ze probeert alleen maar te scoren ten kosten van andere mensen.laatste aanpassing 29 juni 2006 08:56
Zoals de hele politiek doet
Je kan je beter af vragen of Nederland echt zo slecht af is met de buitenlanders.
straks zit je hier in Nederlands met 10 mijoen bejaarde lullen, daar kan je ook niks mee.
En Rita doet flink haar best om zoveel mogelijk buitenlanders het land uit te zetten.
met als enigste verschil dat je bij het beleid van andere ministers enkele tientallen euro's meer moet betalen vanwege 1 of andere beslissing die ze genomen hebben
maar Rita verpest met haar beslissingen het leven van heel wat families...
Ze is godverdomme de enige vent in dit kabinet... En dat voor een vrouw. Eindelijk een minister die het goed doet en waarmaakt wat ze zegt. Die kut Hirsi Ali of hoe ze werkelijk heten mag heeft de hele zooi opgeblazen. De vieze gore illegale teringhoer. En dat D'66 is een waardeloze, onbetrouwbare, meningloze partij die met alle winden meewaait. Pragmatisch my ass! Gewoon meelopers! Die houden straks helemaal geen zetels meer over... Gelukkig. Daaaaaag
De engiste reden waarom mensen hier zo blij zijn met Rita is omdat ze in principe tegen buitenlanders zijn.
En Rita doet flink haar best om zoveel mogelijk buitenlanders het land uit te zetten.
En zo min mogelijk buitenlanders toe te laten
De engiste reden waarom mensen hier zo blij zijn met Rita is omdat ze in principe tegen buitenlanders zijn.
En zo min mogelijk buitenlanders toe te laten
Je kan je beter af vragen of Nederland echt zo slecht af is met de buitenlanders.
das toch precies wat elke nederlander wil, op die suffe wouter bos en marijnissen na dan, die geven het liefst iedereen een uitkering.
En wat is daar verkeerd aan? Iedereen in Nederland heeft daarom lopen schreeuwen!
Of zijn we Pim vergeten?
een paar domme buitenlanders na die zich wel gedragen zoals het hoort
Ken er zat die niet hebben lopen schreeuwen.
En ja,Pim is historie
Ken er zat die niet hebben lopen schreeuwen.
En ja,Pim is historie.
De mensen die niet stonden te juichen om pim juichen polarisatie toe.
Als pim er niet was geweest hadden we nu een zeer groot extreem rechts blok, net zoals belgie nu heeft, dus in dat opzicht is pim een zegen geweest voor ons land omdat hij problemen eerder bespreekbaar heeft gemaakt waardoor erger is voorkomen.
Als Rita blijft is dat gezichtsverlies voor Nederland
Dat zou het beeld van de europese intelectuelen bevestigen dat er in Nederland alleen maar Prutsers de leiding hebben.
Dat zou ernstige economische en sociale gevolgen kunnen hebben.
Als Rita blijft is dat gezichtsverlies voor Nederland
Dat zou het beeld van de europese intelectuelen bevestigen dat er in Nederland alleen maar Prutsers de leiding hebben.
Dat zou ernstige economische en sociale gevolgen kunnen hebben
Als pim er niet was geweest hadden we nu een zeer groot extreem rechts blok, net zoals belgie nu heeft, dus in dat opzicht is pim een zegen geweest voor ons land omdat hij problemen eerder bespreekbaar heeft gemaakt waardoor erger is voorkomen.
Ik denk dat er voor extreem rechts te weinig belangstelling is, en dat zou toch nog wel eens kunnen liggen aan onze nuchtere instelling.
als ze oud is heeft ze niet veel om trots op te zijn.
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen.
Klinkt als uitleg wel grappig maar er klopt niet al te veel van. Extreem rechts is in de periode voor Pim niet al te veel gegroeid. Partijen als de NVU, CP en CD kregen ook voor die tijd geen poot aan de grond en bestonden uit mensen die door zowel regering als de achterban met de nek werden aangekeken.
Als ik oud ben zal ik wel trots op haar zijn
Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
Hoe zorgen we ervoor dat we de taart met zo min mogelijk mensen hoeven te delen
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.
ze kan een voorbeeld nemen aan ex minister Pronk.
Hij probeert zich echt in te zetten voor mensen die het slecht hebben.
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag
Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
Hoe zorgen we ervoor dat we de taart met zo min mogelijk mensen hoeven te delen
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.
ze kan een voorbeeld nemen aan ex minister Pronk.
