Partyflock

Forumonderwerp · 883948
Waarschuw beheerder
En nou opzoute!!!! Ik hoop dat ze er eindelijk uitgaat vanmiddag.
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 11:51:
als ze oud is heeft ze niet veel om trots op te zijn.
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen.

Als ik oud ben zal ik wel trots op haar zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op donderdag 29 juni 2006 om 11:49:
Klinkt als uitleg wel grappig maar er klopt niet al te veel van. Extreem rechts is in de periode voor Pim niet al te veel gegroeid. Partijen als de NVU, CP en CD kregen ook voor die tijd geen poot aan de grond en bestonden uit mensen die door zowel regering als de achterban met de nek werden aangekeken.

Dat is nu nog zo mede doordat Pim fortuyn problemen bespreekbaar heeft gemaakt voordat het volk doormiddel van extremere denkbeelden (omdat er niets gezegd mocht worden van problemen met allochtonen, immigratie, integratie enz) meer ruimte kon geven aan extreem rechts. Dat is dus voorkomen door mer openheid.

In belgie was die openheid er pas later, waardoor de onderbuik gevoelens aldaar langer konden broeien en dat heeft nu geliedt tot meer sympathie voor extreem rechts dan in ons land.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:59:
Als ik oud ben zal ik wel trots op haar zijn

Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
Hoe zorgen we ervoor dat we de taart met zo min mogelijk mensen hoeven te delen
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.
ze kan een voorbeeld nemen aan ex minister Pronk.
Hij probeert zich echt in te zetten voor mensen die het slecht hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 12:05:
Tuurlijk, trots zijn op Rita die al haar energie insteekt om Nederland schoon te houden van buitenlanders.
zonder zich in te zetten voor vluchtelingen die in oorlogsgebieden worden afgeslacht.

Ohja, ga jij het anders even verheerlijken.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 11:51:
Verstand op nul oogkleppen op en zoveel mogelijk mensen wegsturen

Misschien is dat wel nodig ofzo. Er zijn al problemen genoeg, en het zou zelfs een voorm van discriminatie zijn als we meer mensen hier laten blijven / hier naartoe halen en we kunnen als land deze mensen niets bieden omdat de problemen met de oudkomers nog veel te groot zijn.

Edit: eigen allochtoon eerst, dan kijken we wel weer verder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:07:
Ohja, ga jij het anders even verheerlijken.....

noem jij dat verheerlijken als ik het over iemand heb die uit egoistisch motief handelt
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag.

Waarschuw beheerder
het zal me niks intresseren, zolang ik me leven maar kan leiden
ik maak mijn regels zelf wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=239 height=120 cacheid=00001ef40024324944de5e0f1a01786c6b]http://img215.imageshack.us/img215/9688/errormessage3lx.png[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 12:19:
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag

Weet je wat ik een misdaad noem? Ons land opschepen met grote groepen mensen die we niet eens normaal onderdak kunnen geven en geen redelijke baan kunnen bieden. Zodat deze immigranten vervallen in crimineel gedrag met alle problemen vandien.

Uiteindelijk is ons land beter af met een (lange) "adempauze" wat betreft immigratie van "goudzoekers".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We hebben wel iemand nodig als Rita, maar dan wel iemand die niet overal over liegt en zo....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 12:05:

helemaal mee eens.

Rita verdonk speelt in op de xenofobie bij heel veel nederlanders en daarom is ze populair.
Ze zegt zogenaamd waar het op staat, maar in werkelijkheid liegt ze en bedriegt ze juist om ten koste van alles haar zogenaamde recht door zee imago in stand te houden (zie kwestie ayaan hirsi ali), omdat ze weet dat ze daarom wordt gewaardeerd door een hoop domme landgenoten die werkelijk denken dat allochtonen een gevaar zouden vormen en die het andere mensen niet gunnen ook in welvaart te leven

Wat zouden wij doen als we in een arm land in afrika leefde? zouden we dan ook niet naar een land willen waar je wel kans hebt op een gelukkig bestaan zonder ziektes,honger en oorlog die notabene in stand worden gehouden door het westen.

