Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:Uitspraak van Sjeng19 op donderdag 29 juni 2006 om 15:20:
niveau van hun is of niet hoog
hoger dan je hoogste wietplant in je kamer.
hahaha mooie uitspraak
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:21:kom uit Amsterdam gozer, wat the fuck heb jij nou weer op je buik. is dat het teken van je clan??
voor een amsterdammer ben je wel erg kortzichtig dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:sissy doet jou het zeer dat zei een getrouwde portier neukt hahahah of ben je zo jaloers typje ofzo hahaha echt wanhopig maja ik heb zelf de berichtjes gelezen en jij had tog behoorlijk praatjes maja zo zie je ma weer boeren hebbe het alleen of afstand
waarom moet het nou altijd op vechten uitkomen.
zoals jij je nu voordoet ben je net een Marokaan, met woorden kan je het niet winnen dan maar vechten en het liefst met de hele jeugddisco tegen 1.
waarom wil jij je bewijzen met je vuisten als het ook met woorden kan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:19:het is Cybertje en haar vriendjes tegen ons, zeg maar haha
haha tuurlijk zoiezo alle kampers komen voor mekaar op das gewoon zo is bij elke cultuur zo behalfen bij die domme boertjes die laten bij een gevecht gewooon hun vriendjes liggen en kijken en doen niks
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:doet jou het zeer dat zei een getrouwde portier neukt
Dus ze doet het echt?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:boeren
en ie ( ja op niveau blijven anders snappen ze het niet)
komt uit Scherpenzeel. WTF man does ff normaal.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:Ik had ook niet anders bij je verwacht
Kijk we komen er samen wel uit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:volgens mij denk jij dat ik pf echt serieus neem en dat ik altijd zo ben he?
ja klopt, en dat vind ik een trieste zaak
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:24:haha tuurlijk zoiezo alle kampers komen voor mekaar op das gewoon zo is bij elke cultuur zo behalfen bij die domme boertjes die laten bij een gevecht gewooon hun vriendjes liggen en kijken en doen niks
Tot nu toe ben jij nog de enige kamper hier, schat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:23:buik kijkt
wie gaat er met zijn wittemelkbus pokke lichaam voor de webcam staan dan, lukt het je echt daarmee 12 jarige mee imponeren?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:23:dat jij op mijn pro komt en na me buik kijkt hoor homootje
Daarvoor hoeven we niet op je profiel hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:Was het maar zo'n feest, dan had ik 2 kerels in mn bed
hmmm of jullie hebben het geprobeert en je kon er niet tussen komen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:24:kampers komen voor mekaar
Kampers United!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:22:issy doet jou het zeer dat zei een getrouwde portier neukt hahahah of ben je zo jaloers typje ofzo hahaha echt wanhopig maja ik heb zelf de berichtjes gelezen en jij had tog behoorlijk praatjes maja zo zie je ma weer boeren hebbe het alleen of afstand
haha das zeker zo vledekeer ook met marocanen ze sloegen een boertje en stonden echt veel boeren bij haha die deden echt niks en wij helpen die nederlander als enige
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:23:zoals jij je nu voordoet ben je net een Marokaan, met woorden kan je het niet winnen dan maar vechten en het liefst met de hele jeugddisco tegen 1.
