Partyflock

Forumonderwerp · 883965

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

wie o wie...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:32:
chris mijn rede is omdat ik uitmezelf zo ben maja die burger maatschappij maakt mij niks uit ik ben militair dus heb daar zoiezo al niks mee te maken dus praat aub met iemand anders over je burgermaatschappij sukkeltje ene als je niks tegen reizigers heb moet je vooral zo doorgaan want dat krijge zo wel alle reizigers wat tegen jou

:looser:

Goeie militair ben je dan als de burgers je niets kunnen schelen (y)
Waar ben je dan militair voor?
Beetje stoer met wapentjes erop los schieten? :looser:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:33:
juist zou ik bij jou ook doen hoor pik et is gewoon waar die noeren doen niks heb het zo vaak gezien dat er een gevecht gebeurde en ze niks deden

klaar, afgeschreven, uit.

nee me moeder is net klaar met het knippe dus heb zometeen weer meer geld in me hand dan jij op je rekening en dan hoef je alleen ma te knippe hoe makkelijk ene zo vak als ik heb kom jij niet eens voor in aanraking maja je leert havo of hoger en werkt als vakantieganger(dus gewoon als vakkenvuller ofzo)en ik heb mavo en heb een dikke fuctie bij de landmacht dus jha een vak heb ik wel maja begrijp jij zeker niet

Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 15:31:
Leestekens gebruiken zou ook wel handig zijn Sjaak

ach wat maak het uit je kan het lezen tochachterlijk kut boeren zijn jullie zeg bah
laatste aanpassing

Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:35:
Geschutsvoer!!

Oh natuurlijk!

gezellig hier ;p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:33:
juist zou ik bij jou ook doen hoor pik et is gewoon waar die noeren doen niks heb het zo vaak gezien dat er een gevecht gebeurde en ze niks deden

:/ :frusti: is dit kamptaal of zo????

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:35:
Wat een taal voor iemand die het geloof verspreidt...

laat maar...te serieus
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op donderdag 29 juni 2006 om 15:35:
Beetje stoer met wapentjes erop los schieten?

Hij mag voorop richting Uruzgan :9
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:36:
nee me moeder is net klaar met het knippe dus heb zometeen weer meer geld in me hand dan jij op je rekening en dan hoef je alleen ma te knippe hoe makkelijk ene zo vak als ik heb kom jij niet eens voor in aanraking maja je leert havo of hoger en werkt als vakantieganger(dus gewoon als vakkenvuller ofzo)en ik heb mavo en heb een dikke fuctie bij de landmacht dus jha een vak heb ik wel maja begrijp jij zeker niet

En wederom snap ik er geen ruk van x|
Jongens let op!!!!!!!!! whhaha onze sjengwengbenggengdeng stuur me ff prive berichtje:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:12:
ey kankerlijer jij had dus wat over kampers die praatjes moet je eens geven als ik voor je sta dan laat ik je merke wat een kamper is tyfus mongool

ach wat maak het uit je kan het lezen toch

nee, niet dus...
ach wat maak het uit je kan het lezen toch

Als je een verhaal verhaalt typt is het wel makkelijk geit:aai:
laatste aanpassing
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:38:
Jongens let op!!!!!!!!! whhaha onze sjengwengbenggengdeng stuur me ff prive berichtje:

:roflol:

Wacht ff, je zat toch bij de mariniers? en nu bij de landmacht? Volgens mij lul je uit je nek..

Hij werkt als vakantieganger? Hahaha knap zeg :/

Mavo en een dikke functie? juist ja..
echt zooooo grappig, kelke denkt dat hij echt wat is.