Hij probeert zich echt in te zetten voor mensen die het slecht hebben.
Ons land opschepen met grote groepen mensen die we niet eens normaal onderdak kunnen geven en geen redelijke baan kunnen bieden. Zodat deze immigranten vervallen in crimineel gedrag met alle problemen vandien.
immigratie van "goudzoekers"
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag.
We hebben wel iemand nodig als Rita, maar dan wel iemand die niet overal over liegt en zo....
en jan pronk is idd iemand waar je respect voor kan hebben deze man zet zich pas echt in voor belangrijke zaken en doet er alles aan om armoede,honger en oorlog ina afrika te bestrijden. Helaas is ie gebonden door de bureaucratie van de vn wat hem erg beperkt in zn macht
ik kan me niet herrineren dat rita ooit heeft gelogen , dat heeft die haan is ie ali gedaan, vind dit allemaal belachelijk ,rita moet blijven !!!!
zo wist ze bijvoorbeeld al heel lang dat hirsi ali gelogen had over haar identiteit,
RITA laatste aanpassing 29 juni 2006 13:06
Sportfriek
mooiste...avatar....ever.....
Rita mag emigreren.
hopen dat de vreemdelingen politie haar bij de eerste de beste stap in het nieuwe land dan in een cel vast zet die per ongeluk afbrand
en dat ze daarna met brandblaren aan haar billen alsnog terug geschopt wordt naar Nederland.
daarna mag ze het van mij hier nog eens proberen.laatste aanpassing 29 juni 2006 13:52
Ben het vaak met je eens, dit keer niet Rita moet opzouten!!!laatste aanpassing 29 juni 2006 13:35
Het is geen reden om dan gelijk niemand meer binnen te laten
daar is de situatie in de wereld te slecht voor.
in de jaren 90 mocht van de linkse politici alles zomaar hierheen komen zonder dat het verhaal werd gecheckt
bij somige dingen heb ze niet gelijk.
maar somige dingen wel .
net als dat meisie wie ze weg heb gestuurd daar had ze geen gelijk in.
Hadden we een links kabinet in de 90's dan??
En volgens mij is het niet zo dat de verhalen niet werden gecheckt omdat dat niet nodig was, er was simpelweg niet genoeg personeel om dat te doen
Verschillende insiders rond het Binnenhof verwachten dat het kabinet volledig ten val komt en er vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven
Volgens mij is bezuinigen op dit soort dingen een rechtse visie, maar ik kan er uiteraard naast zitten
Jaa idd.. Hoop dat ze snel oprot.. Die kop alleen al van dat wijf! Ze is gewoon een psychopaat..
Die kop alleen al van dat wijf!
Toch gaan juist zij meer stemmen krijgen. Waarschijnlijk ten koste van de VVD
Maar in die kop zit wel een goed stel hersens (die het goed voor heeft met ons land zowel autochtoon als allochtoon)laatste aanpassing 29 juni 2006 15:42
En dat is maar goed ook, ik zit niet op die rode leijers te wachten, ze hebben ons land al half naar de klote geholpen, en ik gun hun niet de kans om die klus af te maken.laatste aanpassing 29 juni 2006 15:43
Ik denk dat zelfs de PvdA daar niet meer aan komt...
bedankt links voor deze haat campagne van 5 moties van wantrouwen
Dan NOG moet het door de kamer heen. Zie je het gebeuren?
ze werd te gevaarlijk. daarom wordt ze nu politiek achterbaks uit de weg geruimd
ze werd te gevaarlijk. daarom wordt ze nu politiek achterbaks uit de weg geruimd
Wat een onzin. Ze heeft haar eigen graf gegraven door zo snel en dom tehandelen en met niemand teoverleggen
en als verdonk weer eerst had overlegd enz dan had de linkse oppositie wel weer gaan zeiken dat ze informatie achter was gaan houden. dus het is toch nooit goed.
en als verdonk weer eerst had overlegd enz dan had de linkse oppositie wel weer gaan zeiken dat ze informatie achter was gaan houden. dus het is toch nooit goed
Maar dat is niet gebeurd.
Toch?
