Partyflock

Forumonderwerp · 884112
1 volger · 5355x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00

Waarschuw beheerder
verwijderd en ik kwamen op het idee om met een grote groep bungalows te gaan huren in het weekend van Q-Base! Gezellig met de hele groep van hoogeveen, beilen, assen en hoogezand en omgeving! Hoe meer partypeople, hoe beter! We zijn een beetje aan het kijken wie er allemaal mee willen, vandaar dit topic.

Wij dachten aan het Leukermeer. Als we met genoeg mensen zijn, kunnen we dan een bus regelen naar Q-Base. Een 6pers chalet kost 129 euri.. dus niet veel voor een heel weekend! (plus toeristenbelasting en shit..ga maar uit van 25 euro pp)

De chalets zijn gezellig ingericht voor 5 tot 6 personen. Ze bestaan uit een slaapkamer met een 2-persoons bed en een slaapkamer met 3 eenpersoonsbedden (eventueel 6e persoon in de woonkamer). Een badkamer met douche, toilet en wastafel. Open keuken met eethoek. Ruime zithoek met KTV, terrasmeubilair.

Het vervoer naar het leukermeer is uiteraard voor jezelf.

Als je interesse hebt laat t ff weten..hoe meer zielen hoe meer vreugde..hehe

Greetz Marc en Robin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah maar je moet tog wat als leukermeer vol zit bart..en ik kan me tog nie aftrekken..dusz dat boeit niet..:P:P als je maar lol hebt!!!en q-base word super dusz..als je maar ken slapen :P:P en t was ook vast niet de bedoeling dat je met 8 man in zo'n caravan ging slapen he ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippie3000 op vrijdag 21 juli 2006 om 09:22:
www.kleincanada.nl

Thanks! Heb gekeken maar vond het niet echt super. Heb inmiddels al wat anders gevonden en geboekt. Dit keer was de resevering meteen definitief. 8) Maar bedankt voor de tip. :flower:

Waarschuw beheerder
Zo ons huisje is geboekt!!

Je moet wel liegen dat je geen festival ganger bent want anders laten ze je gewoon niet toe!!

BassAddict
mike -d
Davitos!
my style is hardstyle!!!
Boa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waar heb je geboekt dan..wel bij leukermeer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:10:
Je moet wel liegen dat je geen festival ganger bent want anders laten ze je gewoon niet toe!!

hehe :P nee ik kom hier 4 dagen lekker rusten meneer B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:10:

Kan ik me iets bij voorstellen. De "normale" vakantiegangers met kinderen zitten niet te wachten op jeugd die gaat stappen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 24 juli 2006 om 00:58:
Kan ik me iets bij voorstellen. De "normale" vakantiegangers met kinderen zitten niet te wachten op jeugd die gaat stappen.

Twee jaar geleden hoorde je uit bijna elke chalet hardstyle / hardcore :P! Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 12:15:
Twee jaar geleden hoorde je uit bijna elke chalet hardstyle / hardcore ! Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken

Dit jaar trappen we af met EEN LIEF KLEIN KONIJNTJE.. verder heb ik nog wel wat partyraiser op cd..

HOW MUCH CAN YOU TAKE?
Waarschuw beheerder
denk dat ik ook richring klein canada ga leukermeer ist voll!!! andere suggesties behalve t zeer kleine klein canada??¿ was wel gezzelig daar vorig jaar maar zeeeeer krap idd.......

Waarschuw beheerder
is klein canada ver van leukermeer? anders kunnen we misschien beter de bus ook daarlangs sturen..

hangt dr ff vanaf hoeveel mensen daar zitten natuurlijk

Uitspraak van Bart* op maandag 24 juli 2006 om 18:45:
HOW MUCH CAN YOU TAKE?

HOW MUCH CAN LEUKERMEER TAKE?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
k ga straks naar men zusje en dan ff wat leuks boeken..ff kijken of t idd klein canada wordt...k zal ook wel ff kijken of t ver rijden is van leukermeer naar klein canada..agh anders moeten we zelf maar zien hoe we er komen hoor..je kan niet voor iedereen iets regelen..maar wel aardig dat je daar aan denkt ;)

Waarschuw beheerder
Yeah!! Call we hebben geboekt!
kheb der nu al zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 12:15:
Wie vindt dat nou niet leuk? Al die kindertjes leren hakken

Denk dat de ouders daar niet op zitten te wachten. Zij houden hun kinderen liever weg bij die hakkende pillenslikkers. :P