:woep:

met mij moet je idd de oorlog winne ene ik weet niet ma voor nederland hoeven wij niet te vechte hoor als jij een beetje het nieuws volgt is er in afghanistan oorlog dus heeft nederland daar niks mee te maken die lijden daar niet onder maja jij denkt dat je slimme antwoorde geeft ma je lult gewoon iets onozels uit je nek als je geen verstand van militaire zaken hebt bemoei je er dan ook niet mee ma volgens mij gaat het hier niet over militairen ma over praatjes makers maja dat is ook een kinder progamma net als jullie niveau
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:38:
mavo

dat is dus een onderofficier. ben nu al je meerdere gek. maar jij bent zo'n landrat, te min..

maja die burger maatschappij maakt mij niks uit ik ben militair dus heb daar zoiezo al niks mee te maken

Dat maakt je niet bepaald verheven boven 'de burger' hoor ... dat maakt je een (burger)loopjongen van de overheid die zelf geen mening mag hebben en verplicht is naar hun regeltjes te leven :aai:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:39:
met mij moet je idd de oorlog winne ene ik weet niet ma voor nederland hoeven wij niet te vechte hoor als jij een beetje het nieuws volgt is er in afghanistan oorlog dus heeft nederland daar niks mee te maken die lijden daar niet onder maja jij denkt dat je slimme antwoorde geeft ma je lult gewoon iets onozels uit je nek als je geen verstand van militaire zaken hebt bemoei je er dan ook niet mee ma volgens mij gaat het hier niet over militairen ma over praatjes makers maja dat is ook een kinder progamma net als jullie niveau

Ow ow heb jij geen spatie op je toetsenbord en geen leestekens?

Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op donderdag 29 juni 2006 om 15:38:
nee, niet dus...

ikke wel hoor,lachuh ;p

een hou je bek tegen hij is meer waard dan jullie bijmakaar als jullie nou ik is mekaar helpen buiten verplaats hier dan zouden er niet zoveel burgers op de gront liggen

volgens mij moet jij dan ook leren lezen dani want je hebt mij nooit horen zegge dat ik bij de mariniers zit maja sommige mense denke blijkbaar te veel ma ik mag idd voorop in uruzgan omdat de eenheid waar ik zit altijd voorop staan

echt een perfect doel voor de taliban!!! hoop dat je niks gebeurt. ( sarcasme )

aii... dat was niet lief :roflol::roflol::roflol::roflol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:40:
burgers op de gront liggen

Ik zie ze daar nooit liggen hoor op de gront:no:

cinderella volgens mij lees je dit berichtje wel dus zouden er lees tekens op staan op me toestenbord
de gront liggen

vanavond weer he schatje, making money again!!

een hou je bek tegen hij is meer waard dan jullie bijmakaar als jullie nou ik is mekaar helpen buiten verplaats hier dan zouden er niet zoveel burgers op de gront liggen

Wat? Is dit ook kampertaal?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:41:
volgens mij moet jij dan ook leren lezen dani want je hebt mij nooit horen zegge dat ik bij de mariniers zit maja sommige mense denke blijkbaar te veel ma ik mag idd voorop in uruzgan omdat de eenheid waar ik zit altijd voorop staan

Hahahaha dat zegt al genoeg. De slechtsten voorop, de goede bewaren ze voor het laatst
Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:41:
( sarcasme )

chris mijn rede is omdat ik uitmezelf zo ben maja die burger maatschappij maakt mij niks uit IK BEN MILITAIR dus heb daar zoiezo al niks mee te maken dus praat aub met iemand anders over je burgermaatschappij sukkeltje ene als je niks tegen reizigers heb moet je vooral zo doorgaan want dat krijge zo wel alle reizigers wat tegen jou

heb t je niet horen zeggen,, heb t wel gelezen...
geldt dat ook?

in afghanistan oorlog dus heeft nederland daar niks mee te maken die lijden daar niet onder maja jij denkt dat je slimme antwoorde geeft ma je lult gewoon iets onozels uit je nek als je

oke dus NL heeft daar niks mee te maken.

wel eens gehoord van internationaal terrorisme??
een Al Qaida die bedreigingen uit richting NL omdat deze militairen heeft gestationeerd in landen als Irak en afghanistan. een aanslag die is gepleegd in Madrid door diezelfde AL Qaida uit afghanistan omdat deze daar militairen had zitten.

je snapt er niks van pannenkoek. loop jij straks maar voorop en sla ze maar allemaal in elkaar want jij bent toch sterk

Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 29 juni 2006 om 15:42:
Ik zie ze daar nooit liggen hoor op de gront

ik zad dat ze door marocanen in mekaar geslagen werden haha .
echt zielig en geen een boertje doet wat
laatste aanpassing
op de gront liggen

doe nu maar. Hij kan zijn pik niet meer bedwingen van al die eigengeilerij (y)

heej! weten jullie wel hoeveel moeite het kost om deze zooi te lezen? puuuuuuuu ....
ooit gehoord van punten of komma's? dat zijn deze : (in resp. volgorde) . ,
dat wat er tussen zit heet een spatie, die krijg je als je een keer op de spatiebalk (die lange smalle toets) duwt.

Uitspraak van Amy___^ op donderdag 29 juni 2006 om 15:43:
heb t je niet horen zeggen,, heb t wel gelezen...
geldt dat ook?

Precies! domme gans!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:43:
je snapt er niks van pannenkoek. loop jij straks maar voorop en sla ze maar allemaal in elkaar want jij bent toch sterk

Hahaha.. Heel sterk!

ben ik te lui voor om dat te doen

marocanen

zaad

Jij met je zaad! en nu ook nog maroccanen zaad
oke dus NL heeft daar niks mee te maken.

wel eens gehoord van internationaal terrorisme??
een Al Qaida die bedreigingen uit richting NL omdat deze militairen heeft gestationeerd in landen als Irak en afghanistan. een aanslag die is gepleegd in Madrid door diezelfde AL Qaida uit afghanistan omdat deze daar militairen had zitten.

hij was snel met zijn vuisten, altijd handig als je tegenover een peloton van 30 met ak's 47 staat. en maar wild in de ronte slaan die sjeng.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:42:
cinderella volgens mij lees je dit berichtje wel dus zouden er lees tekens op staan op me toestenbord

Leestekens zijn .,!?'en de rest!
Je haalt letters en leestekens door elkaar:aai:
laatste aanpassing
loop jij straks maar voorop en sla ze maar allemaal in elkaar want jij bent toch sterk

en een kamper bovendien! vergeet dat niet, want dat is ook een heel belangrijk aspect.

Uitspraak van Maiky Maik op donderdag 29 juni 2006 om 15:46:
en maar wild in de ronte slaan die sjeng.

Hahaha zie jij het ook al voor je

Hahaha :roflol:
Uitspraak van Three op donderdag 29 juni 2006 om 15:44:
heej! weten jullie wel hoeveel moeite het kost om deze zooi te lezen? puuuuuuuu ....
ooit gehoord van punten of komma's? dat zijn deze : (in resp. volgorde) . ,
dat wat er tussen zit heet een spatie, die krijg je als je een keer op de spatiebalk (die lange smalle toets) duwt.

still ceeping up, homie. komt nog veel meer aan.

ik ben weg.

veel plezier.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:45:
ben ik te lui voor om dat te doen

waarom ben ik niet verbaasd? uuhm... OHJA!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:44:
Heel sterk!

volgens mij ruiken jullie wat sterk......eigendunk stinkt, weet je ;p

Uitspraak van Amy___^ op donderdag 29 juni 2006 om 15:46:
OHJA!

En dat moet nog gaan "studeren":/

volgens mij is madrid geen nl of wel of ben je niet zo goed in aarderijkskunde ene volgens mij snap jij echt niks van militairen want uit nederland zitte er geen militairen in madrid hoor maja jij weet het allemaal zo goed jij regelt dinge voor landmacht of nie??sukkeltje ga eerst eens je echt verdiepe in militaire voordat je erover praat dus ga niet zelf iets verzinne ma ik ben idd sterk eet veel spinazie maja jij bent ook heel gevaarlijk want jij durft een grote mond te geven ik denk dat ik gelijk ma stop om met jou in discussie te gaan want je lult me vierkant uit.DENK JE!!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:47:
volgens mij ruiken jullie wat sterk......eigendunk stinkt, weet je

Eigendunk van Sjengie he?