Teveel eer voor Rita hoor, deze stelling. Bovendien vind ik het persoonlijk niet ergens op slaan
Mijn visie hierop is dat links met een streng immigratiebeleid zichzelf gepiemeld voelt omdat minder immigratie minder potentiele links-stemmers betekend, zeker aangezien veel immigranten toch links stemmen is dit best reeel
Links heeft altijd wel wat te klagen over verdonk het is toch nooit goed. Pas als iemand van de PvdA of groen links een minister op die post heeft zal het gezeik ophouden, maar dan moet je wel rekening houden met een gigantische toestroom van immigranten die we niet om een normale manier in de samenleving kunnen plaatsen.
bedankt links voor deze haat campagne van 5 moties van wantrouwen
Bedankt links voor de moord op Pim
Bedankt links voor de bezuinigingen die Balkenende I+II moest doorvoeren
Bedankt links voor het door onze strot douwen van Europeesche munteenheid
Bedankt links voor het kapot maken van onze economie (geld dat je niet hebt kan je niet uitgeven)
Bedankt links voor de positieve discriminatie ten opzichte van allochtonen
Bedankt links voor het pappen en nathouden
Bedankt links voor het totaal niet luisteren naar het volk
Bedankt links voor altijd het geschreeuw in de oppositie maar zonder zelf met plannen te komen
Meeste argumenten van j-star raken kant noch wal. Zeg dan niks.
Bedankt links voor het kapot maken van onze economie (geld dat je niet hebt kan je niet uitgeven)
En nou opzoute!!!! Ik hoop dat ze er eindelijk uitgaat vanmiddag.
Bedankt links voor altijd het geschreeuw in de oppositie maar zonder zelf met plannen te komen
Moet ik nog ff doorgaan?
Moet ik nog ff doorgaan?
over hoe de rest van de wereld tegen nu nederland aankijkt in vergelijking met 8 jaar geleden.
Inderdaad.. Nederland verliest veel sympathie door dat schuld-afschuif politiek.
Het ligt aan de buitenlanders dus die moeten eruit.
Alsof het dan ineens een stuk beter gaat.
beetje simpel om zo te denken.
Jaa idd.. Hoop dat ze snel oprot.. Die kop alleen al van dat wijf! Ze is gewoon een psychopaat..
Dat vermoeden had ik al
zonde dat twee fracties zo dwars liggen
Dus de VVD kon Verdonk niet laten aftreden, dat was uitgesloten.
Dus achteraf gezien zijn het allemaal politieke strategien waardoor alle coalitie partijen zichzelf hadden vastgezet.
en dat was ook niet te voorzien door alle fracties
Het had inderdaad niets met volksvertegenwoordiging of ideologie te maken, maar met politieke motieven..dat is jammer en voor het gros van de bevolking totaal onbegrijpelijk maar wel verklaarbaar
CDA en VVD hebben hoog ingezet en verloren.
Je kunt niet altijd winnen, maar zoals gezegd.. ben vooral benieuwd naar de komende maanden en dan met name naar de volgende verkiezingen. Wie blijft wie steunen, en hebben de Nederlanders weer een hele nare visie over de politiek? Hoever zullen de partijen moeten gaan en zullen ze gaan om weer mensen voor zich te winnen? Welke beloftes worden er gemaakt? Welke beloftes zijn reeel of totaal niet reeel?
Ben echt benieuwd de komende maanden
D66 zal erop wijzen dat ze hun best hebben gedaan als links-liberale partij en zeggen dat ze hun verantwoordelijkheid hebben moeten nemen door de vele incidenten die zijn veroorzaakt door CDA en VVD ministers.
CDA, VVD zullen roepen dat ze het beste hebben gedaan voor NL, maar dat D66 hun de kans heeft ontnomen dit aan het volk te laten zien.
Dus het zullen erg harde verkiezingen worden, persoonlijk denk ik dat de VVD en SP redelijk gerust de verkiezingen zullen instappen (en dus het hardste hameren op nieuwe verkiezingen), terwijl de overige partijen érg hard aan de bak moeten gaan
Want dit meisje had namelijk ook gelogen om binnen te komen.
Nu gaat die muts weer asiel aanvragen
Moet ik nog ff doorgaan?
En D66 heeft de breuk veroorzaakt!
wat ik niet snap is dat als alle partijen eensgezind zijn, en dat dan de kleinste partij de boel laat klappen, balkelende de schuld krijgt
Wekelijks houden gemeente gestuurd door partijen als groenlinks uitgeprocedeerde asielzoekers het handje boven het hoofd door ze niet weg te sturen
Leg dat maar eens aan het buitenland uit!
