als ze oud is heeft ze niet veel om trots op te zijn.
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen.
Klinkt als uitleg wel grappig maar er klopt niet al te veel van. Extreem rechts is in de periode voor Pim niet al te veel gegroeid. Partijen als de NVU, CP en CD kregen ook voor die tijd geen poot aan de grond en bestonden uit mensen die door zowel regering als de achterban met de nek werden aangekeken.
Als ik oud ben zal ik wel trots op haar zijn
Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
Hoe zorgen we ervoor dat we de taart met zo min mogelijk mensen hoeven te delen
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.
ze kan een voorbeeld nemen aan ex minister Pronk.
Hij probeert zich echt in te zetten voor mensen die het slecht hebben.
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag
Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
Hoe zorgen we ervoor dat we de taart met zo min mogelijk mensen hoeven te delen
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.
ze kan een voorbeeld nemen aan ex minister Pronk.
Hij probeert zich echt in te zetten voor mensen die het slecht hebben.
Ons land opschepen met grote groepen mensen die we niet eens normaal onderdak kunnen geven en geen redelijke baan kunnen bieden. Zodat deze immigranten vervallen in crimineel gedrag met alle problemen vandien.
immigratie van "goudzoekers"
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag.
We hebben wel iemand nodig als Rita, maar dan wel iemand die niet overal over liegt en zo....
en jan pronk is idd iemand waar je respect voor kan hebben deze man zet zich pas echt in voor belangrijke zaken en doet er alles aan om armoede,honger en oorlog ina afrika te bestrijden. Helaas is ie gebonden door de bureaucratie van de vn wat hem erg beperkt in zn macht
ik kan me niet herrineren dat rita ooit heeft gelogen , dat heeft die haan is ie ali gedaan, vind dit allemaal belachelijk ,rita moet blijven !!!!
zo wist ze bijvoorbeeld al heel lang dat hirsi ali gelogen had over haar identiteit,
RITA laatste aanpassing 29 juni 2006 13:06
Sportfriek
mooiste...avatar....ever.....
Rita mag emigreren.
hopen dat de vreemdelingen politie haar bij de eerste de beste stap in het nieuwe land dan in een cel vast zet die per ongeluk afbrand
en dat ze daarna met brandblaren aan haar billen alsnog terug geschopt wordt naar Nederland.
daarna mag ze het van mij hier nog eens proberen.laatste aanpassing 29 juni 2006 13:52
Ben het vaak met je eens, dit keer niet Rita moet opzouten!!!laatste aanpassing 29 juni 2006 13:35
Het is geen reden om dan gelijk niemand meer binnen te laten
daar is de situatie in de wereld te slecht voor.
in de jaren 90 mocht van de linkse politici alles zomaar hierheen komen zonder dat het verhaal werd gecheckt
bij somige dingen heb ze niet gelijk.
maar somige dingen wel .
net als dat meisie wie ze weg heb gestuurd daar had ze geen gelijk in.
Hadden we een links kabinet in de 90's dan??
En volgens mij is het niet zo dat de verhalen niet werden gecheckt omdat dat niet nodig was, er was simpelweg niet genoeg personeel om dat te doen
Verschillende insiders rond het Binnenhof verwachten dat het kabinet volledig ten val komt en er vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven
Volgens mij is bezuinigen op dit soort dingen een rechtse visie, maar ik kan er uiteraard naast zitten
Jaa idd.. Hoop dat ze snel oprot.. Die kop alleen al van dat wijf! Ze is gewoon een psychopaat..