3538x bekeken
Zag een foto van haar zonder make-up.
Wat zag die eruit zeg...
Wat zag die eruit zeg...
ziet er wel redelijk uit...
moet je voorstellen hoe ze er zonder make-up uitziet
donateur
Jeee de foto hierboven 
wat een grafgezicht
wat een grafgezicht
dat is met bijna alle sterren zo zonder make-up
je zult er s'ochtends maar naast wakker worden....
Ik vind het mooie dikke buiken hoor
Prachtig idee dat er een kindje inzit...........
vind ik ook, onwijs sexy zo'n rond buikje
Ik vind het mooie dikke buiken hoor
bleef het maar altijd zo
daarom vind ik niemand mooi .
Wat een onzin, dat zou betekenen dat iedereen dus lelijk is?
Iedereen ziet er beter uit als diegene lekker uitgeslapen is, creme'tje, mascara, lipgloss..
Die sterren hebben een hardstikke druk leven, intervieuws, optredens, en vooral weinig slaap..
Ik kan niet ontkennen dat ze er op die foto's echt niet uitzien, maar dat zal vast z'n redenen hebben..
Wou je zeggen dat jij er zo sprankelend uitziet de dag nadat je bent wezen stappen?
donateur
Dr geld is zeker op

donateur
Die sterren hebben een hardstikke druk leven, intervieuws, optredens, en vooral weinig slaap..
Dat mag ook wel voor dat geld wat ze er voor krijgen
Daar kies je zelf voor! Ze moeten gewoon niet zeiken
Wou je zeggen dat jij er zo sprankelend uitziet de dag nadat je bent wezen stappen?
Ja
Iedereen ziet er beter uit als diegene lekker uitgeslapen is, creme'tje, mascara, lipgloss..
Klopt
Daar kies je zelf voor!
Dat is ook zo, maar ik doelde meer op die reactie over dat Cyberangel niemand mooi vind, dat vind ik onzin. Zoals bijv. Jennifer Lopez is een mooie vrouw.
Ja
Je hebt natuurlijk uitzonderingen.. hehe
donateur
Dat is ook zo, maar ik doelde meer op die reactie over dat Cyberangel niemand mooi vind, dat vind ik onzin. Zoals bijv. Jennifer Lopez is een mooie vrouw.
Whehe weet ik
Ik vind Jennifer Lopez juist lelijk.. ik weet niet ze mist gewoon iets en ik vind het een stom wijf die arrogantie en schijnheiligheid
Je hebt natuurlijk uitzonderingen.. hehe .
Het enige ECHTE wonder in deze wereld...toch?
?
Ratten kunnen 't
Wat een onzin, dat zou betekenen dat iedereen dus lelijk is?
Ik kan niet ontkennen dat ze er op die foto's echt niet uitzien, maar dat zal vast z'n redenen hebben..
nou ik weet dat de mensen wie je ziet in clips
niet zo echt er uit zien.
in het echt zijn ze allemaal anders ,dus daarom vind ik niemand leuk .
liever iemand die ik buiten zie dan kan je gelijk zien of je die gene echt leuk vind
Zijn maar weinig vrouwen die er beeldschoon uitzien als ze net wakker worden bijvoorbeeld...
nou das echt onzin ik heb ook nooit rotzooi op mij gezicht! behalfen lipenstift en mascara, alleen als ik uit ga.
dus ik wordt wakker zo als ik ben.
kijk meisjes die zicht echt erg opmaken die zien er in de ochtend niet uit
?
Ratten kunnen 't
Snap je het niet? Geboorte=wonder. Of niet?

![[img width=150 height=180]http://www.koengodderis.be/fotos/foto_moore_demi_zwanger_01.jpg[/img]](http://www.koengodderis.be/fotos/foto_moore_demi_zwanger_01.jpg)