Op Q Beach ook een keer gezien. Dat jochie mocht van zijn moeder ook naar een feestje. Dat kind hakkuh joh. Erg leuk. 8)

Uitspraak van mAuSziE :xtc: op maandag 24 juli 2006 om 18:53:
andere suggesties behalve t zeer kleine klein canada??¿

Klein Canada doet zijn naam wel eer aan. :X :X Ik heb geboekt in Baarlo, bij Berckhout ofzo. Kan het vanavond wel even voor je opzoeken. Qua prijsklasse hetzelfde als Leukermeer. Kom nu met 6 pers. uit op 32 euro pp.
Waarschuw beheerder
donateur
agh boeiuhh dat t klein is..klein kan ook gezellig zijn..:P

en wij hebben gewoon 3 slaapkamers..hoeft niemand in de kamer te slapen..als je maar gezellie hebt..en dit moet ook lekker dichtbij zijn heb er zin in!!!

maar eerst nog decibel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 23:52:
is klein canada ver van leukermeer? anders kunnen we misschien beter de bus ook daarlangs sturen..

Is 5 minuten rijden vanaf KC naar LM. Maar wij gaan iig zelf met de auto, maar wie weet zijn er mensen die ook met de bus mee willen?!

KC is idd klein, maar vorig jaar heb ik het prima naar me zin gehad daar. Zelfs de vaste campinggasten kwamen bij ons bier drinken, haha.
En het zwembad is ook stukken beter dan in LM.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn bevestiging binnengekregen. Meteen maar even betalen weten we zeker dat het goed zit. Wij zitten in De Berckt in Baarlo. Iemand ervaring mee?

Waarschuw beheerder
donateur
:@ Grrr hebben wij weer! we hadden gereserveerd voor leukermeer, geld overgemaakt. krijgen we nu opeens te horen dat het niet was doorgekomen en leukermeer nu vol zit :S vage boel:| we hadden zelfs kontakt gehad met die gast via mail! :( en een aantal van onze groep hebben al de kaarten voor Q-base binnen.

wij moeten dus ook wat anders zoeken :( baal er echt van!

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 25 juli 2006 om 20:19:
Wij zitten in De Berckt in Baarlo

Hoe ver is dat van q-base af dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klein canada..dat was nog niet vol..6 persoons stacaravan 200 euro..en das dichtbij q-base..hebben wij ook geboekt :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja zaten wij zelf ook al over te denken :yes: maar geloof dat ze nog meerder opties hebben.we zien wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 11:17:
Grrr hebben wij weer! we hadden gereserveerd voor leukermeer, geld overgemaakt. krijgen we nu opeens te horen dat het niet was doorgekomen en leukermeer nu vol zit

Had ik ook, had alleen nog niet betaald. Stelletje hufters. :X

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 11:17:
Hoe ver is dat van q-base af dan?

Weet ik niet, ligt in het plaatsje Baarlo. Op zich wel dicht tegen de grens geloof ik. Is wel zelfde prijsklasse als het Leukermeer. www.deberckt.nl.

Waarschuw beheerder
baarlo ligt 35 kilometer van q-base, 49 min rijden volgens map24.nl

klein canada is 18 km van q-base, 33 min rijden..

allemaal vrij dicht in de buurt dus, we moeten nou maar eens gaan kijken wie er allemaal mee willen in de bus, en welke camping ze staan. Dan kunnen marc en ik kijken of een touringcar een beetje betaalbaar is :-)
Waarschuw beheerder
donateur
klein canada is maar klein kwartiertje rijden vanaf q-base..volgens routenet..denkt dat dat wel klopt..maar wij regelen zelf wel vervoer..:P

Waarschuw beheerder
map24.nl rekent met 45km autootjes denk ik :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 29 juli 2006 om 12:52:
Had ik ook, had alleen nog niet betaald. Stelletje hufters.

nou idd :/ slaat helemaal nergens op! (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:13:
map24.nl rekent met 45km autootjes denk ik

haha..jah denk t ook..:P
gaan jullie ook naar decibel??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:44:
nou idd slaat helemaal nergens op!

Nee snap niet waarom je dan op hun site zelf mag kiezen welk huisje je wil. Doordat er nog zoveel groene (vrije) huisjes waren dacht ik dat het geregeld was. En toen kreeg ik een mail dat ze vol zaten. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Precies! eikels :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gaan er nog meer mensen naar klein canada????