Die lachen ons HARD uit door deze breuk!
En D66 heeft de breuk veroorzaakt!
Een slechte naam?
omdat ze het land niet binnen komen zeker?
Zoals?
Noem dan eens namen van extreem-linkse kabinetsleden...
Dat jij een fascist bent, wil niet zeggen dat de rest dan maar extreem-links is
En wat hebben die dan wel over ons schitterlende land te vertellen?
Weinig positiefs
http://www.cnn.com/2006/WORLD/europe/06/29/netherlands.cabinet.ap/
Ja, zo kan je alles bekritiseren, maar het is nou eenmaal een feit dat veel mensen CNN voor waar aannemen.
Op FoxNews worden we helemaal neergezet als een stelletje racisten wat niet tegen kritiek kan.
Daarnaast heeft Hirschi wederom de onzin verhalen rechtgezet over dat zij uit Nederland is gekickt omdat wij niet van buitenlanders houden én Hirschi daarom de mond willen snoeren!
Alleen word dat nergens gepubliceerd.
Daarnaast is Nederland de afgelopen tijd al vaker in het nieuws gekomen :
* legalisatie van drugs
* babies vermoorden omdat ze een vinger te weinig hebben
* moskeeen worden massaal afgebrand door neo-nazies
* En nu zetten we een mensenrechten-activiste het land uit vanwege haar mening en valt het kabinet.
He Snits, ben je al klaar met de afwas...heeft Helga de ketting losgemaakt?
k neem dat dus niet al te serieus, maar ik ben het wel met je eens dat het vervelend is als er onterect zo over Nederland bericht wordt ...
ik zit maar te fucken man.
snel aangebrand pikko
wil je zeggen dat het kabinet gevallen is door verdonk ?
Nee hoor, ik paste mij aan jouw "extreem rechts" niveau
k vind juist de D66 oftewel Draaikonten66 de hoofdschuldige dat dit kabinet is gevallen...
Moet ik nog ff doorgaan?
En nu zetten we een mensenrechten-activiste het land uit vanwege haar mening en valt het kabinet.
dacht het dus niet want ze had al n baan genomen in de vs, dus das lariekoek!!!ze is helemaal niet uitgezet , em dan nu andersom , stel je heet vip, en je zit in de 2e kamer, je komt dit land binnen , en je geeft de naam piv op , en dat alles word goedgekeurd, erg krom hoor, stelling 2 je heet vip en je stelt niets voor en dan idem wat ik hierboven noem , wat denk je dat er dan gebeurt?? dan word je voor 1000 procent het land uitgelazerd , maar nee omdat het n prominent persoon was gaan we er maar niet moeilijk over doen , mijn punt , rita heeft haar werk gedaan waar ze voor aangesteld is , en ik sta nog steeds achter verdonk !!!
Hey duistere luchtwijs, leuke column weblog maar het gaat hier om een mening van een individueel...lijkt me niet echt representatief.
Is CNN beter dan?
Niet gepubliceerd, maar dat interview is overal uitgezonden.
En ja, omdat wij zeker vergeleken met het hypocriet en conversatief America, "ruimdenkend" zijn, worden dit soort incidenten breed uitgemeten door de sensatie-media.
Ik neem dat dus niet al te serieus, maar ik ben het wel met je eens dat het vervelend is als er onterect zo over Nederland bericht wordt ...
Moet ik nog ff doorgaan?
Jullie halve verhaal flikkert al in elkaar met het feit dat het huidige immigratiebeleid van Job Cohen (PVDA) komt en niet van Verdonk
Ook het stuk over armoede, dat is mijns inziens deels het gevolg van rechts beleid
Het erge is nog, dat een van de motieven van de VS is het behouden van de olie notering in dollars. Dit grapje kost ons dagelijks geld als we onze tank vol gooien. Eigenlijk dus dubbel genaaid, want we betalen er dus ook voor om dit in stand te houden.
Thnx Thijs1984 voor de toelichting
Je wou zeggen dat de huidige draai de beste is?
Sorry maar iemand meteen het land uit willen zetten die bijna examen moet doen alleen maar om stemmen te winnen. Het is niet alleen kinderachtig maar kost ook nog eens meer geld
Maar wat rechts in Nederland doet is de macht en het geld op dezelfde plek
Linkse partijen willen het lieft zo veel mogleijk immigratie, al zullen ze dat in deze tijd niet zo erg snel toegeven.