Pfffffff hoezo generaliserend???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:20:kansloos die maiky is idd een stoere jonge via internet jha ene cyberangel zo zijn die boeren nou eenmaal praatjes via tel internet of op afstand totdat je voor ze staat maja het niveau van hun is of niet hoog of ze zijn gewoon te achterlijk
Sjeng zal ik je eens een geheimpje verklappen? Al die mensen die jullie zitten op te naaien zijn allemaal fake profielen! Die fotos die ze hebben geplaatst zijn ze niet en jullie worden zwaar in de zeik genomen... en ja ik hoor er ook bij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:angel
heb jij ook een angeltje, wat schattig. komt vast goed met je!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:cris omdat me vuisten sneller kunnen gaan dan dat ik moet type of praten ene een marokaan hahaha weer zoiets je voelt je zeker alleen goed als het je eigen ras is of niet dan maar een marokaan maja we komen wel voor elkaar op en als jullie tegen angel beginne help ik haar
Fuck
Sorry, maar hier heb ik toch echt weer hulp nodig bij de vertaling...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:26:jaja tuurlijk meisje haha
Hou je hoofd, zuigzeug. ik had het niet tegen jou.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:25:Kijk we komen er samen wel uit
Haha ja lijkt er wel op he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:25:ja klopt, en dat vind ik een trieste zaak
Troost je dan maar.. Want in het echt ben ik nog veel leuker
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:26:wittemelkbus pokke lichaam
Gheheehehe
jammer van die vlek... we zullen wel doen alsof t niet zichtbaar is
Ja of niet!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:cris omdat me vuisten sneller kunnen gaan dan dat ik moet type of praten ene een marokaan hahaha weer zoiets je voelt je zeker alleen goed als het je eigen ras is of niet dan maar een marokaan maja we komen wel voor elkaar op en als jullie tegen angel beginne help ik haar
het gaat mij niet om ras of geloof, heb niks tegen marokanen of reizigers. ik heb wel wat tegen kneuzen die gewoon te dom voor woorden zijn.
eigenlijk moet ik het zielig vinden want het zijn vaak de mensen die het niet kunnen maken in de maatschappij die hun handen moeten gebruiken om een discussie te winnen.
dit komt vaak omdat ze niet goed zijn opgevoed, te weinig scholing hebben gehad of vroeger vaak gepest zijn.
wat is jouw reden?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:28:haha das zeker zo vledekeer ook met marocanen ze sloegen een boertje en stonden echt veel boeren bij haha die deden echt niks en wij helpen die nederlander als enige
eerste x met je eens. met ze alle tegen de marrokanen. mmmh das weer een ander topic.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:28:Pfffffff hoezo generaliserend???
ga ff bolletjes slikken ofzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:hmmm of jullie hebben het geprobeert en je kon er niet tussen komen
Nee helaas, dat ook al niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:28:Al die mensen die jullie zitten op te naaien zijn allemaal fake profielen
Wat hij zegt!!
Hou je hoofd, zuigzeug
Whahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:31:sissy lezen is ook een vak als je gewoon goed leest begrijp je het ook of ben je daar te dom voor
Leestekens gebruiken zou ook wel handig zijn Sjaak
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:29:loser
zegt meneertje? He melkpoeder ga je mama helpe met telen. achterlijke debiel.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:31:ook een vak
heb jij dat geleerd dan. ga jij mij vertellen dat jij op school gezetten hebt. of heb je al deze wijsheden van de straat.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:31:sissy lezen is ook een vak als je gewoon goed leest begrijp je het ook of ben je daar te dom voor
Sjeng19, typen is ook een vak, als je gewoon goed typt, begrijpen wij het ook, of ben je daar te dom voor?
chris mijn rede is omdat ik uitmezelf zo ben maja die burger maatschappij maakt mij niks uit ik ben militair dus heb daar zoiezo al niks mee te maken dus praat aub met iemand anders over je burgermaatschappij sukkeltje ene als je niks tegen reizigers heb moet je vooral zo doorgaan want dat krijge zo wel alle reizigers wat tegen jou
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 15:21:Bord voor je kop???
Slechts een bord?
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:kort maar krachtig
ehmmm ja vooral dat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:29:Troost je dan maar.. Want in het echt ben ik nog veel leuker
dat hoop ik echt voor je
juist zou ik bij jou ook doen hoor pik het is gewoon waar die boeren doen niks heb het zo vaak gezien dat er een gevecht gebeurde en ze niks deden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:32:ik ben militair
Hebben wij zulke mensen om ons land te verdedigen? Wat erg!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:34:Hebben wij zulke mensen om ons land te verdedigen? Wat erg!
Geschutsvoer!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:31:ga ff bolletjes slikken ofzo
Wat een taal voor iemand die het geloof verspreidt...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:32:burger maatschappij maakt mij niks uit ik ben militair dus heb daar zoiezo al niks mee te maken
uhm sorry hoor, maar jij bent militair...WOW stoer man. mag ik een handtekening?
als militair moet je volgens mij vechten voor je land..klopt toch?
in dat land wonen mensen toch??
die mensen zijn de burgers van dat land toch??
dan werk jij toch eigenlijk voor het behoudt en de bescherming van de burgermaatschappij??? toch