Natuurlijk kan je niet iedereen maar oneindig binnelaten want dan krijg je idd problemen, maar wat deze minister doet is het omgekeerde, ze stuurt duizenden asielzoekers terug naar de ellende waar ze vandaan komen.

en jan pronk is idd iemand waar je respect voor kan hebben deze man zet zich pas echt in voor belangrijke zaken en doet er alles aan om armoede,honger en oorlog ina afrika te bestrijden. Helaas is ie gebonden door de bureaucratie van de vn wat hem erg beperkt in zn macht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 juni 2006 om 12:29:
Ons land opschepen met grote groepen mensen die we niet eens normaal onderdak kunnen geven en geen redelijke baan kunnen bieden. Zodat deze immigranten vervallen in crimineel gedrag met alle problemen vandien.

daar ben ik het wel mee eens.
maar daar moet een beter plan voor komen.
Het is geen reden om dan gelijk niemand meer binnen te laten
daar is de situatie in de wereld te slecht voor.

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 juni 2006 om 12:29:
immigratie van "goudzoekers"

vind ik niet de juiste benaming.
ze zijn opzoek naar een beter bestaan voor hun zelf en hun kinderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 12:19:
Ik noem het misdaag tegen de menselijkheid en criminieel gedrag.

:roflol:

D66 is gewoon uit op een val van het kabinet. En al langere tijd. Ik kan me nog eerder dit jaar herinneren toen ze het zgn niet eens waren met de uitzending naar afhganistan....

Prutsers 1e klas zijn.... Ik stem voor een minderheidskabinet, zonder Domme '66 ers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:33:
We hebben wel iemand nodig als Rita, maar dan wel iemand die niet overal over liegt en zo....

ik kan me niet herrineren dat rita ooit heeft gelogen , dat heeft die haan is ie ali gedaan, vind dit allemaal belachelijk ,rita moet blijven !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 juni 2006 om 12:37:
en jan pronk is idd iemand waar je respect voor kan hebben deze man zet zich pas echt in voor belangrijke zaken en doet er alles aan om armoede,honger en oorlog ina afrika te bestrijden. Helaas is ie gebonden door de bureaucratie van de vn wat hem erg beperkt in zn macht

Inderdaad.
als je alles probeert te doen om bijvoorbeeld binnen een paar dagen VN militairen in een bepaald gebied probeert te krijgen omdat je weet dat opstandelingen anders binnen 1 week het hele dorp uitmoorden.
Dan heb je iets om trots op te zijn.
(zie bijvoorbeeld Hotel Rwanda)

Nu kan je zeggen wat heeft Rita hier mee te maken.
ze kan in haar positie meer energie steken in het oplossen van conflicten in andere landen zodat al deze mensen niet op de vlucht hoeven te gaan.
bijvoorbeeld overleggen met minister van buitenlandse zaken om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen bij de VN
Dan berreikt ze misschien het zelfde doel, maar dan op een positieve mannier.
Niet op zo een bekrompen egoistische mannier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 12:51:
ik kan me niet herrineren dat rita ooit heeft gelogen , dat heeft die haan is ie ali gedaan, vind dit allemaal belachelijk ,rita moet blijven !!!!

rita liegt aan de lopende band.

zo wist ze bijvoorbeeld al heel lang dat hirsi ali gelogen had over haar identiteit, maar pas toen het groot in de media kwam dat hirsi ai had gelogen, ging ze opeens optreden om zo haar recht door zee imago te behouden bij haar aanhang, wat kennelijk nog gelukt is ook aangezien een hoop mensen haar geloven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 29 juni 2006 om 12:55:
zo wist ze bijvoorbeeld al heel lang dat hirsi ali gelogen had over haar identiteit,

volgens mij was zei toen nog geen minister van vreemdelingezaken maar dat kan ik weer mis hebben , zo nee dan kon ze daar niets aan veranderen en het naar buiten brengen
Waarschuw beheerder
:bye: RITA :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 29 juni 2006 om 13:05:
RITA laatste aanpassing 29 juni 2006 13:06

:no:

Rita moet blijven :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:19:
Rita moet blijven

juistem!!!!!
Waarschuw beheerder
:bye: Rita :bye:

Ga lekker thuis recht door zee zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:19:
Rita moet blijven

Ben het vaak met je eens, dit keer niet :P Rita moet opzouten!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Rita mag emigreren.
hopen dat de vreemdelingen politie haar bij de eerste de beste stap in het nieuwe land dan in een cel vast zet die per ongeluk afbrand
en dat ze daarna met brandblaren aan haar billen alsnog terug geschopt wordt naar Nederland.
daarna mag ze het van mij hier nog eens proberen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=344 height=120 cacheid=0001e6ab00046c50850f63331a017873ae]http://img19.imageshack.us/img19/9729/errormessage8bw.png[/img]

Journalisten weer op Binnenhof
DEN HAAG - Journalisten zijn weer welkom op het Binnenhof. Korte tijd werden de journalisten donderdagmorgen van het Binnenhof geweerd. Volgens Henk Brons van de Rijksvoorlichtingsdienst berust de kwestie op een kortstondig „misverstand” tussen beveiliging en politie dat inmiddels is opgelost.

