daar te komen :P
Waarschuw beheerder
zo rond 19:00 uur in arcen aanwezig

Waarschuw beheerder
Wij rond 20:30 @ leukermeer :D

Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan ook met een groep van 5 naar roompot klein vink in arcen. rond 16.00 aanwezig daar, ben benieuwd of we nog andere feestgangers tegenkomen :-D
wij gaan er iig geen wild weekend van maken. vrijdag gewoon chillen, zaterdag feesten, en zondag brak in het huisje liggen. maar heb er wel superveel zin in! :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net duitse taxi geregeld heen en terug reis 80 eurie

Met ze 8e dus goed te doen

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
over ongeveer 2 uurtjes vertekken wij naar klein canada :d
mr rems..mag ik vragen wat het nr is van die taxi??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op donderdag 7 september 2006 om 21:05:
zo rond 19:00 uur in arcen aanwezig

Wij zitten er al!

Mooi park, lekker zwembad!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC REMS op donderdag 7 september 2006 om 17:25:
Volgens routeplanner 20 min dus valt mee

ja klopt.

ik wordt morgen gebracht door mijn vader haha.

iedereen hier ging al rond 16uur en aangezien ik morgen nog even moet werken, leek het mij verstandiger als ik wat later ging.

taxi is onbetaalbaar in je eentje.
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:04:
ik wordt morgen gebracht door mijn vader haha.

Wie wordt er nou gebracht door zijn vader! hahaha:P:P:P

Ooh Geert ben jij het??:P:P
Ik heb er zin an:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op vrijdag 8 september 2006 om 21:15:
Ooh Geert ben jij het??

O:)

Ik begin ook wel zin te krijgen ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super ik op vrijdag 8 september 2006 om 19:01:
Wij zitten er al!

Inmiddels is groep Q-arjan ook gearriveerd! Gezellig ff biertje drinken in de speeltuin!
Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt een super toff weekend...alleen beetje weinig geslapen..t was vrijdagnacht beetje te gezellie haha..
he kippie3000 ;) maar wel top!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendie op zondag 10 september 2006 om 21:05:
vond het echt een super toff weekend...

:yes: Wendie volgende keer wat langer slapen dan 4 uurtjes :D :D

Ik heb me ook goed vermaakt tijdens het feest en op de camping... :mixje: :9 :devil:

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op zondag 10 september 2006 om 21:05:
vond het echt een super toff weekend...alleen beetje weinig geslapen..t was vrijdagnacht beetje te gezellie haha..
he kippie3000 maar wel top!!

Ja was zeker gezellig zeg :D Foto's volgen snel (ik zal ze censureren :9 )Ben net thuis...vanaaf vroeg slapen want 'k ben nog zo brak als de pest 8)
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zooooo lekker bijgekomen gelukkig :D
volgend jaar uiteraard weer idd!

al wat foto's bijm mn flock staan

Waarschuw beheerder
Zondag al teruggekomen van KC en mAuSziE was goed bezig met zun boombox :bounce:

goed feest volgend jaar blijf ik thuis (L)

Waarschuw beheerder
Geen wonder dat ze geen Q-Base gangers meer willen op Leukermeer..
Die beheerder sprak over kale speedsnuivende pillenslikkende jeugd met lonsdale jasjes, die de chalets van onder tot boven hadden gesloopt..
Zelfs de meubels naar buiten gegooid enzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 22:27:
Geen wonder dat ze geen Q-Base gangers meer willen op Leukermeer..
Die beheerder sprak over kale speedsnuivende pillenslikkende jeugd met lonsdale jasjes, die de chalets van onder tot boven hadden gesloopt..
Zelfs de meubels naar buiten gegooid enzolaatste aanpassing 18 september 2006 22:31

maar gelukkig zagen wij er niet uit als "standaard Q-base gangers" zoals ze dat zeiden:P
Waarschuw beheerder
donateur
die wazi's verpesten ook alles :S gelukkig waren hun allemaal naar a nightmare :D:D

hopelijk is het volgend jaar weer tegelijk..