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wij wel. gaan zondag bespreken hebben nog een paar andere opties als klein canada. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ga gewoon gezellie naar klein canada...bouwen we daar ff een gezelliee feestje op vrijdagavonds ofzo..:P
allemaal mensies uit t noorden dan..wel gezellie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 29 juli 2006 om 19:55:
En toen kreeg ik een mail dat ze vol zaten.

ach ze willen gewoon geen jongeren in dat weekend denk ik... bang dat het tafereel van twee jaar terug zich herhaald :P

Uitspraak van Wendie op zaterdag 29 juli 2006 om 19:50:

Ik wel :D
Uitspraak van Wendie op zaterdag 29 juli 2006 om 21:01:
ga gewoon gezellie naar klein canada...bouwen we daar ff een gezelliee feestje op vrijdagavonds ofzo..:P
allemaal mensies uit t noorden dan..wel gezellie..

Wij hebben ook nog steeds geen bevestiging :S De betaling hebben we half juli al gedaan. Wij zullen ook wel afgescheept worden met de mededeling "het park is vol" :S Dus misschien boeken wij ook nog wel op klein canada :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boa is ook bezig met klein Canada nu, omdat ze wel moeilijk deden bij leukermeer..

Waarschuw beheerder
donateur
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada :yes: :D
F*ck leukermeer! :P :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 19:48:
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada
F*ck leukermeer!

Zullen we maar dat gelijk het topic-titel veranderen in: Q-Base Klein Canada ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :D

Waarschuw beheerder
Oké dan verkassen we gewoon gezellie met z'n allen naar klein canada

al geregeld dan Alice? :)
wij hadden ook de betaling gedaan bij 't Leukermeer,
maar moesten nu een mail sturen met de naam + geboortedatum van de personen die geboekt hadden.
nog geen reactie,
dus ik vrees voor t ergste.

Alice nog zwemmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee wij hebben het nog niet geregeld. Moet wel ff snel gebeuren :yes:

ja wij kregen ook helemaal geen reactie meer van hun totdat we betaald hadden toen kregen we een mail dat het overboekt was :S maar jullie hebben toch al betaald?

Ik moet bijna elke dag werken maar als 't mooi weer is op mijn vrije dag kunnen we wel weer gaan zwemmen ja :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:12:
maar jullie hebben toch al betaald?

ja, maar nu willen ze dus al onze geboortedatums hebben :S
ziet er NIET goed uit!

Waarschuw beheerder
donateur
:( nee idd! echt vaag :yes: hopen dat het goed komt voor jullie!
Waarschuw beheerder
donateur
F*ck leukermeer!

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:55:
ja, maar nu willen ze dus al onze geboortedatums hebben
ziet er NIET goed uit!

Waar ik nu geboekt heb moet ik ook een lijst invullen met wie er precies komen. Dus misschien is het daarvoor? Hoop dat het goed komt.
Waarschuw beheerder
het zit niet vol ze willen alleen geen mensen die naar q-base gaan

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papa Pitstyle op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:57:
center parcs is een goede optie,hele weekend plezier

center parcs is idd goede optie.. betaal je wat meer.. maar is in feite net zo ver als leukermeer..

bovendien zit heel de crew van Qdance ook op CP..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Papa Pitstyle op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:57:
center parcs is een goede optie,hele weekend plezier

Daar heb ik naar gekeken maar ik schrok me dood toen ik die prijzen zag.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:18:
bovendien zit heel de crew van Qdance ook op CP..

Zitten de DJ's daar ook? O:) :kwijl: :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 22:11:
Dus misschien boeken wij ook nog wel op klein canada laatste aanpassing 29 juli 2006 22:12

gesjellieee :P:P

ik moest alleen bij klein canada ook men leeftijd zeggen..weet nie waarom..??hopelijk komt leukermeer nog goed..en anders komen jullie ook gezellie naar klein canada..zou wel de leeftijd van de oudste zeggen die meegaat ;)

k heb alleen nog geen bevestiging van ze gehad..en heb vorige week dinsdag al geboekt ga ze morgen maar even bellen..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 22:11:

Ik wel

gezellie..wij ook :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik had totaal geen problemen bij de nieuwe camping. Kreeg 2 dagen later al meteen bevestiging binnen en het geld is overgemaakt dus een knappe jongen die mij van die camping afkrijgt. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ja CP vonden wij ook wat aan de prijzige kant ja! :yes: Klein canada vind ik ook wel een goede optie :D

Waarschuw beheerder
donateur
anders heb ik nog wel wat stukken gras in mn tuin over :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 21:05:
anders heb ik nog wel wat stukken gras in mn tuin over

Kon je dat niet eerder zeggen, had me geld gescheeld. :[