Pers met de juiste toegangspassen kan weer terecht in het persvak naast de Ridderzaal. Minister-president Jan Peter Balkenende sprak daar de veteranen toe.

Even leek het erop dat de politieke spanningen na het nachtelijke debat over de kwestie Ayaan Hirsi Ali dusdanig waren opgelopen dat de aanwezigheid van de journalisten niet meer gewenst was op het Binnenhof. Zij werden door de politie buiten de poorten van het Binnenhof gedirigeerd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toine [Break Zero] op donderdag 29 juni 2006 om 13:50:
mooiste...avatar....ever.....

Hehe.. thanx ik hoor het vaker.

daarop aansluitend...:
als je alle buitenlanders het land uitzet
dan kom je nergens meer zulke mooie dikke billen tegen op straat, want hollandse meisjes hebben niet zulke billen
Dus wees gewaarschuwd als je voor Rita stemt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 13:36:
Rita mag emigreren.
hopen dat de vreemdelingen politie haar bij de eerste de beste stap in het nieuwe land dan in een cel vast zet die per ongeluk afbrand
en dat ze daarna met brandblaren aan haar billen alsnog terug geschopt wordt naar Nederland.
daarna mag ze het van mij hier nog eens proberen.laatste aanpassing 29 juni 2006 13:52

:gaap:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:35:
Ben het vaak met je eens, dit keer niet Rita moet opzouten!!!laatste aanpassing 29 juni 2006 13:35

haha dat mag hoor ;) Ieder zijn eigen mening :)

Waarschuw beheerder
politiek is oke maar de linkse politiek kan opkankeren en de rechtse moet blijven!

Waarschuw beheerder
lepel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 10:44:
Dus als ik dit goed lees zeg je dat je dom bent als je je gedraagt via de regels?

Ooit van sarcasme gehoord? :gaap:

Waarschuw beheerder
Lekker standvast is D'66 weer he? :) Ook niet de eerste keer :/

D66 wenst andere post Verdonk

Uitgegeven: 29 juni 2006 13:48
Laatst gewijzigd: 29 juni 2006 14:23

DEN HAAG - De crisis in het kabinet kan mogelijk worden opgelost als minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) een andere post krijgt. D66 kan niet leven met Verdonk op "déze post", zei D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan donderdag.

Ze heeft haar voorstel inmiddels besproken met Maxime Verhagen en Willibrord van Beek, fractievoorzitters van CDA en VVD.

D66 zegde donderdagochtend het vertrouwen in Verdonk op vanwege haar opstelling in de affaire-Hirsi Ali. De Tweede Kamerfractie van de kleinste regeringspartij steunde de motie van afkeuring die de oppositie had ingediend tegen minister Verdonk.

Van der Laan zei in een toelichting daarop dat Verdonk moet aftreden. "We wachten nu af of het kabinet kiest voor deze minister of voor het voortbestaan van het kabinet als geheel", aldus Van der Laan.

De VVD noemde de eis van D66 dat Verdonk moet aftreden "volstrekt onacceptabel" en CDA zei het "onbestaanbaar" te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op donderdag 29 juni 2006 om 12:43:
Het is geen reden om dan gelijk niemand meer binnen te laten
daar is de situatie in de wereld te slecht voor.

Onder rita zijn alleen de economsice vluchtelingen veelal niet welko mmeer. vluchtelingen wel, maar er wordt wel kritisch naar hun verhaal gekeken, daar ben ik het wel mee eens, in de jaren 90 mocht van de linkse politici alles zomaar hierheen komen zonder dat het verhaal werd gecheckt, vandaar dat ook Ayaan wat anders kon opgeven dan dan de werkelijkheid, dus eigenlijk is het ook weer de schuld van de (linkse) politici uit die tijd als je kijkt hoe deze situatie uiteindelijk tot stand is gekomen.

VVD en CDA willen verdonk niet laten vallen, en ik zou zeggen dat ze daarin moeten volharden.

Ik krijg ook een beetje de schijt van Femke Halsema, altijd met haar eeuwige piepstemmetje en met haar geijkte uitspraak "dat kan toch niet waar zijn", pfff wordt moe van dat mens, en die gelikte wouter boslim ook :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 juni 2006 om 14:52:
in de jaren 90 mocht van de linkse politici alles zomaar hierheen komen zonder dat het verhaal werd gecheckt

Hadden we een links kabinet in de 90's dan??

En volgens mij is het niet zo dat de verhalen niet werden gecheckt omdat dat niet nodig was, er was simpelweg niet genoeg personeel om dat te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:27:
bij somige dingen heb ze niet gelijk.
maar somige dingen wel .
net als dat meisie wie ze weg heb gestuurd daar had ze geen gelijk in.

Daar had ze wel gelijk in. Want dit meisje had namelijk ook gelogen om binnen te komen.
En ze moet niet zeuren. Ze heeft haar diploma.
Nu gaat die muts weer asiel aanvragen :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op donderdag 29 juni 2006 om 15:08:

Volgens mij was kok toen president, en kok is nog altijd PvdA'er

Waarschuw beheerder
Rita blijft gewoon hoor :respect:
Waarschuw beheerder
donateur

Nee dat niet, maar de linkse poltieke correctheid had wel een zeer zeer zeer vette vinger in de pap.

en zoals Just-D al zegt, Kok was in die tijd lang minister president en de andere coalitiepartijen dansten naar de pijpen van de PvdA. En in de tijd polieke correctheid was het zoweizo not done om uberhaupt iets negatiefs te zeggen over immigratie of allochtonen (athans als je een poltieke functie had)
Waarschuw beheerder
donateur
En volgens mij is het niet zo dat de verhalen niet werden gecheckt omdat dat niet nodig was, er was simpelweg niet genoeg personeel om dat te doen

Dan werf je mensen om dat te doen, je doet je werk goed of je doet het helemaal niet, dat was nou precies het probleem van paars....

Waarschuw beheerder
partytime??

Het kabinet-Balkenende-II wankelt. Vanaf 13.00 uur trekken de bewindslieden zich terug om de verschillende opties af te wegen. Maar door de harde standpunten die D66, VVD en CDA hebben ingenomen na het nachtelijke debat, is de bewegingsruimte beperkt. Verschillende insiders rond het Binnenhof verwachten dat het kabinet volledig ten val komt en er vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 juni 2006 om 15:20:
Dan werf je mensen om dat te doen, je doet je werk goed of je doet het helemaal niet, dat was nou precies het probleem van paars....

Volgens mij is bezuinigen op dit soort dingen een rechtse visie, maar ik kan er uiteraard naast zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:23:
Verschillende insiders rond het Binnenhof verwachten dat het kabinet volledig ten val komt en er vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:23:
Verschillende insiders rond het Binnenhof verwachten dat het kabinet volledig ten val komt en er vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven

Ik zie hier nu al over gejuicht worden maar bij verkiezingen zal er mogelijk een CDA-PvdA kabinet volgen.

Is dat wat de PF-ers willen??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op donderdag 29 juni 2006 om 15:29:
Volgens mij is bezuinigen op dit soort dingen een rechtse visie, maar ik kan er uiteraard naast zitten

Een soepel immigratiebeleid is een links principe, dus als ze zo;n beleid willen voeren moesten ze alles ook goed aftimmeren, en dat deden ze niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op donderdag 29 juni 2006 om 15:33:
Is dat wat de PF-ers willen??

IIg geen PvdA, die heben als genoeg verkloot en gepolariseerd in ons land.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op donderdag 29 juni 2006 om 15:33:
Ik zie hier nu al over gejuicht worden maar bij verkiezingen zal er mogelijk een CDA-PvdA kabinet volgen.

Zolang de hypotheekrente maar niet afgeschaft wordt :cheer: :cheer:
Uitspraak van United1 op donderdag 29 juni 2006 om 05:54:
En nou opzoute!!!! Ik hoop dat ze er eindelijk uitgaat vanmiddag

Jaa idd.. Hoop dat ze snel oprot.. Die kop alleen al van dat wijf! Ze is gewoon een psychopaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! ! * Priscil * ! ! ! :cheer: op donderdag 29 juni 2006 om 15:38:
Jaa idd.. Hoop dat ze snel oprot.. Die kop alleen al van dat wijf! Ze is gewoon een psychopaat..

eens.

Ze krijgt gewoon een andere positie en dan gaan ze op zomer recess.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:36:
Zolang de hypotheekrente maar niet afgeschaft wordt

idd daarom zie ik liever toch geen PvdA, (1 van de vele redenen) dus om de kans zo klein mogelijk te houden mogen ze wat mij betreft in de oppostitie blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 juni 2006 om 15:34:
IIg geen PvdA, die heben als genoeg verkloot en gepolariseerd in ons land.

Toch gaan juist zij meer stemmen krijgen. Waarschijnlijk ten koste van de VVD.
laatste aanpassing